Enzo.quote:
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschrevenquote:
Oh het boeit me nietsquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
mij ook nietquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh het boeit me niets
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENKquote:
2 rollen..quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch hadquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
Nein Herr Devzeroquote:Op maandag 25 september 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch had
das wel te hopenquote:Op maandag 25 september 2023 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoeveel 2 Henken poepen.. meer dan 1 zoiezo
Bedanktquote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Ik weet het nietquote:Op maandag 25 september 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein Herr Devzero
enig idee waar ons lieflijk HC is ?
begreep dat ze loos is ?(als in daar was laatst een meiske loos)
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?quote:Op maandag 25 september 2023 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze wandeling een 5/10. Weinig bos, veel heide. Wandeling liep voornamelijk over brede saaie zandpaden. Weinig spanning.
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.quote:Op maandag 25 september 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?
Wandelen kan ook leuk zijn zonder exotische dieren en planten, gewoon frisse lucht en buiten zijn is goed voor de mentale gezondheid. Nu kun je weer met volle moed je Sims huizen verbouwen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.
Ik geniet vooral van veel bos. Het was net iets te weinig bos.quote:Op maandag 25 september 2023 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wandelen kan ook leuk zijn zonder exotische dieren en planten, gewoon frisse lucht en buiten zijn is goed voor de mentale gezondheid. Nu kun je weer met volle moed je Sims huizen verbouwen.
Een bos heeft vaak meer atmosfeer en is inderdaad leuker. Maar ik heb jaren in Oegstgeest gewoond en ben gewend geraakt aan de duinen. Jij zit wat dat betreft wel goed bij de hoge veluwe om de hoek, maar er zijn vast zat plaatsen waar je kunt gaan wandelen die makkelijk met de trein bereikbaar zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van veel bos. Het was net iets te weinig bos.
Wel goed verder voor de vitamine D
In mijn vakantie? 1.quote:Op maandag 25 september 2023 17:05 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel rokken heb je eigenlijk zelf gemaakt?
quote:Op maandag 25 september 2023 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
@:greysbones en @:maily
En @:Shii
[..]
Hier ben ik![]()
[..]
Hier ben ik![]()
Morguh Stigquote:
Dotquote:
quote:
Nee twee foutquote:
Flauwquote:
Ja dat zeg ik tochquote:
reddende engel!quote:
Ik voelde het gewoon aan. Overigens geen peeze koffie, maar zelf geroosterde bonenquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
reddende engel!![]()
Hoe wist je het....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het gewoon aan. Overigens geen peeze koffie, maar zelf geroosterde bonen![]()
Btw, hier al middagquote:
Klopt. Ben net klaar met ontbijt en ben me mentaal aan het voorbereiden voor werk zo. Werk vandaag thuis, dus kantoor is 1 verdieping hogerquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, hier al middag![]()
Bij jou natuurlijk nog niet
werk zequote:Op dinsdag 26 september 2023 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ben net klaar met ontbijt en ben me mentaal aan het voorbereiden voor werk zo. Werk vandaag thuis, dus kantoor is 1 verdieping hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
werk ze![]()
Ik werk tegenwoordig weer op kantoorhad mn collega's, gratis koffie & lunch wel gemist
![]()
Als je thuis geen wc hebt, dan is het wel makkelijk als je op kantoor werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk vaak woensdag, donderdag, en vrijdag op campus. Dan hebben we ook bijna alle teams vergadering.
https://www.nytimes.com/2(...)health-benefits.htmlquote:People who think positively about getting older often live longer, healthier lives.
* ieniminimuis zet in agendaquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)health-benefits.html
Natuurlijk is iedereen hier nog maar 35 en enorm fit, het helpt dus om positief te denken over ouder worden. Dus over 40 jaar kussengevecht-meet bij mij
Ik woon tegen die tijd wel wat dichter bij het water, maar nog net hoog genoegquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis zet in agenda
Vraagje wel: bestaat je huis dan nog? Of is dat onder water gelopen?
quote:
Soms.quote:
Ja hoor. Jij ook?quote:
Ik hoorde he- oh wacht.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde he- oh wacht.
Niks...quote:
quote:
Sallyquote:
Hé Stiggyquote:
dejavuquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nu bij de tandarts. 2e behandeling om mijn kies te repareren na de wortelkanaalbehandeling.
#PrayForStigquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nu bij de tandarts. 2e behandeling om mijn kies te repareren na de wortelkanaalbehandeling.
Eindelijk. Succesquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben weer terug, alles goed gegaan. Nieuwe vulling/kies zit erin/erop, nergens last van. Nu elk half jaar controle houden en zien wanneer er een kroon op moet.
Kan je nagaan een paar weken geleden was je nog zo bang. En nu is het klaar en is de angst een stuk minder. Toppertquote:Op woensdag 27 september 2023 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben weer terug, alles goed gegaan. Nieuwe vulling/kies zit erin/erop, nergens last van. Nu elk half jaar controle houden en zien wanneer er een kroon op moet.
Ja, ik was ook minder angstigquote:Op woensdag 27 september 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan een paar weken geleden was je nog zo bang. En nu is het klaar en is de angst een stuk minder. Toppert
Iets is niet zo erg ,maar gelukkig niet meer dat wat het een paar weken geleden was.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook minder angstigAl voelde ik wel wat hier en daar. Het ergste was dat ik zo'n droge mond kreeg
Nee idd. Ervaring rijker zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 27 september 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets is niet zo erg ,maar gelukkig niet meer dat wat het een paar weken geleden was.
En de kies is weer pijnvrijquote:Op woensdag 27 september 2023 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd. Ervaring rijker zullen we maar zeggen
Ja. Voel het nog een beetje maar niet dat het zoveel pijn doet dat ik er last van hebquote:
Er is net in gewerktquote:Op woensdag 27 september 2023 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Voel het nog een beetje maar niet dat het zoveel pijn doet dat ik er last van heb
Ja, kleine anderhalf uur terugquote:
Heb je geen zere kaken van je mond open houden en die klemmen in je mondquote:Op woensdag 27 september 2023 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, kleine anderhalf uur terug
Dat viel uiteindelijk best mee. Eerder een droge mond omdat ze al dat vocht wegzogenquote:Op woensdag 27 september 2023 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen zere kaken van je mond open houden en die klemmen in je mond
EN dat is nu vast ook opgelost, lekker dan he zo slokje waterquote:Op woensdag 27 september 2023 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat viel uiteindelijk best mee. Eerder een droge mond omdat ze al dat vocht wegzogen
Ah - smakelijkquote:Op woensdag 27 september 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch genot... beste genot![]()
(gewoon een bagel met kaas)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
JAWS!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah - smakelijk
Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 27 september 2023 19:51 schreef Sally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queen of SpoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:10 schreef devzero het volgende:
[..]Oh - dat zien ze toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneaky hè?quote:
Ik miste jullie... vooral in mijn stille uurtjes![]()
![]()
![]()
Maar ben wel hier blijven posten
Ik ben mezelf al een half uur aan het hypen om thee te gaan makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat snap ik welquote:Op woensdag 27 september 2023 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij mag al mijn spoilers lezen, ik probeer gewoon te voorkomen dat @:paul meeleest.Trotste mama van Ambar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
We beschermen hem voor gevoelige informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 september 2023 20:25 schreef devzero het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Hoe ga je van "we moeten projecten beter managen" naar "vul 450 formulieren in voor het project begint en houdt in 200 andere spreadsheets bij wat voor vooruitgang is gemaakt en of je alle doelen haalt"![]()
Uhm nou. Dat is voor de manager heel makkelijk uit te leggen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:39 schreef devzero het volgende:
Hoe ga je van "we moeten projecten beter managen" naar "vul 450 formulieren in voor het project begint en houdt in 200 andere spreadsheets bij wat voor vooruitgang is gemaakt en of je alle doelen haalt"
Ik als chaos persoon zou hier gek van worden. We werken bij ons op werk met Agile en Jira een soort van ticket bord achtig iets. Ik had altijd ruzie omdat ik het niet bij werkte.
De nieuwe projectleider heeft gewoon een lijstje in OneNote.Trotste mama van Ambar
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Thanks luvquote:En voorlopig voor het laatstquote:Op woensdag 27 september 2023 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
Aw je bent bij de smoelensmid geweest?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Als chaos manager was ik blij dat we gewoon projecten in Sharepoint bij hieldenquote:Op woensdag 27 september 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm nou. Dat is voor de manager heel makkelijk uit te leggen.Maar dat was niet professioneel genoeg. Ookal werkte dat prima.
Ik heb nog nooit met een ticket system gewerkt wat echt gewoon en intiuitief lekker werkte. Nu is SalesForce door onze keel gedruktquote:Ik als chaos persoon zou hier gek van worden. We werken bij ons op werk met Agile en Jira een soort van ticket bord achtig iets. Ik had altijd ruzie omdat ik het niet bij werkte.
De nieuwe projectleider heeft gewoon een lijstje in OneNote.![]()
![]()
Ga in opstand! Weiger! Staken!quote:Op woensdag 27 september 2023 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Als chaos manager was ik blij dat we gewoon projecten in Sharepoint bij hieldenMaar dat was niet professioneel genoeg. Ookal werkte dat prima.
[..]
Ik heb nog nooit met een ticket system gewerkt wat echt gewoon en intiuitief lekker werkte. Nu is SalesForce door onze keel gedrukt
Of vallen deze acties onder communisme? Ik weet het nooit zo goed aan jullie kant van de plasTrotste mama van Ambar
Uit protest post ik op FOK! tijdens deze training! Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga in opstand! Weiger! Staken!
Of vallen deze acties onder communisme? Ik weet het nooit zo goed aan jullie kant van de plas
En helaas, ik ben wel lid van een vakbond, maar als ambtenaar mag ik niet staken![]()
![]()
Dat zal ze leren! Tis niet alsof je iets nuttigs leert tijdens zo'n training.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Uit protest post ik op FOK! tijdens deze training! Dat zal ze leren.
En helaas, ik ben wel lid van een vakbond, maar als ambtenaar mag ik niet stakenTrotste mama van Ambar
Klopt. Want we kunnen zelf (nog?) geen nieuwe projects invoeren. Er zijn te weinig licenses daarvoor.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zal ze leren! Tis niet alsof je iets nuttigs leert tijdens zo'n training.![]()
Wauw. Geweldig dit.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Want we kunnen zelf (nog?) geen nieuwe projects invoeren. Er zijn te weinig licenses daarvoor.Trotste mama van Ambar
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Goedemorgen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguh
Verslapen...
Heb nog tijd, maar niet zo veel als anders.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Onee.. en nu te laat op je werk?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah ok, gelukkig maar dat je je niet hoeft te haasten..quote:Op donderdag 28 september 2023 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb nog tijd, maar niet zo veel als anders."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
* TheStigsDutchCousin Sally uit bed duwtquote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ja, dat moet nu wel. Maar meer dan andere dagenquote:Op donderdag 28 september 2023 09:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, gelukkig maar dat je je niet hoeft te haasten..
Ja dankquote:Op donderdag 28 september 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Sally uit bed duwt
Dat duwtje had ik net nodig.
*boink*Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou hup hupquote:Op donderdag 28 september 2023 09:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat moet nu wel. Maar meer dan andere dagen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 28 september 2023 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Sally duwt![]()
![]()
Jaja, ben er al uit!quote:
Thnx voor de motivatie!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey Stigquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Dotquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Hey hey,quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Ik heb bijna vakantie
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef devzero het volgende:
Ik wil me ook verslapen. En een telefoon zonder notificaties
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Bijna zoverquote:Op donderdag 28 september 2023 14:03 schreef devzero het volgende:
Ik wil me ook verslapen. En een telefoon zonder notificaties
"Omae wa mou shindeiru."
Gewoon niet naar je telefoon kijken tot lunch. Maar hoe kan ik dan pokemon spelen van de parkeergarage naar mijn werkquote:![]()
![]()
zo. tied um noar huus te goan.
Smakelijk!quote:Op donderdag 28 september 2023 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Ik ben me mentaal aan het voorbereiden op lunch![]()
Inmiddels thuis
En toen kwamen de buren klagen omdat ik te hard moest lachenquote:He's not malicious, bud he is - well, a man. Goodness knows they cannot be relied upon for rational behavior.Trotste mama van Ambar
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguhquote:
Ja, soms gooi ik een klok door de kamer en kan ik dat zeggen.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Heb je wel een voorraad klokken in huis dan?quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, soms gooi ik een klok door de kamer en kan ik dat zeggen.
Stukje papier met wijzers en getallen eropquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je wel een voorraad klokken in huis dan?
"Omae wa mou shindeiru."
Maar dat telt toch niet, is geen echt klokquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stukje papier met wijzers en getallen erop
Hij geeft wel 2x per dag de juiste tijd aan!quote:Op vrijdag 29 september 2023 11:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat telt toch niet, is geen echt klok"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou dat is fijnquote:Op vrijdag 29 september 2023 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij geeft wel 2x per dag de juiste tijd aan!
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Lekkere flauwe humor - love it!![]()
![]()
Misschien heb je wel een enorm enge lach en waren ze bang dat je iets raars met een date had gedaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 23:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En toen kwamen de buren klagen omdat ik te hard moest lachen![]()
Ow ja... dat was het... ienieminie met een bijl... in het bos.....quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een enorm enge lach en waren ze bang dat je iets raars met een date had gedaan.![]()
*CHOP*quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja... dat was het... ienieminie met een bijl... in het bos.....
"Omae wa mou shindeiru."
Nou nou.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
My nightmarequote:![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
My nightmare![]()
![]()
![]()
Therethere.gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
quote:![]()
![]()
dankdank.pngOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=NzZhOTFlYzFmZQ==
Why are you always a bit mean to men?
Because if you treat them like humans they think you want to sleep with them.
Ik kom niet meer bij 😂🤣😂🤣😂🤣
[ Bericht 0% gewijzigd door ieniminimuis op 29-09-2023 21:17:58 ]Trotste mama van Ambar
hahahahaquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom niet meer bij 😂🤣😂🤣😂🤣![]()
@ieniminimuis 's motto?
Sowieso. Voor je het weet moeten ze iets van jequote:Trotste mama van Ambar
Ik benoem gewoon wat ze zijn: mannenquote:Trotste mama van Ambar
Hahaquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik benoem gewoon wat ze zijn: mannen
Nee.. echt clownsTrust nobody![]()
Sorryquote:
Mmquote:Op vrijdag 29 september 2023 22:56 schreef Sally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was mijn nachtmerrie, hoor
Trust nobody![]()
Maar Happy als je van romantiek en magie houdt dan is de boekenserie van India Hilton mss wel wat voor je.
De eerste uit de serie is the Wisteria society of lady scoundrels
Ik lees nu de 2e: the league of gentlewomen witchesTrotste mama van Ambar
Ik zocht n filmquote:Op vrijdag 29 september 2023 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Happy als je van romantiek en magie houdt dan is de boekenserie van India Hilton mss wel wat voor je.
De eerste uit de serie is the Wisteria society of lady scoundrels
Ik lees nu de 2e: the league of gentlewomen witches
Maar zal je boekentips onthouden, thank you!Trust nobody![]()
Gentleman's small tumescent limb
Ik kom niet bij 🤣😂
Ja zo werd net de penis omschreven in het boekTrotste mama van Ambar
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Goedemorgen
"Omae wa mou shindeiru."
Mogguh
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah, Mikey ook hier?
En ook Shii weer hier?quote:![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 30 september 2023 13:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik zal wel weer wat vaker hier komen, maar nu ga ik er weer eventjes vandoor. Tot later.![]()
![]()
(ik zag je ongenoegen in DTS)
Toch is het waarquote:Op vrijdag 29 september 2023 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom niet meer bij 😂🤣😂🤣😂🤣![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 30 september 2023 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Tot later![]()
(ik zag je ongenoegen in DTS)
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, daar ging het niet om hoorquote:![]()
Maar ik laat het aan @Shii over om te zeggen wat dan wel (of ook niet)
Tis wel triestquote:
Klopt. En maar denken dat ik met jan en alleman loop te flirtenquote:Trotste mama van Ambar
LOLquote:![]()
Neen, dank u....![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Sally ziet er hopelijk veel minder eng uitquote:
"Omae wa mou shindeiru."
LOLquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally ziet er hopelijk veel minder eng uit![]()
Vast wel
Ze behandelen je gewoon als een normaal mensquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. En maar denken dat ik met jan en alleman loop te flirten![]()
![]()
Tssssssquote:Op zaterdag 30 september 2023 14:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze behandelen je gewoon als een normaal mens![]()
Ik wil behandeld worden alsof ik de laatste vrouw op aarde ben.
Trotste mama van Ambar
Dan word je behandeld als een broedmachine. Beter word je behandeld alsof je de leukste vrouw op aarde bent.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tssssss![]()
Ik wil behandeld worden alsof ik de laatste vrouw op aarde ben.![]()
Ga ik mij zo op de markt zettenquote:Op zaterdag 30 september 2023 15:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan word je behandeld als een broedmachine. Beter word je behandeld alsof je de leukste vrouw op aarde bent.
Trotste mama van Ambar
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Zo'n lief schattig schoolmeisjequote:
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Lovquote:
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Iedereen genieten van het weekend?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Jazeker, voorbereiden voor de vakantie
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Maandagquote:
"Omae wa mou shindeiru."
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Thanks luvquote:
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zaterdag 30 september 2023 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n lief schattig schoolmeisje![]()
Klein in elk geval![]()
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Ahwquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ow, maar wel....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
* Thijs' ballonnetje doorgeprikt.quote:
Solly![]()
Supermarkt vol met eten je koopt alleen wat vies is?quote:Trotste mama van Ambar
Hoe kan je dat vergeten, neem je geen briefje mee?quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Supermarkt vol met eten je koopt alleen wat vies is?![]()
![]()
Lijstje op mijn computer. Maar als ik vergeet iets daar op te zetten, dan wordt het ook niet gekochtquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kan je dat vergeten, neem je geen briefje mee?Ik ga ook niet ontkennen dat ik een georganiseerde chaoot ben
![]()
Aha, ik heb meestal een lijstje op mijn telefoonquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijstje op mijn computer. Maar als ik vergeet iets daar op te zetten, dan wordt het ook niet gekochtIk ga ook niet ontkennen dat ik een georganiseerde chaoot ben
Whaha - herkenbaarquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijstje op mijn computer. Maar als ik vergeet iets daar op te zetten, dan wordt het ook niet gekochtIk ga ook niet ontkennen dat ik een georganiseerde chaoot ben
![]()
Maar ik maak wel een lijstje - in mn telefoon(die uiteraard wel mee is naar de supermarkt
)
😅 ja, mijn telefoon, niet mijn computer.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aha, ik heb meestal een lijstje op mijn telefoon![]()
Hele computer meenemen naar de winkelquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
😅 ja, mijn telefoon, niet mijn computer.
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Zal jou eens...quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
* Thijs' ballonnetje doorgeprikt.
Solly
"Omae wa mou shindeiru."
Ooohhh - zo kennen we Thijs weerquote:
Btw...: *HAP*Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Zal jou eens happenquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooohhh - zo kennen we Thijs weer
Btw...: *HAP*
"Omae wa mou shindeiru."
LOLquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens happen
Koffer al gepakt?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik had je terug gestuurd als je niet met wat lekkers was thuisgekomen.quote:Trotste mama van Ambar
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Tussendoorquote:
En nee deze hap ik niet
"Omae wa mou shindeiru."
Ah goed zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussendoor
En nee deze hap ik niet
(x2)
Antwoordquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had je terug gestuurd als je niet met wat lekkers was thuisgekomen.SPOILER: in FOK! stijlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: in werkelijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
[..]
AntwoordSPOILER: in FOK! stijlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide antwoorden keur ik goedSPOILER: in werkelijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Ow, verkoop het door aan @ieniminimuis . Want die wilde dat je met lekkers thuis kwamquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef devzero het volgende:
Veel te veel ijs gekocht natuurlijk
TheStigsDutchCousin
![]()
Brabo Bastard![]()
Wie probeer je te versieren?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:12 schreef devzero het volgende:
Veel te veel ijs gekocht natuurlijk
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie probeer je te versieren?
Bijna kerst![]()
NeopetsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee of het in Nederland zo erg is, maar hier liggen al meer dan een maand Halloween spulletjes en snoepjes in de schappen. En straks kerst prullaria. Ik kan niet wachten tot de paaseitjes in januari in de schappen liggen![]()
Hier sinds een week of twee Halloween spullen, maar ook sinterklaas en kerst
Hier ligt de kerstmeuk al bij de Action. En in augustus natuurlijk al de eerste pepernotenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:50 schreef devzero het volgende:
Geen idee of het in Nederland zo erg is, maar hier liggen al meer dan een maand Halloween spulletjes en snoepjes in de schappen. En straks kerst prullaria. Ik kan niet wachten tot de paaseitjes in januari in de schappen liggenTrotste mama van Ambar
Is iets van vroegerquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Zijn dat pokemon voor de nog kleinere kinderen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pepernoten kunnen best lekker zijn. Ik heb het liefst de krokante en ook zonder chocolade (die eet ik er wel los bij). Taaitaai en zo is niet aan mij besteed. Dan moet ik telkens mijn kunstgebit uit halen om het schoon te makenquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier ligt de kerstmeuk al bij de Action. En in augustus natuurlijk al de eerste pepernoten
Oh, ik bedoelde kruidnoten.![]()
Kruidnoten met chocola of zonder, of met andere smaak lust ze allemaal
ik wilde al zeggenquote:![]()
![]()
ik hield wel van de echte pepernoten![]()
(nu eet ik ze niet meer, ook kruidnoten nietwel gewone noten trouwens
![]()
)
heel vervelendquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kruidnoten met chocola of zonder, of met andere smaak lust ze allemaal![]()
![]()
Waarom eet je ze niet meer? Te zoet of allergie?quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:04 schreef Sally het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen![]()
![]()
ik hield wel van de echte pepernoten![]()
(nu eet ik ze niet meer, ook kruidnoten nietwel gewone noten trouwens
![]()
)
![]()
geen van beide - maar ik eet koolhydraatarm. En dus in elk geval geen brood, crackers, aardappel, rijst, paste, en zeker geen koekjes/snoepquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom eet je ze niet meer? Te zoet of allergie?
Ik hoop dat het het waard is, want dat zijn allemaal lekkere dingenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef Sally het volgende:
[..]
geen van beide - maar ik eet koolhydraatarm. En dus in elk geval geen brood, crackers, aardappel, rijst, paste, en zeker geen koekjes/snoep![]()
Haha - ik heb nergens last van, dank u!quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat het het waard is, want dat zijn allemaal lekkere dingen
Zelfs minder last van andere dingen(en minder kilo's om mee te beginnen
)
Je mist het echt niet meer na verloop van tijd!![]()
- serieus.
Soms yoghurt (Griekse, 10%) met noten & zaden, maar verder alleen kaas (verschillende soorten), ei, worst. En koffie met slagroomquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:33 schreef Lovely het volgende:
Wat eet jij al ontbijt en lunch eigenlijk dan Sally?(ongezoet uiteraard). Of gebakken eieren met ham/spek. Omelet. Gevulde omelet.
Eerder deed ik avocadomousse maken, maar dat vond ik niet echt lekker meer smaken en avocado's zijn zo milieubelastend. En kort houdbaar.
Voor lunch vaak een soort maaltijd salade, gevuld met tomaat, komkommer, uitje, kaas, kipfilet, eieren, enz. Soms op het werk carpaccio erbij.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Feyenoord gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jeujj.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ah griekse yoghurt kan ik ook wel eens meenemen..quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Soms yoghurt (Griekse, 10%) met noten & zaden, maar verder alleen kaas (verschillende soorten), ei, worst. En koffie met slagroom(ongezoet uiteraard). Of gebakken eieren met ham/spek. Omelet. Gevulde omelet.
Eerder deed ik avocadomousse maken, maar dat vond ik niet echt lekker meer smaken en avocado's zijn zo milieubelastend. En kort houdbaar.
Voor lunch vaak een soort maaltijd salade, gevuld met tomaat, komkommer, uitje, kaas, kipfilet, eieren, enz. Soms op het werk carpaccio erbij."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah griekse yoghurt kan ik ook wel eens meenemen..
Heb nu magere kwark maar valt toch tegen vind dan volle kwark lekkerderquote:
Als je geen plezier meer in het leven wil en je zelf wil martelen weet ik betere manierenquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef Sally het volgende:
[..]
geen van beide - maar ik eet koolhydraatarm. En dus in elk geval geen brood, crackers, aardappel, rijst, paste, en zeker geen koekjes/snoepTrotste mama van Ambar
Je moet ook geen 'mager' nemen... Daar heb je zó weer honger vanquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nu magere kwark maar valt toch tegen vind dan volle kwark lekkerder
Het voordeel van (goed) KHA/KHB of Ketogeen doen is dat je géén honger hoeft te lijden.
Maar; dan moet je wel veel vetten eten tegenover een heel stuk minder koolhydraten (want anders gaat dat vet net als die koolhydraten zich ook in je vetcellen ophopen)
Heb idd sowieso snel hongerquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Je moet ook geen 'mager' nemen... Daar heb je zó weer honger van
Het voordeel van (goed) KHA/KHB of Ketogeen doen is dat je géén honger hoeft te lijden.
Maar; dan moet je wel veel vetten eten tegenover een heel stuk minder koolhydraten (want anders gaat dat vet net als die koolhydraten zich ook in je vetcellen ophopen)
Eet misschien ook te weinig in de middag
Eigenlijk alles wat lekker isquote:Op zaterdag 30 september 2023 18:27 schreef Sally het volgende:
[..]
geen van beide - maar ik eet koolhydraatarm. En dus in elk geval geen brood, crackers, aardappel, rijst, paste, en zeker geen koekjes/snoep
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: