Enzo.quote:
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschrevenquote:
Oh het boeit me nietsquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
mij ook nietquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh het boeit me niets
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENKquote:
2 rollen..quote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch hadquote:Op maandag 25 september 2023 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen zin om op te zoeken of ik het juist heb geschreven
Nein Herr Devzeroquote:Op maandag 25 september 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je salade voor lunch had
das wel te hopenquote:Op maandag 25 september 2023 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoeveel 2 Henken poepen.. meer dan 1 zoiezo
Bedanktquote:Op maandag 25 september 2023 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt rol wc papier en gooit deze naar HENK
Ik weet het nietquote:Op maandag 25 september 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nein Herr Devzero
enig idee waar ons lieflijk HC is ?
begreep dat ze loos is ?(als in daar was laatst een meiske loos)
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?quote:Op maandag 25 september 2023 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef ze wandeling een 5/10. Weinig bos, veel heide. Wandeling liep voornamelijk over brede saaie zandpaden. Weinig spanning.
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.quote:Op maandag 25 september 2023 14:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Heide kan ook mooi zijn, maar kennelijk vandaag niet. Zeker ook geen adders of wolven gezien?
Wandelen kan ook leuk zijn zonder exotische dieren en planten, gewoon frisse lucht en buiten zijn is goed voor de mentale gezondheid. Nu kun je weer met volle moed je Sims huizen verbouwen.quote:Op maandag 25 september 2023 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh verrassend weinig beestjes. Het kon mij niet bekoren vandaag.
Ik geniet vooral van veel bos. Het was net iets te weinig bos.quote:Op maandag 25 september 2023 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wandelen kan ook leuk zijn zonder exotische dieren en planten, gewoon frisse lucht en buiten zijn is goed voor de mentale gezondheid. Nu kun je weer met volle moed je Sims huizen verbouwen.
Een bos heeft vaak meer atmosfeer en is inderdaad leuker. Maar ik heb jaren in Oegstgeest gewoond en ben gewend geraakt aan de duinen. Jij zit wat dat betreft wel goed bij de hoge veluwe om de hoek, maar er zijn vast zat plaatsen waar je kunt gaan wandelen die makkelijk met de trein bereikbaar zijn.quote:Op maandag 25 september 2023 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geniet vooral van veel bos. Het was net iets te weinig bos.
Wel goed verder voor de vitamine D
In mijn vakantie? 1.quote:Op maandag 25 september 2023 17:05 schreef Lovely het volgende:
Hoeveel rokken heb je eigenlijk zelf gemaakt?
quote:Op maandag 25 september 2023 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hier ben ik![]()
@:greysbones en @:maily
En @:Shii
[..]
Hier ben ik![]()
[..]
Hier ben ik![]()
Morguh Stigquote:
Dotquote:
quote:
Nee twee foutquote:
Flauwquote:
Ja dat zeg ik tochquote:
reddende engel!quote:
Ik voelde het gewoon aan. Overigens geen peeze koffie, maar zelf geroosterde bonenquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
reddende engel!![]()
Hoe wist je het....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 september 2023 13:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voelde het gewoon aan. Overigens geen peeze koffie, maar zelf geroosterde bonen![]()
Btw, hier al middagquote:
Klopt. Ben net klaar met ontbijt en ben me mentaal aan het voorbereiden voor werk zo. Werk vandaag thuis, dus kantoor is 1 verdieping hogerquote:Op dinsdag 26 september 2023 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Btw, hier al middag![]()
Bij jou natuurlijk nog niet
werk zequote:Op dinsdag 26 september 2023 14:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ben net klaar met ontbijt en ben me mentaal aan het voorbereiden voor werk zo. Werk vandaag thuis, dus kantoor is 1 verdieping hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 26 september 2023 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
werk ze![]()
Ik werk tegenwoordig weer op kantoorhad mn collega's, gratis koffie & lunch wel gemist
![]()
Als je thuis geen wc hebt, dan is het wel makkelijk als je op kantoor werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk vaak woensdag, donderdag, en vrijdag op campus. Dan hebben we ook bijna alle teams vergadering.
https://www.nytimes.com/2(...)health-benefits.htmlquote:People who think positively about getting older often live longer, healthier lives.
* ieniminimuis zet in agendaquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:14 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.nytimes.com/2(...)health-benefits.html
Natuurlijk is iedereen hier nog maar 35 en enorm fit, het helpt dus om positief te denken over ouder worden. Dus over 40 jaar kussengevecht-meet bij mij
Ik woon tegen die tijd wel wat dichter bij het water, maar nog net hoog genoegquote:Op dinsdag 26 september 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis zet in agenda
Vraagje wel: bestaat je huis dan nog? Of is dat onder water gelopen?
quote:
Soms.quote:
Ja hoor. Jij ook?quote:
Ik hoorde he- oh wacht.quote:
Huh wat?quote:Op woensdag 27 september 2023 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoorde he- oh wacht.
Niks...quote:
quote:
Sallyquote:
Hé Stiggyquote:
dejavuquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nu bij de tandarts. 2e behandeling om mijn kies te repareren na de wortelkanaalbehandeling.
#PrayForStigquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, nu bij de tandarts. 2e behandeling om mijn kies te repareren na de wortelkanaalbehandeling.
Eindelijk. Succesquote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben weer terug, alles goed gegaan. Nieuwe vulling/kies zit erin/erop, nergens last van. Nu elk half jaar controle houden en zien wanneer er een kroon op moet.
Kan je nagaan een paar weken geleden was je nog zo bang. En nu is het klaar en is de angst een stuk minder. Toppertquote:Op woensdag 27 september 2023 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben weer terug, alles goed gegaan. Nieuwe vulling/kies zit erin/erop, nergens last van. Nu elk half jaar controle houden en zien wanneer er een kroon op moet.
Ja, ik was ook minder angstigquote:Op woensdag 27 september 2023 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan een paar weken geleden was je nog zo bang. En nu is het klaar en is de angst een stuk minder. Toppert
Iets is niet zo erg ,maar gelukkig niet meer dat wat het een paar weken geleden was.quote:Op woensdag 27 september 2023 15:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik was ook minder angstigAl voelde ik wel wat hier en daar. Het ergste was dat ik zo'n droge mond kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |