abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210780766
Toen ik de stukjes weer zag over het falen van het diversiteitsdiscussie dacht ik acuut aan Yesilgoz. En ik kon het niet nalaten te denken dat het praten over diversiteit door linkse partijen misschien gewoon wat minder kan
pi_210780890
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef HiZ het volgende:
Toen ik de stukjes weer zag over het falen van het diversiteitsdiscussie dacht ik acuut aan Yesilgoz. En ik kon het niet nalaten te denken dat het praten over diversiteit door linkse partijen misschien gewoon wat minder kan
Wanneer praten 'linkse' (ik neem aan dat je het vrij rechtse D66 daar ook onder schaart) partijen dan over diversiteit? Kun je een serie linkjes geven?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210780911
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hiermee geef je vooral zelf mooi aan waarom heel veel mensen een afkeer van D66 hebben. Dat elitaire.

D66 is allang geen 'gewone middenpartij' meer; het heeft progressivisme tot absolute religie verheven en het vervelende is dat D66 ook ongeveer in alle denkbare bestuurslagen is doorgedrongen: onderwijs, media, bedrijfsleven. D66 heeft verder een fetisj voor alles wat met globalisme en internationalisering van doen heeft en vergeet ondertussen dat voor het gros der Nederlanders die utopische ideeën over Europese superstaten helemaal niet speelt.

Laat staan dat onuitstaanbaar woke gedram dat D66 tot absolute kunst heeft verheven, waarbij eigenlijk al bij voorbaat wordt uitgegaan van het racistische, seksistische karakter van de doorsnee blanke witte Nederlander, die nodig op diversiteitscursus moet. Vandaar al die Diversity and Equity Managers die we ineens op allerlei bedrijfsvloeren hebben rondlopen... Koekoek.

Verder is het natuurlijk al tijden zo dat D66 zich met graagte profileert als 'de partij voor de jongeren'; alles boven de 50 telt eigenlijk al niet meer mee. Verloren zaken, niet meer te 'hervormen', en sowieso totaal niet sexy om politiek omtrent te bedrijven.

Een normale middenpartij? D66 heeft zichzelf de vernieling in geholpen door werkelijk elke batshit insane progressieve brain fart tot beleidsstuk te maken. En daar zit nuchter Nederland gewoon niet zo op te wachten. En nee, dat zijn geen verderfelijke conservatieve blanke boosmannetjes, allemaal.

Persoonlijk vind ik niet enkel dat D66, meer nog dan de VVD, Nederland ongelooflijk beschadigd heeft (een slooppartij als er ooit een geweest is), ik zal blij zijn als die club weer gedecimeerd wordt tot randpartij voor de true believers. Helaas zullen we nog wel even met de naschokken van deze opgelegde totaal doorgeslagen progressieve gekte te maken hebben, maar dat in de VS al behoorlijk teruggekomen wordt op de woke waanzin, stemt hoopvol.
Dit onderschrijft wel zo'n beetje m'n punt ja. Vooruit durven kijken, daar kunnen sommige mensen maar moeilijk mee dealen.

't is wel belangrijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_210780936
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Dit onderschrijft wel zo'n beetje m'n punt ja. Vooruit durven kijken, daar kunnen sommige mensen maar moeilijk mee dealen.

't is wel belangrijk.
Vooruit durven kijken?

Tja, vanaf een ivoren toren in de grachtengordel zie je dingen misschien wat anders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210780947
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
het vrij rechtse D66
Que? :')
pi_210780957
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooruit durven kijken?

Tja, vanaf een ivoren toren in de grachtengordel zie je dingen misschien wat anders.
Geen idee, daar kom ik nooit. Vanuit een oost-Brabants dorpje is realiteitszin best wel mogelijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_210780970
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Qua sociaal-economische idealen is D66 inderdaad knetterrechts.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210780989
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Geen idee, daar kom ik nooit. Vanuit een oost-Brabants dorpje is realiteitszin best wel mogelijk.
Ook daar bouwt men ivoren torens.

Wel een stuk minder, gezien de verkiezingsresultaten...

Nu heeft de Randstad natuurlijk al langer gepoogd 'het licht' te brengen in het donkere Zuiden, maar dat blijken altijd nogal futiele exercities te zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 28 september 2023 @ 20:10:57 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210781007
quote:

[..]
Alleen voor extreem-rechtse mensen is D66 links.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210781030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:10 schreef Perrin het volgende:

[..]
Alleen voor extreem-rechtse mensen is D66 links.

[ afbeelding ]
Mag nog wel wat rechtser op die kaart.

In feite gewoon een VVD kloon, dat hele D66, maar dan met wat milieudingetjes en regenboogvlaggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 28 september 2023 @ 20:22:10 #286
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_210781152
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 19:52 schreef HiZ het volgende:
Misschien kan extreemrechts eens stoppen met discrimineren. Daar begint het namelijk. Diversiteit nastreven is alleen maar een reactie op discriminatie.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_210781180
quote:

[..]
Kijk maar hoe dat uit Europese data komt: https://twitter.com/hamidsarve/status/1277744413582729216

D66 toch echt bijna op dezelfde hoogte als SGP op de links-rechts schaal, alleen veel progressiever natuurlijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_210781196
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:22 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Misschien kan extreemrechts eens stoppen met discrimineren. Daar begint het namelijk. Diversiteit nastreven is alleen maar een reactie op discriminatie.
Dat was het ooit. In de tijd dat diversiteit er gewoon was en men niet 24/7 bezig was met ras/geslacht/gender. Nu is het vooral de a priori aanname dat de witman- en vrouw per definitie xenofoob en racistisch is, en Nederland een soort Alabama aan de Noordzee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210781234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was het ooit. Nu is het vooral de a priori aanname dat de witman- en vrouw per definitie xenofoob en racistisch is.
Nogmaals: geef eens wat voorbeelden? Want ik hoor links/progressief eigenlijk helemaal niet veel over diversiteit e.d. Ik hoor daar eigenlijk vooral veel over vanaf rechts.
  donderdag 28 september 2023 @ 20:28:14 #290
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_210781236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat was het ooit. Nu is het vooral de a priori aanname dat de witman- en vrouw per definitie xenofoob en racistisch is.
Ik ben blank, niet xenofoob of racistisch en stem D'66 en velen met mij dus die vlieger gaat niet op.
pi_210781252
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nogmaals: geef eens wat voorbeelden? Want ik hoor links/progressief eigenlijk helemaal niet veel over diversiteit e.d. Ik hoor daar eigenlijk vooral veel over vanaf rechts.
Protip: leg eens contact met een Diversity & Equity Manager (zijn er zat), en laat hem gewoon eens uit zichzelf vertellen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210781263
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ik ben blank, niet xenofoob of racistisch en stem D'66 en velen met mij dus die vlieger gaat niet op.
Nee, jullie noemen anderen vooral al heel snel xenofoob en racistisch. Of in ieder geval, de 'witten'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210781276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Protip: leg eens contact met een Diversity & Equity Manager (zijn er zat), en laat hem gewoon eens uit zichzelf vertellen.
Nee, ik wil linkjes zien van de momenten dat D66 (GL, PvdA) over diversiteit hadden en dat volgens jullie ongepast is. Niet verschuilen achter één of andere manager die voor hetzelfde geld gewoon VVD stemt.
pi_210781287
quote:

[..]
Nee, jullie noemen anderen vooral al heel snel xenofoob en racistisch.
Ik denk dat het begint bij niet hele groepen mensen over 1 kam te scheren. :+
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_210781337
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, ik wil linkjes zien van de momenten dat D66 (GL, PvdA) over diversiteit hadden en dat volgens jullie ongepast is. Niet verschuilen achter één of andere manager die voor hetzelfde geld gewoon VVD stemt.
Waarom denk je dat er in Nederland uberhaupt ineens Diversity & Equity Managers ZIJN, Hanca???

Maar deze link zegt al veel:

https://d66.nl/diversiteit-en-inclusie/

Lees ook vooral het Kompas.

Zo hilarisch dat het enerzijds oproept tot 'niet in boxjes denken' en zelf enkel nog in boxjes denkt.

[ Bericht 9% gewijzigd door EttovanBelgie op 28-09-2023 20:39:02 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210781345
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk dat het begint bij niet hele groepen mensen over 1 kam te scheren. :+
Dat zei ik laatst nog tegen ónze Diversity & Equity Manager.

Viel niet goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 28 september 2023 @ 20:34:18 #297
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_210781352
quote:

[..]
Nee, jullie noemen anderen vooral al heel snel xenofoob en racistisch. Of in ieder geval, de 'witten'.
Nou nee. Jij stemde laatst toch PvdA? Nu is het PvdA/GL geworden. Regenboogvlaggen ed is meer een Groenlinksdingetje meen ik. Ik stoor me er niet aan overigens, maar dan weet je waar je op stemt als het opnieuw PvdA wordt.
pi_210781422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nou nee. Jij stemde laatst toch PvdA? Nu is het PvdA/GL geworden. Regenboogvlaggen ed is meer een Groenlinksdingetje meen ik. Ik stoor me er niet aan overigens, maar dan weet je waar je op stemt als het opnieuw PvdA wordt.
PvdA is einde oefening. Stem ik nooit meer op zolang ze met GL in zee gaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210781442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom denk je dat er in Nederland uberhaupt ineens Diversity & Equity Managers ZIJN, Hanca???

Maar deze link zegt al veel:

https://d66.nl/diversiteit-en-inclusie/
Die link zegt dat iedereen zich thuis moet voelen bij D66. Klinkt inderdaad als een bedreiging voor onze samenleving, of niet?

Sowieso gaat dit over hoe er intern met mensen om wordt gegaan, als niet D66 lid heb je hier helemaal niks mee te maken. Nog steeds geen enkel linkje over een moment dat D66, GL of PvdA het over zo'n onderwerp had. En ik kan je wel verklappen waarom die linkjes niet binnenstromen: ze hebben het er zo goed als nooit over. Alleen tijdens een discriminatiedebat oid, waar het zeer op zijn plaats is, of als er gesproken wordt over de reden waarom vrouwen in dezelfde functie met dezelfde werkervaring minder verdienen dan mannen.
pi_210781454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zei ik laatst nog tegen ónze Diversity & Equity Manager.

Viel niet goed.
Die vond dat kwetsend voor kale mensen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')