Canada.....er was toch iets met nazi's inderdaad, ik kan er even niet op komen.quote:Op zondag 24 september 2023 22:18 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat zulke mensen, in het Canadese parlement notabene, vereerd worden?
Dit gaat een flink staartje krijgen. Wat een godvergeten blunder is dit. Wat bezielt Canada?quote:Op zondag 24 september 2023 22:14 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk geen excuus voor. Maar besef je goed dat deze op handen gedragen SSer jou als homoseksueel het liefst dood zou willen zien. Vrij ironisch dat deze man in het ultra liberale Canada op handen gedragen wordt.
Dit conflict begint steeds vreemdere vormen aan te nemen...
Exact.quote:Op zondag 24 september 2023 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat Zelensky wist wie het was.
Dat het Canadese parlement daar oude SSers naar binnen trekken en ook nog vereren is natuurlijk bezopen.
Stel je voor dat dat in nederland zou gebeuren.
Je zal er als Canadese veteraan maar voor gevochten hebben en je kapotgeschoten makkers hebben moeten begraven en op je ouwe dag dit op TV moeten aanschouwen. Of als Rus en een Utkin als held op TV zien komen.quote:Op zondag 24 september 2023 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Canada.....er was toch iets met nazi's inderdaad, ik kan er even niet op komen.
Oh ja, ik weet het weer!!
Canada is ontzettend veel jonge mensen verloren tijdens de bevrijding van Nederland van daadwerkelijke nazi's indertijd. Dat land heeft dan ook FLINK wat credit op dit punt.
We gaan Canada van de kaart wissenquote:Op zondag 24 september 2023 23:46 schreef skrn het volgende:
[..]
Dit gaat een flink staartje krijgen. Wat een godvergeten blunder is dit. Wat bezielt Canada?
Tja, op Fok hebben we daar toch geen invloed op.quote:Op zondag 24 september 2023 23:34 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Iedereen zit lekker vast in hun eigen bubbel en elke dag vallen er meer doden.
Iedereen op het internet denkt op die manier lijkt het wel. Deze vicieuze cirkel moet echt worden doorbroken anders gaat het voor ons allemaal echt heel slecht aflopen vrees ik.quote:Op zondag 24 september 2023 23:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, op Fok hebben we daar toch geen invloed op.
Kinderen voor kinderen.........maar dan op zijn Russischquote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef Starhopper het volgende:
Dat liedje ook![]()
![]()
![]()
![]()
The boy is a future soldier - text
Russia is a huge country
Its army is brave and strong
Brave boys grow up
And they will come to her aid in time.
We'll just grow up a little
We will join the Russian army
We will serve valiantly,
And we will cherish our Motherland.
The boy is a future soldier,
And there is no turning back for him.
The boy is a future hero
He always stands up for his friends.
We'll just grow up a little
We will join the Russian army
We will serve valiantly,
And we will cherish our Motherland.
In feite is het gewoon een ordinaire oorlog. Daarbij vallen veel slachtoffers.quote:Op maandag 25 september 2023 00:03 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Iedereen op het internet denkt op die manier lijkt het wel. Deze vicieuze cirkel moet echt worden doorbroken anders gaat het voor ons allemaal echt heel slecht aflopen vrees ik.
Zoveel vragen. Waarom moet je in het parlement andere gasten dan Zelensky uitnodigen, waarom? En waarom is die strijd tegen USSR/Rusland in WOII nu zo belangrijk? En zelfs als die veteraan geen deel was van de SS, dan was die op zijn minst geallieerd aan Duitsland, zou dat sowieso geen vragen hebben opgeroepen?quote:Op maandag 25 september 2023 00:05 schreef capricia het volgende:
Het is wel natuurlijk wel koren voor de Russische molen, dit.
Rusland gaat kapotquote:Op zondag 24 september 2023 22:40 schreef Nyamuk het volgende:
Dit heen en weer geblaat en die persoonlijke verwijten van jullie onderling begint even triest te worden als die hele oorlog.
Dit is nou ook precies de treurige eden dat het ook voorlopig niet zal stoppen. Jammer dat men zowel in Rusland als het westen hun lesje niet hebben geleerd uit de tweede wereldoorlog.
Het gaat door totdat de poppetjes opraken in Oekrane/Rusland. Of het volledig uit de hand loopt en de boel escaleert. En wat doen we dan?quote:Op maandag 25 september 2023 00:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
In feite is het gewoon een ordinaire oorlog. Daarbij vallen veel slachtoffers.
Dat is altijd al zo geweest.
En ongeacht wat voor mening wij daarover hebben, zolang Rusland delen van Oekrane bezet houdt en Oekrane dat terug wil gaat dat door.
Ik vind het gewoon dom. De vijand van mijn vijand is mijn vriend, lijken ze te denken.quote:Op maandag 25 september 2023 00:14 schreef skrn het volgende:
[..]
Zoveel vragen. Waarom moet je in het parlement andere gasten dan Zelensky uitnodigen, waarom? En waarom is die strijd tegen USSR/Rusland in WOII nu zo belangrijk? En zelfs als die veteraan geen deel was van de SS, dan was die op zijn minst geallieerd aan Duitsland, zou dat sowieso geen vragen hebben opgeroepen?
Ik snap er zo weinig van.
Misschien uiteindelijk. Maar dat is nogal een gok. Een gok over de rug van de doden van morgen.quote:
En hoe denk je dat het gaat aflopen als er een compromis komt en Rusland het geannexeerde land mag behouden en dus beloond wordt voor hun agressie?quote:Op maandag 25 september 2023 00:16 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het gaat door totdat de poppetjes opraken in Oekrane/Rusland. Of het volledig uit de hand loopt en de boel escaleert. En wat doen we dan?
Ik denk niet dat dit postief gaat uitpakken voor wie dan ook als dit niet gauw gaat stoppen.
Als we maar genoeg wapens naar Ukraine sturen stopt het snel genoeg.quote:Op maandag 25 september 2023 00:16 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Het gaat door totdat de poppetjes opraken in Oekrane/Rusland. Of het volledig uit de hand loopt en de boel escaleert. En wat doen we dan?
Ik denk niet dat dit postief gaat uitpakken voor wie dan ook als dit niet gauw gaat stoppen.
Als Rusland niet kapot gaat vallen er ook doden. Ik zie de gok niet.quote:Op maandag 25 september 2023 00:18 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Misschien uiteindelijk. Maar dat is nogal een gok. Een gok over de rug van de doden van morgen.
Durf ik ook niet te zeggen. Denk dat dit van de voorwaardes afhangt en vooral hoe dat internationaal te kunnen handhaven valt. Maar een directe internationaal gemonitorde staak het vuren is denk ik wel wenselijk.quote:Op maandag 25 september 2023 00:18 schreef Gehrman het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het gaat aflopen als er een compromis komt en Rusland het geannexeerde land mag behouden en dus beloond wordt voor hun agressie?
Nadat de laatste rus uit Oekrane is geschoten ja.quote:Op maandag 25 september 2023 00:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Durf ik ook niet te zeggen. Denk dat dit van de voorwaardes afhangt en vooral hoe dat internationaal te kunnen handhaven valt. Maar een directe internationaal gemonitorde staak het vuren is denk ik wel wenselijk.
Gemonitord door wie? De VN word gecontroleerd door Rusland. NATO? Gaat NATO Rusland en bezette gebieden binnen trekken?quote:Op maandag 25 september 2023 00:24 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Durf ik ook niet te zeggen. Denk dat dit van de voorwaardes afhangt en vooral hoe dat internationaal te kunnen handhaven valt. Maar een directe internationaal gemonitorde staak het vuren is denk ik wel wenselijk.
Zolang "behandelen" voor beide kanten van het conflict meer geld oplevert dan "genezen" zie ik dat niet gauw gebeuren.quote:Op maandag 25 september 2023 00:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als we maar genoeg wapens naar Ukraine sturen stopt het snel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |