tja omdat mij het niet boeit om hier dan nog wat te gaan posten tussen 100 bolk reacties of anderenquote:
Iedereen speelt het op zijn manier. Ik klets ook liever, maar soms gebruik ik ook alleen een bolk of een smileyquote:Op zondag 24 september 2023 08:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja staat iedereen vrij, maar wordt zo snel saai dan he?
Bolkquote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
tja omdat mij het niet boeit om hier dan nog wat te gaan posten tussen 100 bolk reacties of anderen
Het is en blijft een spel he Kree, het is geen SCquote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
tja omdat mij het niet boeit om hier dan nog wat te gaan posten tussen 100 bolk reacties of anderen
Fijn!quote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja het maakt mij ook niet uit, maar ga niet in een topic posten waar niemand t eigenlijk iets boeit, behalve spel. zolang ik hier nog beetje kan kletsen en nog wat terug krijg ok. Zo niet. haha dan. ga ik naar een ander topic.quote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen speelt het op zijn manier. Ik klets ook liever, maar soms gebruik ik ook alleen een bolk of een smiley
Ja en? Het is een spel. Officieel geen sc. Al roepen we 301 keer bolk. Mij boeit jouw ellenlange discussies/verhalen niet. Dus dan roep ik alleen maar bolk hier. Of post ik smileysquote:Op zondag 24 september 2023 08:17 schreef kree het volgende:
[..]
zeg je. nu wel zo, maar als niemand hier meer wat post behalve bolk dan denk ik dat de lol er snel van af isquote:Op zondag 24 september 2023 08:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en? Het is een spel. Officieel geen sc. Al roepen we 301 keer bolk. Mij boeit jouw ellenlange discussies/verhalen niet. Dus dan roep ik alleen maar bolk hier. Of post ik smileys
Idd.quote:Op zondag 24 september 2023 08:29 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik meen het echt. Geen zin in zware discussies of ellenlange verhalen.
Een bolk is prima
ok dus als er een heel topic staat met iig niks behalve bolk en hoi.quote:Op zondag 24 september 2023 08:29 schreef Mazikeen het volgende:
Nee ik meen het echt. Geen zin in zware discussies of ellenlange verhalen.
Een bolk is prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |