quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef Tegan het volgende:
Het is allemaal de schuld van @:ChildoftheStars .
wil je de volgende alvast verzinnen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien had ik een andere TT moeten verzinnen
Durf nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je de volgende alvast verzinnen?
Ik heb vertrouwen in jequote:
daarom mag je hem eerst hier in het topic postenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vertrouwen is goed, maar controle is beter....
Opstaan jij...Of anders...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Tegan het volgende:
Zin in een glas cola maar geen zin om op te staan.
Daar gaat een zinderende avond.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas is het gelukt. Wat drink jij vanavond?
Dan doe je iets verkeerd.quote:
Ohquote:
Welkom terugquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaaaa ik ben eindelijk weer een beetje beter! Was even te ziekjes voor Fok
kopje thee en een dekentje er bij?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo. terug van traumatherapie. Nu lekker series kijken en bijkomen
Dank je welquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welkom terug
[..]
kopje thee en een dekentje er bij?
23 uur slapen klinkt wel hemelsquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welNu nog koortsig, maar niet het 23 uur slapen op een dag
Ja, precies was ik nodig heb, broeien onder een dekbed, met drinken en een slechte serie
Hoe is het met jou?
Ja, is an sich wel lekker, maar niet als je je rot zweet van de koorts, ijlt en zoquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
23 uur slapen klinkt wel hemels
goed, wel hongerig, maar dat ben ik altijd.
Welke serie kijk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |