SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Met straks wel een onderbreking voor het avondeten.
Hij heeft toch echt wel meer bekende nummers. Go, Natural Blues, Why Does My Heart Feel So Bad, Extreme Ways...quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Dit is eigenlijk het enige nummer dat ik echt ken van Moby.
Van dit lijstje klinkt alleen Why Does My Heart Feel So Bad vaag bekend.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt wel meer bekende nummers. Go, Natural Blues, Why Does My Heart Feel So Bad, Extreme Ways...
Ik zal Moby de komende tijd eens wat vaker draaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Van dit lijstje klinkt alleen Why Does My Heart Feel So Bad vaag bekend.
Mij ook nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Dit nummer gaat mij nooit vervelen.
Laat ze het maar niet horen:quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was "Blue Bottle" gewoon een schuilnaam van Rollo & Sister Bliss zelf. Na deze remix is er nooit meer iets van "Blue Bottle" vernomen.
Dat is geheid niet dezelfdequote:Op zaterdag 23 september 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat ze het maar niet horen:
https://thebluebottle.nl/
Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs draaide ik al "Sympathy", dit is de opvolger. Beetje raar liedje, maar wel leuk:Declan McKenna - Nothing Works
Vond ik nog steeds wel grappig. Past wel een beetje bij mij, denk ik.quote:
Er komt nog veel meer goede nieuwe muziek aan. Ik zal een beetje om je eten heen proberen te draaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Vond ik nog steeds wel grappig. Past wel een beetje bij mij, denk ik.
Ik gok dat ik binnen nu en een kwartier ga eten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt nog veel meer goede nieuwe muziek aan. Ik zal een beetje om je eten heen proberen te draaien
Nooit geweten dat ze Fins zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
We gaan even buurten in Finland, met één van de grootste hits die daar ooit vandaan kwam:Stakka Bo - Here We Go (7-inch version)
Van DDM heb ik voor de uitzending al een verzoekje ontvangen; die staat klaar voor straks. Meer is welkom via DM
Oh nee, ze zijn Zweedsquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze Fins zijn
Ach, ligt in dezelfde hoek, toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oh nee, ze zijn ZweedsIk ben in de war...
Straks maar even iets draaien dat wél echt uit Finland komt. Nu eerst:quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach, ligt in dezelfde hoek, toch?
Helaas, ik ga nu ongeveer eten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Straks maar even iets draaien dat wél echt uit Finland komt. Nu eerst:Alison Moyet - Is This Love?
Hierna, voordat Livelink gaat eten: de nieuwe single van een bekende formatie die in de 80s en 90s veel hits scoorde...
Oeiquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, ik ga nu ongeveer eten.
Goh, en dat alvast voor de nieuw te openen attractie in de Efteling volgend jaar, genaamd: Dance Macabre.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Binnenkort komt hun nieuwe album uit: Danse Macrabre. De titelsong kwam eerder al uit, maar die kon me niet zo bekoren. De tweede single is nu uit en klinkt gewoon alsof -ie uit de 80s weggelopen. Typisch Duran Duran dus:Duran Duran - Black Moonlight
Absoluut. Ik ken de Steps-versie en die vind ik leuk. Ik wist tot vandaag niet dat het origineel van Bananarama is.quote:
In dit specifieke geval vind ik dat geen probleemquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach ja, Pete Waterman deed aan recycling
Ik zal straks nog even een SAW-liedje draaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben straks vanaf 21.30 naar de tv, een special over Stock, Aitken & Waterman op de BBC
Dit staat op hun EP Night Train. Ik vind dat dit een single had moeten zijn. Helaas viel de keuze op het veel mindere Stop For A Minute, eveneens samen met K'naan.quote:
Typische DDM-reactiequote:Op zaterdag 23 september 2023 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul Young moet eens met z’n tengels van nummers af blijven
Ik word heel nerveus van deze uitvoering.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Typische DDM-reactie![]()
Ik vind het toch wel grappig gedaan, moet ik zeggen.
Welkom terugquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:57 schreef Melting het volgende:
Had even iemand aan de deur staan.
Ben er weer bij.
Jij bent altijd team DDMquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word heel nerveus van deze uitvoering.
#team ddm
Die man heeft zulke vreselijke covers gemaakt, z’n hele carriere is zowat daarop gebaseerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Typische DDM-reactie![]()
Ik vind het toch wel grappig gedaan, moet ik zeggen.
Nicequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb een verzoekje van Livelink binnen. Dat komt er zo aan. Eerst even deze. Eén van m'n favoriete nummers van dit moment.The Coral - Faraway Worlds
Ik vond het al zo raar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
I ain't missing you moet natuurlijk I'm really missing you zijn.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:08 schreef livelink het volgende:
Merel gaf vandaag in een ander topic aan dat haar huis sinds vandaag te koop staat. En dat vond ik zo erg. Haar huis, waar ze zo blij mee was en waar ze zoveel tijd en geld in heeft gestoken om er iets heel moois van te maken
Ik wist helemaal niet dat Tina Turner dit ook gezongen had. Die wist ook wel haar weg met covers.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Later ook gecoverd door Tina Turner. Maar dit is - neem ik aan, DDM - het origineel:John Waite - Missing You
Verzoekje van Livelink
Nogal jaquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Tina Turner dit ook gezongen had. Die wist ook wel haar weg met covers.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het weer nog steeds te goed voor Summer Moved On. Ik heb met Gerrit Hiemstra afgestemd dat ik nog even wacht met het draaien van dat nummer. Daarom deze:A-ha - Crying In The Rain
Verwachte reactie DDM: Morten Harket moet met z'n tengels van nummers afblijven
Haar versie is volgens mij ook nog een single geweest. Staat op haar album Wildest Dreams.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Tina Turner dit ook gezongen had. Die wist ook wel haar weg met covers.
Dat was ook niet te missen vandaagquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:12 schreef livelink het volgende:
Nee hoor, dit mag A-ha zeker wel doen. Ik heb vandaag weer mijn versie gedaan: Walking in the Rain.
Niet onaardig. Moet nog even wennen wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:15 schreef DJ11 het volgende:
We blijven in Noorwegen. Deze band stond al eens hoog in m'n jaarlijst met Just Another Sleepless Night In The Dark. Nu is er een nieuw album, waar dit nummer op staat:Team Me feat. Magnus Moriarty - Black Rainbow Motion Picture
Ik ben blij dat je het met terugwerkende kracht met me eens bent. Was toch een rare move ineens vorig jaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
De nummer 2 uit mijn jaarlijst van vorig jaar (die eigenlijk op #1 had moeten staan, natuurlijk). IJzingwekkend mooi.Tamino - You Don't Own Me
Benieuwd hoe het dit jaar gaatquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het met terugwerkende kracht met me eens bent. Was toch een rare move ineens vorig jaar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar nog niet echt een beeld heb. Ik kan nu echt nog niet zeggen welk nummer je misschien bedoelt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het dit jaar gaatEr zijn met gemak wel 20 nummers die in de Top 10 kunnen, maar er is voor mij één heel duidelijke #1 die er bovenuit steekt. Maar goed, er is nog meer dan een kwart jaar voor de boeg.
Des te leuker wordt de laatste uitzending van het jaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar nog niet echt een beeld heb. Ik kan nu echt nog niet zeggen welk nummer je misschien bedoelt.
Gisteren had ik echt de pest in. Terwijl ik aan het werk was zag ik dat het buiten echt mooi en zonnig was. Ik verheugde me er echt op om om 17.00/17.30 lekker nog even naar buiten te gaan en te genieten van het weer. Begon het vlak voor 17.00 te regenenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit nummer past goed bij de donkere dag van vandaag .
Mooi stemmig wel.
Balen. Ik zat gisteren nog even buiten op een terras, maar echt aangenaam was het niet. Was blij dat ik thuis was.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren had ik echt de pest in. Terwijl ik aan het werk was zag ik dat het buiten echt mooi en zonnig was. Ik verheugde me er echt op om om 17.00/17.30 lekker nog even naar buiten te gaan en te genieten van het weer. Begon het vlak voor 17.00 te regenen
Goed nieuws voor Meltingquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind Rick niet meer vervelend, maar drie keer op een dag is een beetje too much voor mij![]()
Ik ga ook zeker niet naar de SAW docu kijken.
Morgen wordt het ook beter weer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren had ik echt de pest in. Terwijl ik aan het werk was zag ik dat het buiten echt mooi en zonnig was. Ik verheugde me er echt op om om 17.00/17.30 lekker nog even naar buiten te gaan en te genieten van het weer. Begon het vlak voor 17.00 te regenen
Ik heb gisteren het grootste gedeelte van de route naar huis niet harder dan 30-40 kunnen rijden vanwege enorme watermassa’s op de weg. (En een paar zwaar beschonken weggebruikers die ik tegenkwam onderweg..quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Balen. Ik zat gisteren nog even buiten op een terras, maar echt aangenaam was het niet. Was blij dat ik thuis was.
Dit doet me aan iets anders denken, maar ik kan er geen vinger op leggen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Het voorlaatste nieuwe nummer van deze uitzending. Engelse band uit de omgeving van Liverpool. Het doet me wat aan The Kooks denken. Fijn liedje, vind ik:Red Rum Club - Undertaker
Het klinkt gek genoeg niet nieuw. Wel lekker fris.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Het voorlaatste nieuwe nummer van deze uitzending. Engelse band uit de omgeving van Liverpool. Het doet me wat aan The Kooks denken. Fijn liedje, vind ik:Red Rum Club - Undertaker
Ik las vandaag dat er weer steeds meer mensen gaan rijden als ze gedronken hebben. Ik snap het werkelijk waar niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het grootste gedeelte van de route naar huis niet harder dan 30-40 kunnen rijden vanwege enorme watermassa’s op de weg. (En een paar zwaar beschonken weggebruikers die ik tegenkwam onderweg..
Ik ook niet. Onvoorstelbaar, de ellende die ze aanrichten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er weer steeds meer mensen gaan rijden als ze gedronken hebben. Ik snap het werkelijk waar niet.
Daar moet toch een reden voor zijn?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat er weer steeds meer mensen gaan rijden als ze gedronken hebben. Ik snap het werkelijk waar niet.
De reden is dat mensen steeds egoïstischer worden volgens mij. Ze denken alleen aan zichzelf.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moet toch een reden voor zijn?
Wie is nou zo stom?
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Zie die DDM eens muzikaal in de watten worden gelegd vanavond. Ze moet dan wel Paul Young doorstaan, maar krijgt er ook wat voor terug![]()
New Order - Round & Round '94
Het vervelende is dat andere mensen dan maar gaan inhalen over een dubbele doorgetrokken streep op plekken waar dat echt zwaar onverantwoord is, buiten dat het gewoon niet mag, nooit…quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede compensatie welquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Zie die DDM eens muzikaal in de watten worden gelegd vanavond. Ze moet dan wel Paul Young doorstaan, maar krijgt er ook wat voor terug![]()
New Order - Round & Round '94
Was gisterenavond de eerste aflevering van het seizoen weer?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een artiest over wie gisteren een vraag werd gesteld in 2 voor 12. Dus wie dat programma kijkt, weet het misschien al
Je hoort wel steeds vaker van ongelukken, waarbij gedronken is......quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De reden is dat mensen steeds egoïstischer worden volgens mij. Ze denken alleen aan zichzelf.
Nee, die was vorige week al. Ik zal verder niks over het verloop verraden, maar ik kan zeggen dat Astrid Joosten twee teams verwelkomde en hen beiden twaalf vragen heeft gesteld.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was gisterenavond de eerste aflevering van het seizoen weer?
Nu verraad je toch teveel hoorquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die was vorige week al. Ik zal verder niks over het verloop verraden, maar ik kan zeggen dat Astrid Joosten twee teams verwelkomde en hen beiden twaalf vragen heeft gesteld.MIKA - Grace Kelly
We kijken het altijd, we hebben alleen gemist dat het weer begonnen wasquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, die was vorige week al. Ik zal verder niks over het verloop verraden, maar ik kan zeggen dat Astrid Joosten twee teams verwelkomde en hen beiden twaalf vragen heeft gesteld.MIKA - Grace Kelly
Symphonic version?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond niet gepland, maar toen Symphonic over z'n autorit ging praten, tja...The Cars - Drive (Symphonic version)
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer stond niet gepland, maar toen Symphonic over z'n autorit ging praten, tja...The Cars - Drive (Symphonic version)
Ik ga slapen hoor, na dit slaapliedje.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Nog twee liedjes te gaan voordat Melting het overneemt. De eerste daarvan is deze:Radiohead - No Surprises
Onze fluiter fluit niet meerquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong van vandaag behoeft geen uitleg.Roger Whittaker - New World In The Morning
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting zo meteen. Stay tuned.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga slapen hoor, na dit slaapliedje.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Roger heeft me wakker gefloten.
Jullie zijn inmiddels heel goed op elkaar ingespeeld.quote:
Ik had het ook niet geweten. Bij de eerste klank dacht ik aan Sky High van Jigsaw.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:01 schreef Melting het volgende:
En zoals altijd, is de eerste er weer eentje van het huis:
[ afbeelding ]
Truequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Altijd fijn om naar jou te luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Tom Jones, of hij spreekt verrassend goed Nederlands...
Dus Fred Jasper zingt het? En hij had Gert Timmerman nodig om dat te zeggen? Vreemd.quote:
Ja, dit is zo slecht gedaan dat je het gevoel hebt dat je in ieder geval niet dieper in de put kan rakenquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft toch maar mooi de 2e plaats gehaald in 1968.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus Fred Jasper zingt het? En hij had Gert Timmerman nodig om dat te zeggen? Vreemd.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dit is zo slecht gedaan dat je het gevoel hebt dat je in ieder geval niet dieper in de put kan raken
Yes, we arequote:Op zaterdag 23 september 2023 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wij zijn de Radio49 familie!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Goeie disco maar ik ken het niet
Nooit geweten dat de man nog wat anders heeft gemaakt dan Born To Be Alive.quote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat de man nog wat anders heeft gemaakt dan Born To Be Alive.
Dat moest aanvankelijk trouwens een rocknummer worden... Er disco van maken was een idee van de producer...
Ik was vandaag in het Pinball museum in Rotterdam. Was best leuk voor een keer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een accordeonist die ook graag met de flipperkast speelt.
Daar heb je flipper, flipper , hij is een kahast…quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was vandaag in het Pinball museum in Rotterdam. Was best leuk voor een keer.
Mocht je zelf ook spelen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was vandaag in het Pinball museum in Rotterdam. Was best leuk voor een keer.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar heb je flipper, flipper , hij is een kahast…
quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden denk ik zo'n 30 kasten waar je zelf op mocht spelen.
O.a. deze:
[ afbeelding ]
Wow, wat gaafquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hadden denk ik zo'n 30 kasten waar je zelf op mocht spelen.
O.a. deze:
[ afbeelding ]
Zeker. Voor een keer wel.quote:
Dat lijkt me wel gaaf. Oud collega van me verhuurd ze nu.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:33 schreef livelink het volgende:
Mijn coole oom had vroeger een eigen flipperkast in huis.
Dat zegt me dan weer niets.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan zo'n dom tv-spelletje waarbij bellers "flip", "flip" moesten roepen. Volgens mij was dat onderdeel van dat programma waarmee presentatietalent werd gezocht. Onder meer Rolf Wauters werd daar bekend mee.
Dat denk ik ook wel, en ook met je bovenburen denk ikquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gaaf. Oud collega van me verhuurd ze nu.
Maar ik denk dat ik ruzie met de beneden buren zal krijgen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, en ook met je bovenburen denk ik
Showmasters bedoel je?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet nu ineens denken aan zo'n dom tv-spelletje waarbij bellers "flip", "flip" moesten roepen. Volgens mij was dat onderdeel van dat programma waarmee presentatietalent werd gezocht. Onder meer Rolf Wouters werd daar bekend mee.
Ja, dat bedoelde ikquote:
Nou precies, kun je nagaanquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij bent bij mij geweest...... wie zit er bij mij op het dak?
Deze gast?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik
Die ene man die ooit won, Willem Bol, leeft nu berooid op een camping hier in de buurt.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Urban Cookie Collective - Feels Like Heaven
Dat is ook goed te horen, vind ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Slipstream-hitje van The Key, The Secret.
Daarna weinig meer vernomen van deze formatie
Goede avond Rataplan.quote:
Ik moet nog steeds regelmatig mensen een key en een secret sturen voor een API. En dan zing ik altijd zachtjes dat nummer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Slipstream-hitje van The Key, The Secret.
Daarna weinig meer vernomen van deze formatie
Dan maak je eens vaker kenbaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:44 schreef Rataplan79 het volgende:
Ben er vrijwel elke week wel om ff te lezen
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga boven op de ipad naar de bbc kijken, ik word verbannen met m’n slechte muzieksmaak
Fijne avond verder.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga boven op de ipad naar de bbc kijken, ik word verbannen met m’n slechte muzieksmaak
Veel plezier.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie nu pas dat de bandnaam Total Touch met twee keer T begint, net als hun beide voornamen. Geen idee of dat toeval is.quote:
Hoe heet hij dan? Tinus?quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat de bandnaam Total Touch met twee keer T begint, net als hun beide voornamen. Geen idee of dat toeval is.
Oh ja.... had ik even verdrongen.quote:
De boodschap is in ieder geval duidelijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
Ik heb even de 2 minuten inleiding overgeslagen.
Gewoon de radio edit.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:52 schreef Melting het volgende:
Ik heb even de 2 minuten inleiding overgeslagen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon de radio edit.
Het kan ook andersom: in m'n eigen werk-band vergat de zanger laatst het derde couplet van een liedje in te zetten. De rest bleef doorspelen en ik maakte met gebaren duidelijk dat er nog een couplet moest volgen. De hint was duidelijk. Na afloop: "Dit was de 12-inch versie."
Ik moest eigenlijk erg aan bon jovi denkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:55 schreef livelink het volgende:
Toch Bruce Springsteen. Ik dacht het te horen, maar dacht ook dat het nummer van iemand anders was.
Mijn broertje had een recensie geschreven van een concert van Bruce, waarin hij zich had geërgerd aan mensen die er doorheen aan het praten waren. Dit werd door De Telegraaf opgepikt, die er vervolgens een heel artikel over schreef. En toen was mijn broertje ineens een Telegraaf-recensentquote:
Die "Hollandse ziekte" is iets waar we ons kapot voor moeten zouden schamen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje had een recensie geschreven van een concert van Bruce, waarin hij zich had geërgerd aan mensen die er doorheen aan het praten waren. Dit werd door De Telegraaf opgepikt, die er vervolgens een heel artikel over schreef. En toen was mijn broertje ineens een Telegraaf-recensent![]()
https://www.welingelichte(...)en-in-landgraaf.html
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje had een recensie geschreven van een concert van Bruce, waarin hij zich had geërgerd aan mensen die er doorheen aan het praten waren. Dit werd door De Telegraaf opgepikt, die er vervolgens een heel artikel over schreef. En toen was mijn broertje ineens een Telegraaf-recensent![]()
https://www.welingelichte(...)en-in-landgraaf.html
Nee, hij werkt voor De Limburger. En dat is een onderdeel van hetzelfde concern, dacht ik. Dus De Telegraaf leent wel vaker artikelen van hem.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had hij dat ingestuurd naar de Telegraaf dan?
Wel geinigquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hij werkt voor De Limburger. En dat is een onderdeel van hetzelfde concern, dacht ik. Dus De Telegraaf leent wel vaker artikelen van hem.
Ja, ook wel tijdloos.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:06 schreef Melting het volgende:
Dit nummer blijft toch wel een mooi nummer.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Symphonic het volgende:
The living years mike and the mechanics
Ik vind het echt bizar knap dat je dat soort details gewoon zo oplepeltquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:14 schreef DJ11 het volgende:
En die toevoeging tussen haakjes is in dit geval heel relevant, kan ik verzekeren. Het originele nummer van Technohead is echt niet om aan te horen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:13 schreef DJ11 het volgende:
Technohead - I Wanna Be A Hippy (Flamman & Abraxas radio remix)
Ach ja. Ik dacht aan Pearl Jam, maar wist dat dat niet goed was.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de Confiture inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de Confiture inderdaad.
[ afbeelding ]
Dat is de luxe versiequote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja. Ik dacht aan Pearl Jam, maar wist dat dat niet goed was.
Dat is ook confiture.... maar de luxe variant.quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja. Ik dacht aan Pearl Jam, maar wist dat dat niet goed was.
Jij stond in de verkeersconfiture?quote:Op zaterdag 23 september 2023 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Gisteren was het meer van de file..
Geen confiture te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |