SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Welkomquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:01 schreef livelink het volgende:
En ingetuned. Met straks wel een onderbreking voor het avondeten.
Hij heeft toch echt wel meer bekende nummers. Go, Natural Blues, Why Does My Heart Feel So Bad, Extreme Ways...quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Dit is eigenlijk het enige nummer dat ik echt ken van Moby.
Van dit lijstje klinkt alleen Why Does My Heart Feel So Bad vaag bekend.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij heeft toch echt wel meer bekende nummers. Go, Natural Blues, Why Does My Heart Feel So Bad, Extreme Ways...
Ik zal Moby de komende tijd eens wat vaker draaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Van dit lijstje klinkt alleen Why Does My Heart Feel So Bad vaag bekend.
Mij ook nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
Dit nummer gaat mij nooit vervelen.
Laat ze het maar niet horen:quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was "Blue Bottle" gewoon een schuilnaam van Rollo & Sister Bliss zelf. Na deze remix is er nooit meer iets van "Blue Bottle" vernomen.
Dat is geheid niet dezelfdequote:Op zaterdag 23 september 2023 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat ze het maar niet horen:
https://thebluebottle.nl/
Ik vind het wel leuk klinken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:22 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs draaide ik al "Sympathy", dit is de opvolger. Beetje raar liedje, maar wel leuk:Declan McKenna - Nothing Works
Vond ik nog steeds wel grappig. Past wel een beetje bij mij, denk ik.quote:
Er komt nog veel meer goede nieuwe muziek aan. Ik zal een beetje om je eten heen proberen te draaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Vond ik nog steeds wel grappig. Past wel een beetje bij mij, denk ik.
Ik gok dat ik binnen nu en een kwartier ga eten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt nog veel meer goede nieuwe muziek aan. Ik zal een beetje om je eten heen proberen te draaien
Nooit geweten dat ze Fins zijnquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
We gaan even buurten in Finland, met één van de grootste hits die daar ooit vandaan kwam:Stakka Bo - Here We Go (7-inch version)
Van DDM heb ik voor de uitzending al een verzoekje ontvangen; die staat klaar voor straks. Meer is welkom via DM
Oh nee, ze zijn Zweedsquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ze Fins zijn
Ach, ligt in dezelfde hoek, toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oh nee, ze zijn ZweedsIk ben in de war...
Straks maar even iets draaien dat wél echt uit Finland komt. Nu eerst:quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach, ligt in dezelfde hoek, toch?
Helaas, ik ga nu ongeveer eten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Straks maar even iets draaien dat wél echt uit Finland komt. Nu eerst:Alison Moyet - Is This Love?
Hierna, voordat Livelink gaat eten: de nieuwe single van een bekende formatie die in de 80s en 90s veel hits scoorde...
Oeiquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas, ik ga nu ongeveer eten.
Goh, en dat alvast voor de nieuw te openen attractie in de Efteling volgend jaar, genaamd: Dance Macabre.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Binnenkort komt hun nieuwe album uit: Danse Macrabre. De titelsong kwam eerder al uit, maar die kon me niet zo bekoren. De tweede single is nu uit en klinkt gewoon alsof -ie uit de 80s weggelopen. Typisch Duran Duran dus:Duran Duran - Black Moonlight
Absoluut. Ik ken de Steps-versie en die vind ik leuk. Ik wist tot vandaag niet dat het origineel van Bananarama is.quote:
In dit specifieke geval vind ik dat geen probleemquote:Op zaterdag 23 september 2023 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach ja, Pete Waterman deed aan recycling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |