Ben ooit eens begonnen met er en haken, maar het patroon klopte niet hij ligt nog wel ergens. Zit heel veel haak katoen inquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:43 schreef Brokkel het volgende:
Happy New Topic!![]()
On topic: ik moet een tas naaien.
Hhahaha herkenbaar welquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Oeps, moet je niet te vaak doen over ritsen naaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben een heel eind gekomen. Ik doe het zonder patroon en dat vereist nog wel wat denkwerk. Morgen afmaken en dan hoop ik dat het gelukt is. Het heeft me in elk geval al een naald gekost. Ik was even vergeten dat ik niet over een plastic rits kan naaien
Haha heel herkenbaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Ik zag in dat topic al dat je zat te kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Ik zit voor de F1 met m'n kitten op schoot. Gisteren opgehaald!
quote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Kittensquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef Brokkel het volgende:
De tas is af! En hij is mooi geworden! Zelfs mijn man zei: Wow, mooie tas!
(vaak zegt hij: Leuk hoor -> denk hierbij aan de intonatie van Dag hoor van Sinterklaas).
Verder is ie wel lief hoor. Maar dat 'Leuk hoor' hoor ik hem al zeggen als ik voor de spiegel sta met iets nieuws.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 08:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mij een week in kunnen houden maar nu toch mijn eerste LEGO setje besteldhet hielp dat ik 10 euro korting kreeg.
Kittenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Hehehe, dit klinkt bekend.quote:Op zondag 24 september 2023 23:01 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Verder is ie wel lief hoor. Maar dat 'Leuk hoor' hoor ik hem al zeggen als ik voor de spiegel sta met iets nieuws.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie... drie uur lang door de mangel gehaald. Nu lekker series kijken en niks doen
quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie... drie uur lang door de mangel gehaald. Nu lekker series kijken en niks doen
Hobby + hobby = veel hobby ?quote:Op maandag 25 september 2023 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik nu LEGO besteld heb vond ik dat ik ook echt weer verder moest met mijn haakwerk. Zo gezegd zo gedaan
Zekerquote:Op maandag 25 september 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hobby + hobby = veel hobby ?
Niets mis met even een baaldag.quote:Op maandag 25 september 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me toch nog gelukt om een half uurtje te borduren. Een hele overwinning. En mijn dutje duurde ook maar een half uur. Alleen ben nu behoorlijk out and down. Vind mijn leven erg stom
Nee idd! Veel hobby is wel fijn, dan kan je lekker afwisselenquote:Op maandag 25 september 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekermaar ik mag de oude hobby's niet vergeten
Ja iddquote:Op maandag 25 september 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis met even een baaldag.
Morgen er weer fris tegen aan.
Alles behalve honger nuquote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad erg pittig. Lief zijn voor jezelf helpt. En chocola.
Je moet niets.....quote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet vrijdag een nieuwe laptop voor mijn moeder installeren en uitleggen
En mijn agenda is al zo volzie het even niet zitten. Heb het zo druk deze en komende week
Er komt echt geen afspraak meer bij in oktober, alleen dit is natuurlijk een onverwacht iets
Naja... vrijdag is ver weg en ik heb twee vrije dagen nuquote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet niets.....
Ze kan ook iemand anders vragen of gewoon even wachten totdat jij meer rust hebt.
Ze kan op zich prima met de PC overweg en die hulp is op gebieden die ze beheerst. Alleen haar oude laptop is stuk en ik heb een nieuwe voor haar besteld en die moet geïnstalleerd worden/klaar gemaakt. Daarna redt zij zich wel weer goedquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:57 schreef Sumppi het volgende:
Waar heeft je moeder uitleg bij nodig?
Misschien is zo'n cursus wat voor haar?
https://www.biblionetgron(...)igitaal-meedoen.html
Ah, ja, ik hoopte dat het jou wat ruimte zou kunnen geven. Dan sluit ik me aan bij Sarabi.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kan op zich prima met de PC overweg en die hulp is op gebieden die ze beheerst. Alleen haar oude laptop is stuk en ik heb een nieuwe voor haar besteld en die moet geïnstalleerd worden/klaar gemaakt. Daarna redt zij zich wel weer goed
Dank je wel
Dank je welquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah, ja, ik hoopte dat het jou wat ruimte zou kunnen geven. Dan sluit ik me aan bij Sarabi.
Sterkte
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed dat je je grens bewaakt hebt Child
De dag weer vol gepland Childquote:Op woensdag 27 september 2023 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk lekker boven tekenen en schilderen en de boel opruimen.
Eerst dat laatste, dan het eerste en sluiten we af met het middelste
Hahaha valt tegen. Alles wat ik wilde gedaan en nu ben ik even raar, weet niet wat ik wil doenquote:
Gewoon even niks mag ook toch?quote:Op woensdag 27 september 2023 10:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha valt tegen. Alles wat ik wilde gedaan en nu ben ik even raar, weet niet wat ik wil doen
Naja... nee, deed gisteren en maandag ook al weinig. Alleen ik krijg mezelf nu niet gemotiveerd en dat is super frustrerend. Echt zo'n ik haaaat mezelf dagquote:
Waarom moet je de hele dag iets doen dan? Leg je je dat zelf op?quote:Op woensdag 27 september 2023 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... nee, deed gisteren en maandag ook al weinig. Alleen ik krijg mezelf nu niet gemotiveerd en dat is super frustrerend. Echt zo'n ik haaaat mezelf dag
Natuurlijk moet dan... dat is vanzelfsprekend. Je kan toch niet dagen grotendeels niksen? Dat is onacceptabel voor mij.quote:Op woensdag 27 september 2023 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom moet je de hele dag iets doen dan? Leg je je dat zelf op?
Ga dan lekker een serietje kijken of buiten zitten de zon schijnt.
Je hoeft jezelf toch niet te haten omdat je niet ergens mee bezig ben
Snel zien dat je weer uit die gemoedstoestand komt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dan... dat is vanzelfsprekend. Je kan toch niet dagen grotendeels niksen? Dat is onacceptabel voor mij.
En ik heb echt even extreme schurft aan mezelf, mijn leven en alles
Gooi het eruit en kop ervoor en door. You can do it!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dan... dat is vanzelfsprekend. Je kan toch niet dagen grotendeels niksen? Dat is onacceptabel voor mij.
En ik heb echt even extreme schurft aan mezelf, mijn leven en alles
MIjn ideequote:Op woensdag 27 september 2023 11:05 schreef Donna het volgende:
En inderdaad een of meerdere dagen niksen is helemaal NIKS mis mee.
Jawel hoor, gaat eigenlijk wel heel goed. Alleen tis 's avonds nogal saai, alleen. Zelfs als de kinderen er zijn, die liggen natuurlijk in bed. Nouja, saai dus.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn idee
Mijn mening is dat je dingen moet doen als je er zin in hebt.
Hoe bevalt het in je nieuwe huis, al een beetje gewend?
Nee dat snap ik, daar moet je je draai nog in vinden.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat eigenlijk wel heel goed. Alleen tis 's avonds nogal saai, alleen. Zelfs als de kinderen er zijn, die liggen natuurlijk in bed. Nouja, saai dus.
En als ze er niet zijn heb ik ook niet echt behoefte om iets te doen. Wel al een paar keer weggeweest, maar het voelt nog niet fijn.
Ja ik ga vanmiddag Vinted pakketjes versturen en nog meer op Vinted zetten want heb echt heel veel kinderkleding om te verkopen. Is wel leuk om te doen, net als series kijken en CRE bezig zijn.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, daar moet je je draai nog in vinden.
Je bent zo gewend om met iemand te zijn.
wel fijn te lezen dat je er alleen op uittrekt.
Ik heb in de weekende dat de kids bij hun vader waren leren klussen, behangen, schilderen boren.
Het heeft ook tijd nodig. Je bent nog dingen aan het verwerken. Niet zo gek natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik ga vanmiddag Vinted pakketjes versturen en nog meer op Vinted zetten want heb echt heel veel kinderkleding om te verkopen. Is wel leuk om te doen, net als series kijken en CRE bezig zijn.
Maar echt de deur uit en dingen doen beleef ik nog niet echt veel plezier aan.
Precies het heeft ook geen haast ofzo, maar het is vreemd dat iets wat je voorheen leuk vond, nu zo 'fout' voelt ofzo. Geen idee hoe ik dat moet omschrijven.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft ook tijd nodig. Je bent nog dingen aan het verwerken. Niet zo gek natuurlijk.
Daar wen je wel aanquote:Op woensdag 27 september 2023 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik ga vanmiddag Vinted pakketjes versturen en nog meer op Vinted zetten want heb echt heel veel kinderkleding om te verkopen. Is wel leuk om te doen, net als series kijken en CRE bezig zijn.
Maar echt de deur uit en dingen doen beleef ik nog niet echt veel plezier aan.
Eerste jaar vrijgezel is altijd raarquote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies het heeft ook geen haast ofzo, maar het is vreemd dat iets wat je voorheen leuk vond, nu zo 'fout' voelt ofzo. Geen idee hoe ik dat moet omschrijven.
Ik heb ook wel wat gratis weggegeven, maar als mensen ondankbaar zijn verkoop ik het liever. Heb ik er zelf nog wat aan want ik kan weer 'gratis' nieuwe kleding kopen.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar wen je wel aan![]()
Heeft tijd nodig en met kleine stapjes beginnen![]()
Goed dat je kinderkleding verkoopt! Beter dan weggooien en iemand anders is er dan blij mee
Ja klopt. En ondankbare mensen ...quote:Op woensdag 27 september 2023 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat gratis weggegeven, maar als mensen ondankbaar zijn verkoop ik het liever. Heb ik er zelf nog wat aan want ik kan weer 'gratis' nieuwe kleding kopen.
IK snap wel wat je bedoeld. Dat is een stukje waar je overheen moet groeien en jezelf dingen toestaan.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Precies het heeft ook geen haast ofzo, maar het is vreemd dat iets wat je voorheen leuk vond, nu zo 'fout' voelt ofzo. Geen idee hoe ik dat moet omschrijven.
Precies!quote:Op woensdag 27 september 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK snap wel wat je bedoeld. Dat is een stukje waar je overheen moet groeien en jezelf dingen toestaan.
Ja niks aan als mensen gaan zeggen 'Ja ik houd niet van glitters en niet van dit en niet van unicorns en blablabla'. Oké dan krijg je toch niks meer doei.quote:Op woensdag 27 september 2023 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt. En ondankbare mensen ...
Idd! Een gegeven paard niet in de bek kijken en als ze dat soort commentaar gaan leveren betekent het dat ze prima zelf de kleren kunnen kopen/betalenquote:Op woensdag 27 september 2023 12:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja niks aan als mensen gaan zeggen 'Ja ik houd niet van glitters en niet van dit en niet van unicorns en blablabla'. Oké dan krijg je toch niks meer doei.
Knuffelquote:Op woensdag 27 september 2023 18:21 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in lange tijd een paar dagen vrij maar het lukt nog niet om mijn hoofd rustiger te krijgen. Toch nog veel over de komende weken aan het denken.
Vanmiddag wel de helft van de lego set samen gemaakt met mijn moeder. Dat was wel even gezellig.
Oh leuk ik wil ook nog eens tekenen / illustreren leren.quote:Op woensdag 27 september 2023 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb dadelijk een online tekenles
quote:Op woensdag 27 september 2023 18:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh leuk ik wil ook nog eens tekenen / illustreren leren.
Lekker lekkerquote:Op woensdag 27 september 2023 19:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Danku. Net lekker carpaccio gehad en heb een TGTG box opgehaald dus zo nog even een toetje.
I know i know. First things first. Eerst eens wat afmaken.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Pak een potlood of pen, pak Pinterest of Unsplash, en begin!
(en hier geen enkel talent, maar plezier, dus daarom gewoon lekker bezig gaan en dan word je er vanzelf beter in)
Wat is dat??quote:Op woensdag 27 september 2023 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanmiddag bezig geweest met color hatching, ver moeilijk. Deze les simpel met alcoholmarkers en potlood. Even wat anders. Straks wel weer hatching
Oh... * ChildoftheStars kijkt schuldbewust...quote:Op woensdag 27 september 2023 19:01 schreef Donna het volgende:
[..]
I know i know. First things first. Eerst eens wat afmaken.
Stiften op alcoholbasis. Die geven hele mooie, gelijkmatige kleuren. Heel anders dan stiften op waterbasisquote:
Hahaha wat jij doet zelf weten. Ik wil echt eens meer afmaken.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... * ChildoftheStars kijkt schuldbewust...
maar tekenen vind ik momenteel zo leuk
Uiteindelijk komt alles afquote:Op woensdag 27 september 2023 19:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha wat jij doet zelf weten. Ik wil echt eens meer afmaken.
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 27 september 2023 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hatching is met streepjes een illustratie opvullen. Met al dan niet realistische kleuren. Dus heeeeel veeeel kleine streepejs zetten. En donkere kleuren voor schaduw en lichte klueren voor lichte plekken
Is het ook! Alleen ik vind het onverwacht moeilijk. De juiste kleuren bij elkaar kiezen, precies genoeg kleur op de donkere plekken etc. Ik heb een paar mooie portretten gemaakt, maar ook een paar lelijke draken. Het is maar papier gelukkigquote:
Oooh kopje thee graag van je karretjequote:Op donderdag 28 september 2023 08:11 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
* IJsdraakje gaat langs met koffie- en theekarretje.
Gisteren even aan m'n CRE-maandproject gezeten, hij is bijna af.Alleen nog even oogjes. En ik wil wat experimenteren met UV hars, maar ik maak tussendoor wel even foto's voor het geval dat ik het verpruts.
Goed punt.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh kopje thee graag van je karretje
En iets proberen hoort erbij, soms gaat het goed en soms niet. In beide gevallen leer je ervan. Niet direct verprutst roepen, geleerd is het goede woord
quote:Op donderdag 28 september 2023 08:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt.Zonder dat topic had ik het überhaupt nooit gemaakt, dus als iets niet helemaal uitpakt zoals ik het voor me zag, is het alleen maar een mooi leermoment.
Succes!quote:Op donderdag 28 september 2023 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer enkel naar buiten voor boodschappen. Schop de irrationele angst
Fijnquote:Op donderdag 28 september 2023 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is gelukt! Alles in huis
Dank je wel
quote:
Je kan nog steeds beslissen om niet te gaanquote:Op donderdag 28 september 2023 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh mijn god en zaterdag een reuzestap
Dan is er een feest voor vrijwilligers in het buurthuis en ik hem me om laten praten er heen te gaan... ik ben zo ontzettend bang nu
Ik wil het wel graag aangaan. Al ben ik er maar een half uurtje, ik laat mijn neus zien en ga een praatje aan!quote:Op donderdag 28 september 2023 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je kan nog steeds beslissen om niet te gaan
Precies, je kunt altijd zeggen dat je helaas niet lang kunt blijven en weer gaan.quote:Op donderdag 28 september 2023 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag aangaan. Al ben ik er maar een half uurtje, ik laat mijn neus zien en ga een praatje aan!
Jaquote:Op donderdag 28 september 2023 20:26 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Precies, je kunt altijd zeggen dat je helaas niet lang kunt blijven en weer gaan.
Klinkt wel alsof je een goed weekend hebt?quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:42 schreef Brokkel het volgende:
Goedemorgen! Weinig creativiteit hier dit weekend (denk ik). Het is nog mooi buitensportweer, dus ik ga vandaag een dagje buitensporten en morgen gaan we een dagje varen. Fijn weekend allemaal!
Hm... afwisseling. Half uur schoonmaken, uur crea, weer een half uur schoonmaken etc? Zo doe ik het altijd tenminste. En gezellig dat je naar je familie gaatquote:Op zaterdag 30 september 2023 10:12 schreef Donna het volgende:
In de tussentijd nog geen idee. Zij spelen met de kitten denk ik. Misschien kan ik wel iets CRE doen. Of opruimen. Huishouden. Meh.
Fijn! Met het biergebeuren ook?quote:Op maandag 2 oktober 2023 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Hier wel en met jou?
Wat fijn dat het feest goed ging!
Hier even stilte voor de storm qua biergebeurenquote:Op maandag 2 oktober 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn! Met het biergebeuren ook?
Jawas echt heel erg leuk. Nu erg moe, maar de afspraken van deze dag al gehad. Dus zo misschien even een slaapje doen
Oh! Klinkt goedquote:Op maandag 2 oktober 2023 12:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier even stilte voor de storm qua biergebeuren
Voor het eerst in heel veel maanden een vrij weekend gehad.
Donderdag het nieuwe bier afvullen en vanaf dan hebben we weer elk weekend een festival en/of bezorgen door het hele land.
Inderdaadquote:Op maandag 2 oktober 2023 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Klinkt goedKomen er nu herfstbieren aan oid?
En lekker een vrij weekend
Succes met bezorgen en festivals
Oooh dat is mijn favoriete taartquote:Op maandag 2 oktober 2023 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Inderdaadeind deze week komt ons nieuwe bockbier. En over 2 weken een heel donker bier dat smaakt naar een schwarzwalder kirsch taart.
Thanks!
Oh jezus wat heftig, wat spijt me dat ontzettend voor jullie.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren te horen gekregen dat ons laatste icsi-traject niet goed is verlopen. Geen embryo's die het biopt hebben gehaald. Gezien alle pogingen redelijk hobbelig verlopen zijn. 7 rondes gedaan met weinig opbrengst en embryo's en maar 3 terugplaatsingen in totaal geeft de arts aan dat het medisch niet zinvol is om nog verder te gaan.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren te horen gekregen dat ons laatste icsi-traject niet goed is verlopen. Geen embryo's die het biopt hebben gehaald. Gezien alle pogingen redelijk hobbelig verlopen zijn. 7 rondes gedaan met weinig opbrengst en embryo's en maar 3 terugplaatsingen in totaal geeft de arts aan dat het medisch niet zinvol is om nog verder te gaan.
Lief!quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
bah was naar... Heel erg veel sterkte... dat lijkt me echt heel zwaar voor je/jullie
Een hele dikke knuffel
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 4 oktober 2023 09:46 schreef Cygne het volgende:
[..]
Lief!Ook van jou @:Donna
![]()
We zijn er wel verdrietig over maar er niet stuk van. Was anders denk ik als we onze jongens niet hadden.
Rotnieuws.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
Wat een vreselijk naar nieuws Cygne Sterkte en een hele dikkequote:Op dinsdag 3 oktober 2023 09:59 schreef Cygne het volgende:
Goedemorgen!
He bah, ook een dikke knuffel voor jou! Rot dat je niet lekker bent en alles aan de kant moet schuivenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef Brokkel het volgende:
Knuffel voor jou, Cygne en voor jou Childofthestars!
Ik heb een blegh-dag. Ingreep bij de huisarts gehad, waar ik niet helemaal lekker van ben. Plannen voor het weekend kunnen ook de koelkast in, want ik mag niet sporten en niet het water in. Geeft wel weer mogelijkheden om weer even iets in de hobbykamer te gaan doen.
Sterkte Brokkel, nu heb je een mooi excuus om te gaan creabeaenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef Brokkel het volgende:
Knuffel voor jou, Cygne en voor jou Childofthestars!
Ik heb een blegh-dag. Ingreep bij de huisarts gehad, waar ik niet helemaal lekker van ben. Plannen voor het weekend kunnen ook de koelkast in, want ik mag niet sporten en niet het water in. Geeft wel weer mogelijkheden om weer even iets in de hobbykamer te gaan doen.
Je hoeft het ook niet op een dag af te maken toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:36 schreef Brokkel het volgende:
Ik ga kijken wat ik kan doen inderdaad.Voor nu nog even nergens zin in. Vanmiddag ga ik lunchen met mijn zus. Daarna maar eens kijken waar ik zin in heb. Ik heb wel zin om een makkelijk iets te naaien. Een trui of hoodie of zo. Ik wil ook nieuwe jurken, maar dan wel graag met nieuwe patronen. En dat vind ik dan alweer bijna te veel werk, haha.
Morguh Donnaquote:
Wat? Niet in 1x af?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet op een dag af te maken toch?
en dat zeg ik. Iemand die zelfs ook altijd alles snel af wilde maken
quote:
IK neem je even mee naar de SC we zitten offtopic in de anderequote:Op zondag 8 oktober 2023 09:13 schreef Chandler het volgende:
[..]
Maken hé, dat ophangen heeft geen zin in de winter!maar vooral doen, beetje hokjes zijn niet moeilijk te maken maar let wel op dat de opening groot genoeg is voor de vogeltjes die je wilt hebben en dan ook weer niet te groot is
Verder een tip: gebruik geen echte pindakaas, die is veel te zout voor vogels!
TIP tegen katten: Gaas er onder hangen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK neem je even mee naar de SC we zitten offtopic in de andere![]()
En de kattenpoten moeten er ook niet in kunnen, die zitten hier nogal veel. Maar ik denk als ik ze tegen de schuur hang ze er niet bij kunnen.
Nee ik heb speciaal voor vogels.
O ik ga zo even kijken. Ik heb aan de open vogelhuisjes die hier staan wel wat gemaakt zodat die klotuh duiven er niet in kunnen of de grote gaaien. Jaagt al het klein spul wegquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
TIP tegen katten: Gaas er onder hangen.
En heel goed, ik heb al meerdere mensen getipt over hoe je het zelf kan maken!
https://mezen.madelen.nl/PindakaasVogels.html
Erg leuk om te doen!
Haha wijs!, gewoon kleine gaatjes!quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ga zo even kijken. Ik heb aan de open vogelhuisjes die hier staan wel wat gemaakt zodat die klotuh duiven er niet in kunnen of de grote gaaien. Jaagt al het klein spul weg
Dat gaas heb ik ook rondom de vogelhuisjes gemaakt, of ik mijn vader had dat gedaan die had echt 100derde vogels altijd in zijn vogelhuis zitten. Dat was onvoorstelbaar hoeveel vogels daar waren altijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:25 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha wijs!, gewoon kleine gaatjes!
https://www.vogelhuisjes.(...)van-een-vogelhuisje/
Tof zeg!quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:23 schreef Brokkel het volgende:
We liggen 2 stapeltjes klaar![]()
Binnen een week heb ik een veel te warme lekkere hoodie! Ik ga nog wel een keer even goed nameten. Ik heb het achterpand op een van mijn lekker zittende hoodies gedaan. Beide kanten steekt zo'n 4cm uit. Dat betekent dat die voor de puber extra-oversized wordt. Nog even over nadenken dus.
Ja dit is de SC, dus je mag het hier overal over hebben hoor!quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:42 schreef Brokkel het volgende:
Met de puber de playmobil helemaal uitgezocht. Dat is ook CRE toch? Wat een werk. En ze kwam er maar neit doorheen. Morgen maakt ze foto's van de setjes en dan kunnen we het verkopen.
Net voor het eten heb ik nog even een patroon uitgetekend en geknipt. Wel direct 2 maten uit 1 patroon: 1 voor mezelf, 1 voor de puber. Straks ga ik de stoffen knippen. Ik heb voor mezelf een hele mooie, warme stof met vosjesPuber krijgt een met katten. Allebei voor thuis.
F1 staat hier op, dus ik denk dat ik zo weer naar boven ga ;-)
Dat is fijn voor jullie, duim voor een goede afloopquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Ik werd vanochtend gebeld door de fertiliteitsarts, ze heeft onze casus in haar team besproken en we mogen toch nog een keer proberen. Ik heb vorige week gevraagd of dat mocht, al is het maar om het rustig af te kunnen sluiten.
Fijn!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Ik werd vanochtend gebeld door de fertiliteitsarts, ze heeft onze casus in haar team besproken en we mogen toch nog een keer proberen. Ik heb vorige week gevraagd of dat mocht, al is het maar om het rustig af te kunnen sluiten.
Nou wat fijn! We duimen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Heerlijk he?!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat een weertje
Ik zag dat we vorig jaar eind september al de verwarming aan hadden. Dat zal nu nog wel een paar weken duren.
Dat is wel fijn. Duimen maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
Spannend, ik duim en bid voor julliequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:13 schreef Cygne het volgende:
Morgen!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier voor het eerst sinds zaterdagmiddag uit bed
Hopelijk morgen genoeg energie voor de supermarkt en douchen
Goed bezig! Wel voldoende genieten van je vrije momenten om een beetje op te laden he?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:31 schreef Donna het volgende:
Zo! Goedemorgen. Wat is het hier stil zeg.
Ik ben vandaag vrij. Heb net wel even een klein beetje werk gedaan want mijn collega is op vakantie en anders ligt er morgen zoveel klaar. Nu al even het grootste deel weggewerkt.
Heb het konijnenhok helemaal winter klaar gemaakt. Ben zo blij dat ze op hun toilet plassen, dat scheelt echt zoveel schoonmaakwerk!
Straks wat pakketjes ophalen en vanavond een TGTG pakket. In de tussentijd lekker borduren aan de stitchtober van Irisborduurt.
Dekentje: checkquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:25 schreef Donna het volgende:
Heftig dagje hoor CotS. Rustig aan!
Ja ik doe ook rustig aan hoor, vooral waar ik zin in heb.![]()
Konijnen keutelen het liefst tijdens het hooi eten dus een kattenbak onder de hooi ruif en dan maar duimen dat ze dat als WC gaan gebruiken. Is gelukt!
Ik had verwarming pas mids november aan😮quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Wat een weertje
Ik zag dat we vorig jaar eind september al de verwarming aan hadden. Dat zal nu nog wel een paar weken duren.
Dan houdt jouw huis de warmte beter vast of je laat het erg koud worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had verwarming pas mids november aan😮
Mijn woning houdt de warmte beter vastquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan houdt jouw huis de warmte beter vast of je laat het erg koud worden.
Wel fijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn woning houdt de warmte beter vast
Ik bijna helemaal niet had nog geen 300 kuub gebruikt het hele jaarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag naar de brei- en haakdagen in Zwolle
Leuk! Veel plezier!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag naar de brei- en haakdagen in Zwolle
Nice!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn woning houdt de warmte beter vast
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bijna helemaal niet had nog geen 300 kuub gebruikt het hele jaar
Ben wel een paar keer door de kou naar bed gegaan, maar durfde gewoon niet te stoken zo duur was etquote:
Hier ook hoor. Dekbed op de bank en zo. En dankzij fokkers weer gedurfd om een vast contract te nemen en het termijnbedrag flink opgeschroefd. Nu durf ik de kachel op 17 of 17.5 graden te zettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel een paar keer door de kou naar bed gegaan, maar durfde gewoon niet te stoken zo duur was et
Ja ik heb hem ook op 200 gezet, maar blijf toch voorzichtig helemaal nu met dat Isreal gedoe en de gasprijs weer gaat stijgen. Ik heb hem niet vast staanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Dekbed op de bank en zo. En dankzij fokkers weer gedurfd om een vast contract te nemen en het termijnbedrag flink opgeschroefd. Nu durf ik de kachel op 17 of 17.5 graden te zetten
Snap ik...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ook op 200 gezet, maar blijf toch voorzichtig helemaal nu met dat Isreal gedoe en de gasprijs weer gaat stijgen. Ik heb hem niet vast staan
Fijn dat je nu iets meer zekerheid hebtquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Dekbed op de bank en zo. En dankzij fokkers weer gedurfd om een vast contract te nemen en het termijnbedrag flink opgeschroefd. Nu durf ik de kachel op 17 of 17.5 graden te zetten
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je nu iets meer zekerheid hebt
Die temperatuur houden wij ook aan
Dat is weinig 60 euro?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jade energiemaatschappij rekende 60 euro per maand, dat staat nu op 100. Dus dan komt het vast goed en anders gaat het van mijn vakantiegeld af
Ja... ik vind jouw kosten schrikbarend hoogquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is weinig 60 euro?
Welke maatschappij heb jij dan?
IK kwam op 83 euro per maand geschat met een verbruik van 300 kuub gas.
Ik zal daar eens gaan kijken, ik zit bij Vattenfal en daar is de gasprijs 1.35 dacht ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik vind jouw kosten schrikbarend hoog
Bijvandebron zit ik
een eengezinstussenwoning voor 1 persoon kom ik hier op uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik vind jouw kosten schrikbarend hoog
Bijvandebron zit ik
Tja... ik heb echt een ander advies gekregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een eengezinstussenwoning voor 1 persoon kom ik hier op uit
[ afbeelding ]
Ja zou kunnen. Ik heb wel een gerenoveerde woning Label Aquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik heb echt een ander advies gekregen
Misschien is mijn huis anders geïsoleerd of zo. Verschilt ook wel per adres wat ze je adviseren
Ik heb ook een eengezinswoning. Alleen ik warm alleen de woonkamer en een heel klein hobbykamertje op als ik erin zit. De rest van het huis is heel koud\quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik heb wel een gerenoveerde woning Label A
Maar ik heb een eengezinswoning jij misschien een appartement?
I k heb ook alleen in de woonkamer aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook een eengezinswoning. Alleen ik warm alleen de woonkamer en een heel klein hobbykamertje op als ik erin zit. De rest van het huis is heel koud\
Oh neuhquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:02 schreef Donna het volgende:
Jullie kunnen beter het verbruik vergelijken.
Daar kijken ze niet naar als je een nieuwe afsluit dan geef je op of je of je een hoek of tussen woning hebt en wat voor huis en hoeveel personenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:02 schreef Donna het volgende:
Jullie kunnen beter het verbruik vergelijken.
Zij rekenen ook met verbruik (gekoppeld aan die gegevens).quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet naar als je een nieuwe afsluit dan geef je op of je of je een hoek of tussen woning hebt en wat voor huis en hoeveel personen
Ging allleen over wat voor advies we kregenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Zij rekenen ook met verbruik (gekoppeld aan die gegevens).
Maar daar gaat het helemaal niet om haha. Jullie zitten hier er zo over te posten, maar je hebt er allemaal weinig aan omdat je het verbruik van elkaar niet weet.
Ik heb ook bij van de bron net gevraagd en dat aanbod heb ik geplaatsequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:13 schreef Donna het volgende:
I know, maar CotS zat denk ik al bij Vandebron, dus dan is haar advies gebaseerd op haar verbruik.
Bij mij was het nog mooier. Bij mij werd het gebaseerd op de vorige bewoners en die waren niet zuinig. Ruim ¤300!!
Gelukkig kon ik het wijzigen naar ¤255 en kan ik het half november opnieuw lager zetten.
Bij de laatste twee kon ik mijn verbruik opgeven bij die van Child nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:22 schreef Donna het volgende:
Klopt en ook niet elke leverancier hangt hetzelfde verbruik er aan.
Een tussenwoning 1 persoon kan bij de ene wel 1000m3 zijn en bij de andere 1100m3.
Voordat je een woning kiest staat er (mobiel iig) ik weet mijn verbruik bij Vandebron.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de laatste twee kon ik mijn verbruik opgeven bij die van Child niet
Wij aten erg vroeg vandaag:quote:
Bloemkoolrijst, boontje en hacheequote:
Ik zag het over het hoofdquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Voordat je een woning kiest staat er (mobiel iig) ik weet mijn verbruik bij Vandebron.
En na het invoeren kan je het ook nog aanpassen zie ik.
Maar zie dat op jouw screenshot ook niet 123.
Van de chinees of zelf gemaakt?quote:
3 jaar is lang idd!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag het over het hoofd
Hier heb ik mijn verbruik ingevuld en kom ik hier op uit, alleen drie jaar vast daar ben ik huiverig voor 1 jaar vast kan dus niet
[ afbeelding ]
Jammie,quote:
Rond de 19 gradenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice!
Hier een huis uit 1953. Niet erg fantastisch geïsoleerd. Maar wel in de woonkamer dubbele glas.
Maar bij welke temperatuur gaat jouw kachel aan? Even nieuwsgierig, want vorig jaar was het vroeger fris dan dit jaar
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:17 schreef Brokkel het volgende:
Wij hebben nog geen verwarming aan gehad, maar we zullen morgen waarschijnlijk wel even moeten. Pizza-avond hier toch? Maar mijn man wilde eerst nog even wat sate eten, omdat hij nu nu nu honger had. Dus hij las dat de sate 25 minuten in de magnetron moest. Ik vroeg nog of dat echt zo was. Ja, hij kon toch lezen.
![]()
Alle deuren staan nu tegen elkaar open, ik ben al op bol aan het kijken voor een nieuwe magnetron en het is een wonder dat er niks in de fik is gevlogen. Ik de verpakking lezen: 1,5 min ontdooien, 3,5min verwarmen in de magnetron OF 25 minuten opwarmen in kokend water.
Ik denk wel dat hij nu vaker zijn bril gaat gebruiken![]()
![]()
Beetje eigenwijs maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:17 schreef Brokkel het volgende:
Wij hebben nog geen verwarming aan gehad, maar we zullen morgen waarschijnlijk wel even moeten. Pizza-avond hier toch? Maar mijn man wilde eerst nog even wat sate eten, omdat hij nu nu nu honger had. Dus hij las dat de sate 25 minuten in de magnetron moest. Ik vroeg nog of dat echt zo was. Ja, hij kon toch lezen.
![]()
Alle deuren staan nu tegen elkaar open, ik ben al op bol aan het kijken voor een nieuwe magnetron en het is een wonder dat er niks in de fik is gevlogen. Ik de verpakking lezen: 1,5 min ontdooien, 3,5min verwarmen in de magnetron OF 25 minuten opwarmen in kokend water.
![]()
Er bestaat niet zoiets als teveel steekmarkeerders! Dus perfecte buitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuisgekomen met heel veel steekmarkeerders
Ook heb ik 1 bol wol gekocht om hengels te haken voor een tas, waarbij de vorige hengel is kapot gegaan.
Tevens inspiratie opgedaan voor eventuele projecten
oh my godquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:17 schreef Brokkel het volgende:
![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben thuisgekomen met heel veel steekmarkeerders
Ook heb ik 1 bol wol gekocht om hengels te haken voor een tas, waarbij de vorige hengel is kapot gegaan.
Tevens inspiratie opgedaan voor eventuele projecten
Succes!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij gingen vanvond bier bezorgen maar ik heb zo'n beetje meer gekocht dan dat we afgeleverd hebben
Morgen proberen beter te doen.
Het was idd gezellig en we konden parkeren vlakbij de ingang. Dat is bij handwerkbeurs vaak niet eens mogelijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als teveel steekmarkeerders! Dus perfecte buit
Was het gezellig?
Fijn dat je inspiratie op hebt gedaan
Het was een Hema pannetje van 5 euro en heeft 12 jaar trouwe dienst gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
deze chaoot presteert het nooit zoiets te laten gebeuren. Al kan ik midden in de nacht wakker worden om te controleren of het gasfornuis echt heus uit is
Ik vind die locatie altijd erg fijn. Ik sta nooit ver van de ingang af. Geslaagde dag dus! Fijn!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was idd gezellig en we konden parkeren vlakbij de ingang. Dat is bij handwerkbeurs vaak niet eens mogelijk.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe locatie van de brei en haakdagen. Hopelijk is dat niet in Houten, zoals met de handwerkbeurs.
Fijn!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was idd gezellig en we konden parkeren vlakbij de ingang. Dat is bij handwerkbeurs vaak niet eens mogelijk.
Ik ben benieuwd naar de nieuwe locatie van de brei en haakdagen. Hopelijk is dat niet in Houten, zoals met de handwerkbeurs.
Dan mag-ie ook wel met pensioenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het was een Hema pannetje van 5 euro en heeft 12 jaar trouwe dienst gedaan
Haha, zo kun je beter niet elke dag zaken doen!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij gingen vanvond bier bezorgen maar ik heb zo'n beetje meer gekocht dan dat we afgeleverd hebben
Morgen proberen beter te doen.
De volgende beurs voor mij wordt Spellenspektakel, omdat ik dit jaar niet naar Spiel in Essen kon gaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn!
Brei- en haakdagen zijn ook leuk idd!
Hier wachten op de KreaDoe
Oh ik doe het ook puur met mijn moeder en soms een vriendin. Als dat wegvalt zou ik ook niet gaan denk ik...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:16 schreef Brokkel het volgende:
Ik vind dat soort beurzen altijd een soort van tegenvallen. Ik ben al jaren niet meer geweest. Ik vind de kaartjes ook altijd te duur. Knieperd, die ik ben.
Nee hequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:15 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Haha, zo kun je beter niet elke dag zaken doen!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo in de war van traumatherapie. Ze geven me zo op gevoel dat ik fucked up en kwetsbaar ben.
Sorry die klacht moest er even uit
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo in de war van traumatherapie. Ze geven me zo op gevoel dat ik fucked up en kwetsbaar ben.
Sorry die klacht moest er even uit
Is het gelukt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:46 schreef Brokkel het volgende:
Ik ga vannacht weer proberen om op mijn favoriete zij te gaan slapen. Verheug ik me al een week op
Super lekker bezig geweest dus! Fijn dat je genoten hebtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb de hele middag op de hobbykamer rondgehangen. Heerlijk! T-shirt bedrukt, felicitatiekaartje gemaakt en een play&go-zak genaaid.
Bezig bijtjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb de hele middag op de hobbykamer rondgehangen. Heerlijk! T-shirt bedrukt, felicitatiekaartje gemaakt en een play&go-zak genaaid.
Heerlijk!!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:55 schreef Brokkel het volgende:
Ahhh.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:53 schreef Donna het volgende:
De kitten slaapt op m'n arm. De peuter is verkouden en slecht geslapen en de kleuter is ook chaggie en hangt op de bank.
Fijne zondag.![]()
Kittenquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:53 schreef Donna het volgende:
De kitten slaapt op m'n arm. De peuter is verkouden en slecht geslapen en de kleuter is ook chaggie en hangt op de bank.
Fijne zondag.![]()
Hopelijk trekt de kleuter nog wat bij! Beterschap voor de peuter. Ik vind het knap dat je peuter en kleuter de kitten bij je laten liggen, dus tel je zegeningen!quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:53 schreef Donna het volgende:
Fijne zondag.![]()
Ze hebben beide al kennis gemaakt met de nageltje dus ze laten haar met alle liefde bij me liggen haha.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:01 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Hopelijk trekt de kleuter nog wat bij! Beterschap voor de peuter. Ik vind het knap dat je peuter en kleuter de kitten bij je laten liggen, dus tel je zegeningen!
Hier hebben we geen Dunkin Donutquote:Op zondag 15 oktober 2023 09:02 schreef Brokkel het volgende:
Ik zou een too good to go-pakket ophalen, maar die is geannuleerd. Het was van de Dunkin' Donuts. Daar had ik me wel een beetje op verheugd.
Jaloers hoor, hier is in de verste verte geen Starbucks te bekennen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:04 schreef Brokkel het volgende:
Ik wil vandaag in elk geval even naar de stad voor nieuwe schoenen en een Starbucks Pumpkin Spice Latte. Die hebben ze alleen in oktober en ik heb er dit jaar nog geen een gehad. Dus.
Maar stel je voor he? Je hebt wel een Dunkin' Donut. En je hebt al betaald voor 6 van die dingen. Nomnomnom. Dan word je de volgende dag wakker en dan zie je dat je bestelling is geannuleerd. Echt een nopom is dat!quote:
Ah, nog een baantjeszwemmer! Ik ben ook baantjeszwemmer, maar ben al 2 weken niet geweest. Eerste week niet vanwege onhandige werktijden en vorige week niet vanwege een kleine ingreep. Nu ga ik ook niet, want ik hoest en snotter. En dat vind ik voor mijn medezwemmers niet zo fijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik voel me slap, maar ik wil straks toch baantjes gaan zwemmen
Vorige week maak 1 keer gezwommen. Normaal zwem 2x per week.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:08 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Ah, nog een baantjeszwemmer! Ik ben ook baantjeszwemmer, maar ben al 2 weken niet geweest. Eerste week niet vanwege onhandige werktijden en vorige week niet vanwege een kleine ingreep. Nu ga ik ook niet, want ik hoest en snotter. En dat vind ik voor mijn medezwemmers niet zo fijn.
Ik heb donderdag een flinke boswandeling gemaakt, dus had ik 's avonds niet zoveel zin om nog te zwemmen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:10 schreef Brokkel het volgende:
Ik ga ook bijna altijd 2x per week, heel soms 1x.
Samequote:Op zondag 15 oktober 2023 09:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gezwommen heb....
quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:19 schreef Brokkel het volgende:
Gheghe, mijn man is ook wakker en neemt geen ontbijt, want hij compenseert de Dunkin' Donut. Zijn gezicht toen ik zei dat de bestelling geannuleerd was![]()
![]()
![]()
Hij zit inmiddels aan het ontbijt.
Wat ga je haken?quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Heerlijk uitgeslapen. Nu bezig met een cadeautje voor mijn moeder haken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |