Ben ooit eens begonnen met er en haken, maar het patroon klopte niet hij ligt nog wel ergens. Zit heel veel haak katoen inquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:43 schreef Brokkel het volgende:
Happy New Topic!![]()
On topic: ik moet een tas naaien.
Hhahaha herkenbaar welquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Oeps, moet je niet te vaak doen over ritsen naaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben een heel eind gekomen. Ik doe het zonder patroon en dat vereist nog wel wat denkwerk. Morgen afmaken en dan hoop ik dat het gelukt is. Het heeft me in elk geval al een naald gekost. Ik was even vergeten dat ik niet over een plastic rits kan naaien
Haha heel herkenbaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Ik zag in dat topic al dat je zat te kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Ik zit voor de F1 met m'n kitten op schoot. Gisteren opgehaald!
quote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Kittensquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef Brokkel het volgende:
De tas is af! En hij is mooi geworden! Zelfs mijn man zei: Wow, mooie tas!
(vaak zegt hij: Leuk hoor -> denk hierbij aan de intonatie van Dag hoor van Sinterklaas).
Verder is ie wel lief hoor. Maar dat 'Leuk hoor' hoor ik hem al zeggen als ik voor de spiegel sta met iets nieuws.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 08:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mij een week in kunnen houden maar nu toch mijn eerste LEGO setje besteldhet hielp dat ik 10 euro korting kreeg.
Die is super cutequote:
Kittenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Hehehe, dit klinkt bekend.quote:Op zondag 24 september 2023 23:01 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Verder is ie wel lief hoor. Maar dat 'Leuk hoor' hoor ik hem al zeggen als ik voor de spiegel sta met iets nieuws.
quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie... drie uur lang door de mangel gehaald. Nu lekker series kijken en niks doen
quote:Op maandag 25 september 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik haat traumatherapie... drie uur lang door de mangel gehaald. Nu lekker series kijken en niks doen
Hobby + hobby = veel hobby ?quote:Op maandag 25 september 2023 16:16 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik nu LEGO besteld heb vond ik dat ik ook echt weer verder moest met mijn haakwerk. Zo gezegd zo gedaan
Zekerquote:Op maandag 25 september 2023 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hobby + hobby = veel hobby ?
Niets mis met even een baaldag.quote:Op maandag 25 september 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is me toch nog gelukt om een half uurtje te borduren. Een hele overwinning. En mijn dutje duurde ook maar een half uur. Alleen ben nu behoorlijk out and down. Vind mijn leven erg stom
Lijkt me inderdaad erg pittig. Lief zijn voor jezelf helpt. En chocola.quote:
Nee idd! Veel hobby is wel fijn, dan kan je lekker afwisselenquote:Op maandag 25 september 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zekermaar ik mag de oude hobby's niet vergeten
Ja iddquote:Op maandag 25 september 2023 17:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niets mis met even een baaldag.
Morgen er weer fris tegen aan.
Alles behalve honger nuquote:Op maandag 25 september 2023 18:10 schreef Brokkel het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad erg pittig. Lief zijn voor jezelf helpt. En chocola.
Je moet niets.....quote:Op maandag 25 september 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet vrijdag een nieuwe laptop voor mijn moeder installeren en uitleggen
En mijn agenda is al zo volzie het even niet zitten. Heb het zo druk deze en komende week
Er komt echt geen afspraak meer bij in oktober, alleen dit is natuurlijk een onverwacht iets
Naja... vrijdag is ver weg en ik heb twee vrije dagen nuquote:Op maandag 25 september 2023 21:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je moet niets.....
Ze kan ook iemand anders vragen of gewoon even wachten totdat jij meer rust hebt.
Ze kan op zich prima met de PC overweg en die hulp is op gebieden die ze beheerst. Alleen haar oude laptop is stuk en ik heb een nieuwe voor haar besteld en die moet geīnstalleerd worden/klaar gemaakt. Daarna redt zij zich wel weer goedquote:Op dinsdag 26 september 2023 14:57 schreef Sumppi het volgende:
Waar heeft je moeder uitleg bij nodig?
Misschien is zo'n cursus wat voor haar?
https://www.biblionetgron(...)igitaal-meedoen.html
Ah, ja, ik hoopte dat het jou wat ruimte zou kunnen geven. Dan sluit ik me aan bij Sarabi.quote:Op dinsdag 26 september 2023 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze kan op zich prima met de PC overweg en die hulp is op gebieden die ze beheerst. Alleen haar oude laptop is stuk en ik heb een nieuwe voor haar besteld en die moet geīnstalleerd worden/klaar gemaakt. Daarna redt zij zich wel weer goed
Dank je wel
Dank je welquote:Op dinsdag 26 september 2023 20:03 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ah, ja, ik hoopte dat het jou wat ruimte zou kunnen geven. Dan sluit ik me aan bij Sarabi.
Sterkte
quote:Op dinsdag 26 september 2023 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed dat je je grens bewaakt hebt Child
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |