Ben ooit eens begonnen met er en haken, maar het patroon klopte niet hij ligt nog wel ergens. Zit heel veel haak katoen inquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:43 schreef Brokkel het volgende:
Happy New Topic!![]()
On topic: ik moet een tas naaien.
Hhahaha herkenbaar welquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Oeps, moet je niet te vaak doen over ritsen naaienquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:07 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben een heel eind gekomen. Ik doe het zonder patroon en dat vereist nog wel wat denkwerk. Morgen afmaken en dan hoop ik dat het gelukt is. Het heeft me in elk geval al een naald gekost. Ik was even vergeten dat ik niet over een plastic rits kan naaien
Haha heel herkenbaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 22:08 schreef Brokkel het volgende:
En over haken gesproken: ik heb in januari of zo garen gehaald voor een deken. Maar voordat ik was begonnen, had ik al bedacht dat ik toch liever een omslagdoek wilde maken. en nu, bijna 10 maanden later heb ik... nog niks. Nog niet eens begonnenGelukkig zit er geen houdbaarheidsdatum op de omslagdoek.
Ik zag in dat topic al dat je zat te kijkenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Ik zit voor de F1 met m'n kitten op schoot. Gisteren opgehaald!
quote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Kittensquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef Brokkel het volgende:
De tas is af! En hij is mooi geworden! Zelfs mijn man zei: Wow, mooie tas!
(vaak zegt hij: Leuk hoor -> denk hierbij aan de intonatie van Dag hoor van Sinterklaas).
Verder is ie wel lief hoor. Maar dat 'Leuk hoor' hoor ik hem al zeggen als ik voor de spiegel sta met iets nieuws.quote:
quote:Op maandag 25 september 2023 08:06 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mij een week in kunnen houden maar nu toch mijn eerste LEGO setje besteldhet hielp dat ik 10 euro korting kreeg.
Kittenquote:Op zondag 24 september 2023 08:07 schreef Donna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |