quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Door Musk geen noeks. Al vinden een aantal oorlogshitsers dat jammer.
Moet je eens in NWS kijken hoe sommigen lopen te geilen op noeks.quote:
Ironie en sarcasme, leer het herkennen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Moet je eens in NWS kijken hoe sommigen lopen te geilen op noeks.
Starhopper in NWS / Oorlog in Oekraïne #872 "Hou maar weer op hoor."
mascara-klodder in NWS / Oorlog in Oekraïne #869 Zwarte schroot.
kl1172 in NWS / Oorlog in Oekraïne #869 Zwarte schroot. (je hebt deze zelfs geliked)
![]()
Hij was welvarend zat voor dit gehele gezeik.quote:Op maandag 2 oktober 2023 18:48 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zal wel weer een villa op het oog hebben.
Ja we gaan zeggen dat het ook onze oorlog is, we gaan wapens leveren aan Oekraïne.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Talloze directe bedreigingen aan Europa, zelfs Nederland, door hooggeplaatste Russen ook. Dus we riepen dat het onze oorlog is, dat wordt bevestigd door onze vrienden uit het Kremlin. Dan moet je ook over de brug komen met je grote smoel. Zelensky heeft in deze dus gelijk.
[..]
Hij was welvarend zat voor dit gehele gezeik.
Vanwege pearl habor toch?quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom Amerikanen en Canadezen zijn gestorven voor onze bevrijding.
Ja mijn punt is dus dat Zelensky in zijn recht staat om de hakken in het zand te zetten.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja we gaan zeggen dat het ook onze oorlog is, we gaan wapens leveren aan Oekraïne.
Dus Rusland zegt prima, jullie gaan er ook aan.
En dan klagen dat Rusland ons bedreigd?
Daar zal het ook wel bij blijven, tegen de NAVO maakt hij geen kans en dat weten ze zelf ook wel.
Dat heeft hij idd.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja mijn punt is dus dat Zelensky in zijn recht staat om de hakken in het zand te zetten.
Zeker als ze dan aan komen zetten met fantastische argumenten over "villa's".quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat heeft hij idd.
Maar andere hebben toch ook het recht om daar wat van te vinden?
Ik bedoelde Musk.quote:Op maandag 2 oktober 2023 19:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zeker als ze dan aan komen zetten met fantastische argumenten over "villa's".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat 'Noeksquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Moet je eens in NWS kijken hoe sommigen lopen te geilen op noeks.
Starhopper in NWS / Oorlog in Oekraïne #872 "Hou maar weer op hoor."
mascara-klodder in NWS / Oorlog in Oekraïne #869 Zwarte schroot.
kl1172 in NWS / Oorlog in Oekraïne #869 Zwarte schroot. (je hebt deze zelfs geliked)
![]()
Apartquote:Op maandag 2 oktober 2023 19:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom Amerikanen en Canadezen zijn gestorven voor onze bevrijding.
Vertel dan gelijk even waarom want alle documentaires die ik gekeken heb en boeken die ik heb gelezen zeggen dat door de aanval op pearl harbor de USA betrokken raakte bij WO2.quote:
Nou, dan weet je ook wie Pearl Harbor heeft aangevallen.quote:Op maandag 2 oktober 2023 21:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Vertel dan gelijk even waarom want alle documentaires die ik gekeken heb en boeken die ik heb gelezen zeggen dat door de aanval op pearl harbor de USA betrokken raakte bij WO2.
Ja Japen, lid van het driemogendhedenpact samen met Duitsland en Italië.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan weet je ook wie Pearl Harbor heeft aangevallen.
Dat is geen reden om Nederland te bevrijden.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja Japen, lid van het driemogendhedenpact samen met Duitsland en Italië.
Maar wat wil je nou zeggen?
Nou, we mogen Oekraïne op geen enkele wijze helpen, want het is niet onze oorlog en we zorgen daardoor juist voor meer oorlogsslachtoffers...quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:31 schreef sp3c het volgende:
Canada deed mee met de Britten en de Amerikanen deden mee omdat ze door de Japanners uit de pacific gesuckerpunched waren en ze ons nodig hadden als een soort buffer om weer op adem te kunnen komen en terug te slaan
min of meer
Hellfrich (of Doorman, weet ik niet meer) laat in zijn memoires dan ook optekenen dat de situatie in de oost er een stuk beter uit zou hebben gezien als we niet van die machtige bondgenoten hadden ... ja dat was sarcastisch
wat dat met het feit dat we niet meevechten in Oekraine te maken heeft is me echter niet helemaal duidelijk
Het doel was ook niet om Nederland te bevrijden maar om Hitler te verslaan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is geen reden om Nederland te bevrijden.
Was Pearl Harbor geen inside job?quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:25 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja Japen, lid van het driemogendhedenpact samen met Duitsland en Italië.
Maar wat wil je nou zeggen?
dat het niet onze oorlog is en dat we niet mogen helpen zijn twee hele verschillende dingenquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, we mogen Oekraïne op geen enkele wijze helpen, want het is niet onze oorlog en we zorgen daardoor juist voor meer oorlogsslachtoffers...
In tijden van WW2 was dat ook het argument van sommigen in de VS.
De VS was voor Pearl Harbor overigens al betrokken door hun uitgebreide steun aan het VK.
Die was in Berlijn.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het doel was ook niet om Nederland te bevrijden maar om Hitler te verslaan.
En waarom is dat het doel geworden? Vanuit een aanval door de Japanners op Hawaii naar een volledige invasie van het vaste land van europa is nogal een stap. Ze hadden ook een paar duitse u-boats uit het water kunnen knallen en het daarbij laten. Kan meer geld naar de oorlog met Japan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het doel was ook niet om Nederland te bevrijden maar om Hitler te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |