Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deelt verjaardagscake uit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je morgen jarig wasquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, lekker!! 😋😋quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Blijft het een volstrekt idiote beslisiing van AT/RBR vinden
vind Daniel echt een leuke ventquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beetje vroeg voor cake maar gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had Yuki omgeruild met Lawson. Ik vind Yuki nou ook niet top presteren als je de afgelopen 3 jar bekijktquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Daniel echt een leuke vent
maar geef de jongeren de kans
Lawson doet het echt top
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor cake maar gefeliciteerd met je verjaardag.
Ja, vrij bizar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gemiste kans dit, vind Lawson een goeie indruk maken en had hem graag komend seizoen gezien. Maar Horner is een echte Ric fan helaas.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo verlengdkom op man toon eens wat meer ballen Red Bull. Je ziet toch zo wel dat die Lawson beter is.
neequote:Op zaterdag 23 september 2023 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had Yuki omgeruild met Lawson. Ik vind Yuki nou ook niet top presteren als je de afgelopen 3 jar bekijkt
Ik denk dat je Helmut Marko bedoelt. Horner had liever Lawson in de auto van volgend jaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gemiste kans dit, vind Lawson een goeie indruk maken en had hem graag komend seizoen gezien. Maar Horner is een echte Ric fan helaas.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nog nergens gelezen, heb je een bron voor me?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Helmut Marko bedoelt. Horner had liever Lawson in de auto van volgend jaar
klopt heb het ook gelezenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb ik nog nergens gelezen, heb je een bron voor me?
Misschien teveel bonen gegetenquote:
Ow dat wist ik niet, wist wel dat Horner zwaar Ric fan is en dacht dat het misschien vanuit hem kwam.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Helmut Marko bedoelt. Horner had liever Lawson in de auto van volgend jaar
Misschien kan Lawson z’n zitje krijgen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:09 schreef Starflyer het volgende:
Sargeant![]()
Die zien we volgend jaar niet meer terug
Zou het kunnen zijn dat de data dit niet ondersteund?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ricciardo verlengdkom op man toon eens wat meer ballen Red Bull. Je ziet toch zo wel dat die Lawson beter is.
Hoor hier net het in het topic stond (maar zonder bron), kwam van @THEFXRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt heb het ook gelezen
weet alleen niet waar
Nee op X gelezenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoor hier net het in het topic stond (maar zonder bron), kwam van @:THEFXR
Om het kampioenschap te beslissenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het beste van Latifi was ook een crash.
Dat zou mooi zijn. Maar hoe groot is die kans? Hij is een RBR juniorquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien kan Lawson z’n zitje krijgen.
Krijgt geen overuren betaald.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef PzKpfw het volgende:
Haha die monteur is er helemaal klaar mee. Je zag hem denken van 'not this shit again'.
Dat wordt weer de hele nacht doorwerken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef PzKpfw het volgende:
Haha die monteur is er helemaal klaar mee. Je zag hem denken van 'not this shit again'.
Albon zit er ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Maar hoe groot is die kans? Hij is een RBR junior
Die waren net bezig.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:13 schreef StephanL het volgende:
McLarens goed![]()
Ferrari moet nog aan de bak
Of andere factoren spelen een rol, team gaat veranderd worden, nieuwe baas, nieuwe naam en meer afnemen van RB. Misschien willen ze een uithangbord en dat is Ric wel, het is een grote naam en sponsoren zullen met hem weglopen omdat hij zo geliefd is. Denk dat hier wat meer politiek bij komt kijken want op basis wat Lawson laat zien door mid seizoen ff in te stappen verdiend hij dat stoeltje.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat de data dit niet ondersteund?
Zoals Wolff met Schumachers SIM data rondloopt om hem een F1 stoeltje te geven want de data zou indrukwekkend zijn. Is hij Lawson het tegenovergestelde het geval? Terwijl het publiek leuke dingen van Lawson denkt te zien is RBR blijkbaar niet onder de indruk.
De Mick Schumacher van dit seizoen en dat is compliment aan Mickquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sargeant heeft wel flink wat crashes op de naam.
Is Albon ook he, wordt volgens mij ook maar "uitgeleend".quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Maar hoe groot is die kans? Hij is een RBR junior
Wil Red Bull niet. Dat wordt dan Drugovich waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uwhm, nee. Dat kan niet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoals Wolff met Schumachers SIM data rondloopt om hem een F1 stoeltje te geven want de data zou indrukwekkend zijn. Is hij Lawson het tegenovergestelde het geval? Terwijl het publiek leuke dingen van Lawson denkt te zien is RBR blijkbaar niet onder de indruk.
Ik had de combi Ric en Lawson wel mooi gevonden. Had je veel aan Down Under promotie kunnen doen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Of andere factoren spelen een rol, team gaat veranderd worden, nieuwe baas, nieuwe naam en meer afnemen van RB. Misschien willen ze een uithangbord en dat is Ric wel, het is een grote naam en sponsoren zullen met hem weglopen omdat hij zo geliefd is. Denk dat hier wat meer politiek bij komt kijken want op basis wat Lawson laat zien door mid seizoen ff in te stappen verdiend hij dat stoeltje.
Was volgens mij al de coureur die de meeste schade had gereden, tikt lekker aan, en vooral die kleinere teams kunnen het geld goed gebruiken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sargeant heeft wel flink wat crashes op de naam.
Zo indrukwekkend was die data blijkbaar niet, want op basis daarvan wil Vowles Schumacher niet. En zijn ze in gesprek met Drugovich.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit!quote:
Ja was een leuke combo geweest, hoewel ik Yuki ook wel wat vind hebben. Hoop dat Lawson gewoon een stoeltje krijgt komend seizoen en dan is het maar hopen op de Williams.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had de combi Ric en Lawson wel mooi gevonden. Had je veel aan Down Under promotie kunnen doen.
Albon is niet meer gelieerd aan Red Bull.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is Albon ook he, wordt volgens mij ook maar "uitgeleend".
.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Albon is niet meer gelieerd aan Red Bull.
Eerder voor Coco Colaquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:17 schreef Managarm het volgende:
Zou er sluikreclame plaatsvinden voor Monster
Dat gesprek bij Williams wordt steeds korter.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Interessiante insteek van jouquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Of andere factoren spelen een rol, team gaat veranderd worden, nieuwe baas, nieuwe naam en meer afnemen van RB. Misschien willen ze een uithangbord en dat is Ric wel, het is een grote naam en sponsoren zullen met hem weglopen omdat hij zo geliefd is. Denk dat hier wat meer politiek bij komt kijken want op basis wat Lawson laat zien door mid seizoen ff in te stappen verdiend hij dat stoeltje.
Tegen die zijn Ricciardo en Perez wel pensioen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Verstappen zijn vertrek over een paar jaar al meerdere keren aangekondigd en Perez, Ricciardo en Tsunoda kunnen dat stoeltje niet overnemen. Dus het is nogal wat om een talent als Lawson dan maar weg te gooien
Verstappen blijft nog wel even.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessiante insteek van jou
Ondertussen heeft Verstappen zijn vertrek over een paar jaar al meerdere keren aangekondigd en Perez, Ricciardo en Tsunoda kunnen dat stoeltje niet overnemen. Dus het is nogal wat om een talent als Lawson dan maar weg te gooien
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is Albon ook he, wordt volgens mij ook maar "uitgeleend".
Maar die is geen RBR-coureur meer..quote:
Alleen is het niet zo leuk voor de budgetcap en updates aan de autoquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Monteurs mogen aan de bak. Is hun werk dus prima toch? In ieder geval genoeg tijd
Het is in ieder geval een optiequote:Op zaterdag 23 september 2023 08:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Maar die is geen RBR-coureur meer..
Ja ik snap het zelf ook niet ben zelf opzoek naar een verklaring. Rb zal het wel beter weten maar hij is na Max wel de eerste rookie bij Rb wat het meeste indruk op mij maakt. Waarmee ik Sainz, Gasly en Albon niks tekort wil doen, maar mid seizoen instappen, en dan geen makkelijke races en zo rijden, dan verdien je het wel althans mijn bescheiden fan mening.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessiante insteek van jou
Vind dat een zeer plausibele optiequote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef PS. het volgende:
Zouden ze Ricciardo niet gewoon als back up willen houden zodat Perez er uitgeflikkerd kan worden als hij niet presteert?
Dan wil je liever een ervaren coureur naast Max
Dat denk ik ook. Anders had je net zo goed Nyck in de AT auto kunnen laten zitten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef PS. het volgende:
Zouden ze Ricciardo niet gewoon als back up willen houden zodat Perez er uitgeflikkerd kan worden als hij niet presteert?
Die heeft zijn kans toch gehad naast Max. En hij ging toch juist weg omdat Max de nr1 binnen RB werd?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef PS. het volgende:
Perez maakt het seizoen gewoon af.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef PS. het volgende:
Das waar en zo achterlijk veel geld neemt Drugovich ook weer niet meequote:Op zaterdag 23 september 2023 08:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend was die data blijkbaar niet, want op basis van daarvan wil Vowles Schumacher niet. En zijn ze in gesprek met Drugovich.
https://f1-insider.com/formel-1-mick-schumacher-f1-zukunft-59467/
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat een zeer plausibele optie
Dan kunnen ze hem ook als reserve aanhouden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een optie
Zoals Albon in de Williams rijdt
Is het in ieder geval geen laatste plek op de grid auto meer
Hoor net dat het oude onderdelen zijn en dat het niet uitmaaktquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen is het niet zo leuk voor de budgetcap en updates aan de auto
Denk toch echt dat Tsunoda eerder in aanmerking komt voor dat zitje.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silly Season gedachte: Perez eruit eind dit seizoen en Lawson erin
Wil hij niet meerquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem ook als reserve aanhouden.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Denk toch echt dat Tsunoda eerder in aanmerking komt voor dat zitje.
Exact.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem ook als reserve aanhouden.
Blijft altijd wel iets van een ongeleid projectiel in zich houden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer NIET doenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
En zit er tot 2024.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Perez maakt het seizoen gewoon af.
Wat zeg je thijsquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zit er tot 2024.
Die gaat over twee jaar met Honda mee naar Aston Martin waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Boven de Mercedessenquote:
Daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mwoah, ik zie eerder Iwasa naar Aston Martin gaan dan Yukiquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die gaat over twee jaar naar Aston Martin waarschijnlijk.
misschien dat het wel net zo'n duuveltje wordt als Max in de RBRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer NIET doen
Meteen in het diepe gooien..
Misschien. Volgend jaar doet hij waarschijnlijk Super Formula las ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie eerder Iwasa naar Aston Martin gaan dan Yuki
Q2 pas weer verwacht ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
Is het al tijd voor wie gaat de auto parkeren poule?
Stroll.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:30 schreef Managarm het volgende:
Is het al tijd voor wie gaat de auto parkeren poule?
Ik zou wel eens de resultaten willen zien als ze Lawson in die auto zetten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de tijd die Perez zet met de RB niet de snelheid die de RB heeft. En kan Verstappen er nog zo'n 7 tienden extra uithalen, die er eigenlijk niet in zit?
Het is wat ik vaker denk, die Rb is niet zo oppermachtig, zonder Max hadden we een gevecht met 4 teams, het is max die zo absurd goed rijdt. Als je op zijn rijstijl let zie je hem ook andere lijnen dan de rest van de bende, bochten neemt hij heel anders. Perez is echt geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is de tijd die Perez zet met de RB niet de snelheid die de RB heeft. En kan Verstappen er nog zo'n 7 tienden extra uithalen, die er eigenlijk niet in zit?
Daarom ook een mooie uitdager voor Max, met zijn P4quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik mag Lawson nu al. Die gast heeft een goede mentaliteit. Fuck it ik rij gewoon om alles heen
Vorige week al bij Max, niks zomaar voorbij laten, toch zichzelf ff laten zien, heerlijk zo'n rijders.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik mag Lawson nu al. Die gast heeft een goede mentaliteit. Fuck it ik rij gewoon om alles heen
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien dat het wel net zo'n duuveltje wordt als Max in de RBR
Jammer, dat is vaak toch (hoewel vermakelijk) een beetje het afvoerputje voor Japanse net-niettalenten, zeldzame uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Iwasa verdient beter.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien. Volgend jaar doet hij waarschijnlijk Super Formula las ik.
Totdat Kvyat minder ging presteren en hommeles was binnen TRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)
ja maar die werd ook zo hoppa op de plek van Kvyat gezet en kwam daar als een nog grotere duuvel uit t doosje zettenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook Max kreeg eerst tijd bij AT (toen Suderia Torro Rosso)
Zhou is ook nog geen echt race beestquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja Alfa ga lekker nog een jaartje door met Bottas, dan kom je er wel.
Wel met een gelukje: "Beide Mercedessen tetsen eraf"quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die werd ook zo hoppa op de plek van Kvyat gezet en kwam daar als een nog grotere duuvel uit t doosje zetten
Het contract van RIC is verlengd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Lawson 4. In een AT. Ricc moet op gaan passen voor zijn zitje.
Ik durf het nog stelliger te maken. Met Ric en Tsu vastgelegd voor 2024 moet Perez zich zorgen maken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
Orange army, tifosi en japanse f1 fansquote:
Helaas nietquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Donderkonijn het volgende:
ja dat wel maar zonder die tik tussen de Mercedessen had hij ook een super race gehad.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel met een gelukje: "Beide Mercedessen tetsen eraf"
Naast Max is killing, dat gaat die nooit winnen. Eerst jaartje rijpen en zien of hij het een heel seizoen aankan. Niet dezelfde fout maken als bij Albon, momenteel ook 1 van de lichtpuntjes dit seizoen maar naast Max compleet gebroken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik durf het nog stelliger te maken. Met Ric en Tsu vastgelegd voor 2024 moet Perez zich zorgen maken.
Ik zou Lawson zo naast Verstappen zetten. Van de vier RB opties denk ik dat hij de beste is op dit moment.
Kamelen toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende race weer de surrogaatfans in Qatar.
Heeft jaren in NL gewoond en geracedquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die spreekt een aardig woordje Nederlands, schijnt.
TSU en RIC zijn net bevestigdquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef greysbones het volgende:
Mooi man
Goed gedaan van liam
Nu moet Helmut maar eens een goede keus maken
Of ze moeten Helmut eruit flikkeren
Bye bye Perezquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TSU en RIC zijn net bevestigd
Toen reed hij al even bij STRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar die werd ook zo hoppa op de plek van Kvyat gezet en kwam daar als een nog grotere duuvel uit t doosje zetten
Ik denk dat je er met een andere instelling in moet gaan dan, je moet leren van Max. Hij is de beste en er valt echt veel te leren van hem. Heel erg leuk om te willen winnen maar soms moet je gewoon een stapje terug doen en wachten op je tijd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Naast Max is killing, dat gaat die nooit winnen. Eerst jaartje rijpen en zien of hij het een heel seizoen aankan. Niet dezelfde fout maken als bij Albon, momenteel ook 1 van de lichtpuntjes dit seizoen maar naast Max compleet gebroken.
Ik vind het indrukwekkend wat hij doet. Zal vast ook verbeteringen in de auto zijn, maar hoe hij Tsunoda van repliek dient en zijn vertrouwen op de baan vind ik van zeldzaam niveau. Doet me toch wel denken aan de debuut periode van Verstappen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef daNpy het volgende:
Is die auto zo goed of zou Lawson wellicht zelfs sneller zijn als Ricciardo?
Waarom moet het succes of de stijl van een ander direct aan max worden gekoppeld?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vorige week al bij Max, niks zomaar voorbij laten, toch zichzelf ff laten zien, heerlijk zo'n rijders.
Is ook de eerste die Max als voorbeeld heeft, die generatie komt er nu aan wat vooral Max als grote ziet en probeert te kopiëren.
omdat t kanquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom moet het succes of de stijl van een ander direct aan max worden gekoppeld?
Beide, denk ik. De auto is een stuk beter dan toen De Vries er in reed.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef daNpy het volgende:
Echt? Ik dacht dat zijn moeder Nederlands wasquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft jaren in NL gewoond en geraced
En woont ook nog eens dicht aan de grens
Ja die spreekt prima Nederlands
Pas in zijn 2e seizoen STRquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat laatste i.i.g. gok ik/schat ik zo in.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef daNpy het volgende:
Dat is een kwestie van coaching. Je moet hem niet die druk opleggen van concurrentie zijn voor Verstappen. Je moet hem de resultaten van Perez laten zien en vertellen dat daar in de buurt komen in het eerste jaar een goede prestatie is.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Naast Max is killing, dat gaat die nooit winnen. Eerst jaartje rijpen en zien of hij het een heel seizoen aankan. Niet dezelfde fout maken als bij Albon, momenteel ook 1 van de lichtpuntjes dit seizoen maar naast Max compleet gebroken.
Maar kunnen die jonge jongens dat die zich allemaal het beste vinden en willen winnen? Max is uitzonderlijk, en heeft de lat hoger gelegd, vergeet niet dat voor max zelden zo'n jonge gasten een kans kregen, max heeft dat mogelijk gemaakt en vooralsnog is er niemand die het niveau van max aantikt. Ze hebben al een ervaren rot zoals perez gepakt die mentaal niet zo snel zou mogen knakken en zelfs hij krijgt klap na klap en daar merk je het.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik denk dat je er met een andere instelling in moet gaan dan, je moet leren van Max. Hij is de beste en er valt echt veel te leren van hem. Heel erg leuk om te willen winnen maar soms moet je gewoon een stapje terug doen en wachten op je tijd.
ja en Liam met alleen invalacties. Hoppa gooi hem lekker naast de Leeuwquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas in zijn 2e seizoen STR
Dát. En Max kreeg dus ook gewoon meer dan een seizoen STR.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:38 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Net nieuwe gehaald. Kom ik terug, heeft poeskat m'n stoel gejat
Piastri komt voor z'n eerste seizoen aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:43 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar kunnen die jonge jongens dat die zich allemaal het beste vinden en willen winnen? Max is uitzonderlijk, en heeft de lat hoger gelegd, vergeet niet dat voor max zelden zo'n jonge gasten een kans kregen, max heeft dat mogelijk gemaakt en vooralsnog is er niemand die het niveau van max aantikt. Ze hebben al een ervaren rot zoals perez gepakt die mentaal niet zo snel zou mogen knakken en zelfs hij krijgt klap na klap en daar merk je het.
Laat lawson maar lekker een jaartje rijpen is mijn advies, doet hij het goed mag die naast max na 2024.
Maar,maar....quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van coaching. Je moet hem niet die druk opleggen van concurrentie zijn voor Verstappen. Je moet hem de resultaten van Perez laten zien en vertellen dat daar in de buurt komen in het eerste jaar een goede prestatie is.
Omdat iedere coureur een voorbeeld heeft, Lewis had schumi en senna, max alonso etc. Er groeit nu een generatie coureurs op met max, dus krijg je coureurs die zijn rijstijl proberen te leren of te leren van max. Lawson heeft zelf aangegeven dat hij let op hoe max rijdt, vergeet niet hij krijgt ook die data van max te zien.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom moet het succes of de stijl van een ander direct aan max worden gekoppeld?
Kattenquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Net nieuwe gehaald. Kom ik terug, heeft poeskat m'n stoel gejat
Jij zag het ookquote:
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar,maar....
Dan moet ie dus van het gas af om in de buurt van die resultaten van Perez te komen?
En dat op gebruikte banden.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:45 schreef Tijn het volgende:
Max z’n bankerlap is al sneller dan die van wie dan ook.
Max kan sneller.quote:
Dat is wel zo, maar het gaat om de punten en ik geloof niet dat Ric, Tsu of Perez echt beter zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát. En Max kreeg dus ook gewoon meer dan een seizoen STR.
Gewoon doorgaan waar je gisteren bent gebleven.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Het is wel jammer dat het me te vroeg is voor bier en nootjes. Dan maar
Is bijna 3 uur in de middag in Japan, laat zat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Grappig dat je coureurs in combinatie met Lewis noemt, die een stuk verder weg liggen van Lewis. Max ligt veel dichter bij Lawson. Kan het niet zijn dat als Max er niet was, Lawson nog steeds zou rijden als hij rijdt?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:45 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Omdat iedere coureur een voorbeeld heeft, Lewis had schumi en senna, max alonso etc. Er groeit nu een generatie coureurs op met max, dus krijg je coureurs die zijn rijstijl proberen te leren of te leren van max. Lawson heeft zelf aangegeven dat hij let op hoe max rijdt, vergeet niet hij krijgt ook die data van max te zien.
Beter dan veel hadden gedacht. Die knul is echt goed. En kalm ook.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef Mano_ het volgende:
Piastri heeft toch ook wel een erg sterk rookie-seizoen hoor
quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar,maar....
Dan moet ie dus van het gas af om in de buurt van die resultaten van Perez te komen?
Fair enoughquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Is bijna 3 uur in de middag in Japan, laat zat.
Tis weekend, wat is te vroeg?quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef Donderkonijn het volgende:
Merde.quote:
McLaren zit er anders niet gek ver vanaf. Ook Ferrari lijkt hier aardig sterk.quote:
Vanmorgen uit bed komen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:48 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Tis weekend, wat is te vroeg?
Cheese?quote:
Dat laatste valt inderdaad wel op. Hij maakt minder rookie-foutjes dan een zekere meervoudige WKquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan veel hadden gedacht. Die knul is echt goed. En kalm ook.
Ze geven hem vooralsnog de kans dus niet. Wat ik een idiote beslissing vind.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het gaat om de punten en ik geloof niet dat Ric, Tsu of Perez echt beter zijn.
Het is een risico natuurlijk, maar voor hetzelfde geld scoort Lawson in de RB wel regelmatig podiums.
Geef je hem niet de kans rijdt hij volgend jaar bij Williams en in 2025 bij Mercedes/Ferrari.
Ach, zolang het niet klemt onder een pedaal valt het allemaal wel mee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly voelt iets tussen zijn voeten
Nou wie maakt hem? HAHAHAHA
Te vroeg is ook niet goed, laat hem maar lekker punten rijden bij AT, zijn tijd komt echt nog wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze geven hem vooralsnog de kans dus niet. Wat ik een idiote beslissing vind.
Nee maar Max is nu al sneller. Als je sneller bent kan je afstand nemen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
McLaren zit er anders niet gek ver vanaf. Ook Ferrari lijkt hier aardig sterk.
Mclaren schijnt banden te vreten hierquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee maar Max is nu al sneller. Als je sneller bent kan je afstand nemen.
Race pace van Mclarens valt toch vaak wat tegen, die van Ferrari ook
Hij riep het zelf, en vooralsnog doet hij het zelf. Maar denk je niet dat coureurs kijken en leren van de groten? Zo heeft Max moeten leren dat hij een race niet in de eerste ronde won, iets waar Lewis 5 jaar geleden beter is was. Alle krediet gaat naar Lawson, maar is toch juist leuk dat ze kijken naar toppers en proberen ervan te leren. Jonge voetballers proberen toch ook massaal Messi en Ronaldo te kopiëren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:48 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Grappig dat je coureurs in combinatie met Lewis noemt, die een stuk verder weg liggen van Lewis. Max ligt veel dichter bij Lawson. Kan het niet zijn dat als Max er niet was, Lawson nog steeds zou rijden als hij rijdt?
Ik zou het lullig vinden als men mij niet erkende maar steeds riep dat ik een ander kopieer.
burning rubberquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mclaren schijnt banden te vreten hier
Hij wordt al heel lang voorbereid op een zitje he? Dan valt hij in en doet het enorm goed. En wie geven ze een contract? Ricciardoquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te vroeg is ook niet goed, laat hem maar lekker punten rijden bij AT, zijn tijd komt echt nog wel.
Eens. Wellicht schuiven ze Ric na dit seizoen door na de RB en komt Lawson alsnog in de AT. Het zou logisch zijn om dat nu nog niet bekend te maken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze geven hem vooralsnog de kans dus niet. Wat ik een idiote beslissing vind.
nietsquote:
like i said... nietsquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Moet de auto uitzetten
Ja, om de nieuwe set banden niet aan te breken.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Moet de auto uitzetten
Ricciardo is makkelijker naast Max te plaatsen indien nodig, dan kan Liam in de AT plaatsnemen. Denk dat dat de achterliggende gedachte is, nooit je troef laten zienquote:Op zaterdag 23 september 2023 08:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij wordt al heel lang voorbereid op een zithe he? Dan valt hij in en doet het enorm goed. En wie geven ze een contract? Ricciardo
Dat laatste ben ik het volmondig mee eens.quote:Op zaterdag 23 september 2023 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. Wellicht schuiven ze Ric na dit seizoen door na de RB en komt Lawson alsnog in de AT. Het zou logisch zijn om dat nu nog niet bekend te maken.
Ik zou kiezen voor Law in de RB, maar ik kan leven met een zitje bij AT. Hoe dan ook laat hij zien dat hij hier thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |