EN dat was toch niet iets te laat dus.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Laat naar bed gegaan, ik wilde namelijk na de match nog een McRib
Je lijkt nu wel wat op Marioquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
fijn dat jullie er zijn, dan kan ik n aar F1
Maar ik ga F1 missen omdat ik naar dat congress moet.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:44 schreef _UserName_ het volgende:
fijn dat jullie er zijn, dan kan ik n aar F1
Het is wat met jouquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
ja, zijn gemis mag wel gedeeld worden toch
Ja jammer dat het zo vroeg is he de race.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar ik ga F1 missen omdat ik naar dat congress moet.
O, een leven, ik dacht dat de rest van het forum daarmee bedoeld werdquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar is serieus het gebod er uit gehaald dat je je bewust moet zijn dat er nog iets naast DTS is, genaamd een leven?
Ik heb geen idee, heb er niet meer gelezen sinds de eerste keer dat het er stondquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar is serieus het gebod er uit gehaald dat je je bewust moet zijn dat er nog iets naast DTS is, genaamd een leven?
Ik lees het iedere dag.quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb er niet meer gelezen sinds de eerste keer dat het er stond
Roestig maar. WIst toch niet dat het een hele dag duurdequote:Op zaterdag 23 september 2023 07:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Heeft er toch geen zier mee te maken?.
Dat congres duurt tot 17:30
Dus kon het vanmiddag ook niet zien.
Ik vind het prima dat er ochtendraces zijn
O nee hoor lees het niet met stekels,quote:Op zaterdag 23 september 2023 07:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik doe rustig. Ik vraag me gewoon af wat het er mee te maken heeft.
Misschien moet jij even rustig doen.
Jij leest het blijkbaar met stekels, hoewel ik gewoon een reactie geef
Had misschien beter achter roestigquote:Op zaterdag 23 september 2023 07:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom zeg je dan "doe maar rustig".
Als het vroeger was geweest had ik het wel kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |