Zijn gewoon jaloers, allemaal huilie huilie doenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de Ferrari International Assistent nu eens RBR aanpakt en hun zwaar illegale motoren![]()
We zijn vies woest over het feit dat zulke illegaliteiten worden toegelatenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn gewoon jaloers, allemaal huilie huilie doen
De beste zijn is ook niet makkelijkquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn gewoon jaloers, allemaal huilie huilie doen
Latersquote:
Of gewoon doorlopen 🏃🏃🏃🏃quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
@:mario390 5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:45 schreef mario390 het volgende:
mistescheisswetter het gaat ook om
de beschaffenheit van de voetbalplats
Hey Chufiquote:
Ik denk het. En ik had gisteren met pijn en moeite nog wat dingen gedaan, wellicht toch niet zo slimquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, de vergaderingen toch te veel van je gevergd
Uitstellertquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk het. En ik had gisteren met pijn en moeite nog wat dingen gedaan, wellicht toch niet zo slim
Maar date is verzet naar 3 oktober, hij snapte het wel
Nou, hij was anders blij dat het geen afstel wasquote:
Net zoals menig niet nader te noemen zusjequote:
Niet over je eigen grenzen gaan zie je wel, een les voor een volgende keerquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk het. En ik had gisteren met pijn en moeite nog wat dingen gedaan, wellicht toch niet zo slim
Maar date is verzet naar 3 oktober, hij snapte het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |