Verstrooidequote:Op zaterdag 23 september 2023 11:08 schreef Mazikeen het volgende:
Pas om 13 uur motorrijles
Sta ik daar met mijn suffe kop
quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:08 schreef Mazikeen het volgende:
Pas om 13 uur motorrijles
Sta ik daar met mijn suffe kop
Nou, ik had een date, maar heb hem net een berichtje gestuurd of we het kunnen verzetten, ik heb er echt helemaal geen energie voor.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor vandaag?
Hey Bolk konijntje, weinig zijn niet veel Bolkers meer over deze maandquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of enkel geloopt?
Beidequote:Op zaterdag 23 september 2023 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of enkel geloopt?
Iedereen is nog aan het vieren dat Ferrari eindelijk weer stonden vorige week waar ze horenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bolk konijntje, weinig zijn niet veel Bolkers meer over deze maand
Vlgd maand doe ik niet mee, druk en ff geen tijd voor fok.quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bolk konijntje, weinig zijn niet veel Bolkers meer over deze maand
Idd, ver onder maxquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is nog aan het vieren dat Ferrari eindelijk weer stonden vorige week waar ze horen
O, de vergaderingen toch te veel van je gevergdquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, ik had een date, maar heb hem net een berichtje gestuurd of we het kunnen verzetten, ik heb er echt helemaal geen energie voor.
Iedereen met een beetje verstand weet dat die RBR zwaar illegaal isquote:
Gewoon de bestequote:Op zaterdag 23 september 2023 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand weet dat die RBR zwaar illegaal is![]()
Dat zijn Ferrari's inderdaadquote:
Wat? Er mag niet meer geklaagd wordenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
@:mario390 5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
Over het spel, nattekat klaagt toch nooit over het spel?quote:Op zaterdag 23 september 2023 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat? Er mag niet meer geklaagd worden![]()
![]()
Dan kan ons vochtig poesje wel op #anoniem gaan
Wie heeft er ook alweer de meeste WK titels in de F1?quote:
Wijze raadquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
@:mario390 5. Gij zult niet klagen over het spel terwijl gij het speelt; speel het dan niet.
Ow, je mag enkel niet meer over het spel klagen. Dan kan hij nog even blijven klagenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over het spel, nattekat klaagt toch nooit over het spel?
Gaat snel een einde aan komenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heeft er ook alweer de meeste WK titels in de F1?
Inderdaad, ze krijgen er weldra nog meer bijquote:
Mis hem wel in DTS @Nattekat kom je snel weer eens terugquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je mag enkel niet meer over het spel klagen. Dan kan hij nog even blijven klagen
Mogen ze wel wat aan die solex motoren doenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, ze krijgen er weldra nog meer bij
Als de Ferrari International Assistent nu eens RBR aanpakt en hun zwaar illegale motorenquote:Op zaterdag 23 september 2023 11:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogen ze wel wat aan die solex motoren doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |