Duidelijk verschil.quote:
En het trekt ook minder tuig aan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Verpaupering moet je aanpakken.
Mensen krijgen daar zelf ook een goed gevoel van..
Ik heb zijn YT filmpjes wel bekeken.Hij is ook fan van andere dingen.quote:
Op dumpert kan je hem wel vinden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zijn YT filmpjes wel bekeken.Hij is ook fan van andere dingen.
Triest maar waar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Op dumpert kan je hem wel vinden.
Ik oordeel niet snel over mensen, maar dit is simpelweg een hopeloos geval, wat zeer waarschijnlijk nooit meer goed komt.
Triest leven wel idd.quote:
Prima vis daar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Het is de snackbar bij de terminal geworden
Hoeks? Vis en frituurquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Het is de snackbar bij de terminal geworden
quote:
Effe kijken ben nu ook wel benieuwdquote:
Wel een kletskousquote:
Haha ok dat was 10 seconden kijken en besluiten dat de rest net zo zou zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe kijken ben nu ook wel benieuwd
quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100063699_c4bdddba
Eetsequote:Op vrijdag 22 september 2023 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar waren we op de heenreis. Nu zaten we bij de tent ernaast, Lokaal
Ga je naar het vliegerfeest?quote:
Morgenavond.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk door?
Ik zou er wel heen ja
Beetje zo'n type als Alex dus..quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vent had werkelijk altijd ruzie
Yep,moest ik ook gelijk aan denken.quote:
Teuben is wel een stapje erger hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,moest ik ook gelijk aan denken.
Dat bleek afgelopen week wel weer ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Teuben is wel een stapje erger hoor.
Althans bij Alex denk ik alleen aan een grote bek.
Die Alex heeft ook een gezin toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bleek afgelopen week wel weer ja.![]()
Hij wilde met iemand gaan vechten maar dat liep met een knuffel af.
Gescheiden en hij laat zijn dochter geld halen uit wietopbrengsten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Die Alex heeft ook een gezin toch?
Ik zag hem wel met zijn dochter in filmpjes en dat zag er beschaafd uit volgens mij
Met zo een wil je ook niet getrouwd zijn ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gescheiden en hij laat zijn dochter geld halen uit wietopbrengsten.
Er is een filmpje waar hij een aanzoek doet met een pistool in zijn broeksband voor het geval ze nee zou zeggen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Met zo een wil je ook niet getrouwd zijn ...
Echt...quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar hij een aanzoek doet met een pistool in zijn broeksband voor het geval ze nee zou zeggen.
quote:
Je bedoel de revalidiatie?quote:
Nee, nieuw probleemquote:
O jee, mag ik ook vragen wat voor problemen, toch niet weet atriumfibrileren?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nieuw probleem
Revalidatie ligt dus helemaal stil.
Nee, ben een beetje gevallen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, mag ik ook vragen wat voor problemen, toch niet weet atriumfibrileren?
Niets gebroken of gescheurd ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gevallen.
Nu een blauw plekje op mijn been. Of nou ja, mijn halve onderbeen is blauw.
Ach jemig wat doe je nu dan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gevallen.
Nu een blauw plekje op mijn been. Of nou ja, mijn halve onderbeen is blauw.
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.quote:
zijn er fotos van gemaakt ? want kniebanden zijn wel kwetsbaar .... kwam ik na een val met 3 gebroken ribben wat maanden later achter ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.
Nee, geen foto's. Dinsdag kijken we verder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn er fotos van gemaakt ? want kniebanden zijn wel kwetsbaar .... kwam ik na een val met 3 gebroken ribben wat maanden later achter ...
O Dat is wel fijn dat je er alles mee kan doen, maar waarom mag je dan niet voor dinsdag op vakantie?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.
Eem gescheurde knieband kan uiteindelijk ook afscheuren ....quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen foto's. Dinsdag kijken we verder.
Moet dinsdag weer naar de huisarts ter controle.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Dat is wel fijn dat je er alles mee kan doen, maar waarom mag je dan niet voor dinsdag op vakantie?
Ja, maar ook die zou nu meer pijn moeten doen als het zover was.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Eem gescheurde knieband kan uiteindelijk ook afscheuren ....
MRI mischien of een kijk operatie, dat is bij mij gebeurdquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar ook die zou nu meer pijn moeten doen als het zover was.
En dat zien ze weer niet op foto's geloof ik.
Zou kunnen, maar zie het niet snel gebeuren bij mij op dit moment.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
MRI mischien of een kijk operatie, dat is bij mij gebeurd
NOu doe dat dan maar ook. Beterschap en hoop dat snel hersteldquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dinsdag weer naar de huisarts ter controle.
En veel zitten/liggen met mijn been omhoog.
Ik weet niet hoe je val was ..... Maar goed beterschap en dinsdag hopen dat er vooruitgang is ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zie het niet snel gebeuren bij mij op dit moment.
Doe ik ook al. Deed alles wat ik al deed ook al goed volgens de haquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu doe dat dan maar ook. Beterschap en hoop dat snel hersteld
Onhandig maar ook niet super hard.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je val was ..... Maar goed beterschap en dinsdag hopen dat er vooruitgang is ...
Staat genoteerd.quote:
Ja op zich welquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onhandig maar ook niet super hard.
Dinsdag afwachten en hopelijk de komende dagen weer vooruitgang
En dank.
Jij wel helemaal herstelt ondertussen toch?
Jij bent al vroeg begonnen vandaag.quote:
Gelukkig maar, zou zo jammer zijn dat je revalidatie lang stil moet liggenquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe ik ook al. Deed alles wat ik al deed ook al goed volgens de ha
Dank.
Hoe is met jou verder?
Valt mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent al vroeg begonnen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |