Duidelijk verschil.quote:
En het trekt ook minder tuig aan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Verpaupering moet je aanpakken.
Mensen krijgen daar zelf ook een goed gevoel van..
Ik heb zijn YT filmpjes wel bekeken.Hij is ook fan van andere dingen.quote:
Op dumpert kan je hem wel vinden.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zijn YT filmpjes wel bekeken.Hij is ook fan van andere dingen.
Triest maar waar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Op dumpert kan je hem wel vinden.
Ik oordeel niet snel over mensen, maar dit is simpelweg een hopeloos geval, wat zeer waarschijnlijk nooit meer goed komt.
Triest leven wel idd.quote:
Prima vis daar.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Het is de snackbar bij de terminal geworden
Hoeks? Vis en frituurquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Het is de snackbar bij de terminal geworden
quote:
Effe kijken ben nu ook wel benieuwdquote:
Wel een kletskousquote:
Haha ok dat was 10 seconden kijken en besluiten dat de rest net zo zou zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe kijken ben nu ook wel benieuwd
quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/100063699_c4bdddba
Eetsequote:Op vrijdag 22 september 2023 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar waren we op de heenreis. Nu zaten we bij de tent ernaast, Lokaal
Ga je naar het vliegerfeest?quote:
Morgenavond.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat het eindelijk door?
Ik zou er wel heen ja
Beetje zo'n type als Alex dus..quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Die vent had werkelijk altijd ruzie
Yep,moest ik ook gelijk aan denken.quote:
Teuben is wel een stapje erger hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,moest ik ook gelijk aan denken.
Dat bleek afgelopen week wel weer ja.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Teuben is wel een stapje erger hoor.
Althans bij Alex denk ik alleen aan een grote bek.
Die Alex heeft ook een gezin toch?quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bleek afgelopen week wel weer ja.![]()
Hij wilde met iemand gaan vechten maar dat liep met een knuffel af.
Gescheiden en hij laat zijn dochter geld halen uit wietopbrengsten.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Die Alex heeft ook een gezin toch?
Ik zag hem wel met zijn dochter in filmpjes en dat zag er beschaafd uit volgens mij
Met zo een wil je ook niet getrouwd zijn ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gescheiden en hij laat zijn dochter geld halen uit wietopbrengsten.
Er is een filmpje waar hij een aanzoek doet met een pistool in zijn broeksband voor het geval ze nee zou zeggen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Met zo een wil je ook niet getrouwd zijn ...
Echt...quote:Op vrijdag 22 september 2023 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een filmpje waar hij een aanzoek doet met een pistool in zijn broeksband voor het geval ze nee zou zeggen.
quote:
Je bedoel de revalidiatie?quote:
Nee, nieuw probleemquote:
O jee, mag ik ook vragen wat voor problemen, toch niet weet atriumfibrileren?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, nieuw probleem
Revalidatie ligt dus helemaal stil.
Nee, ben een beetje gevallen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, mag ik ook vragen wat voor problemen, toch niet weet atriumfibrileren?
Niets gebroken of gescheurd ?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gevallen.
Nu een blauw plekje op mijn been. Of nou ja, mijn halve onderbeen is blauw.
Ach jemig wat doe je nu dan.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ben een beetje gevallen.
Nu een blauw plekje op mijn been. Of nou ja, mijn halve onderbeen is blauw.
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.quote:
zijn er fotos van gemaakt ? want kniebanden zijn wel kwetsbaar .... kwam ik na een val met 3 gebroken ribben wat maanden later achter ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.
Nee, geen foto's. Dinsdag kijken we verder.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn er fotos van gemaakt ? want kniebanden zijn wel kwetsbaar .... kwam ik na een val met 3 gebroken ribben wat maanden later achter ...
O Dat is wel fijn dat je er alles mee kan doen, maar waarom mag je dan niet voor dinsdag op vakantie?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kniebanden beschadigd. Maar verder lijkt het er niet op nee. Ik kan er ook alles mee doen.
Eem gescheurde knieband kan uiteindelijk ook afscheuren ....quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen foto's. Dinsdag kijken we verder.
Moet dinsdag weer naar de huisarts ter controle.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Dat is wel fijn dat je er alles mee kan doen, maar waarom mag je dan niet voor dinsdag op vakantie?
Ja, maar ook die zou nu meer pijn moeten doen als het zover was.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Eem gescheurde knieband kan uiteindelijk ook afscheuren ....
MRI mischien of een kijk operatie, dat is bij mij gebeurdquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar ook die zou nu meer pijn moeten doen als het zover was.
En dat zien ze weer niet op foto's geloof ik.
Zou kunnen, maar zie het niet snel gebeuren bij mij op dit moment.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
MRI mischien of een kijk operatie, dat is bij mij gebeurd
NOu doe dat dan maar ook. Beterschap en hoop dat snel hersteldquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet dinsdag weer naar de huisarts ter controle.
En veel zitten/liggen met mijn been omhoog.
Ik weet niet hoe je val was ..... Maar goed beterschap en dinsdag hopen dat er vooruitgang is ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zie het niet snel gebeuren bij mij op dit moment.
Doe ik ook al. Deed alles wat ik al deed ook al goed volgens de haquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu doe dat dan maar ook. Beterschap en hoop dat snel hersteld
Onhandig maar ook niet super hard.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je val was ..... Maar goed beterschap en dinsdag hopen dat er vooruitgang is ...
Staat genoteerd.quote:
Ja op zich welquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onhandig maar ook niet super hard.
Dinsdag afwachten en hopelijk de komende dagen weer vooruitgang
En dank.
Jij wel helemaal herstelt ondertussen toch?
Jij bent al vroeg begonnen vandaag.quote:
Gelukkig maar, zou zo jammer zijn dat je revalidatie lang stil moet liggenquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe ik ook al. Deed alles wat ik al deed ook al goed volgens de ha
Dank.
Hoe is met jou verder?
Valt mee.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij bent al vroeg begonnen vandaag.
quote:
Bij AB al, of is het stiekem prednison?quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou zo jammer zijn dat je revalidatie lang stil moet liggen
Hier gaat het wel heb een AB kuurtje van een half jaar en die is niet zo lief vocr maag en darmen ben zo opgeblazen als wat. `hopelijk van tijdelijke aard anders even bellen
Handig, maar het mag was kostenquote:
Trijntje Oosterhuis zit ook bij dit label.quote:
Nee, is een onderhoudskuurtje AB voor bronchitisquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij AB al, of is het stiekem prednison?
Oke, vervelend wel..quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is een onderhoudskuurtje AB voor bronchitis
Ik en medicijnen is een ramp. Het lijf reageert overal te heftig op
Ja, maar dit was uit de tijd dat het label nog iets voorstelde. Toen ze de absolute numeo uno in de hardbop-jazz waren. Later zijn ze meer en meer in de commerciële pulp terechtgekomen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis zit ook bij dit label.
O ik reageerde op de reclame hoor ik nuquote:
Das helemaal niet handig zeg maar als je overal zo op reageertquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is een onderhoudskuurtje AB voor bronchitis
Ik en medicijnen is een ramp. Het lijf reageert overal te heftig op
Hier word ik nou juist vrolijk van.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik reageerde op de reclame hoor ik nu\Wat een zenuwmuziek dit zeg
Ik kende deze al wel.quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dit was uit de tijd dat het label nog iets voorstelde. Toen ze de absolute numeo uno in de hardbop-jazz waren. Later zijn ze meer en meer in de commerciële pulp terechtgekomen.
Nee das echt meer dan k*t ook pijnstillers kan ik niet tegen heb de longoperatie met paracetamol moeten doen\Heb langer op de IC gelegen omdat ik doodziek van de morfine wasquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das helemaal niet handig zeg maar als je overal zo op reageert
O echt. ik vind er echt niets aan was ook gelijk uitquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier word ik nou juist vrolijk van.
Lee Morgan blijft een killer op trompet.quote:
Blij dat wij geen buren hebben.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. ik vind er echt niets aan was ook gelijk uit
Dit is ook heel mooi opgenomen trouwens.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lee Morgan blijft een killer op trompet.
Ah bahquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee das echt meer dan k*t ook pijnstillers kan ik niet tegen heb de longoperatie met paracetamol moeten doen\Heb langer op de IC gelegen omdat ik doodziek van de morfine was
Net als jij dus hier en ook daar zitquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee.
Zie alleen eenzelfde user hier die ook daar post...
quote:
Ik had vroeger een ab-tronic, maar da's iets andersquote:Op vrijdag 22 september 2023 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij AB al, of is het stiekem prednison?
Amazing.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had vroeger een ab-tronic, maar da's iets anders
op batterijtjes...quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Krijg jij een klein snackje van mequote:
Haha die gaat haar hele familie weer inzettenquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:19 schreef D. het volgende:
Zo er even voor gaan zitten om een @:oma-nijn uitschakel-team samen te stellen
Hier een paar lekkere sliptongetjes en Opperdoezer aardappels met zure room.quote:
Oh goed plan voor morgenquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier een paar lekkere sliptongetjes en Opperdoezer aardappels met zure room.
Lekkerquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijg jij een klein snackje van me
[ twitter ]
Het is ook vooral grootspraak, maar da's het enige wat ik hebquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die gaat haar hele familie weer inzetten
Ben onder de indruk van hoe effectief ze zijn
Denk het ook welquote:
Ik heb een kleine wissel weer gedaan, Alonso is terug. Die had ik er nooit uit moeten gooienquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het is ook vooral grootspraak, maar da's het enige wat ik heb
Tell-sell?quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Zag ze alleen wel eens bij die tellsell etc voorbijkomen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Die had je geloof ik ook gewoon bij Blokker liggen
Ik kom weer geld tekortquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een kleine wissel weer gedaan, Alonso is terug. Die had ik er nooit uit moeten gooien
Daar raakte ik geïnspireerdquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Zag ze alleen wel eens bij die tellsell etc voorbijkomen.
Nee hoor, weet er weinig van eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah bah
Das helemaal klote.
Toch geen mentale klachten van de IC overgehouden toch?
3 miljoen lenen?quote:
Gelukkig maar,quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, weet er weinig van eigenlijk.
Topquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
1:1Schuss in Kruiz
Aileen Campbell
Krat bier?quote:
Heyquote:
Hello Dotquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2023 20:19 schreef D. het volgende:
Zo er even voor gaan zitten om een @:oma-nijn uitschakel-team samen te stellen
Mijn schoonzoon rekent zich suf. Die is echt rete fanatiekquote:Op vrijdag 22 september 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die gaat haar hele familie weer inzetten
Ben onder de indruk van hoe effectief ze zijn
Speciaal voor jou, de trukse rentevoet?quote:
Hoe doet ie dat dan zonder mijn gegevens..?quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijn schoonzoon rekent zich suf. Die is echt rete fanatiek
Het is een wonderquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe doet ie dat dan zonder mijn gegevens..?
Zonder jouw gegevens kan zoiets nietquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet sws al niet mee dus ... neequote:Op vrijdag 22 september 2023 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonder jouw gegevens kan zoiets niet
Ik kan heel goed rekenen zonder jouw gegeven hoorquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij doet sws al niet mee dus ... nee
Het gaat om taktisch en speltechnisch inzichquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan heel goed rekenen zonder jouw gegeven hoor
1+1-2=7
Zie je wel
Dat was tactisch en speltechnisch inzichtquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om taktisch en speltechnisch inzich
OK ja soms werkt het wel zoquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was tactisch en speltechnisch inzicht
Want 7
Het is de X-factor die meetelt.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1+1-2=7
Zie je wel
Je moet ook gewoon meedoen volgend jaarquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1+1-2=7
Zie je wel
Met kopen en verkopen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zat me ook al af te vragen waarom Chufi daar aan dachtquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Met kopen en verkopen.
Die weten we niet.
Toppiemerciquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:24 schreef Shii het volgende:
Muziekje voor @:pullup
Was deze net aan het luisteren.![]()
Ik las dat vrouwen en mannen als Barbie en Ken verkleed naar die film gaan. Ik dacht ik kan niet wachten totdat de film Adam en Eva uitkomt,quote:
Deze zag ze niet aankomen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:32 schreef pullup het volgende:
Blijft mijn favo aapje van de week
[ twitter ]
Daar is toch al zo'n tv-show van naked dating op basis van wat lichaamlijk naakt achter een schermquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik las dat vrouwen en mannen als Barbie en Ken verkleed naar die film gaan. Ik dacht ik kan niet wachten totdat de film Adam en Eva uitkomt,![]()
![]()
Je bent al bladeren aan het verzamelen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik las dat vrouwen en mannen als Barbie en Ken verkleed naar die film gaan. Ik dacht ik kan niet wachten totdat de film Adam en Eva uitkomt,![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:28 schreef pullup het volgende:
Dan is deze voor jou @:Shii
Die zat ik net te luisteren
Jep ik heb gehoord dat distels en brandnetels niet zo goede keuzes zijn.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent al bladeren aan het verzamelen?
Je bent zelluf een mooie.quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
geen idee hoe ik en stream spanie
vinden zoll, zijn 2-3 mooie
Met VPN ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
geen idee hoe ik en stream spanie
vinden zoll, zijn 2-3 mooie
Doe niet zo eng johquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon meedoen volgend jaar
dat betal ik wel elke maand 9 euroquote:
Dan zou ik stoppen met betalen en die ABO opzeggenquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat betal ik wel elke maand 9 euro
maar werkt niet en op email antworten
ze niet
Geen selfies graag.quote:
dat werkt niet om dat automatisch afboektquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik stoppen met betalen en die ABO opzeggen
dat kun je stopzetten toch ? moet je bank bellenquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat werkt niet om dat automatisch afboekt
Dat is niet mijn selfie hoorquote:
Stond er ook, dacht dat ik hem nog als UI had, maar die is weg.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik weer te snel was of jij te langzaam... anyway ik zag wat anders <- of zo
Jij hebt meer dan ik.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn selfie hoor
Dit wel:
[ afbeelding ]
dat was en tv zender list heeft niks metquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:36 schreef D. het volgende:
Ik heb begrepen dat de RLS posts hier niet thuishoren (en dat dat ook bekend is), dus even wat opgeruimd
De dame die je postte ook niet?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was en tv zender list heeft niks met
RLS te doen
Serieus D. want tweets van pandas moeten in en tweets van al die wokes moeten in en politiek moet in POL ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:36 schreef D. het volgende:
Ik heb begrepen dat de RLS posts hier niet thuishoren (en dat dat ook bekend is), dus even wat opgeruimd
Hier wordt niet geruimd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:36 schreef D. het volgende:
U is meteen strengquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:36 schreef D. het volgende:
Ik begreep dat er al een discussie geweest was en dat De Vergaarbak beschikbaar was om daar hele topics aan te wijden tot er een nieuw subforum geopend gaat worden (of heropend)quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus D. want tweets van pandas moeten in en tweets van al die wokes moeten in en politiek moet in POL ...
Ik wil vanaf nu een gedetailleerde lijst hebben van welke onderwerpen wel mogen en welke niet en dan ook met reden waarom die uitgesloten zijn ...
Ja de rules van boven zijn sero tolerance tot netjes met je handjes over elkaar zitten tot de juf/meester het laatste woord heeft en je weer naar huis mag...quote:
Mits braaf, anders nablijvenquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de rules van boven zijn sero tolerance tot netjes met je handjes over elkaar zitten tot de juf/meester het laatste woord heeft en je weer naar huis mag...
Omdat het subforum nog dicht is denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:43 schreef mario390 het volgende:
mijn topic van 2018 levt nog, de vind je niet
maar posten gaat niet
Idd, dan kunnen 99% vd opmerkingen wel geschrapt worden omdat ze ergens anders ook geplaatst kunnen worden. Alles moet hier bespreekbaar zijn. Het moet mijn inziens niet langdradig worden maar dat gebeurd ook niet. We lullen er zo overheen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus D. want tweets van pandas moeten in en tweets van al die wokes moeten in en politiek moet in POL ...
Ik wil vanaf nu een gedetailleerde lijst hebben van welke onderwerpen wel mogen en welke niet en dan ook met reden waarom die uitgesloten zijn ...
Heb jij al een aap v.d. week?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dan kunnen 99% vd opmerkingen wel geschrapt worden omdat ze ergens anders ook geplaatst kunnen worden. Alles moet hier bespreekbaar zijn. Het moet mijn inziens niet langdradig worden maar dat gebeurd ook niet. We lullen er zo overheen.
Nee wel een draaischijf, mag ik dat hier posten of moet dat in muziek of het hobby forum?quote:
Ligt aan wat voor een draaischijfquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee wel een draaischijf, mag ik dat hier posten of moet dat in muziek of het hobby forum?
Ik heb ook een kraan gekocht maar dat mag ik ook niet hier zeggen?quote:
Een kraanvogel? En wat vindt de kanarie ervan?quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een kraan gekocht maar dat mag ik ook niet hier zeggen?
Een ronde.quote:
Jij bent vooral bang dat ze jou ook preventief ruimen met al die vogelgriep?quote:
quote:
En als jullie het openen in een correct forum zouden we dit gelul nu niet hebben ... Ik heb er om gevraagd en zelfs een topic geopend daar waar het dan wel zou moeten maar dat werd met bruut geweld gesloten door een persoon die kennelijk de pik op me heeft ... want die heeft al vaker wat dingen tegen me geflikt ... Ik heb me er nu niet over beklaagd ...quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat het subforum nog dicht is denk ik
quote:
Ik mag aannemen dat modacties niets persoonlijks zijnquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En als jullie het openen in een correct forum zouden we dit gelul nu niet hebben ... Ik heb er om gevraagd en zelfs een topic geopend daar waar het dan wel zou moeten maar dat werd met bruut geweld gesloten door een persoon die kennelijk de pik op me heeft ... want die heeft al vaker wat dingen tegen me geflikt ... Ik heb me er nu niet over beklaagd ...
Het zal er vast komen, ik weet alleen niets over de termijn.quote:Of er komt een Internationaal RLS topic in het relevante TV-subtopic of we blijven er over zeiken en zeuren en posten. Er is zelfs al een RLS reeks van een TV-serie die nog niet eens begonnen is , maar daar wordt niet eens moeilijk over gedaan ...
VERquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat modacties niets persoonlijks zijn
[..]
Het zal er vast komen, ik weet alleen niets over de termijn.
Wat is er mis met een topic in VER tot het zover is?
De Vergaarbakquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
VER
Serieus 1e keer dat ik dat uberhaupt hoor
Hou toch op, in een sc wordt over van alles gepraat. Hier wordt er op onderwerp niet geruimd. Want dan kan je 99% van de opmerkingen dan wel ruimen. En wat blijft er dan over? Hallo, goede morgen, fijn weekend, koffie is lekker....quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn toiletrol erbij pakte
In VER worden topics gedumpt uit andere topics waar ze dus niet gepast zijn ... maar er bestaat een RLS subtopic in TV .,.. en dus het is wel gepast en dus geheel onterecht..quote:Op vrijdag 22 september 2023 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat modacties niets persoonlijks zijn
[..]
Het zal er vast komen, ik weet alleen niets over de termijn.
Wat is er mis met een topic in VER tot het zover is?
Hoiquote:
Weten we meteen waarom jij VER niet kentquote:Op vrijdag 22 september 2023 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie het
zie ook dat er geen SC is
koffiequote:Op zaterdag 23 september 2023 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou toch op, in een sc wordt over van alles gepraat. Hier wordt er op onderwerp niet geruimd. Want dan kan je 99% van de opmerkingen dan wel ruimen. En wat blijft er dan over? Hallo, goede morgen, fijn weekend, koffie is lekker....
Ga weg naar Cull, daar horen dit soort dingen blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie met rum serieus nooit gehad, wel met whisky
Ja dat kan ookquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie met rum serieus nooit gehad, wel met whisky
ow val ik buiten dit topic?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga weg naar Cull, daar horen dit soort dingen blijkbaar.
ja eigenlijk wel ...quote:
Maakt het per se uit waar het staat tot RLS open is?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
In VER worden topics gedumpt uit andere topics waar ze dus niet gepast zijn ...
Ik mag geen vogelplaatjes posten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel ...
Maar zolang er nog geen lijst is met wat wel en niet mag , mag alles hier nog een zijn sommige dingen van achter belachelijk ...
Er wordt geruimd omdat bepaalde dingen ergens anders thuis horen. Vandaar mijn opmerking, niets persoonlijks hoor.quote:
Dit was voorbestemd.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit toevallig aan de Rum Koffie
Preventief ruimen?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er wordt geruimd omdat bepaalde dingen ergens anders thuis horen. Vandaar mijn opmerking, niets persoonlijks hoor.
Eh vraag je dit nu serieus ? RLS is open en het topic was al open ... op een relevante plek maar het is door ... verhuisd naar BB2023 en in de archieven verdwenen ... want boeien ... Hoe vaak moet ik dit nog vertellen ?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt het per se uit waar het staat tot RLS open is?
Dit is wat ik dus gisteren ook aankaartte?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh vraag je dit nu serieus ? RLS is open en het topic was al open ... op een relevante plek maar het is door ... verhuisd naar BB2023 en in de archieven verdwenen ... want boeien ... Hoe vaak moet ik dit nog vertellen ?
Ik weet er het fijne niet van, ik weet ook niet wat je allemaal met wie besproken hebt, ik weet alleen dat het niet de bedoeling was dat het in 40+ komt, en dat het in VER wel welkom isquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh vraag je dit nu serieus ? RLS is open en het topic was al open ... op een relevante plek maar het is door ... verhuisd naar BB2023 en in de archieven verdwenen ... want boeien ... Hoe vaak moet ik dit nog vertellen ?
Hier praaten we over van alles ook al kan het ook ergens anders. Stom gezeik weer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En wie heeft er ooit een vergaarbak topic geopend? Moet ik de eerste zijn .. Doei D.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, ik weet ook niet wat je allemaal met wie besproken hebt, ik weet alleen dat het niet de bedoeling was dat het in 40+ komt, en dat het in VER wel welkom is
Juist!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zeg nou gewoon dat je opmerkingen niet gaat verwijderen om dat ze ook ergens anders ook geplaatst kunnen worden.quote:
Daarom... laten we wat lol makenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:25 schreef Koen66 het volgende:
40+ was ooit een rustid bedeesd topic
Bekend is dat het hier niet hoort, en ik neem de honneurs waarquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je opmerkingen niet gaat verwijderen om dat ze ook ergens anders ook geplaatst kunnen worden.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Tilt Paddo op voor een dansje
Whoohooo gaan met die heupenquote:
Mag ik met cola?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koen! Waar zit je....
Ik deel een rondje Rum voor iedereen uit![]()
( Wel goedkope piratenrum , want ik pleur hem meestal in de koffie )
Kap eens met je gedrag, jij maakt mij pissig.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk niets in de oven wat ie graag heeft
Doe een dansje, wellicht helpt datquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kap eens met je gedrag, jij maakt mij pissig.
quote:
D. het mocht hier vroeger ook gewoon net als hockey voetbal roeien en F1 en politiek en lekkere mannen en vrouwen ... zelfs BB en andere Utopia dingen werden hier geplaatst .... het is gewoon krom en iets klopt hier gewoon niet ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:27 schreef D. het volgende:
[..]
Bekend is dat het hier niet hoort, en ik neem de honneurs waar
Genoeg hierover nu
Kom maar even dan.quote:
Kunt wel merken dat het herfst is... iedereen heeft trek in paddo'squote:
Waar dan ?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:31 schreef D. het volgende:
Ik zei genoeg hierover
eindeloze discussie anders...
Ik steun deze motie.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
D. het mocht hier vroeger ook gewoon net als hockey voetbal roeien en F1 en politiek en lekkere mannen en vrouwen ... zelfs BB en andere Utopia dingen werden hier geplaatst .... het is gewoon krom en iets klopt hier gewoon niet ...
Die discussie moet je niet met mij voerenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
D. het mocht hier vroeger ook gewoon net als hockey voetbal roeien en F1 en politiek en lekkere mannen en vrouwen ... zelfs BB en andere Utopia dingen werden hier geplaatst .... het is gewoon krom en iets klopt hier gewoon niet ...
Nee.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.
Mag ik nog wel iets over Lientje BBB posten?
oehhhhhhhquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Koen! Waar zit je....
Ik deel een rondje Rum voor iedereen uit![]()
( Wel goedkope piratenrum , want ik pleur hem meestal in de koffie )
Nou ja zeg.quote:
Weet ik , maar volg dan je geweten en laat je niet meeslepen met de honneurs die je opgedragen zijn want dat was wel heel duidelijk ... en dat ze zelf niet heeft gereageerd valt me nog mee ..quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die discussie moet je niet met mij voeren
Wat ik al zei, ik neem de honneurs waar en hanteer de bestaande regels.
Al ben je het er niet mee eens, je weet dat het een regel is
ditquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had zelf ook niet werelds beste week, deze week, kwam hier juist ff om te ontsnappen en ontspannen
Koen! Smaakt de rum, zullen we er een muziekje bij doen?quote:
Nippelklem?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn tieten topic is nog maar
ik kann niks posten
Hey Mario.quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niks posten
quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Trekt Shii op zijn schoot......
Zo Dan! dat helpt !
quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had zelf ook niet werelds beste week, deze week, kwam hier juist ff om te ontsnappen en ontspannen
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
rum isquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koen! Smaakt de rum, zullen we er een muziekje bij doen?
Voorkeur?
is al wel verhuisd op mijn verzoek ...quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann niks posten
quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rum is
doe maar iets vrolijks om het weekend in te luiden
Even de ballonnen zoekenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laten we een feestje bouwen
Beestquote:
Weet je hoe dat voelt?quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
( En niemand die mijn nippelklem opmerking goed gevonden vond)
Mijn voorkeur ging toch naar ballonnenquote:Op zaterdag 23 september 2023 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je moet alles een keer meemaken, maar meestal sla ik gewoon terug!quote:
Hangt wel zwaar af van wie zn nippel dit betreft....quote:Op zaterdag 23 september 2023 00:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |