Voor eind september toch precies niks mis mee?! Nog steeds korte broeken weerquote:
Dat snap ik grote vriendquote:Op zondag 24 september 2023 10:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor eind september toch precies niks mis mee?! Nog steeds korte broeken weer
Klopt. Ik wil regen, gure wind en wolkenquote:Op zondag 24 september 2023 11:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat snap ik grote vriendwij vinden daar niks mis mee... maar voor sommigen is dit een hellevuur en inferno
quote:Op zondag 24 september 2023 11:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil regen, gure wind en wolken
Rest van de maand blijft zo goed als droog, gelukkig.quote:Op zondag 24 september 2023 11:43 schreef S_E het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil regen, gure wind en wolken
Gelukkig duurt de maand niet meer zo langquote:Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van de maand blijft zo goed als droog, gelukkig.
[ twitter ]
Kijken wij naar dezelfde kaart?quote:Op zondag 24 september 2023 12:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Rest van de maand blijft zo goed als droog, gelukkig.
[ twitter ]
@onlogisch schrikt hiervanquote:Op zondag 24 september 2023 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
Tikje geïrriteerd dat het zulk prima weer is en ik binnen zit voor Ajax-Feyenoord.
Volgend weekend weer dit weer aub.
Wel mooi goedmakertje deze september. Graag doorzetten en de hele maand oktober ook zoquote:Op zondag 24 september 2023 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik snap wel dat ze het nog steeds zo'n lekker weer laten zijn. In de hoop dat we juli en augustus vergeten. Maar daar trappen wij niet in.
En het blijft, hier althans, iig tot en met volgend weekend zoquote:Op zondag 24 september 2023 17:26 schreef Perrin het volgende:
Schandalig lekker weer. Had gehoopt op grijs en deprimerend.
Alleen nog even door de herfstquote:Op zondag 24 september 2023 17:14 schreef INViCTuS het volgende:
Bijna het gevoel en idee dat het lente is. Wel weer zin in eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |