SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Dus juli en augustus waren nu ineens weer goed? Die waren immers niet koud. Ik kan het soms niet volgen in dit topic.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:16 schreef INViCTuS het volgende:
Voor wat het waard is, maar de nieuwe 30 daagse is best ok.
Conclusie
Na een vleugje nazomer de komende week start oktober wat wisselvalliger, zonder dat de herfst meteen losbarst. Er zijn af en toe ook mooie dagen met meer zon en dan kan de temperatuur nog boven 20 graden uitkomen. Ook de nachten zijn voorlopig erg zacht. In de loop van oktober weten lagedrukgebieden ons land wat vaker te vinden en zal de wisselvalligheid toenemen. Omdat de lagedrukgebieden zachte lucht opstuwen zal het aanhouden zacht blijven en lijkt ook oktober een warme herfstmaand te worden.
niet koud is altijd goed
Die waren voor zomerse begrippen best matig. Maar niet koud in de herfst is goed. Wel aanpassen aan het jaargetijde, hèquote:Op vrijdag 22 september 2023 16:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dus juli en augustus waren nu ineens weer goed? Die waren immers niet koud. Ik kan het soms niet volgen in dit topic.
Liever 10 graden met zon dan 25 graden en regen.
Die is er nog niet.quote:
Over anderhalf uur gaat het wat zachter regenen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zo fietsen maar het stortregent al ruim een uur praktisch onafgebroken en daar lijkt het komende uur niets aan te veranderen
Duurt te langquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Over anderhalf uur gaat het wat zachter regenen.
quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zo fietsen maar het stortregent al ruim een uur praktisch onafgebroken en daar lijkt het komende uur niets aan te veranderen
ik heb de Noordzee wat koeler gezetquote:Op vrijdag 22 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
ben je voor een auto aan het sparen?quote:Op vrijdag 22 september 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
Deze kan op repeat.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Nou, fijne 6 maanden herfst allen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Dankuquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Wordt misschien wel nog een of twee keer boven de 20 graden volgende week. Heftig. Nog even doorbijtenquote:
Hier nog wel 4 keer. Maar het positieve in algemene zin is, dat de temperatuur niet echt onder de 18 lijkt te komen de komende 2 weken, dus dat is wel prettigquote:Op zaterdag 23 september 2023 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt misschien wel nog een of twee keer boven de 20 graden volgende week. Heftig. Nog even doorbijten
Verpest het nou niet. Opbokken met die hittequote:Op zaterdag 23 september 2023 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wordt misschien wel nog een of twee keer boven de 20 graden volgende week. Heftig. Nog even doorbijten
Vandaag eindelijk eens genieten met de korte broek aan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:56 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Vandaag voor het eerst sinds mei of zo weer een lange broek aan
Laatste keer dat ik die aan heb gehad was in augustus...quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:15 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik moest op internet wel even kijken hoe een lange broek er ook weer uit zag
9 maanden toch?quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik mag toch hopen dat we voor eind juni wel even wat mooi zomers weer hebben gehadquote:
Een pentium?quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou inderdaad. Ik had allemaal leuke zomerjurkjes gekocht in het voorjaar. Alleen aan gehad in juni op vakantie, en gelukkig kon het in september nog een paar keer. Verder was het allemaal een lange broek of een pentium.
Da's Brabants voor een panty aan.quote:Op zaterdag 23 september 2023 12:57 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Een pentium?
Jij draagt processors 😱
Dat is rest van de werelds voor een processortype.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Da's Brabants voor een panty aan.
Het KNMI is een grootverbruikerquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:49 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
En schijnbaar nog steeds te koop? Ik dacht dat dat echt van die old skool processoren waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |