Jezus nou, wat slecht.quote:Op vrijdag 22 september 2023 08:36 schreef J83 het volgende:
Die Cancel Show was wel echt tenenkrommend zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze steekt tegenwoordig zelf ook allemaal voorwerpen overal inquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)9bcca3285fb5fc&ei=16
LOOPT NIE GOED AF @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:38 schreef PS. het volgende:
ScooooooooooooopHeeeeyyy terug van vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem erg weinig zelf bijdragen behalve oooh. oeeehh, aiiii en shocked kijkenquote:
Is ook wel zo, maar hij beweegt mee. Floris daarentegen haalt het hele tempo uit de show.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vind hem erg weinig zelf bijdragen behalve oooh. oeeehh, aiiii en shocked kijken
Vet varken krijgt geen lucht. Wie bel je dan? Juist!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Slechte uitzending en dat domme geschreeuw en happen naar adem van Jan helpt ook niet.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vet varken krijgt geen lucht. Wie bel je dan? Juist!
Boh.quote:Kadaverhelpdesk voor veehouderijen
0900 - 9221
Voor kadavermeldingen en vragen over meldingen
Bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 18:00 uur.
Algemene vragen voor deze afdeling: helpdeskkadavers@rendac.com
Wat gruwelijk triest.quote:
Zo ver ben ik niet gekomen. Na 2 minuten ellende afgehaakt.quote:
quote:
Tikkie volgt nog wel voor de klikkersquote:
Ik vraag me echt af waarom je vrijwillig naar zo'n randdebiel kijkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat was de heer Roos de hele tijd hysterisch aan het krijsen, mijn hemel. Medicatie dient opnieuw te worden ingesteld dunkt me.
Vroeger had je freakshows op de kermis waar je naar de capriolen van de plaatselijke dorpsgek kon kijken, nu hebben we YouTube.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom je vrijwillig naar zo'n randdebiel kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |