Een nog twee jaar durend contract afkopen en een nieuw tweejarig contract afsluiten. Dan had ik als Bora zijnde er een vierjarig contract van willen maken.quote:
Primoz is over een aantal dagen 34 jaar he.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een nog twee jaar durend contract afkopen en een nieuw tweejarig contract afsluiten. Dan had ik als Bora zijnde er een vierjarig contract van willen maken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een nog twee jaar durend contract afkopen en een nieuw tweejarig contract afsluiten. Dan had ik als Bora zijnde er een vierjarig contract van willen maken.
Het is ook maar de vraag of ze een afkoopsom hebben betaald.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Primoz is over een aantal dagen 34 jaar he.
Bauke vindt dit leukquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Berichten van de Sloveense media moet je altijd met een paar kilo zout nemen. Die zijn nog nationalistischer dan onze Belgische vrienden. Eng volkje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:37 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Niermann@:groenen
https://sportklub-n1info-(...)en-US&_x_tr_pto=wapp
Hier speelde echt wel wat, maar dat wist Plugge ook heus wel eerder. Zeeman draaide zo moeilijk om de brei heen wat betreft Roglic in de Avondetappe, dat zei wel wat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Berichten van de Sloveense media moet je altijd met een paar kilo zout nemen. Die zijn nog nationalistischer dan onze Belgische vrienden. Eng volkje.
Ik wacht de ziedende berichten af als Cian moet knechten voor Primoz.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:54 schreef The_Undertone het volgende:
Heerlijk toch, meteen al een bruggetje slaan naar Uijtdebroeks , de Vlaamse pers laat me nooit in de steek:
https://sporza.be/nl/2023(...)-zijn~1696572717772/
Overigens dacht ik gelezen te hebben dat er geen uitkoopsom zou gevraagd worden?
Als we Charles Marsault mogen geloven (mijn persoonlijke advies: niet aan beginnen) is de altijd opgewekte Cian ziedend sinds de Vuelta en wil hij weg bij Bora, met Groupama-FDJ als mogelijk bestemming.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:54 schreef The_Undertone het volgende:
Heerlijk toch, meteen al een bruggetje slaan naar Uijtdebroeks , de Vlaamse pers laat me nooit in de steek:
https://sporza.be/nl/2023(...)-zijn~1696572717772/
Overigens dacht ik gelezen te hebben dat er geen uitkoopsom zou gevraagd worden?
Oh, je bent me net voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef The_Undertone het volgende:
Gerelateerd trouwens :
[ twitter ]
Ja, ik weet niet of Cian deze zelf beheert maar:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we Charles Marsault mogen geloven (mijn persoonlijke advies: niet aan beginnen) is de altijd opgewekte Cian ziedend sinds de Vuelta en wil hij weg bij Borja, met Groupama-FDJ als mogelijk bestemming.
[ twitter ]
Lenny wordt rittenkaper, die gaat toch geen klassement meer ambiëren, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:03 schreef Momo het volgende:
Vlasov heeft Cian natuurlijk ook wel echt een beetje genaaid in de Vuelta. Zouden ze wel uit moeten praten als ze weer verder willen. Bij Bora lijkt het mij trouwens ook wel krap worden voor renners met klassementsambities, Roglic, Vlasov, Cian, Lenny. Al weet ik niet of FDJ nou de ploeg is om heen te gaan.
Ik kan mij met geen mogelijkheid een ziedende Cian voorstellen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we Charles Marsault mogen geloven (mijn persoonlijke advies: niet aan beginnen) is de altijd opgewekte Cian ziedend sinds de Vuelta en wil hij weg bij Bora, met Groupama-FDJ als mogelijk bestemming.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |