Leijnsequote:Op maandag 9 oktober 2023 18:03 schreef Kopiko het volgende:
Frank VDB (met Eddy en Leijnse) naar Het Grote DSM.
En dan halen ze ook nog even Ben Hermans van Israel Retirement Home erbij om het "argument" kracht bij te zetten.quote:
Pre-pensioenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja, maar, waarom?
Gelukkig heeft met Mike behaagd om een heel goede lead out te willen doen voor Biniam.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Bini raakt zijn beste vriendje kwijt. #exitvisbeek
quote:“Ik wil de komende jaren vooral plezier hebben op de fiets. Dat het niet als werk aanvoelt. Als ik dan zelf af en toe nog een keer kan meedoen in finales, is dat ook leuk. Maar ik wil vooral een groot onderdeel kunnen uitmaken van de ploeg. De Renewi Tour was hartstikke mooi. Maar ik zou ook supergraag nog een keer een heel goede lead out voor Biniam willen doen. Of rijden zoals op het EK. Dat doet me eerlijk gezegd nog meer deugd.”
Een eigenschap die de mens achter de renner schetst. Terwijl die renner als winnaar naar de profs kwam. En dat stiekem nog altijd is. “Ja, maar de genoegdoening die ik krijg van het in positie brengen van anderen is ook heel waardevol. Want dat is eigenlijk wel waar ik momenteel een beetje zit in mijn carrière. Ik zit in een fase waarin ik het verschil wil maken, waarin ik belangrijk wil zijn. Want hoe reëel is het dat ik Parijs-Roubaix of een andere grote klassieker ga winnen? Natuurlijk ga ik ook komende winter weer in met de hoop dat ik kan meedraaien in het voorjaar.”
Ik durf hier niet op te reageren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft met Mike behaagd om een heel goede lead out te willen doen voor Biniam.
'Een eigenschap die de mens achter de renner schetst.'
[..]
Tietema?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef Pino112 het volgende:
Kindsoldaat moet op zoek naar een nieuw leger.
Toupalik is wel een renner die een kans verdient op een hoger niveau. Op zich halen ze geen slechte renners, ik vraag me alleen wel af wat de toegevoegde waarde is van een allegaartje vol Denen, Noren en Tsjechen. Heb je weer een Nederlands ProTeam, halen ze amper Nederlanders.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:30 schreef Halcon het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)van-tour-de-tietema/
Toupalik ook naar TDT. Ook met al die "aanwinsten" is het toch gewoon niveau CT?
Verbod op goksponsoring is over een paar jaar actief... misschien dat Unibet dan geen Nederlands team meer mag sponsoren? En dat ze dan onder een ander vlaggetje gaan rijden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toupalik is wel een renner die een kans verdient op een hoger niveau. Op zich halen ze geen slechte renners, ik vraag me alleen wel af wat de toegevoegde waarde is van een allegaartje vol Denen, Noren en Tsjechen. Heb je weer een Nederlands ProTeam, halen ze amper Nederlanders.
Ik zie Ewan stiekem nog best wel een sloot punten binnen harken eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ja, maar, waarom?
Hij leek ook totaal niet meer op zijn plek bij Lotto, dan is dit geen gekke optie.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:29 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik zie Ewan stiekem nog best wel een sloot punten binnen harken eigenlijk.
Ja dat vooral dus. Misschien in een andere (ontspannere) omgeving dat ie opbloeit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij leek ook totaal niet meer op zijn plek bij Lotto, dan is dit geen gekke optie.
Del Grosso is al naar Alpecin.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 13:04 schreef TheArt het volgende:
Vanuit Nederlands oogpunt gok ik op enkele renners uit het volgende lijstje:
- Jelle Johannink (was bevestigd door Wielerflits)
- Alex Molenaar
- Tibor del Grosso
- Martijn Rasenberg
- Tim Marsman
- Pepijn Reinderink
- Niek Voogt
Ah ja, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Del Grosso is al naar Alpecin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |