Dit zal eerder slaan op het aanstaande aantreden van Marc Lamberts bij BORA is mijn vermoeden, die bij Tormans ook trainer was van Uijtdebroeksquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, je bent me net voor.
Er is ook nog een cryptische tweet van de trainer van Cian:
[ twitter ]
Wel de vraag hoeveel kans hij daar nog voor heeft als ze met Roglic voor de zege willen gaan in die koersenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Lenny wordt rittenkaper, die gaat toch geen klassement meer ambiëren, mag ik hopen?
Half QuickStep gaat dan vast een bedelbriefje sturen naar INEOSquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:07 schreef Momo het volgende:
Ik zie trouwens nog steeds niet voor mij dat Evenepoel en Vingegaard samen de Tour gaan rijden, stel ze zijn allebei beter dan de rest in de Tour (wat best wel eens zou kunnen gebeuren, al moeten we Pogi niet onderschatten). Hoe ga je dat dan doen? Ik denk dat Vingegaard eigenlijk ook niet echt blij zal zijn hiermee want Remco gaat niet meer genoeg nemen met naar de Giro gaan. En dat INEOS nog maar 15 renners onder contract heeft staan officieel voor 2024 is ook maar een raar verhaal. Zouden beide ploegen nog steeds aan het strijden zijn voor de handtekening van Remco en zijn aanhang?
Gaat ook wel steeds meer de kant van het voetbal op. Dat was al zo met renners die al op heel jonge leeftijd vastgelegd worden om de boot maar niet te missen als ploeg en nu komt daar dan nog bij dat steeds meer renners onder hun lopende contract uit willen en ploegen daar een afkoopsom voor krijgen. Al weet ik niet of dat bij Roglic inderdaad gebeurd is gezien de eerdere opmerkingen van Pluggequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is een merkwaardig transferseizoen kunnen we wel stellen
Als je zijn erelijst ziet, dan zijn er behalve de Tour en wereldkampioen worden toch weinig grote doelen meer. Lombardije misschien als bijvangst.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bora is wel een leuke keuze, voor ons als liefhebbers. Voor zijn eigen carrière lijkt het me dan weer niet zo'n snuggere zet, maar de drang om ooit nog kopman te zijn in de Tour was blijkbaar te groot.
Zwitserland, Polen en TDU als GOAT van de rondjes van een week.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je zijn erelijst ziet, dan zijn er behalve de Tour en wereldkampioen worden toch weinig grote doelen meer. Lombardije misschien als bijvangst.
Haha, dat kun je met zo'n palmares toch geen doelen meer noemenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zwitserland, Polen en TDU als GOAT van de rondjes van een week.
Alleen Zwitserland zou ik dan zeggen. Al is dat nog meer dan de Dauphiné wel echt een grote voorbereidingskoers geworden op de Tour (of van de 2e garnituur die daar vol voor gaat)quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Haha, dat kun je met zo'n palmares toch geen doelen meer noemen
Dat is net zoiets als de omloop een doel voor MvdP noemen
Wat betreft FDJ zit Marsault de laatste tijd wel vaak goed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we Charles Marsault mogen geloven (mijn persoonlijke advies: niet aan beginnen) is de altijd opgewekte Cian ziedend sinds de Vuelta en wil hij weg bij Bora, met Groupama-FDJ als mogelijk bestemming.
[ twitter ]
Die kan dan in de Giro weer de eigenpijper uit gaan hangen. Maar ook daar zal het wel dringen worden voor de plekjes, want een Hindley en Vlasov zullen daar wel kopman willen spelen. Uijtdebroeks heeft al gezegd volgend jaar Giro of Vuelta te doen. Martinez komt er ook nog bij. En Herr Denk zal Roglic ook wel goed willen omringen in de Tour.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel kans hij daar nog voor heeft als ze met Roglic voor de zege willen gaan in die koersen
Dat met de hele jonge renners is nu een paar jaar aan de gang, maar de UAE's en Jumbo's zitten op een gegeven moment ook een soort van vol met al die langdurige contracten of vastgelegde trajecten vanuit de opleidingsploeg.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gaat ook wel steeds meer de kant van het voetbal op. Dat was al zo met renners die al op heel jonge leeftijd vastgelegd worden om de boot maar niet te missen als ploeg en nu komt daar dan nog bij dat steeds meer renners onder hun lopende contract uit willen en ploegen daar een afkoopsom voor krijgen. Al weet ik niet of dat bij Roglic inderdaad gebeurd is gezien de eerdere opmerkingen van Plugge
Vlasov was dan ook vooral bezig met Vlasovquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we Charles Marsault mogen geloven (mijn persoonlijke advies: niet aan beginnen) is de altijd opgewekte Cian ziedend sinds de Vuelta en wil hij weg bij Bora, met Groupama-FDJ als mogelijk bestemming.
[ twitter ]
Nog maar 20 en dan al met pensioen willen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:58 schreef The_Undertone het volgende:
Gerelateerd trouwens :
[ twitter ]
Eddy en Leijnse kunnen er echt he-le-maal niets van. Treurige transfers weer, iedere idioot met twee benen uit hun opleidingsploeg mag daar doodleuk prof worden. Schande.quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:03 schreef Kopiko het volgende:
Frank VDB (met Eddy en Leijnse) naar Het Grote DSM.
Inclusiviteitquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eddy en Leijnse kunnen er echt he-le-maal niets van. Treurige transfers weer, iedere idioot met twee benen uit hun opleidingsploeg mag daar doodleuk prof worden. Schande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |