abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2023 @ 09:06:30 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210692098
Lief dagboek…

Nee zonder gekheid, kan ik de kosten die ik heb moeten maken voor een nieuwe vlucht verhalen op de NS?

Nilsje had vanochtend een vlucht om 08:25
De trein planner gaf de trein van 06:23 pakken op Breda aan en een overstap om 06:51 in Rotterdam om daarna om 07:16 op Schiphol te arriveren.

Ik reis alleen met handbagage (is al m’n 4de zakenreis deze maand dus ik “travel light”).
Zou dus tijd genoeg moeten zijn.

Maar….
Door vertraging miste ik de overstap om 06:51 in Rotterdam.
De NS app gaf aan te blijven zitten en de overstap op Den Haag HS te doen.
Er was ook een optie de IC direct te pakken vanuit Rotterdam maar die zou 10 minuten later aan komen op Schiphol (07:49)
Maar besloten de dan haag HS overstap te doen omdat die eerder op Schiphol aan zou komen..

Maar die miste ik ook door vertraging.
De enige optie was dan in DH centraal overstappen met een aankomst om 08:03 op Schiphol en een gate die sluit om 08:10

Vanuit de trein een andere priority security slot geboekt.

Ik was om 08:14 bij de gate, vond ik nog best knap.
Maar die was inmiddels al gesloten.

Ik heb om kunnen boeken en alleen de no-show-fee hoeven te betalen.

Maar kan ik dit verhalen op de NS?
Ik ben optijd vertrokken maar door de NS en twee keer lichte vertraging bijna een uur later aan gekomen…

[ Bericht 1% gewijzigd door nils7 op 20-09-2023 09:13:03 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_210692179
Nee. Alleen je treinkosten kan je terugvragen.
gr gr
  woensdag 20 september 2023 @ 09:22:09 #3
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_210692202
Nee, deze schade kun je niet verhalen. Dit vanwege BW 8:108.

Je kunt wel een geld-terug-bij-vertraging verzoek doen voor je treinkaartje.

Overigens, minder dan een uur speling aanhouden tussen aankomst op het station en sluiten van de gate is sowieso een aardige gok. Het idee dat je daar een ander voor verantwoordelijk wil houden vind ik wel wonderlijk, het is niet dat je na een urenlange treinstranding je vlucht hebt gemist. Maar blijkbaar door het missen van één simpele overstap door zeven minuten vertraging van de trein vanuit Eindhoven naar Den Haag CS.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_210692380
Nee, je had gewoon eerder moeten vertrekken.
pi_210692688
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:06 schreef nils7 het volgende:
Ik ben optijd vertrokken
Uh, nee dat ben je niet.

Het is alles behalve uitzonderlijk dat de trein een dergelijke vertraging heeft, dat hoor je gewoon in te calculeren. Je hebt zelf het risico genomen er op te gokken dat de trein niet een dergelijke vertraging zou hebben.
pi_210692718
Het is toch een zakenreis dan betaald de zaak de omboekkosten als ze jou met het ov laten reizen.
pi_210692723
quote:
Er was ook een optie de IC direct te pakken vanuit Rotterdam maar die zou 10 minuten later aan komen op Schiphol (07:49)
Maar besloten de dan haag HS overstap te doen omdat die eerder op Schiphol aan zou komen..
Dus in plaats van een rechtstreekse verbinding tussen Rotterdam en Schiphol kies je vrijwillig voor een extra overstap? Ok. Gegokt en verloren.

Me dunkt dat ze hebben geleverd wat je hebt afgenomen; vervoer van A naar B.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_210692799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef Basp1 het volgende:
Het is toch een zakenreis dan betaald de zaak de omboekkosten als ze jou met het ov laten reizen.
Wellicht vond de baas het ook eigen schuld
No bitch to me
pi_210692809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:27 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Wellicht vond de baas het ook eigen schuld
Mijn baas regelt een taxi van je woning naar de luchthaven voor zakenreizen. :P
pi_210693124
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Mijn baas regelt een taxi van je woning naar de luchthaven voor zakenreizen. :P
Lol, ik mag gelukkig gewoon met de trein. Ze zien mij al aankomen, de taxi telkens te nemen 🤣
pi_210693136
Compleet kansloos.
  woensdag 20 september 2023 @ 11:02:16 #12
503314 Ikbenookeenklant
Stik maar in je kutkaas!
pi_210693151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:40 schreef PS. het volgende:
Nee, je had gewoon eerder moeten vertrekken.
69 minuten speling is toch ruim voldoende tussen aankomst en het daadwerkelijke vertrek op schiphol?
of eigenlijk 54 minuten tussen aankomst en het sluiten van de gate
of eigenlijk 24 minuten tussen aankomst en het openen van de gate

24 minuten speelruimte inclusief 10~15 lopen op schiphol + 5~10 minuten voor security en eventuele vertraging van de NS/file

ergo: TS is gewoon een flapdrol die te laat thuis is vertrokken
  woensdag 20 september 2023 @ 11:07:03 #13
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_210693233
Iemand die zakelijk blijkbaar zo vaak reist, binnen Europa gok ik? en dan op de NS durft te gokken om precies met 1 uur op Schiphol te arriveren voordat de vlucht gaat ... mja.

Ik vlieg dan meestal internationaal maar standaard 3 uur van de voren op Schiphol. Krant of boek of magazine erbij, kopje koffie en lekker niks doen of een beetje netflix oid kan ik je aanraden. Dan ben je ook niet afhankelijk van trage security of als de NS een fuck up heeft kan je ook nog een taxi pakken.

En nee je kan niks verhalen op de NS, die hebben je toch naar Schiphol gebracht. Als de trein niet had gereden had je je treinkaartje terug kunnen vragen.

Als je in Breda woont, dan kan je geen vluchten om 8:25 boeken als je met het OV naar Schiphol gaat. Je moet dan de 1e of 2e trein hebben vanuit Breda, en dan moet er 1 specifieke IC direct rijden vanaf Rotterdam met een window van 2 a 3 minuten voor de overstap, anders ga je je vlucht idd missen.

En TS is niet te laat van huis vertrokken, er is simpelweg geen eerdere reisoptie vanaf Breda (naja, om 0:30 's nachts oid :D)
Dum de dum
pi_210693267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Iemand die zakelijk blijkbaar zo vaak reist, binnen Europa gok ik? en dan op de NS durft te gokken om precies met 1 uur op Schiphol te arriveren voordat de vlucht gaat ... mja.

Ik vlieg dan meestal internationaal maar standaard 3 uur van de voren op Schiphol. Krant of boek of magazine erbij, kopje koffie en lekker niks doen of een beetje netflix oid kan ik je aanraden. Dan ben je ook niet afhankelijk van trage security of als de NS een fuck up heeft kan je ook nog een taxi pakken.

En nee je kan niks verhalen op de NS, die hebben je toch naar Schiphol gebracht. Als de trein niet had gereden had je je treinkaartje terug kunnen vragen.

Als je in Breda woont, dan kan je geen vluchten om 8:25 boeken als je met het OV naar Schiphol gaat. Je moet dan de 1e of 2e trein hebben vanuit Breda, en dan moet er 1 specifieke IC direct rijden vanaf Rotterdam met een window van 2 a 3 minuten voor de overstap, anders ga je je vlucht idd missen.

En TS is niet te laat van huis vertrokken, er is simpelweg geen eerdere reisoptie vanaf Breda (naja, om 0:30 's nachts oid :D)

Dat NS niet eerder rijdt betekent niet dat TS niet te laat is vertrokken. Dan had hij naar andere reisopties moeten kijken. Eventueel stukje rijden om elders een trein eerder te pakken of een taxi of je laat je brengen of of....
  woensdag 20 september 2023 @ 11:33:15 #15
503314 Ikbenookeenklant
Stik maar in je kutkaas!
pi_210693520
quote:
Lief dagboek…

Nee zonder gekheid, kan ik de kosten die ik heb moeten maken voor een nieuwe vlucht verhalen op de NS?

Nilsje had vanochtend een vlucht om 08:25
De trein planner gaf de trein van 06:23 pakken op Breda aan en een overstap om 06:51 in Rotterdam om daarna om 07:16 op Schiphol te arriveren.

Ik reis alleen met handbagage (is al m’n 4de zakenreis deze maand dus ik “travel light”).
Zou dus tijd genoeg moeten zijn.

Maar….
Door vertraging miste ik de overstap om 06:51 in Rotterdam.
De NS app gaf aan te blijven zitten en de overstap op Den Haag HS te doen.

Maar die miste ik ook door vertraging.
De enige optie was dan in DH centraal overstappen met een aankomst om 08:03 op Schiphol en een gate die sluit om 08:10

Vanuit de trein een andere priority security slot geboekt.

Ik was om 08:14 bij de gate, vond ik nog best knap.
Maar die was inmiddels al gesloten.

Ik heb om kunnen boeken en alleen de no-show-fee hoeven te betalen.

Maar kan ik dit verhalen op de NS?
Ik ben optijd vertrokken maar door de NS en twee keer lichte vertraging bijna een uur later aan gekomen…
even een quoteje voor het nageslacht als nilsje inziet dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt en besluit zijn OP weg te poetsen
pi_210693584
Je hebt gepland voor succes en dat valt nu tegen.... helaas. Hopelijk kan je je afspraak verzetten en betaald je baas de extra vlucht.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_210693815
Volgens mij kun je gewoon een deel van je treinreis terugclaimen. Bij 30 minuten de helft van het bedrag bij 60 minuten het gehele bedrag. Dit is slechts een richtlijn, zie onderstaande bron waar je kunt zien waar je daadwerkelijk recht op hebt.

https://www.ns.nl/binarie(...)vertraging-nieuw.pdf

Ik weet niet hoeveel zo´n no show fee is en of je een abonnement hebt, maar zo heb je in ieder geval nog gedeeltelijke of misschien zelfs volledige dekking van de no show fee. Afhankelijke van de kosten van de no show en je treinreis kan het zelfs zijn dat je onder de streep geld over houdt.
pi_210695960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:07 schreef Fe2O3 het volgende:
Dat er geen eerdere treinoptie vanaf een vertrekstation is, maakt niet dat hij op tijd was :+
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_210695990
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 12:03 schreef Daboman het volgende:
Volgens mij kun je gewoon een deel van je treinreis terugclaimen. Bij 30 minuten de helft van het bedrag bij 60 minuten het gehele bedrag. Dit is slechts een richtlijn, zie onderstaande bron waar je kunt zien waar je daadwerkelijk recht op hebt.

https://www.ns.nl/binarie(...)vertraging-nieuw.pdf

Ik weet niet hoeveel zo´n no show fee is en of je een abonnement hebt, maar zo heb je in ieder geval nog gedeeltelijke of misschien zelfs volledige dekking van de no show fee. Afhankelijke van de kosten van de no show en je treinreis kan het zelfs zijn dat je onder de streep geld over houdt.
Eventueel geld terug bij vertraging van NS is natuurlijk niet hetzelfde als het verhalen van de no show-fee op de NS.
pi_210696064
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 15:59 schreef baskick het volgende:

[..]
Eventueel geld terug bij vertraging van NS is natuurlijk niet hetzelfde als het verhalen van de no show-fee op de NS.
Dat snap ik, maar uiteindelijk wil TS gewoon geld zien voor geleden schade. En dan maakt het toch niet uit van welke regeling dit geld komt? Zoals eerder aangegeven, in theorie kan hij zelfs meer geld krijgen dan de geleden schade.
pi_210696089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 16:04 schreef Daboman het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar uiteindelijk wil TS gewoon geld zien voor geleden schade. En dan maakt het toch niet uit van welke regeling dit geld komt? Zoals eerder aangegeven, in theorie kan hij zelfs meer geld krijgen dan de geleden schade.
Zeker, ander potje, maar met kans op per saldo hetzelfde (of beter) resultaat.
pi_210704787
Lol, uurtje van tevoren de trein pakken.

Dat gaat 'm niet worden.
pi_210704911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:07 schreef Halcon het volgende:
Lol, uurtje van tevoren de trein pakken.

Dat gaat 'm niet worden.
Dat heeft TS dan ook niet gedaan.
pi_210704934
Moet zeggen dat ik dit vrij enthousiast plannen vind; 0716 op Schiphol aankomen voor een vlucht die 0825 vertrekt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_210705021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat heeft TS dan ook niet gedaan.
En er was geen trein eerder, begreep ik.
Definitely not CIA
  donderdag 21 september 2023 @ 17:20:54 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_210706762
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_210707151
Gezien TS regelmatig een dergelijke vlucht doet kan ik me voorstellen dat hij de gok neemt omdat hij anders heel veel kwijt is aan alternatief vervoer naar Schiphol of zelfs moet overnachten ergens. Maar als je de gok neemt moet je ook niet klagen als het eens een keer niet lukt. Part of the game.
pi_210707379
Was het op een zondag? In mijn ervaring rijden treinen dan allemaal met vertraging en haal je geen enkele aansluiting. Meerdere overstapmomenten geeft ook meer kans op ongeregeldheden, dus voor die 10 minuten had ik het niet gelaten. Allemaal mosterd na de maaltijd natuurlijk, maar het OV kan nou eenmaal grillig zijn.

Denk niet dat je veel kans gaat maken.
  vrijdag 22 september 2023 @ 10:02:07 #29
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_210714266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
even een quoteje voor het nageslacht als nilsje inziet dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt en besluit zijn OP weg te poetsen
Waarom :?
Ik vraag of ik het kan verhalen op de NS.
Nee is een antwoord, daar was de vraag ook voor en heb m'n context erbij gezet.
Omdat je anders krijgt dat TS allerlei details weg laat.

Volgende keer als ik zo vroeg moet vertrekken regel ik een taxi, prima ^O^
En ik dien de Fee gewoon bij m'n trip expense in dus het kost me ook niks maar ik was benieuwd of je het kan verhalen..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_210716218
Ik ben machinist maar zelfs ik pak de trein niet als ik bv naar Schiphol moet. Zelfs al moet ik in de avond vliegen. Geen risico nemen met de trein, heb al zovaak mensen zien staan die te laat kwamen door een verstoring of vertraging. Nee lekker met de auto, naar p3 of laten brengen met een taxi of door familie/vrienden.
  vrijdag 22 september 2023 @ 13:50:35 #31
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_210716390
Voor 200 euro ofzo regel je een Schipholtaxi (retour). Dan hoef je niet te kutten met het OV. Scheelt veel tijd en stress.
pi_210719149
Kijk, toen ik op 20 minuten met de bus van Schiphol woonde, plande ik ook vaak in om een uur van tevoren daar te zijn. Nu woon ik op 20 minuten met de trein en plan ik meestal op anderhalf uur. Dat is wetende dat ik er met een eventuele taxi in 25 minuten zou kunnen zijn.

Als je zo ver weg woont, dan ben je vrij laks als je inplant om zo laat te arriveren, of je neemt dus bewust een risico.
Mja
pi_210720347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 10:02 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgende keer als ik zo vroeg moet vertrekken regel ik een taxi, prima ^O^
En ik dien de Fee gewoon bij m'n trip expense in dus het kost me ook niks maar ik was benieuwd of je het kan verhalen..
Fee :')
Trip expense :')

Hoezo weet je niet dat je niets kan verhalen wanneer je zulke hippe voorwaarden hebt?
  vrijdag 22 september 2023 @ 21:34:38 #34
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_210720357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor 200 euro ofzo regel je een Schipholtaxi (retour). Dan hoef je niet te kutten met het OV. Scheelt veel tijd en stress.
Taxi is ook OV.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_210720463
Pippi Langkous......
pi_210720743
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2023 13:38 schreef capricia het volgende:

's Avonds trein naar Schiphol als je per se met de trein wilt gaan. Hotel naast Schiphol; 's morgens altijd op tijd op de luchthaven. Of met de auto gaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 23 september 2023 @ 04:40:14 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210722293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
's Avonds trein naar Schiphol als je per se met de trein wilt gaan. Hotel naast Schiphol; 's morgens altijd op tijd op de luchthaven. Of met de auto gaan.
Hotel bij Schiphol is echt idioot duur. Kun je beter een taxi nemen in de vroege ochtend

Dit was wat enthousiast gepland zonder echte uitloopmogelijkheid. Half uurtje speling ofzo is echt veel te krap
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210725190
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 04:40 schreef Molo het volgende:

[..]
Hotel bij Schiphol is echt idioot duur. Kun je beter een taxi nemen in de vroege ochtend

Dit was wat enthousiast gepland zonder echte uitloopmogelijkheid. Half uurtje speling ofzo is echt veel te krap
Afhankelijk van wat je "bij Schiphol" noemt, maar er zijn echt wel prima hotels te vinden die voordeliger zijn dan een taxirit (aannemende Breda-Schiphol) waarbij je nog maar een héél klein stukje hoeft te reizen. Los daarvan heb je natuurlijk een veel ontspannener begin van je dag.
  zaterdag 23 september 2023 @ 14:46:23 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210725859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 13:25 schreef baskick het volgende:

[..]
Afhankelijk van wat je "bij Schiphol" noemt, maar er zijn echt wel prima hotels te vinden die voordeliger zijn dan een taxirit (aannemende Breda-Schiphol) waarbij je nog maar een héél klein stukje hoeft te reizen. Los daarvan heb je natuurlijk een veel ontspannener begin van je dag.
Vergeet dan niet dat je er alsnog gewoon heen moet reizen ook, dus voordeliger dan alleen een taxi gaat je niet lukken

En goedkoop overnachten kan, maar heel best zijn die hotels niet
Maar goed, ieder zijn voorkeur
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210725982
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef Basp1 het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt gepland voor succes en dat valt nu tegen.... helaas. Hopelijk kan je je afspraak verzetten en betaald je baas de extra vlucht.
Het is ‘betaalT’. Met een ‘T’.
  zaterdag 23 september 2023 @ 15:28:13 #41
503314 Ikbenookeenklant
Stik maar in je kutkaas!
pi_210726203
quote:

[..]

100 euro voor een nacht, voor een goedkoophotel met transfer service vlakbij schiphol.

Met een taxi ben je meer kwijt

taxi schatting 300 euro
uber 165 euro
pi_210726506
Of je huurt een auto. Zo'n 60e met een overstap of combo auto + nachttrein voor ¤40 (of minder als je ns abonnement hebt).
pi_210726782
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 15:01 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Het is ‘betaalT’. Met een ‘T’.
Klopd, bak een taard en ga het vieren :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_210728535
quote:

Ik denk dat een taxi vanuit Drenthe duurder is dan een nachtje in een hotel :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210729248
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee. Alleen je treinkosten kan je terugvragen.
plus een uur van te voren op Schiphol aankomen voor een vlucht is al 2 jaar problematisch.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_210729296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 20:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik denk dat een taxi vanuit Drenthe duurder is dan een nachtje in een hotel :D
Vanuit Brabant ook. Taxi 150 euro. Redelijk hotel 100 euro.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zaterdag 23 september 2023 @ 23:19:03 #47
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_210730345
Vorig jaar 3uur security + 3 uur inchecken .... :/ Gelukkig hielden ze de vluchten tegen, omdat ze simpelweg met 10 - 20% van het volk zouden weggaan anders. 4 uur van te voren op Schiphol en nog 2 uur 'te laat'.

Was Augustus en had 1 overstap op Dubai (eindbestemming Filipijnen, en van daar uit ook nog even langs Thailand onderweg naar huis) en op elke overstap waren er natuurlijk COVID regels van die plek geldig en moest je voldoen ... Dus voor elke passagier moest de incheckdame in een ordner de COVID regels opzoeken voor je hele reis :') en dan vaccinatiebewijzen laten zien, speciale apps voor land X enzovoorts. En het was een A380 ... daar gaan 600 man in ... met 4 incheckbalies duurt dat lang omdat Dubai overstap central is omdat er niet over Rusland meer gevlogen mag. Dat had IT technisch best beter gekund imho.

Anyways de trein naar Schiphol is fantastisch ... wat volk hier ook roept. Et kreng stopt onder de luchthaven, 3 roltrappen verder en je bent aan het inchecken. ideaal. De IC direct ook. 22 minuten Rotterdam - Amsterdam. Voor 16,50 oid?

Hotel is nergens voor nodig, vaak zat zo'n P&R gepakt en die pendelbussen rijden af en aan, ook bij vroege vluchten. Heel veel taxicentrales hebben een 100 a 150 euro deal voor Schiphol overigens. Kan ook geen hotel tegenop. Maar de trein heeft toch echt de voorkeur.
Dum de dum
pi_210734971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2023 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vanuit Brabant ook. Taxi 150 euro. Redelijk hotel 100 euro.
Ja, maar als je in een hotel slaapt heb je ook nog reiskosten.
pi_210735571
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2023 12:06 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ja, maar als je in een hotel slaapt heb je ook nog reiskosten.
Klopt maar dat kan uit. Plus je kan langer slapen.
pi_210735722
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 14:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Vergeet dan niet dat je er alsnog gewoon heen moet reizen ook, dus voordeliger dan alleen een taxi gaat je niet lukken

En goedkoop overnachten kan, maar heel best zijn die hotels niet
Maar goed, ieder zijn voorkeur
Dat ligt aan de kosten voor de treinreis en die van het hotel, maar is wellicht lastig, ja. Lijkt me als of wel relaxter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')