Dus?quote:Op donderdag 21 september 2023 13:38 schreef capricia het volgende:
[..]
En er was geen trein eerder, begreep ik.
Waaromquote:Op woensdag 20 september 2023 11:33 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
even een quoteje voor het nageslacht als nilsje inziet dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt en besluit zijn OP weg te poetsen
Feequote:Op vrijdag 22 september 2023 10:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgende keer als ik zo vroeg moet vertrekken regel ik een taxi, prima![]()
En ik dien de Fee gewoon bij m'n trip expense in dus het kost me ook niks maar ik was benieuwd of je het kan verhalen..
Taxi is ook OV.quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor 200 euro ofzo regel je een Schipholtaxi (retour). Dan hoef je niet te kutten met het OV. Scheelt veel tijd en stress.
's Avonds trein naar Schiphol als je per se met de trein wilt gaan. Hotel naast Schiphol; 's morgens altijd op tijd op de luchthaven. Of met de auto gaan.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:38 schreef capricia het volgende:
En er was geen trein eerder, begreep ik.
Hotel bij Schiphol is echt idioot duur. Kun je beter een taxi nemen in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 22 september 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
's Avonds trein naar Schiphol als je per se met de trein wilt gaan. Hotel naast Schiphol; 's morgens altijd op tijd op de luchthaven. Of met de auto gaan.
Afhankelijk van wat je "bij Schiphol" noemt, maar er zijn echt wel prima hotels te vinden die voordeliger zijn dan een taxirit (aannemende Breda-Schiphol) waarbij je nog maar een héél klein stukje hoeft te reizen. Los daarvan heb je natuurlijk een veel ontspannener begin van je dag.quote:Op zaterdag 23 september 2023 04:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hotel bij Schiphol is echt idioot duur. Kun je beter een taxi nemen in de vroege ochtend
Dit was wat enthousiast gepland zonder echte uitloopmogelijkheid. Half uurtje speling ofzo is echt veel te krap
Vergeet dan niet dat je er alsnog gewoon heen moet reizen ook, dus voordeliger dan alleen een taxi gaat je niet lukkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 13:25 schreef baskick het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat je "bij Schiphol" noemt, maar er zijn echt wel prima hotels te vinden die voordeliger zijn dan een taxirit (aannemende Breda-Schiphol) waarbij je nog maar een héél klein stukje hoeft te reizen. Los daarvan heb je natuurlijk een veel ontspannener begin van je dag.
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:17 schreef Basp1 het volgende:
Het is toch een zakenreis dan betaald de zaak de omboekkosten als ze jou met het ov laten reizen.
Het is ‘betaalT’. Met een ‘T’.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je hebt gepland voor succes en dat valt nu tegen.... helaas. Hopelijk kan je je afspraak verzetten en betaald je baas de extra vlucht.
100 euro voor een nacht, voor een goedkoophotel met transfer service vlakbij schiphol.quote:Op zaterdag 23 september 2023 04:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hotel bij Schiphol is echt idioot duur. Kun je beter een taxi nemen in de vroege ochtend
Dit was wat enthousiast gepland zonder echte uitloopmogelijkheid. Half uurtje speling ofzo is echt veel te krap
Klopd, bak een taard en ga het vierenquote:Op zaterdag 23 september 2023 15:01 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Het is ‘betaalT’. Met een ‘T’.
Ik denk dat een taxi vanuit Drenthe duurder is dan een nachtje in een hotelquote:Op zaterdag 23 september 2023 04:40 schreef Molo het volgende:
plus een uur van te voren op Schiphol aankomen voor een vlucht is al 2 jaar problematisch.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee. Alleen je treinkosten kan je terugvragen.
Vanuit Brabant ook. Taxi 150 euro. Redelijk hotel 100 euro.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat een taxi vanuit Drenthe duurder is dan een nachtje in een hotel
Ja, maar als je in een hotel slaapt heb je ook nog reiskosten.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vanuit Brabant ook. Taxi 150 euro. Redelijk hotel 100 euro.
Klopt maar dat kan uit. Plus je kan langer slapen.quote:Op zondag 24 september 2023 12:06 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, maar als je in een hotel slaapt heb je ook nog reiskosten.
Dat ligt aan de kosten voor de treinreis en die van het hotel, maar is wellicht lastig, ja. Lijkt me als of wel relaxter.quote:Op zaterdag 23 september 2023 14:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat je er alsnog gewoon heen moet reizen ook, dus voordeliger dan alleen een taxi gaat je niet lukken
En goedkoop overnachten kan, maar heel best zijn die hotels niet
Maar goed, ieder zijn voorkeur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |