U verwacht feiten? Mallerd.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar, dat alleen de mannen vechten.
Gaat vanzelfquote:Op woensdag 20 september 2023 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leren ze bij SGP allemaal om de handen zo bij elkaar te houden?
Zeker, basisprincipe.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leren ze bij SGP allemaal om de handen zo bij elkaar te houden?
Volgens Bontebal wel. Die had het steeds over de mannen die daar in de loopgraven zittenquote:Op woensdag 20 september 2023 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar, dat alleen de mannen vechten.
Geen haar op mijn hoofdquote:Op woensdag 20 september 2023 11:06 schreef StephanL het volgende:
Je zou bijna op Geert gaan stemmen
Whuttt? ... nooitquote:Op woensdag 20 september 2023 11:06 schreef StephanL het volgende:
Je zou bijna op Geert gaan stemmen
Dat kunnen ze vast wel inhoudelijk ontkrachten.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh God, de asielzoekers die gepamperd worden. En wederom een idiote frame over "links" en Timmermans![]()
![]()
Wat is dat voor idiote opmerking?quote:Op woensdag 20 september 2023 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Kolere, hier is werkelijk elke vorm van erotiek verdwenen.
Ik constateer.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat voor idiote opmerking?
Daarom zei ik ook bijna. Voor de Nederlander prima, maar is wel radicaal op andere gebieden.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd
En als je in die idiote retoriek valt dan verdien je het gewoon belazerd te worden door de PVV.
Nee dat weet ikquote:
Belastingsdienst kan het niet aan ach ach ach achquote:Op woensdag 20 september 2023 11:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Werken moet lonen, als je van parttime naar fulltime gaat moet je dat terug zien op je loonstrook, dat is nu niet het geval, aanpakken dat belastingstelsel.
Nu heb je dus dit.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Werken moet lonen, als je van parttime naar fulltime gaat moet je dat terug zien op je loonstrook, dat is nu niet het geval, aanpakken dat belastingstelsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |