abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210687705
Russische corruptie _O_

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210687760
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef Slayage het volgende:
Russische corruptie _O_

[ twitter ]
tens of millions of rubles, dat is 28 euro toch?
pi_210687781
Special price for you my friend *O*
pi_210687852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 20:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
M.a.w. dit wordt een eindeloos conflict. En de vraag is echt wie dat gaat winnen.
Selectief quoten en dan een m.a.w.tje.
Kortom, hoe verkracht je andermans post, zodat die een andere betekenis krijgt.
Chapeau!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_210688333
GUR _O_

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210688563
twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 september 2023 @ 21:43:55 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210688585
twitter

Zelensky _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 september 2023 @ 21:46:59 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210688639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:31 schreef Slayage het volgende:
GUR _O_

[ twitter ]
De Oekraiense Mossad in actie?!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 19 september 2023 @ 21:55:34 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210688837
https://www.telegraaf.nl/(...)apens-van-rusland-af
quote:
Felle Zelenski bij VN in New York: 'Pak kernwapens van Rusland af'
ONZE CORRESPONDENT
1 min geledenin BUITENLAND
NEW YORK - De Oekraïense president Zelenski heeft Rusland ervan beschuldigd voedsel, energie en kinderen tot wapen te maken in de oorlog met zijn land.
Op de VN-top in New York waarschuwde hij andere landen dat zij een volgend slachtoffer kunnen zijn als de Russische agressie niet wordt afgestraft.
quote:
,,Er zijn veel wetten die het bezit en gebruik van wapens inperken, maar niet wat betreft het als wapen inzetten van zaken", sprak Zelenski tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Algemene Vergadering, waar hij met applaus werd begroet. Hij beschreef hoe Moskou de graantransporten tot inzet maakt in een sinister politiek machtsspel om ingepikt land te houden.

Ook sprak hij over de wijze waarop de Russen met kerncentrales omgaan in veroverd Oekraïens gebied.

Die worden tot vuile bom gemaakt door te chanteren met een mogelijke stralingslek, aldus de president, terwijl de Russische gezant in de zaal langdurig in zijn telefoon verzonken leek.

Gekidnapt
Bijzonder fel was Zelenski met betrekking tot de deportatie van burgers en kidnapping van kinderen. ,,Die kinderen wordt geleerd Oekraïne te haten", fulmineerde de president, die ook opnieuw repte van genocide. Hij zei blij te zijn met de aanklachten tegen de Russische president Poetin van het internationaal Strafhof. ,,De agressor maakt alles tot wapen", hield Zelenski zijn gehoor voor.

Daarom zou volgens hem Rusland ook als nucleaire macht ontwapend moeten worden. ,,Terroristen hebben geen recht op kernwapens."

Zelenski spreekt woensdag eveneens in de Veiligheidsraad. Hij kondigde aan daar meer details te geven over het vredesplan, dat zijn land eerder had opgesteld.

[ Bericht 32% gewijzigd door michaelmoore op 19-09-2023 22:19:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210688923
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:43 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Zelensky _O_
Ik vind het echt fijn dat hij niet zo eromheen of heel slap zit te lullen, gewoon mokerharde berichten. *O*
pi_210689084
Zelensky spreekt en de russische gezant zit op zijn telefoontje te kijken :')

Hopelijk kijkt hij naar de beelden van dode orcs in Oekraine
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210689247
The #Russia-#Chechnya Peace Treaty was signed in Moscow in 1997 between Ichkeria's President Aslan Maskhadov and Boris Yeltsin. This marked a de facto recognition of the Chechen state. Both parties agreed to permanently reject using force in resolving disputed issues. However, two years later, the Second Chechen War began with another Russian invasion.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210689666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:00 schreef Slayage het volgende:
Russische corruptie _O_

[ twitter ]
Thread?
  dinsdag 19 september 2023 @ 22:39:56 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210689695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 21:03 schreef eenjongen... het volgende:

[..]
tens of millions of rubles, dat is 28 euro toch?
_O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210690496
Verkiezingen in Polen dus moet er over de rug van vluchtelingen politiek gevoerd worden. :')

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210690508
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 23:41 schreef Slayage het volgende:
Verkiezingen in Polen dus moet er over de rug van vluchtelingen politiek gevoerd worden. :')

[ twitter ]
Want een politieke partij mag geen mening hebben over actuele gebeurtenissen...
pi_210690567
Binnenkort SMO ballet voorstelling te zien in Moskou?
twitter
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 19 september 2023 @ 23:54:59 #19
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210690756
Tot morgen.
pi_210691451
En weer open.

Een goedemorgen lieve allemaal. Hopelijk een dag zonder gezuig en getrol. Reageer er ook ajb niet meer op.

Alvast bedankt :)
  woensdag 20 september 2023 @ 07:29:06 #23
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210691661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 23:41 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik denk niet dat dat heel goed valt bij de Poolse bevolking eigenlijk. Van alles wat je hoort staan die echt vierkant achter Oekraïne? :?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 20 september 2023 @ 07:33:19 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210691679
Fikkie op De Krim :)

twitter
  woensdag 20 september 2023 @ 08:45:47 #25
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210691980
quote:
10s.gif Op woensdag 20 september 2023 07:33 schreef Starhopper het volgende:
Fikkie op De Krim :)

[ twitter ]
Dat is niet op de Krim, dat is Sochi:

https://www.google.com/ma(...)a=!3m1!1e3?entry=ttu
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo