Ja, en dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik denk aan de Krimbrug, de marinebasis bij Sebastopol en Russische steden als Belgorod. Dat zal Poetin nooit accepteren.
Nog harder schreeuwen. Meer kan hij niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, en dan?
Poetin accepteert het niet. Wat kan ie eraan doen? Een kernbom op Kiev gooien? En dan?
Een genocide uitvoeren op Oekraïne? En dan?
Naar mijn idee is dat gespeculeer over rode lijnen niet meer dan gespeculeer. Poetin heeft niet zoveel opties, in feite. Zolang Oekraïne zich blijft verzetten kan Poetin niet veel meer dan dom blijven doordouwen zoals nu gebeurt, totdat de Russen het zat zijn.
Als een bevolking het echt niet wil, en de middelen heeft zich te verzetten, kan een imperialist het schudden.
Welke? Lees niet altijd alles.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:21 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Mijn post nog gezien? Heb je nog speciaal gequoot.
Volgens mij leverden ze al niet dodelijke spullen. Denk niet dat dit is als een reactie op NK. Mocht ZK echt wapens gaan leveren dan zullen ze dat denk ik pas toen als echt vast staat dat NK een hoop levert, niet op basis van nieuwsberichten.quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Vond dit en moest aan je vraag denken, weliswaar geen wapens.
[..]
https://mil.in.ua/en/news(...)vehicles-to-ukraine/
YT filmpje met Koreaans subs maar je kan NL selecteren en werkt prima
Damn, gemist.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Post 250
Slayage in NWS / Oorlog in Oekraïne #873 Trump gaat het oplossen.
Is dat oekrainse vrouwen het soms ongemakkelijk vinden dat ze tussen mannen zitten waarvan ze denken waarom vechten die niet, al langsgekomen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heeft iemand nieuw nieuws wat niet al gepost is?
Ukraine Proves in The Hague That Russia's 'Genocide' Claims Were No Accidentquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heeft iemand nieuw nieuws wat niet al gepost is?
Vooruit, ik keur dit goed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Ukraine Proves in The Hague That Russia's 'Genocide' Claims Were No Accident
https://www.eurointegration.com.ua/eng/news/2023/09/19/7169697/
Wie rest van artikel wilt lezen: https://www.euractiv.com/(...)-nato-member-turkey/quote:At least $14.3 million worth of coal produced in areas of Ukraine illegally annexed by Russia has been exported to NATO member Turkey this year, according to Russian customs data reviewed by Reuters.
Between February and July 2023, about 160,400 tonnes of coal from the annexed eastern Ukrainian regions of Donetsk and Luhansk arrived in Turkey, the data showed. Three producers listed in the customs data confirmed to Reuters they had shipped coal from the two regions to Turkey during that period.
Unlike the US and the EU, Turkey has not restricted trade with Russia or the areas of Ukraine controlled by Moscow. Washington has cautioned companies not to help Russia wage war against Ukraine or circumvent sanctions.
M.a.w. dit wordt een eindeloos conflict. En de vraag is echt wie dat gaat winnen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:19 schreef OllieA het volgende:
Naar mijn idee is dat gespeculeer over rode lijnen niet meer dan gespeculeer. Poetin heeft niet zoveel opties, in feite. Zolang Oekraïne zich blijft verzetten kan Poetin niet veel meer dan dom blijven doordouwen zoals nu gebeurt, totdat de Russen het zat zijn.
Inderdaad niks geeft aan dat Rusland de gene is die gata winnen. Ze kunnen niet eens armenie beschermen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
M.a.w. dit wordt een eindeloos conflict. En de vraag is echt wie dat gaat winnen.
De rest op https://mil.in.ua/en/news(...)ian-pilots-on-f-16s/quote:The United States to soon begin training Ukrainian pilots on F-16s
Training of Ukrainian military pilots on F-16 fighter jets in the United States will begin in the near future.
Voice of America journalist Ostap Yarysh reports, citing Pentagon officials.
First, the pilots of the Ukrainian Air Force will undergo language training in Texas.
The English language training is expected to last about five weeks, after which they will begin training on American F-16 fighter jet.
Preliminarily, it will be a multi-month training program for Ukrainian soldiers that will take place in Arizona.
Volgens mij is het bij dat soort spul dat kwantiteit ontzettend belangrijk is. Een paar honderd dure switchblades is een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:29 schreef BEFEM het volgende:
Grappig dat de Switchblades niet zoveel leken te doen in het begin van de oorlog en dat andere goedkope drones nu kneiterveel slachtoffers maken aan beide kanten.
Stukje over-engineren?
Rusland gaat kapot. No doubt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
M.a.w. dit wordt een eindeloos conflict. En de vraag is echt wie dat gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Het Kremlin roept beide landen op terug te keren naar het politieke proces en noemt daarbij de door bemiddeling van Rusland tot stand gekomen wapenstilstand uit 2020. Moskou zegt dat beide landen die richtlijnen moeten volgen.
"Uiteraard rekening houdend met de nieuwe realiteit, dat wil zeggen het feit dat de Armeense kant het grondgebied van Azerbeidzjan vanaf 1991 heeft erkend."
https://nos.nl/l/2491082
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |