Dat lijkt me wel, als er bewust gefraudeerd is met de transferprijzen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:29 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vraag me wel af of je Mislintat persoonlijk aansprakelijk kunt stellen wegens onbehoorlijk bestuur/wanprestatie leveren. Hij heeft wel even 100+ miljoen door de plee gespoeld
Keihard gelachen, dank.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Ajax wordt er toch niet slechter van.
Heb jij ook aandelen in die firma?quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Ajax wordt er toch niet slechter van. Wat blijkt is dat hij nog goedkoper is gehaald dan de bedoeling was.
Nee is een hetze tegen Ajax lolquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want? Verhaal komt nu al blijkbaar van meerdere bronnen...
Nee, ik kan niet tegen onrecht, mag dat?!quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb jij ook aandelen in die firma?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Ajax wordt er toch niet slechter van.
Die heeft een perma ban, gelukkig maar.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:38 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben jij het debiele zusje van @:klaasweetalles ?
Otquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heeft een perma ban, gelukkig maar.
Bij Deloitte wrijven zich nu al in de handen over al die declarabele uren.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, als er bewust gefraudeerd is met de transferprijzen.
De vraag is dan alleen: wat is de schade? De héle transfer, of het deel dat teveel betaald is? Of streep je het weg tegen de transfers die je had moeten doen als je deze spelers niet gehaald had?
Is voorlopig toch niet nodig, het geld is op en amper kroonjuwelen die tussentijds verkocht kunnen worden. Misschien Hato of Vos maar die zullen nog wel even blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er over transfers als Mislintat weg is en er nog geen TD is? Van Halst als vervanger van Kroes?
ook al zet je daar Stevie Wonder neer , alles lijkt me een vooruitgangquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er over transfers als Mislintat weg is en er nog geen TD is? Van Halst als vervanger van Kroes?
Dit lijkt me meer een klus voor een advocaat, niet zozeer voor een consultant.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bij Deloitte wrijven zich nu al in de handen over al die declarabele uren.
Beste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ot
Is dat zo? Zou wel lekker zijn
Ja dit is wel einde Mislintat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me een zekerheidje na het volgende bommetje in de T: https://www.telegraaf.nl/(...)igen-agent-te-kiezen
Ah nu is het zelfs een zekerheidje dat 'ie vandaag nog vertrektquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me een zekerheidje na het volgende bommetje in de T: https://www.telegraaf.nl/(...)igen-agent-te-kiezen
Interne audit dat zijn de vrienden bij het accountantskantoor.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:45 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een klus voor een advocaat, niet zozeer voor een consultant.
Ik kan me voorstellen dat ie zelf gaat vertrekken, in de hoop niet helemaal beschadigd te raken als er doorgegraven gaat worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 22:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah nu is het zelfs een zekerheidje dat 'ie vandaag nog vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |