Van de week gekeken rond half 12 dus nee: geen rekening gehouden met mei-juni-juli, en het vroege voorjaar. Hopelijk zijn er wat plekjes waar echte zon liefhebbers zich thuisvoelen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 15:17 schreef Tuindier het volgende:
Je noemde ook dat je weinig direct zonlicht hebt in de tuin. Heb je dan ook rekening gehouden met het feit dat de zon in de zomer echt significant hoger staat, en dat de bomen in het vroege voorjaar geen blaadjes hebben? Je gaat nu alweer richting worst-case scenario, wat dat betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verlengde van de eettafel in de eetkamer komt een kleine tafel met 4 stoelen op het terras. Op dit terras willen we grote stenen combineren met andere stenen.
De schuine kant aan de rechterkant is niet het einde van de tuin, maar hier achter ligt het stroompje wat door onze tuin ligt en de bomen die hier langs staan.
De moestuinbakken staan op de filterbak is.
Nagenoeg de hele tuin ligt in de schaduw zolang de bomen bladeren hebben, de beplanting moet dan ook geschikt zijn voor een zanderige bostuin.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:54 schreef Seven. het volgende:
Oh, Colin heeft ook nog een schommel gekregen voor zijn verjaardag dus ik ga maar eens opnieuw beginnen met m'n tuinontwerp.
Dat ziet er hier grotendeels hetzelfde uit als de rest van het jaar.quote:
Liggen de klinkers er al in? Benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier is de hovenier afgelopen week begonnen met onze tuin. Het ziet er maar kaal uit nu, maar het wordt vast heel mooi. Ben in elk geval erg blij met de klinkers die we gekozen hebben, de kleur is echt precies goed. Roze
Succes vandaag!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Wij gaan morgen een border rondom de deksels van onze septic tank aanleggen. De planten staan inmiddels al een maand in potjes hier en moeten daar echt uit. Ik hoop dat we mazzel hebben en dat het werk vlot maar ik vrees dat we er wel even mee bezig zijn en het morgen niet afkrijgen.
Dit is een rozemarijnhaagquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:52 schreef Vanyel het volgende:
Rozemarijn @:miss_sly?
Komt ook in hogere soorten dan je gewend bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inde voortuin staat een groot uitgevallen struik. Zeker een meter.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef miss_sly het volgende:
Dat ziet er wel mooi uit. En die kun je gewoon mooi in model snoeien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een lavendel haag een idee?
Twee keer snoeien: na de bloei 1/3 en in het Voorjaar 1/3.
Hoe groot of hoe laag mag het zijn?
[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 08-10-2023 16:14:58 ]
Ik zou het wel leuk vinden als haagje, inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Inde voortuin staat een groot uitgevallen struik. Zeker een meter.
Een keer per jaar in het voorjaar snoei ik om te zorgen dat het niet onderin verhout.
Helaasch bloeit ie niet. Bij de buurvrouw een zelfde hoogte wel bloei met schattige bloemetjes.
Ja hoor. Bij de achterdeur?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als haagje, inderdaad.
Kan rozemarijn ook in een pot?
Ja kanquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als haagje, inderdaad.
Kan rozemarijn ook in een pot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |