Wat voor jou acceptabel is.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef SwJ het volgende:
Of leeftijdsverschil acceptabel is, is mede afhankelijk van de leeftijd zelf.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef SwJ het volgende:
Of leeftijdsverschil acceptabel is, is mede afhankelijk van de leeftijd zelf.
Van je crush op de peuterspeelzaal je vrouw maken.quote:Op maandag 18 september 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Niks mis met een stel dat, laten we zeggen, 50 en 60 is, maar als ze op dat moment hun 40-jarig jubileum vieren mag je toch wel de wenkbrauwen fronsen.
Hoe oud waren de partners?quote:Op maandag 18 september 2023 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb flink wat kritiek gehad over mijn veel jongere relaties (ongeveer 30 jaar verschil), ik begreep dat wel maar er was liefde in het spel, uiteindelijk zijn de 2 relaties vrij snel gestrand maar niet direct op het leeftijdsverschil
Wel nu, het is anders dan 18/19, maar als ik begin twintigers alleen al spreek heb ik zelf altijd sterk de indruk met een soort verouderde kinderen te spreken, een relatie lijkt me mentaal onmogelijk, ik moet er dan ook niet aan denken. Maar goed, ik ben jij dan ook niet.quote:
Beide dames hadden een problematiek waar lastig mee te handelen viel, het aantrekken van dit soort dames is een groter probleem voor me dan het leeftijdsverschil, beide dames waren volwassen in hun doen en laten op hun kronkels na misschienquote:Op maandag 18 september 2023 22:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wel nu, het is anders dan 18/19, maar als ik begin twintigers alleen al spreek heb ik zelf altijd sterk de indruk met een soort verouderde kinderen te spreken, een relatie lijkt me mentaal onmogelijk, ik moet er dan ook niet aan denken. Maar goed, ik ben jij dan ook niet.
Hoe oud zijn jullie? Niet geheel onbelangrijk in deze.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Vroeger zei men dat een ideaal leeftijdsverschil tussen de man en vrouw 3 jaar moet zijn.
In het voordeel van de man.
Als ik voor mezelf spreek, ik ben best ouderwets en conservatief, en ik hecht hier wel enige waarde aan.
Ik kick af van te jonge meisjes. @:aivd
Echter...
Afgelopen weekend ontmoette ik een 7 jaar jongere Oekraļnse.![]()
Omdat het toch te jong is voor mij, voel ik die (seksuele) aantrekkingskracht niet.
Maar de verliefdheid weer wel, want ze was mijn type.
En dit voorbeeld laat zien wat ik bedoel. Puur door het grote leeftijdsverschil, zal dit nooit iets gaan worden.
Hoe denken jullie over leeftijdsverschil?
Dat is inderdaad de regel. Mits meerderjarig uiteraard.quote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Leeftijd gedeeld door twee plus zeven
Gedeeld door twee, plus zeven, komt uit op 28. Daar zit je ruim boven, dus prima.quote:Op maandag 18 september 2023 23:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? Niet geheel onbelangrijk in deze.
Bij ons is er 8 jaar verschil, ik 34 en hij 42, niks mis mee toch. Sinds dit jaar een relatie.
Toen ik 18 was, was mijn vrouw 1.quote:Op maandag 18 september 2023 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Vind het altijd smerig als ik dan een 60’er zie met een 50’er ofzo. Pedofielengedrag. Toen de oudste van de twee 18 was, was de ander 8. Bah.
Dit zou bij mij echt op de allerlaatste plaats staan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:12 schreef anndb het volgende:
Denk ook aan de leeftijd ivm pensioen. Hoe groter het leeftijdsverschil… als jij al met pensioen bent en de ander nog 15 jaar moet werken.
55 vs 46 is op zich niet heel gek. 73 vs 36 vind ik redelijk bizar en zelf kan ik me er niets bij voorstellen dat ik een relatie heb van iemand die twee keer mijn leeftijd is, maar als beiden daar gelukkig bij zijn is het verder geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:51 schreef Horzula het volgende:
Toen mijn vriend op 73-jarige leeftijd stierf moet ik 36 zijn geweest.
Dat was negen jaar geleden. Gisteren heb ik bloemen gelegd op de jardin de souvenir in Pčre Lachaise waar hij gecremeerd is. (Hij is in Oklahoma uitgestrooid, maar dat is me te ver weg).
Heb nu (op mijn 46e) een vriend van 55 (ook in Parijs). Hij is net vertrokken naar kantoor.
Ooooh, eindelijk een rekenkundig acceptabel leeftijdsverschil tussen onsquote:Op maandag 18 september 2023 23:09 schreef Hexagon het volgende:
Ik ken nog de regel
Minimumleeftijd vriendinnetje = (Je eigen leeftijd / 2) + 7
Watquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, was mijn vrouw 1.
Vanzelfsprekend was dat toen mijn vrouw niet. Wij kwamen elkaar pas tegen toen ik 26 was.
I see what you did therequote:
Als beide partners meerderjarig zijn, vind ik het niet zo een probleem.quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Vroeger zei men dat een ideaal leeftijdsverschil tussen de man en vrouw 3 jaar moet zijn.
Als ik voor mezelf spreek, ik ben best ouderwets en conservatief, en ik hecht hier wel enige waarde aan.
Echter...
Omdat het toch te jong is voor mij, voel ik die (seksuele) aantrekkingskracht niet.
En dit voorbeeld laat zien wat ik bedoel. Puur door het grote leeftijdsverschil, zal dit nooit iets gaan worden.
Gadverdamme pielekesquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, was mijn vrouw 1.
Vanzelfsprekend was dat toen mijn vrouw niet. Wij kwamen elkaar pas tegen toen zij 26 was.
quote:Op woensdag 20 september 2023 04:05 schreef TAmaru het volgende:
Hoewel het wel geil is, als ze me pappa noemt.
Gewoon doen, deze koppels gingen je voor:quote:Op maandag 18 september 2023 21:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Echter...
Waar komt deze veel gebruikte som vandaan?quote:Op maandag 18 september 2023 21:57 schreef Evangelion het volgende:
Leeftijd gedeeld door twee plus zeven
Uit de dikke duim, die ook een voorliefde heeft voor het getal 7quote:Op woensdag 20 september 2023 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar komt deze veel gebruikte som vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |