Wil je graag hier blijven?quote:Op maandag 18 september 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SC straks leeg omdat iedereen weer verslaafd is aan punten.
Is altijd zo,quote:Op maandag 18 september 2023 21:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SC straks leeg omdat iedereen weer verslaafd is aan punten.
Wat heb je aangezien dan ?quote:Op maandag 18 september 2023 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het even aangezien en wens iedereen veel plezier
Plezier met wat?quote:Op maandag 18 september 2023 21:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb het even aangezien en wens iedereen veel plezier
DTS.quote:
DTS.quote:
Ja.quote:Op maandag 18 september 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bedoelt voor het dicht zat of ?
Nee, vond het even leuk maar ga niet meer actief meedoen.quote:
Dan ga ik hier wel over je heenquote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee, vond het even leuk maar ga niet meer actief meedoen.
By all means.quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel over je heen
Maar wel hier posten?quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jammer, je was wel gezellig altijd. \quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wel hier posten?
Of alleen inactief meedoen
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.quote:Op maandag 18 september 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, je was wel gezellig altijd. \
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling komquote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dan posten we lekker hierquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.
[..]
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.
Denk dat je hier snel alleen zult zitten als `DTS eenmaal open is dan bloed het hier weer langzaam doodquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom wel een keer gluren maar de SC voldoet prima aan mijn wensen.
[..]
Weet ik en ben ik ook nog steeds. Maar niet meer in DTS.
*schopje SEX*quote:Op maandag 18 september 2023 21:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan ga ik hier wel over je heen
5th for nummer onequote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling kom
Jaquote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg dat laatste DTS Topic, ben ik winnaar toch?!
Heb je goed gebolktquote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
Krijg je mooi rijmpjequote:Op maandag 18 september 2023 21:15 schreef yvonne het volgende:
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.quote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, mooi.. meer punten voor de rest. als ik eenmaal achtet de puntentelling kom
Bolkquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.
Je moet eens in de zoveel tijd 'bolk' roepen. Zoiets.
En neeeeeeeee ik hoef niet wéér uitleg
@Monitor ik heb een DTS gewonnen hoeraaaaaaaquote:
quote:
Je zult tot het einde van de maand zeker niet ingehaald worden, neequote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:monitor ik heb een DTS gewonnen hoeraaaaaaa
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijnquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
DTS bestaat on and off een jaartje of wat en ik snap er nog steeds geen hout van.
Hoeft niet hoor je kan van alles roepenquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was niet eens nodig;)quote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
Doe maar niet, straks weer op slotquote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor je kan van alles roepen
Gewoon lekker mee postenquote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijn
Op FOK! Nâh.quote:Op maandag 18 september 2023 21:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weiger dat, er moeten normale wegen zijn
Ik heb nog andere SC's waar ik zitquote:Op maandag 18 september 2023 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je hier snel alleen zult zitten als `DTS eenmaal open is dan bloed het hier weer langzaam dood
Stiekem wil ze wel onder de helm van de Stigquote:
Dan is het toch een gewone slowchatquote:Op maandag 18 september 2023 21:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Was niet eens nodig;)
Elke post volstond![]()
En dat vond ik dan weer het gezellige aan DTS. Ik postte eigenlijk niet zo vaak Bolk (raar woord)
Ik zit er in genoeg,quote:Op maandag 18 september 2023 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog andere SC's waar ik zit
NOu nee, denk niet dat ze daarmee akkoord gaanquote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee, je bedoeld zeggen wat je wilt?
Zo gebruikte ik het wel aardig, jaquote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan is het toch een gewone slowchat
Doe mijn bestquote:Op maandag 18 september 2023 21:23 schreef SwJ het volgende:
En nu deze SC ook in leven blijven houden
Lol, nou hup, gaan we weer.quote:Op maandag 18 september 2023 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo gebruikte ik het wel aardig, ja![]()
Maar toch ook wel de snelheid erin houden![]()
En zo wel punten van een ander afhouden
Gewone slowchat is ook wel leuk, spelelement is iets extra's
Daarvoor moet je bij @Grrrrrrrr zijnquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:monitor ik heb een DTS gewonnen hoeraaaaaaa
Precies dat.quote:Op maandag 18 september 2023 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhjee, je bedoeld zeggen wat je wilt?
Eenquote:Op maandag 18 september 2023 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij @:Grrrrrrrr zijn
Die maakt een gedicht
Een A van het eerste uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Speed Chat?quote:Op maandag 18 september 2023 21:26 schreef yvonne het volgende:
@:sally,dat mis ik wel van vroeger, die lekker snelle sc's.
quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een A van het eerste uur
Ze gaat ervoor vol vuur
Scherp en op het randje
Ja deze dame weet van wantje
Een dame die menigeen
Heeft staan op nummer 1
Een bikkel een vechter
Met Yvonne als A wordt FOK nooit slechterWil je mod worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja - hahaha - dat viel me meteen op van DTSquote:Op maandag 18 september 2023 21:26 schreef yvonne het volgende:
@:sally,dat mis ik wel van vroeger, die lekker snelle sc's.
Die tijd is geweestquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die tijd is geweest
Ik heb wel vaker gedichtjes gemaakt voor DTS-ers
Bij Rabbit staat hij in zijn FOBO
Wil je ook een one and only greysB gedicht ?quote:
Lief, maar nee dank jequote:Op maandag 18 september 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je ook een one and only greysB gedicht ?
Ah, vroegâh. Toen was er nog een banmeldtopicquote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij hadden we vroeger zo een SC dicht binnen 5 min
Een wattus?quote:Op maandag 18 september 2023 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, vroegâh. Toen was er nog een banmeldtopic
Hoelang ben jij al mod op Fok! ?quote:Op maandag 18 september 2023 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ah, vroegâh. Toen was er nog een banmeldtopic
Goeie vraag. Geen idee. Ga ik uitzoeken.quote:Op maandag 18 september 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al mod op Fok! ?
quote:
Ja is wel weer een ideequote:Op maandag 18 september 2023 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar werd wel wat duidelijker gecommuniceerd
#BringBackBanMeldTopicquote:
quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een A van het eerste uur
Ze gaat ervoor vol vuur
Scherp en op het randje
Ja deze dame weet van wantje
Een dame die menigeen
Heeft staan op nummer 1
Een bikkel een vechter
Met Yvonne als A wordt FOK nooit slechterEen beetje van @greysbones en een beetje van mailySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor @yvonne![]()
quote:Op maandag 18 september 2023 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
Een beetje van @:greysbones en een beetje van maily
voor @:yvonne
Jaaaquote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
#BringBackBanMeldTopic
Nee ?quote:Op maandag 18 september 2023 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
nah ....
zie dat ik in het verkeerde topic zit
Nog nietquote:
Maart 2009 - februari 2011quote:Op maandag 18 september 2023 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang ben jij al mod op Fok! ?
Je bent 8 jaar geen mod geweest ?quote:Op maandag 18 september 2023 21:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Maart 2009 - februari 2011
en
December 2019 - heden
Bijna 6 jaar in totaal.
O dat is best al een tijdjequote:Op maandag 18 september 2023 21:58 schreef SwJ het volgende:
[..]
Maart 2009 - februari 2011
en
December 2019 - heden
Bijna 6 jaar in totaal.
Een leven ...quote:Op maandag 18 september 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent 8 jaar geen mod geweest ?
Mag ik vragen waarom niet en nu weer wel?
quote:Op maandag 18 september 2023 22:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Een leven ...
En dat heb ik nu niet meer.
Welke is next ??quote:Op maandag 18 september 2023 22:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Helemaal bij met alle below decks
NCIS!quote:
25 september begint Below Deck Mediterraneanquote:Op maandag 18 september 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Welke is next ??
Weet jij dat?
Ja diequote:Op maandag 18 september 2023 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is mij al vaker aangeraden
[..]
Met abby?
Daar heb ik wel een aantal afleveringen van gezien maar niet alles.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 22:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
25 september begint Below Deck Mediterranean
Ik kijk niet zo vaak meer series. Dus aan mij heb je weinig voor adviesquote:Op maandag 18 september 2023 22:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een aantal afleveringen van gezien maar niet alles.
Dat was hetzelfde met house. Daarom wilde ik all3 Seizoenen achter elkaar kijken
Ik ga ook zo. Zie je zo welquote:
Boksquote:Op maandag 18 september 2023 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo vaak meer series. Dus aan mij heb je weinig voor advies
Abbyquote:Op maandag 18 september 2023 22:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat is mij al vaker aangeraden
[..]
Met abby?
quote:Op maandag 18 september 2023 21:23 schreef SwJ het volgende:
En nu deze SC ook in leven blijven houden
open de spel het is nu niet meer grappigquote:Op maandag 18 september 2023 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
hihiquote:Op maandag 18 september 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
open de spel het is nu niet meer grappig
Topic is weer openquote:Op maandag 18 september 2023 22:47 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet wat zo lang met overlegen duurt
dat niet open gaat
Nein!quote:Op maandag 18 september 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
open de spel het is nu niet meer grappig
Nice!quote:
Hoezo sla je dit af??quote:Op maandag 18 september 2023 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lief, maar nee dank je
Hopelijk geen type als zpnnquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:02 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb vandaag een meeloper
Ben benieuwd
Mazquote:
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maz![]()
Lekker gebruik gemaakt van je nieuwe toilet ?
Hihiquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je dan ook silent poepen?
Geile Grijsquote:
Gleuffiequote:
"mam! wat er (bij jou) niet aankomt, hoeft er ook niet af!"quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kook nie
Tenminste
Is al op ( pubers)
Puber 2 at zondagavond een kwart appeltaartquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:42 schreef maily het volgende:
[..]
"mam! wat er (bij jou) niet aankomt, hoeft er ook niet af!"
Bijna volwassen hier en volwassenquote:
dat doen zequote:Op dinsdag 19 september 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puber 2 at zondagavond een kwart appeltaart
Gewoon uit huis zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna volwassen hier en volwassen
Dus Max 10 jaar nog in huis
Probleem is dat ze tegenwoordig niet zomaar een huisje hebbenquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon uit huis zetten.
"Veel plezier in de echte wereld, doei!"
Grote kartonnen doos meegeven?quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Probleem is dat ze tegenwoordig niet zomaar een huisje hebben
Geen koop en geen huur
Onder de brug is dan net een brug te ver
@DerRabbitquote:
Is ie wel klein.quote:
Klein konijnquote:
Met een vliegje op de neus?quote:
Ja diequote:Op dinsdag 19 september 2023 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een vliegje op de neus?
Huppel!quote:
Naar omstandigheden gaat het goed met de kleine dame.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huppel!
Hoe is het met de kleine dame ?
Wanneer gaat het gebeuren ?
Goedemorgen, ben lekker met kleindochter aan het chillenquote:
Poeh kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar omstandigheden gaat het goed met de kleine dame.
Nog dagelijks overgeven maar dat schijnt erbij te horen.
Over precies 1 maand is de transplantatie. Op 18 oktober moeten we ons melden bij het Radboud en de 19de gaat het gebeuren!!
Ik ben nu al op van de zenuwen hoor
Wat fijn!!quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen, ben lekker met kleindochter aan het chillen
Jou wil ik wel even bolken hoorquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt of wat?
Je bent de liefstequote:Op dinsdag 19 september 2023 10:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jou wil ik wel even bolken hoor
Door haar syndroom heeft ze een verstandelijke beperking dus ze snapt niet alles.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Poeh kan ik me goed voorstellen
Is ook niet niks hè
En de kleine dame ?
Hoe voelt zij zich eronder
Poezquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door haar syndroom heeft ze een verstandelijke beperking dus ze snapt niet alles.
Het is wel duidelijk te merken dat ze de dialyse behoorlijk zat aan het worden is. Het is wat haar betreft ook wel klaar nu.
Bewijst maar weer dat de laatste loodjes echt het zwaarst zijn he
quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je dan ook silent poepen?
quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Silent poepen gaat niet. Er is altijd de plons.
Ligt aan je wc potquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Silent poepen gaat niet. Er is altijd de plons.
Ik ook nietquote:
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.quote:
En toch een plons horen?quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.
Heel ver weg!quote:
Zou wat zijnquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een beetje ongeluk is het een echoput waarin je poept.
Hou wel van een fijne woeiquote:
Laatste x mijn bituum van de overkapping afquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou wel van een fijne woei
Ja dan is het wel een nadeelquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Laatste x mijn bituum van de overkapping afmaar weer gefixt
V d week gedaan op de pier bij ons, erna ff biertje happenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dan is het wel een nadeel
Maar met dit weer uitwaaien op het strand... heerlijk.
Ja lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:25 schreef PLY het volgende:
[..]
V d week gedaan op de pier bij ons, erna ff biertje happen
Is dat nu al?quote:
Dan klotst het wel heel hardquote:Op dinsdag 19 september 2023 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel diep. Gewoon een gat in de grond.
Maar het zit diep dus merk er weinig vanquote:
Straks nog les geven. Leuk onderwerp dus zin inquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Straks nog meeting. Weinig zin in.
Oh die kan ik van te voren al geven: er wordt bezuinigd op de verkeerde dingen en er gaat geld naar de verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar maar weer over. Kun je straks een samenvatting geven hier?
Hier kan ik alleen de wollkjes heeeen snel over zien drijvenquote:
Dat was de samenvatting van vorig jaar en het jaar daarvoor. Nu gaan ze toch wel iets verstandigs zeggen. Tochquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die kan ik van te voren al geven: er wordt bezuinigd om de verkeerde dingen en er gaat geld naar de verkeerde dingen.
Het enige nuttige wat ik kan bedenken is het afbouwen van steun voor fossiele brandstoffen, maar ik denk het niet want de VVD wil 1 a 2 miljard stoppen in het goedkoper maken van benzinequote:Op dinsdag 19 september 2023 14:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was de samenvatting van vorig jaar en het jaar daarop. Nu gaan ze toch wel iets verstandigs zeggen. Toch
Hier vliegen ook de bladerenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen de wollkjes heeeen snel over zien drijven
En terechtquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat ik kan bedenken is het afbouwen van steun voor fossiele brandstoffen, maar ik denk het niet want de VVD wil 1 a 2 miljard stoppen in het goedkoper maken van benzine
Ik zit op kantoor, met van die speciale vouwgordijntjes-vanaf-de-onderkant. Dus alleen een strook licht vanuit de grote ramen vanaf de bovenkantquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier vliegen ook de bladeren
[..]
En terecht
Geen bomenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit op kantoor, met van die speciale vouwgordijntjes-vanaf-de-onderkant. Dus alleen een strook licht vanuit de grote ramen vanaf de bovenkant
Maar ja, er loopt dan ook een drukke weg van door de stad langs ons pand...
Nee, hier niet nee. Geen uitzicht op, iig. Gelukkig Arnhem Groenstad, dus wel bomen zat hoor.quote:
De staat Californië heeft nu diverse olie bedrijven aangeklaagd voor schade aan het milieu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het enige nuttige wat ik kan bedenken is het afbouwen van steun voor fossiele brandstoffen, maar ik denk het niet want de VVD wil 1 a 2 miljard stoppen in het goedkoper maken van benzine
Kennelijk zijn er documenten boven water gekomen dat bedrijven echt al heel lang wisten dat fossiele brandstoffen schade aan het milieu kunnen brengen [duh], maar er niets aan deden. Ik volg dit nu een beetje. Als er geen goede wetgeving komt, dan maar gewoon aanklagen. Dat heeft ook gewerkt bij de tabaksindustrie.quote:Oil and gas executives have known for decades about the dangers of the fossil fuels they produce
Jups. Gaat de goede kant op. Hopelijk wordt een grote shit zooi voor de oliemaatschappijenquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
De staat Californië heeft nu diverse olie bedrijven aangeklaagd voor schade aan het milieu.
[..]
Kennelijk zijn er documenten boven water gekomen dat bedrijven echt al heel lang wisten dat fossiele brandstoffen schade aan het milieu kunnen brengen [duh], maar er niets aan deden. Ik volg dit nu een beetje. Als er geen goede wetgeving komt, dan maar gewoon aanklagen. Dat heeft ook gewerkt bij de tabaksindustrie.
https://www.gov.ca.gov/20(...)alifornia-v-big-oil/
Ze willen weer terug naar het stenen tijdperkquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
De staat Californië heeft nu diverse olie bedrijven aangeklaagd voor schade aan het milieu.
[..]
Kennelijk zijn er documenten boven water gekomen dat bedrijven echt al heel lang wisten dat fossiele brandstoffen schade aan het milieu kunnen brengen [duh], maar er niets aan deden. Ik volg dit nu een beetje. Als er geen goede wetgeving komt, dan maar gewoon aanklagen. Dat heeft ook gewerkt bij de tabaksindustrie.
https://www.gov.ca.gov/20(...)alifornia-v-big-oil/
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Ze willen weer terug naar het stenen tijdperk
Zoals het nu gaat met het klimaat zitten we daar snel weer op. Veertig jaar geleden waren er nog niet veel alternatieven voor fossiele brandstoffen, maar als de olie industrie niet alleen voor winst was gegaan en een beetje rekening had gehouden met de gevolgen, dan hadden we nu minder last van extreem weer. Bijvoorbeeld autos konden ze 30 jaar geleden al een stuk zuiniger maken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Ze willen weer terug naar het stenen tijdperk
Maar dat hele stikstof verhaal is ook lulkoek, recentelijk bewezen nog. Maar ze gaan er hier 70 miljard instoppen, en wat dat bespaart stoot China binnen een dag uit. Stikstof lost op in de hogere luchtlagen. Maar men vergeet dat de aarde kantelt met 1 graad eens in de 79j wat op de noordpool smelt groeit op de zuidpool weer aan en vandaar de weersveranderingen. Stikstof is bullshit verhaal,quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat met het klimaat zitten we daar snel weer op. Veertig jaar geleden waren er nog niet veel alternatieven voor fossiele brandstoffen, maar als de olie industrie niet alleen voor winst was gegaan en een beetje rekening had gehouden met de gevolgen, dan hadden we nu minder last van extreem weer. Bijvoorbeeld autos konden ze 30 jaar geleden al een stuk zuiniger maken.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Maar dat hele stikstof verhaal is ook lulkoek, recentelijk bewezen nog. Maar ze gaan er hier 70 miljard instoppen, en wat dat bespaart stoot China binnen een dag uit. Stikstof lost op in de hogere luchtlagen. Maar men vergeet dat de aarde kantelt met 1 graad eens in de 79j wat op de noordpool smelt groeit op de zuidpool weer aan en vandaar de weersveranderingen. Stikstof is bullshit verhaal,
Misschien hebben ze wel feiten, maar niet alle feiten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Even voor de zekerheid:
Dus mijn universitaire docenten lopen zover ik ze gehoord heb al sinds 2005 te liegen? Terwijl ze in hun hele onderzoekscarriere en studie sinds jaren 70 de gevolgen al zien? Of doen ze onderzoek naar feeën, kaboutertjes en elfjes?
In de jaren 70 riepen ze, de aarde koelt steeds verder afquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel feiten, maar niet alle feiten.
Dat scheelt alweerquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar het zit diep dus merk er weinig van
Meer eten in je vorige maal? Meer eiwitten?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Echt raar de laatste week heb ik continue een knormaag om 15:15
Ik heb yoghurt op tussen de middag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Meer eten in je vorige maal? Meer eiwitten?
Kan je zeggen dat yoghurt soms maakt dat je méér wilt eten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb yoghurt op tussen de middag.
Raar toch?
Dat is heel vervelend jaquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Magere yoghurtquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je zeggen dat yoghurt soms maakt dat je méér wilt eten.
Zit een stofje in melk dat maakt dat kalfjes extra willen blijven 'eten', en dat zit ook nog steeds in yoghurt.
Ik neem aan dat je yoghurt volvet had, en zonder suiker?
Nope - foute keuzequote:
Zonder suiker met zoetsof.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope - foute keuze![]()
Wel zonder suiker? Gewoon naturel?
(evt kan je zoetstof toevoegen maar dan wel slechts bepaalde soorten)
Denk al, wat hoor ik toch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Duidelijk. Je bent zwangerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:17 schreef Mazikeen het volgende:
Dan is magere kwark beter toch, kwark vult sowieso meerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Zit een stofje in melk dat maakt dat kalfjes extra willen blijven 'eten', en dat zit ook nog steeds in yoghurt.
De vetten zorgen sowieso voor een voller gevoel, en idd is de verhouding V-E-K anders want meer vet om te tellenquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zonder suiker met zoetsof.
Ik zie inderdaad dat in volle yoghurt minder koolhydraten zit?
KWark bevat meer eiwitten, maar ook daar is de keuze voor volle kwark beter.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is magere kwark beter toch, kwark vult sowieso meer
Oh van wat ik lees en hoor, is magere beter.. Maar goed ik vind volle kwark sowieso lekkerderquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
KWark bevat meer eiwitten, maar ook daar is de keuze voor volle kwark beter.
Want meer vetten, die ook vullen.
We moeten af van dat 'mager is beter voor je' - vet is helemaal niet slecht voor een mens.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh van wat ik lees en hoor, is magere beter.. Maar goed ik vind volle kwark sowieso lekkerder
Dus niet nodig dus als je wilt afvallen.. Ik drink twee keer per dag havermelk van alpro https://www.ah.nl/product(...)ot-mlk-drink-halfvolquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
We moeten af van dat 'mager is beter voor je' - vet is helemaal niet slecht voor een mens.
Wat ienieminimuis zegt klopt ergens wel (minder zuivel), maar gefermenteerde zuivel is dan wel een betere keuze van melk. Want minder lactoseMaar nog wel caseïne(eiwit).
Minder Koolhydraten nemen, dat helpt alleen al om af te vallenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus niet nodig dus als je wilt afvallen.. Ik drink twee keer per dag havermelk van alpro https://www.ah.nl/product(...)ot-mlk-drink-halfvol
En af en toe karnemelk of chocomelk
Maar dan moet je dus veel laten of ieder geval minder van etenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Minder Koolhydraten nemen, dat helpt alleen al om af te vallen![]()
Het is de combi (veel) vet en koolhydraten die de mens helpt aan extra vetcellen
Het Koolhydraatarm gaan eten (of dan mss Koolhydraatbeperkt) is eerder een leefwijze dan slechts een 'tijdelijk dieet' inderdaadquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus veel laten of ieder geval minder van eten
Alles is mogelijk, als je maar wiltquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het Koolhydraatarm gaan eten (of dan mss Koolhydraatbeperkt) is eerder een leefwijze dan slechts een 'tijdelijk dieet' inderdaad![]()
Het vergt wat creativiteit en omdenken.
Maar is zeker niet onmogelijk
Hoi tante Mariequote:Op dinsdag 19 september 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar wilt
Lovquote:
Ah..maar zit wel een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn tante, die zei dat ook altijd
Weet ikquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah..maar zit wel een kern van waarheid in
Doe het inmiddels al ruim 6 jaar ja.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, als je maar wilt
Dat is al een lange tijdquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe het inmiddels al ruim 6 jaar ja.
Oh, dat verklaart waarom ik 's ochtends meestal nog trek hebquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind kaas veel te lekkerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Kun je toch beter iets van groenten met humus nemen? Al dat zuivel is helemaal niet goed voor je.
Ho wacht is kaas zuivelquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind kaas veel te lekker
Mijn lunch is vaak gewoon een boterham met kaasquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho wacht is kaas zuivel
Ik houd ook van kaas
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart waarom ik 's ochtends meestal nog trek hebIk eet bijna altijd yoghurt met vruchtjes en wat muesli voor ontbijt. Zelfgemaakte met volle melk, dus geen suiker toegevoegd. In die muesli zit al voldoende suiker (rozijnen en zo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho wacht is kaas zuivel
Ik houd ook van kaas
Geen nood, want kaas valt onder gefermenteerde zuivel. Beter dan 'gewoon melk of karnemelk' (en uiteraard veeeel beter dan die suikeryoghurtdrinks en chocomelquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik vind kaas veel te lekker
Ik vind zuivel buitenom kaas ook helemaal niet lekker. Dus dat scheelt voor mijquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Geen nood, want kaas valt onder gefermenteerde zuivel. Beter dan 'gewoon melk of karnemelk' (en uiteraard veeeel beter dan die suikeryoghurtdrinks en chocomel)
Ik maak regelmatig kefir, gefermenteerde melk. Waar valt dat op de schaalquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Geen nood, want kaas valt onder gefermenteerde zuivel. Beter dan 'gewoon melk of karnemelk' (en uiteraard veeeel beter dan die suikeryoghurtdrinks en chocomel)
Op zich nog wel hoog in KH, maar een glaasje zou kunnenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig kefir, gefermenteerde melk. Waar valt dat op de schaal
Viesquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig kefir, gefermenteerde melk. Waar valt dat op de schaal
Het heeft een bijzondere smaak. Maar ik houd van gefermenteerde dingen, dus als bv witte kool in de aanbieding is, dan maak ik kimchi.quote:
Ik wilde het ook nooit drinkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moest ooit kotsen van het drinken van melk. Sindsdien eigenlijk niet meer gedronken.
Kimchiquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het heeft een bijzondere smaak. Maar ik houd van gefermenteerde dingen, dus als bv witte kool in de aanbieding is, dan maak ik kimchi.
Weet niet, maar ik was er al snel klaar mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde het ook nooit drinken
Mss altijd al geweten dat melk niet goed is voor elk/ een mens?![]()
Ik deed ook low carb en intermittent fasting. Ging hartstikke goed, maar toen werd vlak daarna na die kutkanker geconstateerd en nu krijg ik m'n hersenen maar niet aangeleerd dat die 2 niks met elkaar te maken hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Het Koolhydraatarm gaan eten (of dan mss Koolhydraatbeperkt) is eerder een leefwijze dan slechts een 'tijdelijk dieet' inderdaad![]()
Het vergt wat creativiteit en omdenken.
Maar is zeker niet onmogelijk
Oeh... das balen...quote:Op dinsdag 19 september 2023 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik deed ook low carb en intermittent fasting. Ging hartstikke goed, maar toen werd vlak daarna na die kutkanker geconstateerd en nu krijg ik m'n hersenen maar niet aangeleerd dat die 2 niks met elkaar te maken hebben.
Bizar hoe je lijf en met name je hersenen werken.