Londen is al jaren Londen niet meer boomer.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Boertje komt voor het eerst buiten de provincie, gelachen
Wat raad je dan aan?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Gecondoleerd nog.quote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Als je denkt dat in een metropool van 10 miljoen inwoners het overal voetbal ademt ben je walgelijk naïef.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Londen is al jaren Londen niet meer boomer.
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.quote:
Disney?quote:Op donderdag 21 september 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje Scheveningen. Stukje Disney. Ik kan hem niet noteren.
“Animatie”, “voor het gezin”.quote:
Daar is vanaf volgend jaar ook Disney.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Animatie”, “voor het gezin”.
Doe mij dan maar gewoon lekker London.
Wat leuk!quote:Op donderdag 21 september 2023 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil ook nog een tripje maken naar het Verenigd Koninkrijk voor mijn internationale paspoort afloopt
Ik denk aan Edinburgh
andere tips zijn altijd welkomquote:
@Scrummie @GGMMquote:Op vrijdag 22 september 2023 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat ik maar ga lunchen, de klok is niet gaan rinkelen.
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.quote:
Och Jezus, lees dit nu pas. Kom ik aan met mijn Happy Fridayquote:Op donderdag 21 september 2023 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat inmiddels wel redelijk. Hoop drukte gehad en mijn oudeheer is er na een kort ziektebed helaas niet meer. (nu zo'n 3 maanden geleden)
Al ben ik blij dat hij de puinhoop bij Ajax niet meer mee hoeft te maken.
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?quote:Op vrijdag 22 september 2023 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
Eet smakelijk allemaal maar wacht maar niet meer op mij met de lunch!
Voortaanquote:Op vrijdag 22 september 2023 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat cryptisch allemaal dit. Alleen vandaag? Alleen deze week? Volgende week? Voortaan?
VERLICHT ONS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |