SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft niet, daar is het maandag voorquote:Op maandag 18 september 2023 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry ik had het niet in de gaten.
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.quote:Op maandag 18 september 2023 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
@:Wotte
Die 4231, in hoeverre verschilt dat met 433 met een 10? Neem aan dat je dan alsnog bijvoorbeeld Bergwijn op de linkerkant zet op het middenveld?
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.quote:
Je snapt het niet gast. Maar weet wie het zegt.quote:Op maandag 18 september 2023 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.
Duidelijkquote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.
Steijn plakt Bergwijn echter tegen de zijlijn aan en zet er een wingback achter die de naam flankengodt heeft wonderbaarlijk genoeg lopen die elkaar in de weg. Hij houdt de rechterkant een 'beetje vrij' en drukt Rensch in een wingback rol wat hij overduidelijk niet is.
Nou heb ik niet zo bijzonder veel verstand van voetbal maar het doet me allemaal niet logisch aan.
Succes duurt altijd te kort vriend en dat is in jullie geval nog een hardere waarheid dan het onze.quote:Op maandag 18 september 2023 14:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, het zal de standaard zijn de komende jaren, dus van tussenjaren kan je niet meer spreken.
Iemand voor 23 miljoen uit de Schotse competitie halen is gewoon een hele rare zet. Zeker omdat die jongen amper gescout is.quote:Op maandag 18 september 2023 11:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat Bergwijn zo duur was was pure pech. Ajax wilde hem hebben toen hij nog iets van 19-21 miljoen kostte maar toen begon hij ineens te scoren voor Spurs en Oranje en werd hij 10 miljoen duurder. Achteraf gezien had je misschien na die prijsverhoging moeten afhaken maar dat is achteraf makkelijk praten. Voor hetzelfde geld haalde je vorig seizoen wel CL en praat je nergens meer over.
Bassey was een gecalculeerde gok omdat je hem normaal gesproken altijd wel voor hetzelfde bedrag aan de PL kon verkopen omdat hij homegrown is, en dat gebeurde uiteindelijk ook. Sowieso lijken we onze miskopen met relatief weinig schade kwijt te raken dus daar zit het probleem niet echt. Het is meer dat er uberhaupt zoveel miskopen zijn en er zo weinig goede aankopen tussen zitten, en dat bepaalde posities waar problemen zijn worden genegeerd (nummer 10, rechtsbuiten etc.) waardoor vorig seizoen is verknald en je dit seizoen opnieuw lijkt te verknallen. Tel daarbij nog het laat op gang komen van de transfers en een trainer onbewezen op het hoogste niveau en je krijgt wat we nu zien. Rancuneuze media die hun ingangen kwijt zijn, onenigheid in het bestuur en de concurrentie die wél goed draaien helpen ook niet mee.
Dat kan ik niet ontkennen neequote:Op maandag 18 september 2023 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Succes duurt altijd te kort vriend en dat is in jullie geval nog een hardere waarheid dan het onze.
Je hoeft hem ook niet je hele transferbeleid te laten bepalen maar je kan wel in conclaaf over wat zijn wensen zijn en hoe je dat denkt in te gaan vullen in plaats van allemaal rotzooi te kopen en vervolgens te roepen jij bent verantwoordelijk zoek het maar uit (chargeer want geen idee of het zo gelopen is, als het wel in goed overleg is gegaan moet Steijn lekker gaan presteren en stoppen met zeuren).quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dat de bedragen daar een stuk lager liggen maar dat gaat toch ook niet allemaal goed, het is gewoon best moeilijk om een selectie samen te stellen, zeker als het verloop heel groot is en ik ben er geen voorstander van de trainer daarin teveel zeggenschap te geven.
De Boer kreeg op een gegeven moment teveel te zeggen en kwam met Gudelj en dat soort spelers aan, daar moet je ook voor waken en vorig seizoen werd er op die manier ook allemaal shit binnen gehaald.
Dit is inderdaad iets van ik geef je een Ikea kast zonder handleiding met wat zelf bij elkaar geraapte schroeven erbij en zie maar hoe je hem in elkaar zet.quote:Op maandag 18 september 2023 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet je hele transferbeleid te laten bepalen maar je kan wel in conclaaf over wat zijn wensen zijn en hoe je dat denkt in te gaan vullen in plaats van allemaal rotzooi te kopen en vervolgens te roepen jij bent verantwoordelijk zoek het maar uit (chargeer want geen idee of het zo gelopen is, als het wel in goed overleg is gegaan moet Steijn lekker gaan presteren en stoppen met zeuren).
Maar als men hier al zegt je moet met deze spelers eigenlijk 442 spelen en geen 433, terwijl de trainer dat systeem prefereert is er iets goed mis gegaan in het samenstellen van de selectie. Of in het aanstellen van de trainer. Het hoeft ook niet allemaal de schuld van de een of de ander te zijn maar je krijgt zo een situatie waar in optimaal werken en presteren wel lastiger is dan als je volledig op een lijn zit m.b.t. het technische gedeelte.
Precies dit, Bergwijn loopt Sosa in de weg en Rensch kan niet wat Sosa wel doet. Gaaei beheerst dat overigens wel prima zoals ik in de potjes tegen Fortuna en Twente zag.quote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Doel is meestal om een vierkant te creeren op het middenveld dat eentje het veld breed houdt en de andere fungeert als een dubbele spits. Dat zou best kunnen werken met de snelheid van bergwijn en brobbey. Zeker met iemand als Sosa erachter die de flank kan bestrijken.
Steijn plakt Bergwijn echter tegen de zijlijn aan en zet er een wingback achter die de naam flankengodt heeft wonderbaarlijk genoeg lopen die elkaar in de weg. Hij houdt de rechterkant een 'beetje vrij' en drukt Rensch in een wingback rol wat hij overduidelijk niet is.
Nou heb ik niet zo bijzonder veel verstand van voetbal maar het doet me allemaal niet logisch aan.
Precies. En daarom snap ik de "STEIJN KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN!!!"-roepers ook niet. Het is tactisch echt een drama.quote:Op maandag 18 september 2023 14:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Rensch ook niet echt een moderne back en zeker niet eentje waarvan je moet verwachten dat hij de achterlijn haalt. Zou 'm zelf als meest defensieve controleur opstellen die inzakt zodra de wingbacks opstomen. Laat je een van de centrale verdedigers de back positie op pakken om de restverdediging op orde te houden.quote:Op maandag 18 september 2023 14:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Duidelijk
Die Gaaei lijkt me een stuk beter geschikt als wingback trouwens. Ook omdat Rensch er sowieso niets van bakt.
Die Mikautadze is vooral spits als ik zo de opstellingen van Metz bekijk van afgelopen seizoen.
Rensch heeft dan ook zijn hele opleiding als CV gespeeld.quote:Op maandag 18 september 2023 14:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Rensch ook niet echt een moderne back en zeker niet eentje waarvan je moet verwachten dat hij de achterlijn haalt. Zou 'm zelf als meest defensieve controleur opstellen die inzakt zodra de wingbacks opstomen. Laat je een van de centrale verdedigers de back positie op pakken om de restverdediging op orde te houden.
Bergwijn heeft nog steeds niet bewezen dat hij een toegevoegde waarde is voor dit Ajax.quote:Op maandag 18 september 2023 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, Bergwijn loopt Sosa in de weg en Rensch kan niet wat Sosa wel doet. Gaaei beheerst dat overigens wel prima zoals ik in de potjes tegen Fortuna en Twente zag.
Je moet tegen Rensch zeggen dat ie zich maar op de backuprol van de centrale verdedigers moet concentreren, een goede back zal het nooit worden.
Die jongen staat al te lang stil in z'n ontwikkeling, jammer want ik vond het echt een leuke voetballer maar die is z'n speeltuinfase nooit ontgroeid.quote:Op maandag 18 september 2023 14:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Rensch heeft dan ook zijn hele opleiding als CV gespeeld.
Nee daar durf ik ondertussen wel het stempel miskoop op te plakken, zeker voor dat geld. Hij zou je leider moeten zijn, maar hij schiet zowel voetballend als qua persoonlijkheid tekort.quote:Op maandag 18 september 2023 14:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Bergwijn heeft nog steeds niet bewezen dat hij een toegevoegde waarde is voor dit Ajax.
hij kan niet eens kiezen welke helft hij wil beginnen als hij de toss wint. Dan moet ie dat aan Gorter gaan vragen.. en dat is dan je aanvoerderquote:Op maandag 18 september 2023 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar durf ik ondertussen wel het stempel miskoop op te plakken, zeker voor dat geld. Hij zou je leider moeten zijn, maar hij schiet zowel voetballend als qua persoonlijkheid tekort.
Vind het helemaal laakbaar dat je vervolgens twee jonge onervaren jongens als controleurs opstelt die volgens mij in een vijfmans middenveld spelen. Die net bij de club zijn, moeten wennen aan het systeem, een nieuwe club een nieuw land.quote:Op maandag 18 september 2023 14:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Precies. En daarom snap ik de "STEIJN KAN ER TOCH OOK NIKS AAN DOEN!!!"-roepers ook niet. Het is tactisch echt een drama.
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheidquote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
Die interviews van Brobbey & Bergwijnhet is dat ze tegen een balletje kunnen trappen anders waren die twee criminelen geweest. Wat een domheid.
Stukje uithalers.quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheid
Vond Bergwijn wel prima eerlijk gezegd. Geen poespas.quote:Op maandag 18 september 2023 14:44 schreef RamboDirk het volgende:
Die interviews van Brobbey & Bergwijnhet is dat ze tegen een balletje kunnen trappen anders waren die twee criminelen geweest. Wat een domheid.
Ja? De aanvoerder die aangeeft dat het na de 2-0 en nog 75 te spelen wel klaar was? Ok.quote:Op maandag 18 september 2023 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond Bergwijn wel prima eerlijk gezegd. Geen poespas.
Niet gelogen toch?quote:Op maandag 18 september 2023 15:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja? De aanvoerder die aangeeft dat het na de 2-0 en nog 75 te spelen wel klaar was? Ok.
Jij vindt het prima dat de aanvoerder zich neerlegt bij een nederlaag als er nog 75 minuten te spelen zijn? Bijzonder.quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 14:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dan nog eens criminelen die iedere keer worden opgepakt vanwege hun domheid
quote:Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Getuigd niet echt van vertrouwen.
@GGMM snapt hier ook niets van.quote:Op maandag 18 september 2023 15:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Getuigd niet echt van vertrouwen.
Hoe danquote:Op maandag 18 september 2023 15:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Poah ik heb daar ook altijd moeite mee
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Oh oh, een spelfout. Poehpoeh… Succes met een aanvoerder die niet eens weet welke helft hij moet kiezen na het winnen van een toss![]()
32 miljoen neertellen voor iemand die dat niet kan![]()
Het is gewoon altijd stam+tquote:Op maandag 18 september 2023 15:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik doe het op gevoel daar ligt denk ik het probleem.
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.quote:Op maandag 18 september 2023 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.quote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.
Misschien had hij niet verwacht dat hij de toss zou winnenquote:Op maandag 18 september 2023 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Al doe je dat in de warming up en niet tijdens de toss.
Onwennigheid is wel het woord van het weekend.quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.
Jij noemt iemand te dom voor normaal werk in de maatschappij en maakt vervolgens zelf een domme Nederlandse taalfout.quote:Op maandag 18 september 2023 15:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Oh oh, een spelfout. Poehpoeh… Succes met een aanvoerder die niet eens weet welke helft hij moet kiezen na het winnen van een toss![]()
32 miljoen neertellen voor iemand die dat niet kan![]()
En dat moet je je bedenken bij winnen van de toss? Dan ben je dus niet echt bezig met het feit dat je moet gaan voetballen.quote:Op maandag 18 september 2023 15:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Neem aan dat hij dat vroeg vanwege de zon? Niet zo heel vreemd om je keeper dan daarover te raadplegen, wat zijn wens is?
Net als je vader jaquote:Op maandag 18 september 2023 15:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar kan hij niets aan doen, het is een mongooltje
Ik ben niet voor 32 miljoen gehaald om niet eens te kunnen beslissen welke helft ik wil beginnenquote:Op maandag 18 september 2023 16:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij noemt iemand te dom voor normaal werk in de maatschappij en maakt vervolgens zelf een domme Nederlandse taalfout.
Is op zich niet erg, maar dan die kinderachtige reactie. Ben je 9 jaar oud?
quote:Op maandag 18 september 2023 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat wel maar dat kan nog zijn onwennigheid zijn in de functie van aanvoerder, om het daar over te hebben.
En dat is jammer, want dan had je nu een leuker beroep en meer geld.quote:Op maandag 18 september 2023 16:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik ben niet voor 32 miljoen gehaald om niet eens te kunnen beslissen welke helft ik wil beginnen
Wie zegt dat ik nu geen leuk beroep heb? En geld? Ik heb er genoeg met veel geld gezien met veel meer zorgen dan ik. Dus nee, geld maakt niet gelukkig.quote:Op maandag 18 september 2023 16:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En dat is jammer, want dan had je nu een leuker beroep en meer geld.
Trollen is prima hoor. Maar kan het de volgende keer ff allemaal in 1 post ipv 4 post achter elkaar?quote:Op maandag 18 september 2023 16:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
110 Miljoen, meer dan Feyenoord en PSV samen, en dan wéér een tussenjaar hebben
Nee, dit levert meer centjes op voor Danny. En trollen? Het zijn toch echt feiten. De selectie van Ajax is duurder dan die van PSV en Feyenoord bij elkaar, en Ajax heeft bijna 110 miljoen uitgegeven.quote:Op maandag 18 september 2023 16:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Trollen is prima hoor. Maar kan het de volgende keer ff allemaal in 1 post ipv 4 post achter elkaar?
Danny krijgt per bericht betaald?quote:Op maandag 18 september 2023 16:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee, dit levert meer centjes op voor Danny.
Per click hè, dus iedere keer dat het topic sneller vol is moeten mensen weer een nieuwe aanklikkenquote:Op maandag 18 september 2023 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Danny krijgt per bericht betaald?
Kale zegt wel dat er nu niemand staat bij de arena die zegt: "tot hier en niet verder!" dan moet hij maar eens wachten wanneer Ajax nog een keer verliest.quote:
Bergwijn weet dondersgoed dat het niks gaat worden met Steijn en zijn hersenkronkels. Voor mij hadden ze niet eens af hoeven te reizen die verliespartij was al zo goed als zeker.quote:Op maandag 18 september 2023 15:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij vindt het prima dat de aanvoerder zich neerlegt bij een nederlaag als er nog 75 minuten te spelen zijn? Bijzonder.
Vreemd dat het iedere keer aan de trainers ligt, terwijl Bergwijn het iedere wedstrijd laat afweten.quote:Op maandag 18 september 2023 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bergwijn weet dondersgoed dat het niks gaat worden met Steijn en zijn hersenkronkels. Voor mij hadden ze niet eens af hoeven te reizen die verliespartij was al zo goed als zeker.
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?quote:Op maandag 18 september 2023 16:31 schreef Themeparktommy het volgende:
"Het vreemdelingenlegioen samengesteld door Sven Mislintat, op De Toekomst al omgedoopt tot ’Sven Misluktat’...."
Valentijn...
waarschijnlijk jaquote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?
Niemand zegt dat jij nu geen leuk beroep hebt. Je verzint dingen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu geen leuk beroep heb? En geld? Ik heb er genoeg met veel geld gezien met veel meer zorgen dan ik. Dus nee, geld maakt niet gelukkig.
Klopt maar dan heb je nog het kofschip of het fokschaap, langer maken of loopt invullen dan ben ik de draad kwijt.quote:
Ja stel je voor dat je een mening hebt. Zullen we Fok! maar op zwart zetten? Want als we het allemaal met elkaar eens zijn dan kunnen we wel stoppen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Niemand zegt dat jij nu geen leuk beroep hebt. Je verzint dingen.
Denk wel dat als jij de linksbuiten van Ajax kan zijn zodat je er zondag eentje ‘per ongeluk’ in eigen doel kan schieten in een volle Arena een leuker beroep vindt dan wat je nu doet.
Die indruk krijg ik wel van je namelijk.
Kofschip heeft te maken met verleden tijd, niet met stam+tquote:Op maandag 18 september 2023 16:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je nog het kofschip of het fokschaap, langer maken of loopt invullen dan ben ik de draad kwijt.
Correct.quote:Op maandag 18 september 2023 16:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kofschip heeft te maken met verleden tijd, niet met stam+t
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.quote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Correct.
volgens mij heb je ook inmiddels t ex-kofschip
heb er zelf een hekel aan. Engels veel makkelijker naar mijn mening. Voor tegenwoordige tijd verplaats ik het werkwoord altijd met loop/loopt en kijk ik wat het best klinkt. Je zou maar tegenwoordige tijd als internationale student moeten leren zeg.quote:Op maandag 18 september 2023 16:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.quote:
Ach, die lui van de taalpolizei hier kan je zelf ook regelmatig op spelfouten betrappenquote:Op maandag 18 september 2023 16:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een kunst dat spellen in de Nederlandse taal.
XTC-koffieshopquote:Op maandag 18 september 2023 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Correct.
volgens mij heb je ook inmiddels t ex-kofschip, alleen tellen de klinkers niet mee
Hij dacht we verliezen toch alles wat maakt het nog uit.quote:Op maandag 18 september 2023 16:03 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En dat moet je je bedenken bij winnen van de toss? Dan ben je dus niet echt bezig met het feit dat je moet gaan voetballen.
@onlogischquote:Op maandag 18 september 2023 17:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ach, die lui van de taalpolizei hier kan je zelf ook regelmatig op spelfouten betrappen
veel feyenoorders wel kennelijk. Owja en klaas (is aliboo van hetzelfde kaliber?)quote:Op maandag 18 september 2023 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.
kale of kokkie draagt ook castore zie ikquote:
Hij is zo rood als een paprikaquote:Op maandag 18 september 2023 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar, maar die linker ziet eruit alsof elk moment alle bloedvaten in zijn hoofd kunnen knappen.
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?quote:Op maandag 18 september 2023 17:34 schreef klaasweetalles het volgende:
woest woest woestgenieten dit
Ik moet zeggen die ene gast was wel emotioneel. Ik weet nou niet of het Kale of Kokkie is.quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?
Kan me dit keer ook wel voorstellen dat het echt zo isquote:Op maandag 18 september 2023 17:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die ene gast was wel emotioneel. Ik weet nou niet of het Kale of Kokkie is.
Schattig dat ze Lambiek nog het voordeel van de twijfel geven .quote:
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!quote:Op maandag 18 september 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb je dit keer wel gekeken? Of roep je weer dat ze woest zijn en het dan uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn?
Ik kijk dit soort troep niet, wie is lambiek?quote:Op maandag 18 september 2023 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schattig dat ze Lambiek nog het voordeel van de twijfel geven .
Wat is je mening dan? Dat als Bergwijn en Brobbey niet konden voetballen zij domme criminelen waren?quote:Op maandag 18 september 2023 16:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je een mening hebt. Zullen we Fok! maar op zwart zetten? Want als we het allemaal met elkaar eens zijn dan kunnen we wel stoppen.
Jan van Halstquote:Op maandag 18 september 2023 17:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort troep niet, wie is lambiek?
Nou goedzo. Van de 5x dat je filmpjes van hun met de text woest hebt geplaatst is het voor het eerst waar.quote:Op maandag 18 september 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.quote:Op maandag 18 september 2023 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Kokkie zou ook zo Lambik kunnen spelen.
'Het is onze club' is altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
Zo dan.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Nederlandse spelers opstellen hoe dan ook of ze goed genoeg zijn of niet.quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.quote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?
iets met hoge toppen diepe dalen.quote:Op maandag 18 september 2023 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de tijd dat we ons druk konden maken of we ipv 3-0 met 7-0 hadden moeten winnen leuker.
Maar goed, donderdag nieuwe ronde en nieuwe kansen.
berghuis had daar wel een mooie uitspraak over... iets met werken voor je ....geld.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 18 september 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!
Als dat al woedend is.quote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Bus opwachten na Ajax - Feyenoord, ook al spelen ze thuis. Die bus gaat kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kale zegt wel dat er nu niemand staat bij de arena die zegt: "tot hier en niet verder!" dan moet hij maar eens wachten wanneer Ajax nog een keer verliest.
cc: @:Mani89 @:tjacka
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat je als zogenaamd Feyenoord supporter zo druk bent met Ajax is wel gênant. Je gaat toch ook niet die rommel van Van Hanegem lezen of kijken als Feyenoord weer eens 15 slechte jaren heeft.
Als je geen werk hebt blijft er tijd over zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikDie zat oefenwedstrijdjes te kijken ergens op een dinsdag middag op een werkdag
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.quote:
Klaas heeft altijd gelijkquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Klinkt niet als een goede sfeer op het bedrijf.quote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.
Mwah, Vlap was ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 september 2023 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.
Dat je tactisch overklast wordt en pas na pakweg 60 minuten er een antwoord op hebt is de schuld van alles en iedereen behalve de technische staf. Tuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Je kan hier niet zomaar binnen komen denderen wat roepen en ons laten afvragen waar je het in godsnaam over hebt. Dat is gewoon onbeschoft.quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Wat krijgen we nou? Duistere dealtjes?
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst:quote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan hier niet zomaar binnen komen denderen wat roepen en ons laten afvragen waar je het in godsnaam over hebt. Dat is gewoon onbeschoft.
Als mod had ik meer van je verwacht.
Dat was vriendelijk.quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst: [ twitter ]
Meydegodquote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst: [ twitter ]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.quote:
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordigquote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.
ISCO WOU NAAR AJAX?!?!
SVENOUTNUMETEEEN!1!1
Dat vind ik echt een fantastische voetballer.
De Eredivisie is een te laag niveau voor Isco.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordig
Gelukkig maar dat wereldspielers als Mikautadze , Mannsverk ofzo en Akpom bereid waren om naar onze marginale Liek te komen. Verrijking alom.quote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De Eredivisie is een te laag niveau voor Isco.
De enige stunt vind ik dat Lozano naar PSV wilde komen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wereldspielers als Mikautadze , Mannsverk ofzo en Akpom bereid waren om naar onze marginale Liek te komen. Verrijking alom.
Maakt me niet uit echt fenomenale speler.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordig
Het is niet zo dat met een aangepast systeem deze gasten ineens wel kunnen voetballen.quote:Op maandag 18 september 2023 22:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik denk oprecht dat we op dit moment het beste 5-3-2 kunnen spelen. We moeten terug naar de basis en defensieve zekerheid inbouwen. Hiervoor zou je kunnen opteren voor Avila, Hato en Sutalo centraal achterin. Daarnaast zet je vervolgens Sosa en Gaaie op de vleugels. Waarbij die twee echt in hun kracht gebruikt worden. Zet daarvoor nog een Tahirovic of Branco (die op deze manier beter mensen diep kan sturen). Berghuis geef je vervolgens een vrije rol op 10. Voorin kan je dan afwisselen met snelheid op de counter (Bergwijn / Forbs) en wat kracht (Brobbey/Akpom) of behendigheid (Mikautadze).
Al 20 tegendoelpuntenquote:Op maandag 18 september 2023 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jong Ajax gaat ook moeiteloos mee in het niveau zie ik.
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet zo dat met een aangepast systeem deze gasten ineens wel kunnen voetballen.
- Een simpele pass geven over tien meter naar iemand die helemaal vrij staat
- Een duel winnen als je met twee verdedigers om één aanvaller staat
- Een voorzet geven die niet over de achterlijn/zijlijn verdwijnt
- De bal bij je houden als er even niemand vrij staat
- Met je man meelopen bij balverlies
- Niet bij de omschakeling meteen drie meter buitenspel gaan staan zodat je de bal niet kan ontvangen
Het zijn simpele acties en inzichten in het voetbal dat niets te maken heeft met het systeem waar je in speelt.
Maar wat nou als we dan erachterkomen dat zelfs een pass over 5 meter te veel gevraagd is?quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.
Veel die punten kun je tackelen door een compacte formatie te gaan spelen en meer zekerheid in te bouwen vanuit achter.
Voor sommige is dat ongetwijfeld al zo. De komende maanden zal uitwijzen wie echt niet kan voetballen en welke spelers nog wel enige potentie hebben. In de winterstop kun je dan misschien nog een beetje orde op zaken stellen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar wat nou als we dan erachterkomen dat zelfs een pass over 5 meter te veel gevraagd is?
Jottem, kunnen we misschien eindelijk CL (die andere) spelen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor sommige is dat ongetwijfeld al zo. De komende maanden zal uitwijzen wie echt niet kan voetballen en welke spelers nog wel enige potentie hebben. In de winterstop kun je dan misschien nog een beetje orde op zaken stellen.
Dus dat, het is vaak nog zo'n gaten kaas bij counters, net als vorig jaar onder Schreuder waar het ook mis ging. Ga gewoon ook compacter spelen maak de doorgangen zo klein mogelijk en probeer ook meer ballen af te pakken. Je moet counters er bij de middenlijn al uit gehaald hebben. Dat streven moet er komen. Verder ben ik het totaal eens; probeer eerst een tijdje het 5-3-2 systeem, in ieder geval de komende 2 wedstrijden daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.
Veel die punten kun je tackelen door een compacte formatie te gaan spelen en meer zekerheid in te bouwen vanuit achter.
Hij deed overduidelijk een Pi-Airrrtje. Wat een idioot!quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou is Andy een aparte, maar zou hij echt zo dom zijn om nú een “Pierre” te doen, of zou er echt iets spelen?
Mijn mening is dat die twee spelers die qua aankoopprijs bijna tweederde van PSV/Feyenoord zijn er geen reet van bakken. Er geen reet voor doen. Er geen reet van snappen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat is je mening dan? Dat als Bergwijn en Brobbey niet konden voetballen zij domme criminelen waren?
Of heb ik iets gemist.
Mislintat heeft zich herinnerd dat Oliver Ruhnert Isco persoonlijk de deur uitschopte toen hij in Berlijn ineens veel meer tekengeld eiste toen puntje bij paaltje kwamquote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.
ISCO WOU NAAR AJAX?!?!
SVENOUTNUMETEEEN!1!1
Dat vind ik echt een fantastische voetballer.
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof die kneuzen in een 532 systeem ineens wel kunnen voetballen.
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.
Hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.
Kroes is Ajax' hoop. Schoon schip maken als hij er is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
Gewoon een dinsdag bij Ajax.
Ik ben wel positief hoor, het kan echt wel een slok beter en dat wordt het ook wel maar het is te laat om mee te doen om te prijzen en ik denk niet dat deze trainer geschikt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe gemoedstoestand van @:tarado
Onze oude wijze immer positieve fan![]()
Nu weet ik het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerst was onder Overmars ook al, ik weet niet hoe ver ze al met Steijn waren toen vd Sar eindelijk z'n bezwaar tegen Bosz liet varen en dat onderzoek geloof ik helemaal niets van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
nee nee dit is allemaal bedacht door de T en is allemaal niks van waarquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
lag je al te slapen gisteravond?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaatsquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaats
onzin praten over ajax moet niet kunnen op de nationale tv
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Willen is een groot woord, hij liet z'n bezwaren tegen hem vallen maar rijkelijk laat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.
weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.
Je kan niet zeggen dat hij niet naar Ajax wilde maar hij zal nu wel een beetje gniffelen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Was de enige die voldeed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Tja je kan niet 24/7 alles gaan volgen hè.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
lag je al te slapen gisteravond?
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Seizoen laten staan en dan liggen er 20+ in.quote:
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hato ook als je het mij vraagt, zie Sosa ook wel als lichtpuntje
Rensch is wel klaar denk ik, twee keer achter elkaar vroeg gewisseldquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Ja dat klopt, maar daar zou je met Bergwijn en Brobbey normaal gesproken al twee eerste keuzes hebben, het is alleen jammer dat met name die eerste structureel niet levert. Het ontbreken van een echte rechtsbuiten is wel een mis, al denk ik dat Forbs of Mikhautadze dat best kunnen invullen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is inderdaad prima qua inzet en maakte een goede goal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doen
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?
Volgens mij is de switch van 4-3-3 naar 5-3-2 minder heftig dan meteen naar 4-4-2.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe draait het niet nee, maar daar zijn de oorzaken makkelijk voor te benoemen. Veel verkocht, veel (laat) ingekocht), nieuwe staf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?
Het helpt al als je elf spelers hebt die hun taak begrijpen. Bij Rensch heb ik echt mijn twijfels of die uberhaupt snapt wat er van 'm gevraagd wordt in deze tactiek. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Bergwijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Neijenrode en Harvard betekent in dit geval duurbetaalde cursussen zonder enige (echte) waarde behalve de naam van de opleiding bovenop het certificaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en dan Sneijder die denkt dat ie met Neijenrode en Harvard wel op niveau kan komen om een club te leiden. Die vergeet dat intelligentie niet aan te leren valt
Heel ijverig rennen, buitenspel staan, bal in de handen van de keeper schieten, en 1x scoren. Hij levert te weinig in de afronding.quote:
Dat is het wel, maar ik verwacht van een spits wel meer dan dat dus moet hij hulp krijgen. Nu is het alle ballen op Brobbey maar probeer het eens op een andere manier. Laat Akpom hem helpen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Brobbey is inderdaad prima qua inzet en maakte een goede goal.
Rensch is al maanden AF, kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Rensch is wel klaar denk ik, twee keer achter elkaar vroeg gewisseld
Klopt, maar dat ligt dus meer aan de rest dan aan Brobbey, al vond ik m vandeweek ook soms wel een tikkeltje te egocentrisch. Er waren 1 of 2 situaties waarbij ie voor de eigen actie ging terwijl afleggen daar gewoon beter was.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar ik verwacht van een spits wel meer dan dat dus moet hij hulp krijgen. Nu is het alle ballen op Brobbey maar probeer het eens op een andere manier. Laat Akpom hem helpen.
Gewoon een domme kracht, veels te weinig voor Ajax 1. Het lijkt nog wat omdat de rest er al helemaal niks van bakt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ligt dus meer aan de rest dan aan Brobbey, al vond ik m vandeweek ook soms wel een tikkeltje te egocentrisch. Er waren 1 of 2 situaties waarbij ie voor de eigen actie ging terwijl afleggen daar gewoon beter was.
nog nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?
Dan moet je ook Akpom helpen en dat is niet hem op rechtsbuiten zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar ik verwacht van een spits wel meer dan dat dus moet hij hulp krijgen. Nu is het alle ballen op Brobbey maar probeer het eens op een andere manier. Laat Akpom hem helpen.
12 nieuwe spelers van totaal verschillende clubs waarvan een groot deel pas in de laatste week aansloot. Tel daar de interlands bij op en dan is het niet vreemd dat er momenteel totaal nog geen team staat.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie nou ook nog niet echt mokerslechte spelers bij de aankopen zoals vorig jaar, ik zie vooral geen team.
Dat is ook mijn zorg en dan hielp die tekst van 2 weken geleden dat het niet zijn selectie is ook 0 mee.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
12 nieuwe spelers van totaal verschillende clubs waarvan een groot deel pas in de laatste week aansloot. Tel daar de interlands bij op en dan is het niet vreemd dat er momenteel totaal nog geen team staat.
Betwijfel alleen of een trainer als Maurice de juiste man is om hier een team van de te maken.
Dat laatste lijkt mij ook het grote probleem, op tactisch gebied matig en ik vind het een zwaktebod van een trainer als hij naar z'n spelers gaat wijzen en dat heeft hij nu alweer 2 keer gedaan.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
12 nieuwe spelers van totaal verschillende clubs waarvan een groot deel pas in de laatste week aansloot. Tel daar de interlands bij op en dan is het niet vreemd dat er momenteel totaal nog geen team staat.
Betwijfel alleen of een trainer als Maurice de juiste man is om hier een team van de te maken.
Dat ze ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet je ook Akpom helpen en dat is niet hem op rechtsbuiten zetten.
Begrijp ik maar de trainer doet dat wel, dat begrijp ik dus niet, zet gewoon Berghuis hangend op rechts, die heeft wel de voetbalintelligentie om dat goed in te vullen.quote:
Gaat Steijn dan wat bidonnen op veld gooien of hoe werkt dit?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb wel een voorgevoel dat de wedstrijd zondag gestaakt zal worden bij een negatieve tussenstand voor de Galactico's
Dat viel mij ook enorm tegen. Vond hem juist in de voorbereiding heel relaxed en communicatief goed overkomen. Je hoorde ten Hag ook niet klagen toen het in zijn eerste weken niet goed ging en ook hij kreeg enorm veel shit over zich heen vanuit de media. Als trainer in de top hoor je daar boven te staan en de selectie te beschermen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt mij ook het grote probleem, op tactisch gebied matig en ik vind het een zwaktebod van een trainer als hij naar z'n spelers gaat wijzen en dat heeft hij nu alweer 2 keer gedaan.
Die had gelukkig Overmars die achter hem stond maar daarom ook politiek gezien niet zo handig van Steijn om Mislintat ook af te vallen en die heeft dan weer het nadeel dat er geen echte directeur is die hem dekt, dus allebei een beetje vogelvrij.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat viel mij ook enorm tegen. Vond hem juist in de voorbereiding heel relaxed en communicatief goed overkomen. Je hoorde ten Hag ook niet klagen toen het in zijn eerste weken niet goed ging en ook hij kreeg enorm veel shit over zich heen vanuit de media. Als trainer in de top hoor je daar boven te staan en de selectie te beschermen.
Eens, maar het had niet veel gescheeld of ten Hag had eruit gevlogen. Ik heb zelf ook nog #tenhagout geroepenquote:Op dinsdag 19 september 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had gelukkig Overmars die achter hem stond maar daarom ook politiek gezien niet zo handig van Steijn om Mislintat ook af te vallen en die heeft dan weer het nadeel dat er geen echte directeur is die hem dekt, dus allebei een beetje vogelvrij.
Die Kroes moet toch ook denken dat het 2 ontzettende koekenbakkers zijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die had gelukkig Overmars die achter hem stond maar daarom ook politiek gezien niet zo handig van Steijn om Mislintat ook af te vallen en die heeft dan weer het nadeel dat er geen echte directeur is die hem dekt, dus allebei een beetje vogelvrij.
Dan begrijp je niks van het Ajax-publiek of van de ArenA an sich.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb wel een voorgevoel dat de wedstrijd zondag gestaakt zal worden bij een negatieve tussenstand voor de Galactico's
Ik niet, maar omdat je/ik wel zag dat hij met een proces bezig was, dat gevoel heb ik nu niet bij Steijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, maar het had niet veel gescheeld of ten Hag had eruit gevlogen. Ik heb zelf ook nog #tenhagout geroepen.
ahahahha Galactico'squote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik weet niet hoe dat gegaan is maar ik denk dat Kroes zelf die situatie ook onderschat heeft en het is aan hem en AZ, Ajax is geen partij ondanks dat AZ dat graag wil.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die Kroes moet toch ook denken dat het 2 ontzettende koekenbakkers zijn.
Overigens om echt rust in de tent te krijgen - WAAROM gaat Ajax niet gewoon met AZ in tafel om Kroes ASAP te laten beginnen...echt, je geeft 110 miljoen uit aan transfers, geef 5 miljoen uit om de bestuurlijke onrust te beteugelen, want je hebt GEEN TIJD om te wachten tot Maart. Kleinste investering met het grootste resultaat als je het mij vraagt.
Domme kracht is wat kort door de bocht natuurlijk, maar ben het wel met je eens dat je in dit Ajax al snel goed lijkt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon een domme kracht, veels te weinig voor Ajax 1. Het lijkt nog wat omdat de rest er al helemaal niks van bakt.
Akpom is mokerslecht, verder wel eens, in potentie zullen het best goede spelers zijn ook al vind ik een paar sowieso niet het niveau wat Ajax nastreeft (vdBoomen het beste voorbeeld).quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie nou ook nog niet echt mokerslechte spelers bij de aankopen zoals vorig jaar, ik zie vooral geen team.
Om een speler te beoordelen moet je hem op z'n minst wel op z'n eigen positie gezien hebben, maar afbranden is uiteraard makkelijker en leuker. Huntelaar op rechstbuiten was waarschijnlijk ook geen succes geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akpom is mokerslecht, verder wel eens, in potentie zullen het best goede spelers zijn ook al vind ik een paar sowieso niet het niveau wat Ajax nastreeft (vdBoomen het beste voorbeeld).
Soms zie je het gewoon. Als Art van Peppen mee zou doen zou het ook opvallen dat hij daar niet hoort, ongeacht zijn positie. Dit is gewoon een middenmootspits met een gouden pik jaartje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Om een speler te beoordelen moet je hem op z'n minst wel op z'n eigen positie gezien hebben, maar afbranden is uiteraard makkelijker en leuker. Huntelaar op rechstbuiten was waarschijnlijk ook geen succes geweest.
Sorry maat maar jouw mening in deze neem ik niet zo serieus, misschien ga je wel gelijk krijgen maar ik vind je oordeel wat te snel, dat het geen Messi(as) is zie ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Soms zie je het gewoon. Als Art van Peppen mee zou doen zou het ook opvallen dat hij daar niet hoort, ongeacht zijn positie. Dit is gewoon een middenmootspits met een gouden pik jaartje.
Ik ben echt niet snel van het speler direct afschrijven, zeker niet in een elftal wat totaal niet loopt én een speler die op de verkeerde positie loopt, maar dit valt gewoon heel erg op.
Wat ik van hem gezien heb inderdaad een beetje een type Huntelaar, die kon ook niet voetballen, nu weet ik niet wat voor rendement deze jongen heeft/had want dat lag bij Huntelaar wel hoog.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
Hij was toch van de intikkertjes in z'n highlights. Dat is meer goede plek op het juiste moment voor het doel.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax had dus Donny vd Beek, Tagliafico, Ziyech en zelfs Isco kunnen hebben. Lekker gewerkt van Mislintat.
OK Hans en waarop denk je dat het allemaal niet door is gegaan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax had dus Donny vd Beek, Tagliafico, Ziyech en zelfs Isco kunnen hebben. Lekker gewerkt van Mislintat.
ja echt belachelijk bonucci had ook willen komen en isco ik denk dat messi ook wel had gewild maar misluktat wilde ze nietquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Dit maar dan niet sarcastisch.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
Ben je al uit de schuld sanering na je fifa punten verslaving Jorientje?quote:Op dinsdag 19 september 2023 11:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan had ik liever Tadic gehouden, die verdiende veel maar leverde ook.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:26 schreef Simmertje het volgende:
Donny vd Beek heb je gewoon Taylor 2.0, Tagliafico vooral voor het sentiment leuk maar met Sosa heb je ook meteen iemand voor langere termijn. Ziyech had leuk geweest maar vraag mij af hoeveel salaris je had neer moeten leggen, geloof niet dat hij voor een vriendenprijsje bij Ajax had willen spelen.
Lolquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:20 schreef Simmertje het volgende:
Trainer van Marseille ontslagen zo te lezen. Lekker potje donderdag.
Bestaan deze mensen echt?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je al uit de schuld sanering na je fifa punten verslaving Jorientje?
Los van of je dat had moeten doen of niet - het zijn een beetje namen zoals PSV heeft gescout, min of meer namen waarvan je weet wat je in huis haalt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef RamboDirk het volgende:
De lamme tegen de blinde, al is Papin wel een god.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:20 schreef Simmertje het volgende:
Hoe houdbaar dat beleid gaat zijn gaan we meemaken, hun loonlijst lijkt me nu hoger dan die van Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Los van of je dat had moeten doen of niet - het zijn een beetje namen zoals PSV heeft gescout, min of meer namen waarvan je weet wat je in huis haalt.
Cruijff vond hem niks. En terecht.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
De lamme tegen de blinde, al is Papin wel een god.
Ja als Mislintat als eis had meegekregen het salaris huis op orde te krijgen snap ik dat je met deze namen dat niet voor elkaar gaat krijgen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe houdbaar dat beleid gaat zijn gaan we meemaken, hun loonlijst lijkt me nu hoger dan die van Ajax.
Dat lijkt me de enige reden waarom Tadic is vertrokken en ze Klaassen ook hebben laten gaan, daarom vind ik het wat vreemd dat ze Bergwijn niet hebben verkocht, dat is best een leuke speler hoor (al zien we daar te weinig van) maar toch niet eentje waar je een team omheen bouwt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja als Mislintat als eis had meegekregen het salaris huis op orde te krijgen snap ik dat je met deze namen dat niet voor elkaar gaat krijgen.
Het is gewoon behelpen nu. De feiten zijn wel dat Mislintat 50 miljoen winst heeft gepakt op transfers, vraag is alleen een beetje wat je daaraan hebt als blijkt dat weer alles moet worden doorgeselecteerd volgende zomer en er weer slechts Europa League voetbal wordt binnengehaald.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe houdbaar dat beleid gaat zijn gaan we meemaken, hun loonlijst lijkt me nu hoger dan die van Ajax.
Het blijft afwachten maar denk dat er een aardige basis is neergezet qua verdediging en middenveld, aanvallend is dat wat onzekerder, daar zal je misschien volgend seizoen of deze winterstop weer stappen in moeten zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon behelpen nu. De feiten zijn wel dat Mislintat 50 miljoen winst heeft gepakt op transfers, vraag is alleen een beetje wat je daaraan hebt als blijkt dat weer alles moet worden doorgeselecteerd volgende zomer en er weer slechts Europa League voetbal wordt binnengehaald.
Maar het heeft er in ieder geval de schijn van dat Ajax nog wel even op zijn goede naam kan teren, hoe lang dat is weet je niet.
goed voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 19 september 2023 13:20 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind je erg optimistisch, ik vind de selectie van Ajax momenteel niet eens van het niveau AZ. Misschien nog net niveau Twente.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft afwachten maar denk dat er een aardige basis is neergezet qua verdediging en middenveld, aanvallend is dat wat onzekerder, daar zal je misschien volgend seizoen of deze winterstop weer stappen in moeten zetten.
Het kampioenschap moet uit je hoofd zetten maar als ze het op de rit krijgen kom je toch weer in de top 3 uit, AZ en Twente houden het meestal niet vol ondanks hun aardige start.
Dan zit je in de vCL, dat moet voor Ajax wel te doen zijn gezien de ranking.
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen
Dat soort clubs komen in de regel nooit boven de 70 punten dus op basis daarvan denk ik dat Ajax dat wel kan redden maar dan moet het wel snel verbeteren qua puntverlies.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind je erg optimistisch, ik vind de selectie van Ajax momenteel niet eens van het niveau AZ. Misschien nog net niveau Twente.
Op basis waarvan vind jij ze beter dan AZ?
Gaat niet om Steijn. Gaat om de TD en de leiding.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet volgen
Die speelt al 3 jaar in het eerste. Was net zo onwennig of erger dan alle verse aankopen. En oh zo slap in de duels.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
En afscheid nemen van Rensch althans voorlopig. Die mist alle punten die ik zojuist opnoemde.
Denk dat het ook een domino effect is wat er dan in sluipt in die wedstrijd. Er hoeft maar 1 speler een kardinale fout te maken dan steekt degene de rest van de ploeg aan en gaat het als een lopend vuurtje door het hele elftal heen, zoals afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Die speelt al 3 jaar in het eerste. Was net zo onwennig of erger dan alle verse aankopen. En oh zo slap in de duels.
Welke bagger?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om Steijn. Gaat om de TD en de leiding.
De trainer kan er geen flikker aan doen dat hij bagger in zijn mik geschoven krijgt.
BRANIEquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:20 schreef freaky40 het volgende:
Steijn valt niets te verwijten, de spelers kun je alleen verwijten dat de mentaliteit anders en weer des Ajax moet worden met Branie, snelheid en lef. Die gelatenheid van afgelopen zondag kon echt niet.
Onzin, hebben we de mouwen opstropen al gehad?quote:
Jij snapt het beter, ga jij dan het veld in pipo!quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Onzin, hebben we de mouwen opstropen al gehad?
Ik begrijp wel dat het niet makkelijk is met een nieuwe selectie maar hou het dan een beetje simpel en al 3 wedstrijden geen kans creeren, is dat ook mentaliteit?
OK mammalouquote:Op dinsdag 19 september 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij snapt het beter, ga jij dan het veld in pipo!
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Steijn moet echt zsm weg. Akpom rechtsbuiten, Rensch Rechtsback, Berghuis op 10
Het is een intelligente speler maar geen middenvelder, kan gewoon prima als hangende rechtsbuiten, dat hij van daaruit weleens in die 10 positie komt is beter.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.
Wat zou jouw opstelling zijn?quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach Steijn moet echt zsm weg. Akpom rechtsbuiten, Rensch Rechtsback, Berghuis op 10
Berghuis rechtsbuiten, akpom op 10, Brobbey spits en Bergwijn linksbuiten. Pleur die Gaaei er maar in voor Rensch en Branco hoef ik nooit meer te zien spelen in een Ajax shirt en je bent er. Rest mag je gewoon laten staan.quote:
Van Dijk ook geflopt matige speler.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Berghuis is een mislukte premier league speler die er leuk uitkwam bij een gemankeerd Feijenoord. Mislukt als international en miste recent nog een penalty tegen Argentinie op het wk. Geen hoogvlieger, leuk dravertje met goede babbel.
Ik twijfel momenteel over de keeper maar okquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berghuis rechtsbuiten, akpom op 10, Brobbey spits en Bergwijn linksbuiten. Pleur die Gaaei er maar in voor Rensch en Branco hoef ik nooit meer te zien spelen in een Ajax shirt en je bent er. Rest mag je gewoon laten staan.
Ja de keeper zal ook om het even zijn. Dat middenveld is wel treurigquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel over de keeper maar ok
Gorter
Gaaei-Sutalo-Hato-Sosa
Mannsverk- Tahirovic
Taylor
Berghuis-Brobbey-Bergwijn
Ik denk niet dat Ajax momenteel met 4 aanvallers moet spelen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja de keeper zal ook om het even zijn. Dat middenveld is wel treurig
Hopelijk hebben Mannsverk en Tahirovic geleerd van afgelopen weekend, want die begonnen echt extreem slecht aan de wedstrijd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik twijfel momenteel over de keeper maar ok
Gorter
Gaaei-Sutalo-Hato-Sosa
Mannsverk- Tahirovic
Taylor
Berghuis-Brobbey-Bergwijn
Afgelopen wedstrijd denk ik alleen Hato, Sosa en Brobbey een voldoende?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben Mannsverk en Tahirovic geleerd van afgelopen weekend, want die begonnen echt extreem slecht aan de wedstrijd.
Gorter is wel echt pure armoe. Je houdt je hart vast als er een afstandsschot wordt afgevuurd op hem.
Zoiets ja. Sosa vond ik een lichtpuntje, deed mij wel enigszins aan Tagliafico denken. Sutalo vooral extreem ongelukkig, hopelijk herpakt hij zich donderdag. Rensch inderdaad NOOIT meer opstellen, die speelt over een paar jaar maximaal bij Heracles. Ben geen fan van Taylor, maar momenteel is hij (erg genoeg) de enige middenvelder met ervaring bij Ajax.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd denk ik alleen Hato, Sosa en Brobbey een voldoende?
Ik ben ook geen fan van Taylor maar ik denk dat hij als voorste middenvelder wel op z'n best is en als je 2 backs hebt die graag opkomen lijkt het me beter om geen aanvallers op je middenveld neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zoiets ja. Sosa vond ik een lichtpuntje, deed mij wel enigszins aan Tagliafico denken. Sutalo vooral extreem ongelukkig, hopelijk herpakt hij zich donderdag. Rensch inderdaad NOOIT meer opstellen, die speelt over een paar jaar maximaal bij Heracles. Ben geen fan van Taylor, maar momenteel is hij (erg genoeg) de enige middenvelder met ervaring bij Ajax.
En daarom denk ik dat 5-3-2 momenteel een betere opstelling is voor dit Ajax, dan heb je een extra verdediger achterin voor de opkomende backs. Avila zijn favoriete positie is toch ook centraal achterin?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Taylor maar ik denk dat hij als voorste middenvelder wel op z'n best is en als je 2 backs hebt die graag opkomen lijkt het me beter om geen aanvallers op je middenveld neer te zetten.
Hohoho, Bergosso speelde op 10 ook RKC aan flarden. Ooit. Maar goed, Steijn zet hem daar om "voetbal in de ploeg te brengen". Euh, ja, ok. Hij bedoelt: ik zet Berghuis daar neer en hoopt dat ie wat goeds met de bal doet.quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Berghuis op 10 project flopt (los van 1 goed potje tegen Sporting ofzo) ook al 2 jaar volledig.
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:24 schreef Simmertje het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat 5-3-2 momenteel een betere opstelling is voor dit Ajax, dan heb je een extra verdediger achterin voor de opkomende backs. Avila zijn favoriete positie is toch ook centraal achterin?
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...quote:Op dinsdag 19 september 2023 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hangt er vanaf wie hem vervangt maar vind je hem goed dan?quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...
Was het echt zo erg ja? Heb het zelf niet gezien want was op vakantie, heb de samenvatting ook niet willen terugkijken.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.
Waarschijnlijk beter dan nu.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja Steijn weg, en dan gaat het ineens marcheren...joe...
Gewoon met 9 man starten want het gros van de aankopen zal het ook bij Heerenveen het heel moeilijk krijgen om aan spelen toe te komen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja maar die heeft het balgevoel van een 5e klasser, dus misschien moeten we die ook maar gewoon niet opstellen.
Eens, iedereen wist dat Steijn niet geschikt zou zijn voor deze positie. Had dan gewoon lekker Heitinga laten zitten.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mislintat Steijn gaat ontslaan dan mag hij zelf ook wel weg hoor. Sterk staaltje incompetentie.
En het overleven van de Sturmbahnfuhrer is begonnen .quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club.
https://www.voetbalzone.n(...)lf-ook-vrezen/424375
Beste nieuws van de dagquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club.
Dat zit er dan ook dik in.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Mislintat Steijn gaat ontslaan dan mag hij zelf ook wel weg hoor. Sterk staaltje incompetentie.
Inderdaad gewoon een doorsnee dinsdag bij Ajaxquote:Op dinsdag 19 september 2023 16:43 schreef Simmertje het volgende:
Dat kan Van Gaal toch niet, trainer wel.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:51 schreef Simmertje het volgende:
van Gaal tijdelijk technisch directeur? Maar welke trainer?
Daar kun je nog niets zinnigs over zeggen omdat zijn materiaal pas net binnen is. Als je hem nu de wacht aan zegt is dat hetzelfde als in zijn voorbereiding wat normaliter in de zomermaanden gebeurd, hem gelijk al gaat ontslaan. Slaat dus als kut op Dirk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie hem vervangt maar vind je hem goed dan?