Die zou ook niet verder komen dan afbraakvoetbal maar dan win je wellicht wel de meeste potjes op pure kwaliteit. In ieder geval een trainer die duidelijkheid schept en gezien zijn reputatie komt hij er ook wel mee weg als de resultaten op zijn minst behoorlijk zijn.quote:
Dat is niet heel makkelijk, maar gewoon een feit. Steijn valt misschien wel iets te verwijten maar daar is het nu nog te vroeg voor om die harde conclusie te maken. Vooralsnog krijgt Steijn het voordeel van de twijfel en gaat hij helemaal nergens heen. En terecht.quote:Op maandag 18 september 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel makkelijk, ik wil niet alles op Steijn schuiven maar dit kan echt wel beter.
532 tegen feyenoord zou wel grappig zijn jaquote:Op maandag 18 september 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Het is misschien ook wel eens tijd om van dat z.g.n. Ajax systeem af te stappen voorlopig. Denk dat 5-3-2 toch een beter systeem is bij sommige wedstrijden.
Het kan blijkbaar wel, want dat is bij ajax gebeurdquote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat die kennelijk niet haalbaar waren of andere keuzes hebben gemaakt.
Bij Feyenoord komt geen speler binnen zonder instemming van Slot.
Je kan als TD toch niet heel autoritair zeggen hier heb je spelers die mij persoonlijk wel interessant lijken kijk maar wat je er verder mee doet of ze passen in het systeem dat je wil spelen?
Ik ben al naar het nadeel van de twijfel geschakeld, al 3 wedstrijden geen kans gecreeerd, dat is gewoon matiger dan matig.quote:Op maandag 18 september 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is niet heel makkelijk, maar gewoon een feit. Steijn valt misschien wel iets te verwijten maar daar is het nu nog te vroeg voor om die harde conclusie te maken. Vooralsnog krijgt Steijn het voordeel van de twijfel en gaat hij helemaal nergens heen. En terecht.
Ajax systeem is net zoiets als Ajax spits, dat bestaat niet.quote:Op maandag 18 september 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Het is misschien ook wel eens tijd om van dat z.g.n. Ajax systeem af te stappen voorlopig. Denk dat 5-3-2 toch een beter systeem is bij sommige wedstrijden.
gerapporteerd.quote:Op maandag 18 september 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet hoe kritisch het publiek tegenwoordig is, maar 20 jaar geleden werd Adriaanse eruit gegooid omdat hij 5-3-2 speelde en Van Basten geen goede ruiter vond. Supporters mad. Volgens mij stonden we zelfs bovenaan toen.quote:Op maandag 18 september 2023 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax systeem is net zoiets als Ajax spits, dat bestaat niet.
Het is dat de bedragen daar een stuk lager liggen maar dat gaat toch ook niet allemaal goed, het is gewoon best moeilijk om een selectie samen te stellen, zeker als het verloop heel groot is en ik ben er geen voorstander van de trainer daarin teveel zeggenschap te geven.quote:Op maandag 18 september 2023 12:23 schreef Elan het volgende:
Bij Feyenoord komt geen speler binnen zonder instemming van Slot.
Steijngod speelde al iets van 4-4-2, of 4-2-4, met Akpom, de als spits gehaalde 10 op rechtsbuiten die daar niet moet staan.quote:
Ten Hag kwam met Klaiber Labyad aanzetten.quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is dat de bedragen daar een stuk lager liggen maar dat gaat toch ook niet allemaal goed, het is gewoon best moeilijk om een selectie samen te stellen, zeker als het verloop heel groot is en ik ben er geen voorstander van de trainer daarin teveel zeggenschap te geven.
De Boer kreeg op een gegeven moment teveel te zeggen en kwam met Gudelj en dat soort spelers aan, daar moet je ook voor waken en vorig seizoen werd er op die manier ook allemaal shit binnen gehaald.
quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Steijngod speelde al iets van 4-4-2, of 4-2-4, met Akpom, de als spits gehaalde 10 op rechtsbuiten die daar niet moet staan.
Ik heb er echt helemaal geen zin in, maar ik ga wel.quote:Op maandag 18 september 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel maar of ze allemaal komen is de vraag.
Dan is het geen keuze, maar een opgelegd feit. Dat is wat anders dan Steijn aangeeft.quote:Op maandag 18 september 2023 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Andere keuzes" impliceert dat Mislintat hem heeft genegeerd. Dat is niet zo. Er wordt per positie een wensenlijstje gemaakt en dan gebeurt het vaak genoeg dat nummer 1 onhaalbaar is omdat te duur en nummer 2 niet wil dan ga je zo verder.
De tragiek van een stervende mastodont heeft iets moois, dus ik ga zeker kijken.quote:Op maandag 18 september 2023 13:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal geen zin in, maar ik ga wel.
Misschien dat we donderdag verrast worden en er wat zelfvertrouwen komt
Haggie kan ook niet aankopen en dat wordt bij ManU nu ook zijn ondergang.quote:Op maandag 18 september 2023 13:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten Hag kwam met Klaiber Labyad aanzetten.![]()
Je moet de trainer nooit te veel macht geven over transfers.
Kudus kwam van de nr 6 van Denemarken toen FC Nordsjælland. De positie van een club of kracht van een competitie zegt niet alles.quote:Op maandag 18 september 2023 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor zo'n Gaaei, die komt van de huidige nr. 8 in Denemarken. Dat is toch niet het niveau dat je moet nastreven in Amsterdam.
Kudus was een veel groter talent, die Gaaei heeft nog niets laten zien.quote:Op maandag 18 september 2023 13:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kudus kwam van de nr 6 van Denemarken toen FC Nordsjælland. De positie van een club of kracht van een competitie zegt niet alles.
4231 speelt hij waar overigens Akpom vrij productief in was evenals Mikautadze. Van den Boomen speelde ook in dat systeem. Ik zou zeggen dat het gewenste systeem is aangezien de aankopen daar wel bij aansluiten.quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Steijngod speelde al iets van 4-4-2, of 4-2-4, met Akpom, de als spits gehaalde 10 op rechtsbuiten die daar niet moet staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |