'Het is onze club' is altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
Zo dan.quote:Op maandag 18 september 2023 17:56 schreef Malavita het volgende:
[..]
die 2 zijn sowieso rijp voor een instelling, net als wie dit vrijwillig elke x kijkt.
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Nederlandse spelers opstellen hoe dan ook of ze goed genoeg zijn of niet.quote:Op maandag 18 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Spot on Kale en Kokkie aflevering. Hopelijk spelen ze hem af op de burelen in de Arena....verplichte kost!
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.quote:Op maandag 18 september 2023 18:26 schreef Malavita het volgende:
[..]
want op het veld is het niet al genoeg ellende om naar te kijken?
iets met hoge toppen diepe dalen.quote:Op maandag 18 september 2023 18:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de tijd dat we ons druk konden maken of we ipv 3-0 met 7-0 hadden moeten winnen leuker.
Maar goed, donderdag nieuwe ronde en nieuwe kansen.
berghuis had daar wel een mooie uitspraak over... iets met werken voor je ....geld.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.quote:Op maandag 18 september 2023 16:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valentijn bedoelt dat hij zelf dit heeft bedacht?
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk gevenquote:Op maandag 18 september 2023 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
KALE: TOT ZOVER EN NIET VERDER! KLAAR!
Als dat al woedend is.quote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Bus opwachten na Ajax - Feyenoord, ook al spelen ze thuis. Die bus gaat kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 16:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kale zegt wel dat er nu niemand staat bij de arena die zegt: "tot hier en niet verder!" dan moet hij maar eens wachten wanneer Ajax nog een keer verliest.
cc: @:Mani89 @:tjacka
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat je als zogenaamd Feyenoord supporter zo druk bent met Ajax is wel gênant. Je gaat toch ook niet die rommel van Van Hanegem lezen of kijken als Feyenoord weer eens 15 slechte jaren heeft.
Als je geen werk hebt blijft er tijd over zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 18 september 2023 19:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Ik volg Ajax toch best redelijk. En klaas kijkt nog een stuk meer dan ikDie zat oefenwedstrijdjes te kijken ergens op een dinsdag middag op een werkdag
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.quote:
Klaas heeft altijd gelijkquote:Op maandag 18 september 2023 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nu net gekeken. En ja in de eerste 20 sec is die idd aardig woest. Wat ik van de rest zei klopt ook nog steeds. Maar over vandaag moet ik je gelijk geven
Klinkt niet als een goede sfeer op het bedrijf.quote:Op maandag 18 september 2023 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Komt van de scoutingafdeling die zo'n puinhoop was dat niemand meer met elkaar sprak (maar wel allemaal met de T). Maar ze hebben zich daar nu verenigd in hun haat van Mislintat omdat die toen die de puinhopen daar zag ze snel is gaan negeren en met de man van Ellen Hoog het maar is gaan regelen.
Mwah, Vlap was ook niet onaardig.quote:Op maandag 18 september 2023 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die zou gisteren waarschijnlijk de beste man op het veld zijn inderdaad.
Dat je tactisch overklast wordt en pas na pakweg 60 minuten er een antwoord op hebt is de schuld van alles en iedereen behalve de technische staf. Tuurlijk.quote:Op maandag 18 september 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het begint van boven af. Onderop valt niets te verwijten op dit moment.
Je kan hier niet zomaar binnen komen denderen wat roepen en ons laten afvragen waar je het in godsnaam over hebt. Dat is gewoon onbeschoft.quote:Op maandag 18 september 2023 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Wat krijgen we nou? Duistere dealtjes?
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst:quote:Op maandag 18 september 2023 21:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan hier niet zomaar binnen komen denderen wat roepen en ons laten afvragen waar je het in godsnaam over hebt. Dat is gewoon onbeschoft.
Als mod had ik meer van je verwacht.
Dat was vriendelijk.quote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst: [ twitter ]
Meydegodquote:Op maandag 18 september 2023 21:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Beetje vriendelijker mag hoor, maar tot u dienst: [ twitter ]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.quote:
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordigquote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.
ISCO WOU NAAR AJAX?!?!
SVENOUTNUMETEEEN!1!1
Dat vind ik echt een fantastische voetballer.
De Eredivisie is een te laag niveau voor Isco.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordig
Gelukkig maar dat wereldspielers als Mikautadze , Mannsverk ofzo en Akpom bereid waren om naar onze marginale Liek te komen. Verrijking alom.quote:Op maandag 18 september 2023 21:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
De Eredivisie is een te laag niveau voor Isco.
De enige stunt vind ik dat Lozano naar PSV wilde komen.quote:Op maandag 18 september 2023 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat wereldspielers als Mikautadze , Mannsverk ofzo en Akpom bereid waren om naar onze marginale Liek te komen. Verrijking alom.
Maakt me niet uit echt fenomenale speler.quote:Op maandag 18 september 2023 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al jaren matig . Maar hij kan wel ballen over 5 meter gewoon in de voet spelen , dat is al heel wat tegenwoordig
Het is niet zo dat met een aangepast systeem deze gasten ineens wel kunnen voetballen.quote:Op maandag 18 september 2023 22:35 schreef Mestreech1990 het volgende:
Ik denk oprecht dat we op dit moment het beste 5-3-2 kunnen spelen. We moeten terug naar de basis en defensieve zekerheid inbouwen. Hiervoor zou je kunnen opteren voor Avila, Hato en Sutalo centraal achterin. Daarnaast zet je vervolgens Sosa en Gaaie op de vleugels. Waarbij die twee echt in hun kracht gebruikt worden. Zet daarvoor nog een Tahirovic of Branco (die op deze manier beter mensen diep kan sturen). Berghuis geef je vervolgens een vrije rol op 10. Voorin kan je dan afwisselen met snelheid op de counter (Bergwijn / Forbs) en wat kracht (Brobbey/Akpom) of behendigheid (Mikautadze).
Al 20 tegendoelpuntenquote:Op maandag 18 september 2023 23:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jong Ajax gaat ook moeiteloos mee in het niveau zie ik.
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.quote:Op maandag 18 september 2023 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet zo dat met een aangepast systeem deze gasten ineens wel kunnen voetballen.
- Een simpele pass geven over tien meter naar iemand die helemaal vrij staat
- Een duel winnen als je met twee verdedigers om één aanvaller staat
- Een voorzet geven die niet over de achterlijn/zijlijn verdwijnt
- De bal bij je houden als er even niemand vrij staat
- Met je man meelopen bij balverlies
- Niet bij de omschakeling meteen drie meter buitenspel gaan staan zodat je de bal niet kan ontvangen
Het zijn simpele acties en inzichten in het voetbal dat niets te maken heeft met het systeem waar je in speelt.
Maar wat nou als we dan erachterkomen dat zelfs een pass over 5 meter te veel gevraagd is?quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.
Veel die punten kun je tackelen door een compacte formatie te gaan spelen en meer zekerheid in te bouwen vanuit achter.
Voor sommige is dat ongetwijfeld al zo. De komende maanden zal uitwijzen wie echt niet kan voetballen en welke spelers nog wel enige potentie hebben. In de winterstop kun je dan misschien nog een beetje orde op zaken stellen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Maar wat nou als we dan erachterkomen dat zelfs een pass over 5 meter te veel gevraagd is?
Jottem, kunnen we misschien eindelijk CL (die andere) spelen.quote:Op maandag 18 september 2023 23:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor sommige is dat ongetwijfeld al zo. De komende maanden zal uitwijzen wie echt niet kan voetballen en welke spelers nog wel enige potentie hebben. In de winterstop kun je dan misschien nog een beetje orde op zaken stellen.
Dus dat, het is vaak nog zo'n gaten kaas bij counters, net als vorig jaar onder Schreuder waar het ook mis ging. Ga gewoon ook compacter spelen maak de doorgangen zo klein mogelijk en probeer ook meer ballen af te pakken. Je moet counters er bij de middenlijn al uit gehaald hebben. Dat streven moet er komen. Verder ben ik het totaal eens; probeer eerst een tijdje het 5-3-2 systeem, in ieder geval de komende 2 wedstrijden daarna zien we wel verder.quote:Op maandag 18 september 2023 23:52 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Al die punten wat je noemt zijn juist redenen om het wel te doen. Je ziet dat de ruimtes veel te groot worden met het 433 systeem dat we nu spelen. De middenvelders moeten een veel te groot gat overbruggen, centrale verdediging is kwetsbaar, spits staat op een eiland en rent zich kapot.
Veel die punten kun je tackelen door een compacte formatie te gaan spelen en meer zekerheid in te bouwen vanuit achter.
Hij deed overduidelijk een Pi-Airrrtje. Wat een idioot!quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou is Andy een aparte, maar zou hij echt zo dom zijn om nú een “Pierre” te doen, of zou er echt iets spelen?
Mijn mening is dat die twee spelers die qua aankoopprijs bijna tweederde van PSV/Feyenoord zijn er geen reet van bakken. Er geen reet voor doen. Er geen reet van snappen.quote:Op maandag 18 september 2023 17:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat is je mening dan? Dat als Bergwijn en Brobbey niet konden voetballen zij domme criminelen waren?
Of heb ik iets gemist.
Mislintat heeft zich herinnerd dat Oliver Ruhnert Isco persoonlijk de deur uitschopte toen hij in Berlijn ineens veel meer tekengeld eiste toen puntje bij paaltje kwamquote:Op maandag 18 september 2023 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Disclaimer: ik kijk van offside terug maar hoor ik dat nou goed.
ISCO WOU NAAR AJAX?!?!
SVENOUTNUMETEEEN!1!1
Dat vind ik echt een fantastische voetballer.
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.quote:Op dinsdag 19 september 2023 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net alsof die kneuzen in een 532 systeem ineens wel kunnen voetballen.
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is de grootste kneus de trainer, dacht dat we die met Johnny al gehad hadden maar het kan altijd erger.
Hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had 'm vandaag nog de deur uitgedaan eerlijk gezegd.
Kroes is Ajax' hoop. Schoon schip maken als hij er is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
Gewoon een dinsdag bij Ajax.
Ik ben wel positief hoor, het kan echt wel een slok beter en dat wordt het ook wel maar het is te laat om mee te doen om te prijzen en ik denk niet dat deze trainer geschikt is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik moet nog even wennen aan de nieuwe gemoedstoestand van @:tarado
Onze oude wijze immer positieve fan![]()
Nu weet ik het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerst was onder Overmars ook al, ik weet niet hoe ver ze al met Steijn waren toen vd Sar eindelijk z'n bezwaar tegen Bosz liet varen en dat onderzoek geloof ik helemaal niets van.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Ruzie in de scouting. Sar wilde toch Bosz. Mislintat ging toch voor Steijn. Onderzoek naar geld verdienen aan transfers.
nee nee dit is allemaal bedacht door de T en is allemaal niks van waarquote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
lag je al te slapen gisteravond?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Goh..
https://www.voetbalprimeu(...)deals-mislintat.html
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaatsquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat wel hele gevaarlijke uitspraken en dan "ik hoorde in de wandelgangen" dat is niveau Yvonne.
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
4 weken schorsing lijkt mij op zijn plaats
onzin praten over ajax moet niet kunnen op de nationale tv
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:58 schreef Scrummie het volgende:
Willen is een groot woord, hij liet z'n bezwaren tegen hem vallen maar rijkelijk laat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als Sar echt Bosz wilde is het gelijk +10 bonuspunten voor hem.
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt onzin en onzin, ik weet dat is moeilijk voor je.
weet niet wat dat isquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
Atypisch is dan ook een groot van van lifeofeyvonne.
Je kan niet zeggen dat hij niet naar Ajax wilde maar hij zal nu wel een beetje gniffelen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat Bosz zeer tevreden is met zijn keuze.
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:29 schreef Malavita het volgende:
[..]
En durven een aantal keuzes te maken. Niet met een rechtsbuiten spelen als je die niet hebt, brobbey en bergwijn ff banken. Dat soort dingen.
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben wellicht naïef maar ik denk dat we nog best een leuk seizoen kunnen gaan krijgen, het kost even tijd door die kutvoorbereiding. Ik denk nog steeds wel dat Mislintat goed heeft ingekocht, je moet alleen de poppetjes wel op de juiste plek gaan krijgen.
Was de enige die voldeed.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Tja je kan niet 24/7 alles gaan volgen hè.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
lag je al te slapen gisteravond?
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Brobbey banken? Heb je de laatste wedstrijden niet gekeken?
Seizoen laten staan en dan liggen er 20+ in.quote:
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doenquote:Op dinsdag 19 september 2023 09:49 schreef Malavita het volgende:
[..]
nee, zit op een plek in de wereld waar ik wat lastiger kan kijken. Maargoed, wellicht dan niet het beste voorbeeld als ik jou begrijp hoewel zijn rendement ook niet best is.
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hato ook als je het mij vraagt, zie Sosa ook wel als lichtpuntje
Rensch is wel klaar denk ik, twee keer achter elkaar vroeg gewisseldquote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Achterin hoef je niks te veranderen, Sutalo komt ook wel goed, en Rensch/Gaaei is toch lood om oud ijzer op dit moment.
4-4-2 lijkt me toch de beste opstelling nu.
Ja dat klopt, maar daar zou je met Bergwijn en Brobbey normaal gesproken al twee eerste keuzes hebben, het is alleen jammer dat met name die eerste structureel niet levert. Het ontbreken van een echte rechtsbuiten is wel een mis, al denk ik dat Forbs of Mikhautadze dat best kunnen invullen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op die 3 aanvallers na ben ik het wel met je eens, misschien worden die ook wel wat hoor maar dat vind ik wel meer gokjes dan de rest.
quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Brobbey is inderdaad prima qua inzet en maakte een goede goal.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eén van de weinigen die echt hard werkt, en ik vind hem eigenlijk ook wel vrij goed spelen, zeker als je kijkt naar het elftal waarin hij dat moet doen
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:07 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Niet 5-3-2 met de backs die we nu hebben?
Volgens mij is de switch van 4-3-3 naar 5-3-2 minder heftig dan meteen naar 4-4-2.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?quote:Op dinsdag 19 september 2023 09:28 schreef TheVulture het volgende:
Tot nu toe draait het niet nee, maar daar zijn de oorzaken makkelijk voor te benoemen. Veel verkocht, veel (laat) ingekocht), nieuwe staf.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:30 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat Ajax een leuk team is, maar het draait vaak niet?
Het helpt al als je elf spelers hebt die hun taak begrijpen. Bij Rensch heb ik echt mijn twijfels of die uberhaupt snapt wat er van 'm gevraagd wordt in deze tactiek. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Bergwijn.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan ook, maar vaak zie je dan dat we de backs heel ver naar voren zetten terwijl het er nu vooral op lijkt dat we niet compact genoeg staan. Met 4-4-2 heb je denk ik iets meer controle over die compactheid. Maar goed, 5-3-2 zou ook een optie kunnen zijn, ik heb alleen geen idee hoeveel ervaring de spelers daarmee hebben.
Neijenrode en Harvard betekent in dit geval duurbetaalde cursussen zonder enige (echte) waarde behalve de naam van de opleiding bovenop het certificaatje.quote:Op dinsdag 19 september 2023 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh en dan Sneijder die denkt dat ie met Neijenrode en Harvard wel op niveau kan komen om een club te leiden. Die vergeet dat intelligentie niet aan te leren valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |