Mannen 10 meter meer juist, omdat ze anders extra ongemakkelijk uitkomen lijkt me aangezien mannen gemiddeld iets langer zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom lopen de vrouwen 10 meter minder op de horden? In kader van gelijkheid zouden ze toch ook 110m moeten lopen?
Maar toch is het met name zo dat de vrouwen minder lang lopen, de afstand van de mannen was er al voor de vrouwen het überhaupt dedenquote:Op zondag 17 september 2023 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mannen 10 meter meer juist, omdat ze anders extra ongemakkelijk uitkomen lijkt me aangezien mannen gemiddeld iets langer zijn.
Ok, maar denk dat het met de gemiddelde lichaamslengte te maken heeft en hoe je dan redelijk lekker of niet uitkomt.quote:Op zondag 17 september 2023 23:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar toch is het met name zo dat de vrouwen minder lang lopen, de afstand van de mannen was er al voor de vrouwen het überhaupt deden
Wel netjes van Vuleta.quote:
Ja, ik vraag mij altijd af hoe veel speling er zit in het opmeten van de worpen.quote:Op zondag 17 september 2023 23:33 schreef wimderon het volgende:
Die van Kovacs leek vlak voor de lijn te landen in plaats van vlak daarachter.
Die focuste zich vooral op de 100 meter tijdens de diamond league, zou wel mee hebben mogen doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik teken er voor.quote:Op zondag 17 september 2023 23:41 schreef heywoodu het volgende:
Jackson, zeg het maar. Ik ga voor 21,55.
Kan wel weer leuk worden volgend jaar als Thompson ook weer op topniveau komt.quote:Op zondag 17 september 2023 23:51 schreef heywoodu het volgende:
Lichtjes teleurgesteld zijn dat je het WR niet pakt op een afstand waarop van een benadering van het WR überhaupt jááren geen sprake is geweest
Schippuuuuuuuuuuurs niet meer in de top 10quote:Op zondag 17 september 2023 23:53 schreef heywoodu het volgende:
Vijf van de acht snelste tijden ooit op naam van Jackson nu, allemaal van dit en vorig jaar.
Leuke rubriek.quote:Op zondag 17 september 2023 22:21 schreef wimderon het volgende:
Ethopiërs laten zich weer naar de slachtbank leiden door Ingebritsen zijn ideale tempo te laten bepalen.
En eergisteravondquote:Op maandag 18 september 2023 09:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ging er compleet vanuit dat dit midden in de nacht zou zijn, zie ik nu dat het gisteravond was.
quote:Op maandag 18 september 2023 09:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ging er compleet vanuit dat dit midden in de nacht zou zijn, zie ik nu dat het gisteravond was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |