Ja!quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie het verhaal over mijn HOERENbiljetje lezen?
En wie was Edgar uiteindelijk? In opdracht waarvan is zo'n biljet gemaakt?quote:Op zondag 17 september 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Valt best mee hoor, safe for work: https://www.papermoneyfor(...)38822?pid=1335952503
Edgar was een kapitein in het confederate leger. Een van de vrij weinigen die dit soort biljetten de kracht van wettig betaalmiddel gegeven hebben. En iemand die relatief weinig biljetten die kracht gegeven heeft. Dus ja, schaars. Gewild. En geauthenticeerd door PMG, en gewaardeerd op 45 Choice XF. Ik denk dat ik er niet lang mee hoef te leuren als ik er 600 dollar voor vraag.quote:Op zondag 17 september 2023 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wie was Edgar uiteindelijk? In opdracht waarvan is zo'n biljet gemaakt?
is anno 2023 nog steeds zo he. Ik zeg nu dat het makkelijk 600 waard is. Maar ja waar dat op gebaseerd is weet ook niemandquote:Op zondag 17 september 2023 20:32 schreef derLudolf het volgende:
Nice.
Best bijzonder dat iemand uit het leger gewoon kan beslissen. Hier stukkie papier, is $10 waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zeker, maar dat biljet was toen een wettig betaalmiddel en dat is het nu niet. D'r kan nu niet zomaar even iets schetsen en zeggen dit is ¤300 waard en je kunt er mee betalen bij een willekeurige winkelquote:Op zondag 17 september 2023 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is anno 2023 nog steeds zo he. Ik zeg nu dat het makkelijk 600 waard is. Maar ja waar dat op gebaseerd is weet ook niemandis zo relatief allemaal
Nee klopt. Maar de upside daarvan is dan weer dat we nu geen burgeroorlog hebben. Ook best fijn en zoquote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeker, maar dat biljet was toen een wettig betaalmiddel en dat is het nu niet. D'r kan nu niet zomaar even iets schetsen en zeggen dit is ¤300 waard en je kunt er mee betalen bij een willekeurige winkel
Yes, net een half uurtjequote:Op zondag 17 september 2023 20:46 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi al terug van het festival?
Wat levert zo'n festivaldag jullie nou op?quote:Op zondag 17 september 2023 20:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yes, net een half uurtje
Nu lekker in een warm bad.
Helaas was het niet zo druk vandaagdan duurt zo'n dag best lang.
Per flesje komen we meestal op de prijs uit die we ook voor de horeca rekening. Dus zo'n 20/30 cent boven op wat het ons per flesje kost. Alleen kosten festivals dus veel meer tijd dan leveren aan de horeca.quote:Op zondag 17 september 2023 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert zo'n festivaldag jullie nou op?
Hoef geen bedragen in euro's te horen of zo, maar aangezien jullie er volgens mij best veel tijd instoppen, ben ik gewoon nieuwsgierig wat je rendement is.
Bij de whisky festivals waar ik sta, is het namelijk ook lastig om het nut van veel whisky’s schenken, in de hoop dat men later een fles er van koopt, inzichtelijk te krijgen.
Als je geen antwoord wilt geven, dan is dat uiteraard ook prima…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Per flesje komen we meestal op de prijs uit die we ook voor de horeca rekening. Dus zo'n 20/30 cent boven op wat het ons per flesje kost. Alleen kosten festivals dus veel meer tijd dan leveren aan de horeca.
Maar er zijn vaak ook stakosten of kosten voor de huur van een koelkast en als het dan zo rustig is als vandaag kom je nog een stuk lager uit.
Je moet het echt als een stukje promotie zien. En vandaag zat er wel echt een serieus lekker maaltijd bij
Dat soort maaltijden voor standhouders ken ik, vaak is dat prima geregeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Investeren in de toekomst is ook goed, de kost gaat voor de baat uit.
Hopelijk levert de promotie genoeg bestellingen op. Aan jullie passie ligt het niet…
Het helpt dat we er niet van hoeven te levenquote:Op zondag 17 september 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat soort maaltijden voor standhouders ken ik, vaak is dat prima geregeld.
Investeren in de toekomst is ook goed, de kost gaat voor de baat uit.
Hopelijk levert de promotie genoeg bestellingen op. Aan jullie passie ligt het niet…
Inmiddels heb ik ook nog genoteerd:quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is nogal een lijst, vandaar ook de ordening ipv gewoon maar ergens beginnen. Onderstaande lijst is niet op volgorde trouwens:
- Stofzuigen
- Foto's uitzoeken voor een cadeau voor oma
- Badkamer en wc poetsen
- Yogamat schoonmaken
- Bed verschonen, beddengoed wassen
- Dekbedhoezen repareren (naaimachine)
- Plakplinten afmaken
- Gordijnen opnieuw zomen
- Posters ophangen
- Zonnebril schroefjes van de pootjes aandraaien
- Glasbak
- Verjaardagskalender invullen
- Computer backuppen, OS upgrade
- Actiepunten voor vrijwilligerswerk
- Ramen wassen
- Decathlon boodschapjes
- Afstoffen
- Geld spreadsheet
- Stadsfiets naar pa brengen voor reparatie + omruilen voor functionerende fiets
- Met B bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |