SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoquote:
Doet dat ertoe?quote:
Mazjequote:
quote:
quote:
Wel grote?quote:
Bloemkoluhhhhhquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 17 september 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het gaat.
Een week lang ervoor gaan zie ik nog wel zitten
O jee buikpijn?quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 19:18 schreef aloa het volgende:
Hier moet ook een leuke kop komen.
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoeveel je betaalt en wat jong is.quote:Op zondag 17 september 2023 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn er ook nog jonge hoeren in de aanbieding?
Ik vraag dit voor een vriend![]()
Mijn vriend bied twee keer de helftquote:Op zondag 17 september 2023 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je betaalt en wat jong is.
Ik vraag dit ook voor een vriend
Dat vindt mijn vriend toch wel wat te weinig.quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn vriend bied twee keer de helft
Dan wil mijn vriend nog 3 keer een derde bieden als laatste bodquote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vriend toch wel wat te weinig.
10x een tiende en we hebben een dealquote:Op zondag 17 september 2023 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wil mijn vriend nog 3 keer een derde bieden als laatste bod
Moet hij je voorlezen?quote:Op zondag 17 september 2023 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat vindt mijn vriend toch wel wat te weinig.
Morgen weerquote:
Kunstwerkjequote:
9.5/B10K.quote:
Het duurt te laaaaaaaangquote:Op zondag 17 september 2023 22:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
En we moeten door dus voor de laatste keer het spijt me
Ik ken de tekst verder nietquote:Op zondag 17 september 2023 22:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]![]()
we konden over alles praten alles
niet?quote:Op zondag 17 september 2023 22:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet meer in dts straks?
Naja, ik zie je niet meedenken en -posten in het topic waarin iedereen die DTS een warm hart toedraagt kan meedenken.quote:
Wil je dts elke week een winnaar, twee weken of gewoon een maand zoals normaal?quote:
Wat was jouw idee?quote:Op zondag 17 september 2023 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar we vragen je ideeën
weet ik nog nietquote:Op zondag 17 september 2023 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je dts elke week een winnaar, twee weken of gewoon een maand zoals normaal?
Lekker manquote:Op zondag 17 september 2023 22:43 schreef mario390 het volgende:
ik werd salmi en lachs eten
en kartoffelsalat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SwJ op 17-09-2023 22:47:21 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ja vind twee weken wel mooie middenmootquote:Op zondag 17 september 2023 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik elke week.
Ik ben wel bereid om een week lang volledig los te gaan
quote:Op zondag 17 september 2023 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]man man ik will eten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat een schijttopic is en je dat soort plaatjes niet op je beeldscherm verwacht als je een SC opent om gezellig te kletsen.quote:Op zondag 17 september 2023 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom moet je hier in spoiler maar in dit topic wel in vol ornaat? @:swj
ONZ / schijttopique
Kom anders even meepraten in dat andere topic. Ben benieuwd naar jouw ideeen hoe we DTS gezellig open kunnen houden?quote:
Mario kennende vind hij een week wel primaquote:Op zondag 17 september 2023 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kom anders even meepraten in dat andere topic. Ben benieuwd naar jouw ideeen hoe we DTS gezellig open kunnen houden?
Er zijn stemmen geronseld door men die het zo wil houden..quote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Shii het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd @:SwJ of jij kan zien wie er gestemd hebben in de poll? Wel veel stemmen voor houden zoals het is (net een stem meer nu), terwijl ik die geluiden niet in meerderheid in het brainstormtopic heb gehoord. Maar we gaan het afwachten.
Dan moet je nog slapen wil je zeggen?quote:Op zondag 17 september 2023 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik om 5 uur er ben is dat geen goed teken
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo tegen verandering zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Shii het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd @:SwJ of jij kan zien wie er gestemd hebben in de poll? Wel veel stemmen voor houden zoals het is (net een stem meer nu), terwijl ik die geluiden niet in meerderheid in het brainstormtopic heb gehoord. Maar we gaan het afwachten.
Nee die tijden zijn voorbij, meer dat ik dan slecht geslapen heb en midden in de nacht wakker word. Of dat ik teveel gezopen heb en dan moet pissen, maar dat is vandaag niet het gevalquote:Op zondag 17 september 2023 23:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan moet je nog slapen wil je zeggen?
Dat kan dat diegenen inderdaad gewoon niet hebben meegediscussieerd. Zeg ook niet dat er geronseld is hoor, maar gewoon benieuwd of het DTS-spelers zijn die hebben gestemd, in z'n algemeenheid.quote:Op zondag 17 september 2023 23:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er zijn stemmen geronseld door men die het zo wil houden..
Zonder gekheid, ik denk dat wie het wil houden zoals het is sowieso minder zichtbaar zijn in durf te spreken. Die heeft geen idee hoe het (spel) anders moet.
In dat geval hoop ik je niet om 5 uur te zien dan, is het niet omdat jij goed slaapt, dan wel omdat ik eens langer slaap. Voor nu snaveltjes toe en luitjes gesloten.quote:Op zondag 17 september 2023 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die tijden zijn voorbij, meer dat ik dan slecht geslapen heb en midden in de nacht wakker word. Of dat ik teveel gezopen heb en dan moet pissen, maar dat is vandaag niet het geval
We moeten afwachten. Hopelijk als de uitslag zo dicht bij elkaar ligt, dat er toch een mooie oplossing is die voor iedereen leuk is. En ook nog stemmen voor twee weken, dus meerderheid (tot nu toe) is wel voor verandering. Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zondag 17 september 2023 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zo tegen verandering zijn.
Ik heb zelfs in het begin van het spel (2017) al gezegd dat een maand veel te lang was.
Voor een aantal echt slopendIk heb het een keer gedaan en daarna nooit weer.
Ik weet sowieso van 10 dts spelers dat ze hebben gestemd, dus denk dat in het algemeen wel dts spelers zijn die hebben gestemd, volgens mij kan ik dat wel zien als pollmaker. Zal morgen eens kijkenquote:Op zondag 17 september 2023 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan dat diegenen inderdaad gewoon niet hebben meegediscussieerd. Zeg ook niet dat er geronseld is hoor, maar gewoon benieuwd of het DTS-spelers zijn die hebben gestemd, in z'n algemeenheid.
Yes ik. Meteen nadat de poll er was. Later gezegd dat ik 2 weken ook prima vind. En nog later had ik zelf bedacht dat ik elke week een winnaar en 1 overkoepelende maandwinnaar mog t beste plan vind. Minder fanatiekelingen en meer gezelligheid.quote:Op zondag 17 september 2023 23:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kan dat diegenen inderdaad gewoon niet hebben meegediscussieerd. Zeg ook niet dat er geronseld is hoor, maar gewoon benieuwd of het DTS-spelers zijn die hebben gestemd, in z'n algemeenheid.
Mario zal helemaal niet doorhebben dat de rondes korter zijn geworden. Hij zal op dag 8 boos roepen dat hij weer 0 punten heeft. In maand 1, 2, 3, en 4.quote:Op zondag 17 september 2023 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Mario kennende vind hij een week wel prima![]()
Is maar een vermoeden @:mario390
Er zal vast wel vast gelegd zijn in een database vanaf welk IP er is gestemd en wie er normaal vanaf dat IP post. Maar vanwege toegenomen transparantie kunnen de FAs daar niets over zeggenquote:Op zondag 17 september 2023 23:08 schreef Shii het volgende:
Toen we nog niet eens rondes hadden en ronde 1 iets van 6 maanden duurdequote:Op zondag 17 september 2023 23:21 schreef aloa het volgende:
Ik heb zelfs in het begin van het spel (2017) al gezegd dat een maand veel te lang was.
kunt ook kijken naar hoeveel mensen korter willen ipv zo houden, dan heb je wel een meerderheidquote:Op zondag 17 september 2023 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
We moeten afwachten. Hopelijk als de uitslag zo dicht bij elkaar ligt, dat er toch een mooie oplossing is die voor iedereen leuk is. En ook nog stemmen voor twee weken, dus meerderheid (tot nu toe) is wel voor verandering. Zo kun je het ook bekijken.
Dat ook. En ik snap niet waarom mensen een spel niet willen aanpassen. DTS is al diverse keren aangepast.quote:Op maandag 18 september 2023 00:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kunt ook kijken naar hoeveel mensen korter willen ipv zo houden, dan heb je wel een meerderheid
Oh hai.quote:
jij bent gewoon gegaan zonder mij te komen knuffelenquote:
Ja ik zit vaker in ONZ.quote:Op maandag 18 september 2023 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer, kom ik je in DIT topic tegen
Nou hopelijk tot gauw weer hier, moet nu echt gaan slapen.....quote:Op maandag 18 september 2023 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
>> mompelt wat .. grijnst erbij... weet het ff ook nie..
Sleep wel paddo, nice dreams! xquote:Op maandag 18 september 2023 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou hopelijk tot gauw weer hier, moet nu echt gaan slapen.....
Nee drie maal drie is zes wiedewiedewiet..quote:Op maandag 18 september 2023 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
min maal min is plus!
praat geen onzinquote:Op maandag 18 september 2023 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mario zal helemaal niet doorhebben dat de rondes korter zijn geworden. Hij zal op dag 8 boos roepen dat hij weer 0 punten heeft. In maand 1, 2, 3, en 4.
Tegenovergestelde van zeemeermin is meerminderplusquote:Op maandag 18 september 2023 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
min maal min is plus!
quote:Op maandag 18 september 2023 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tegenovergestelde van zeemeermin is meerminderplus
Ik kom nog wel een keerquote:Op maandag 18 september 2023 00:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent gewoon gegaan zonder mij te komen knuffelen
Ik welquote:Op maandag 18 september 2023 00:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog NL op de planning staan dit jaar?
ja maar als jij niet je maandelijkse dosis rookworst krijgt sterf jequote:
Zal jou eens mijn maandelijkse dosis rookworst gevenquote:Op maandag 18 september 2023 00:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar als jij niet je maandelijkse dosis rookworst krijgt sterf je
HappyCharlie die doet haar eigen zinquote:Op maandag 18 september 2023 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee drie maal drie is zes wiedewiedewiet..
heb wel een beetje honger dus kom maar opquote:Op maandag 18 september 2023 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zal jou eens mijn maandelijkse dosis rookworst geven
ja shure, ik had dus mijn verjaardag gevierd vandaag nog he, was eigenlijk vorige week jarig.quote:Op maandag 18 september 2023 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan maak je het hier gezellig
Ik ga wel met de hele fam naar een ayce als ik jarig ben ofzoquote:Op maandag 18 september 2023 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja shure, ik had dus mijn verjaardag gevierd vandaag nog he, was eigenlijk vorige week jarig.
Maar maakt niet uit, leek allemaal goed idee van mn broertje uiteindelijk gelijk van kook je ff joh een hapje.
Haha allemaal best, maar ik ben niet gewend aan stuk of 8 man en gillende kinders enzo.....
ehehehe uiteindelijk was t gezellig wel, maar ik meer in de keuken gestaan dus.
Wel verse hap, maar leer moment, volgende keer pizza bestellen. damn zeg. hahaha
nou ik heb hier van geleerd, dit is niet de manier. hahahaquote:Op maandag 18 september 2023 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga wel met de hele fam naar een ayce als ik jarig ben ofzo
In het begin schiepquote:
Ik vier het ook niet. En familie komt ook niet even snel overquote:Op maandag 18 september 2023 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
Daarom vier ik het niet of ga gewoon even eten met ouders ergens
ja eigenlijk is het gewoon dus niet leuk?quote:Op maandag 18 september 2023 01:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik sta met verjaardagen ook de halve avond alleen maar drankjes te regelen, gebak uit te delen, hapjes te maken
vind het vreselijk
Ook niet met je dochter?quote:Op maandag 18 september 2023 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet. En familie komt ook niet even snel over
Hij ging gewoon uit zijn dakquote:Op maandag 18 september 2023 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Moest je op het dak zitten dat je veel dakpannen gezien hebt?
Een excuus om een paar extra biertjes te drinken hebben we toch niet nodigquote:Op maandag 18 september 2023 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Verjaardag vind ik toch wel minste reden om te vieren. Is geen prestatie, ben me alleen van bewust dat ik weer een rondje om de zon heb gemaakt
pannen om te koken voor 8 personen en nog een extra voor moeilijke kinders eters. hahaquote:Op maandag 18 september 2023 01:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Moest je op het dak zitten dat je veel dakpannen gezien hebt?
Ja er bestaan ook kindereters met specifieke dieetwensenquote:Op maandag 18 september 2023 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
pannen om te koken voor 8 personen en nog een extra voor moeilijke kinders eters. haha
Zie ik vaak genoeg als ik bij mijn ouders eetquote:Op maandag 18 september 2023 01:12 schreef kree het volgende:
jullie hadden het moeten zien 4-pitters in volle vlam, leek wel chef ramsy
ik zou komenquote:Op maandag 18 september 2023 01:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vier het ook niet. En familie komt ook niet even snel over
ik had andijvie stampot gemaakt he, ok voor de volwassenen want kinders lusten dat niet.quote:Op maandag 18 september 2023 01:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie ik vaak genoeg als ik bij mijn ouders eet
In 2020 hadden mijn ex en dochtertje een taart voor me gebakken. Omdat er door covid niemand langs zou komen. Dat was wel lief.quote:
We zijn trots op je. Maar ik moest vroeger gewoon eten wat de pot schafte, dus gewoon andijvie stampot meeeten.quote:Op maandag 18 september 2023 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik had andijvie stampot gemaakt he, ok voor de volwassenen want kinders lusten dat niet.
Ok aardappelen pan, vleesjes slavinken pan, spekjes bakken pan, en nog eentje voor bloemkool, wat kinders dan wel lusten ofso ineens?
naja 4 pitten vol en moest ik nog wisselen ff af en toe,
Al met al ik kan nog trots zijn, want ze vonden het wel lekker allemaal. haha kan wel beetje koken he.
Ik trek dit niet he. hahahaquote:Op maandag 18 september 2023 01:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
netjes
ik was al ongelukkig met mijn recept keuze dat 3 pannen vereiste voor 2 personen
Ik ook vroeger?quote:Op maandag 18 september 2023 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn trots op je. Maar ik moest vroeger gewoon eten wat de pot schafte, dus gewoon andijvie stampot meeeten.
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 18 september 2023 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn trots op je. Maar ik moest vroeger gewoon eten wat de pot schafte, dus gewoon andijvie stampot meeeten.
hou meer van bakken maar koken moet ook gebeuren dus beter om er iets goeds van te makenquote:Op maandag 18 september 2023 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik trek dit niet he. hahaha
tis dat ik dit voor mn verjaardag en familie doe, maar dam'n
kan trouwens best ok koken, maar heb er de moeite niet voor meestal.
Doe wel soms mijn best als er iemand komt eten en dan lukt het ook wel weer.
Kun jij beetje koken dan?
Zelfs iets simpels als aardappelen + vlees + groenten heb je al 3 pannen nodig.quote:Op maandag 18 september 2023 01:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
netjes
ik was al ongelukkig met mijn recept keuze dat 3 pannen vereiste voor 2 personen
Zo werkt dat hier wel! Gelukkig is mijn dochtertje een makkelijke eter. Alleen houdt ze niet van pittig eten, dus dingen als sambal voeg ik na afloop op mijn eigen bord erbijquote:
haha ik heb dat niet met tijd enzo, meestal als ik wat maak moet t ff snel. maar kan ook?quote:Op maandag 18 september 2023 01:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou meer van bakken maar koken moet ook gebeuren dus beter om er iets goeds van te maken
meestal probeer ik gerechten te vinden die ik in 20 minuten kan maken, dat was deze niet met de aardappels in plakjes en de courgette en de champignon en de ui... man man
maar soms pak ik de grote pan en laat ik tijdens een thuiswerkdag lekker de halve dag het vlees stoven tot het mals is en heerlijk vadsig
Ik roep al jaren dat ik een rijststomer ga koken. Tot die pan gewoon in een pannetjequote:Op maandag 18 september 2023 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
Rijst in stomer en dan wokgerecht klaar met groentjes en vlees wokken
Wat zeg je Mario?quote:Op maandag 18 september 2023 01:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ik een rijststomer ga koken. Tot die pan gewoon in een pannetje
mijn neefjes en nichtje zijn drama met eten?quote:Op maandag 18 september 2023 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier wel! Gelukkig is mijn dochtertje een makkelijke eter. Alleen houdt ze niet van pittig eten, dus dingen als sambal voeg ik na afloop op mijn eigen bord erbij
ik en mijn jongste zus zijn de makkelijke etersquote:Op maandag 18 september 2023 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier wel! Gelukkig is mijn dochtertje een makkelijke eter. Alleen houdt ze niet van pittig eten, dus dingen als sambal voeg ik na afloop op mijn eigen bord erbij
quote:
quote:Op maandag 18 september 2023 01:22 schreef kree het volgende:
[..]
haha ik heb dat niet met tijd enzo, meestal als ik wat maak moet t ff snel. maar kan ook?
Je weet het allemaal nog niet zeker?quote:Op maandag 18 september 2023 01:25 schreef kree het volgende:
mijn neefjes en nichtje zijn drama met eten?
wat niet zeker?quote:Op maandag 18 september 2023 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet het allemaal nog niet zeker?
Mijn jongste broer hield niet van vis, dus die kreeg vissticks als we vis aten. Vond dat altijd zo belachelijkquote:Op maandag 18 september 2023 01:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik en mijn jongste zus zijn de makkelijke eters
zusje na mij, moeilijkste ooit. Als je haar mond vol stouwde met iets wat ze niet lustte, hield ze het uren daar als een hamster.
Misschien doet ze dat nu nogquote:Op maandag 18 september 2023 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn jongste broer hield niet van vis, dus die kreeg vissticks als we vis aten. Vond dat altijd zo belachelijk
Hadden jullie wel fotos gemaakt van die hamsterwangetjes van je zusje? Ze zou daar nu waarschijnlijk hartelijk om lachen.
owh zo, ja dat is beetje meer de vraag van wat denken jullie er nu van.quote:Op maandag 18 september 2023 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je eindigt bijna al je zinnen met een vraagteken?
oh nee die traumas zitten er nog lekker inquote:Op maandag 18 september 2023 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn jongste broer hield niet van vis, dus die kreeg vissticks als we vis aten. Vond dat altijd zo belachelijk
Hadden jullie wel fotos gemaakt van die hamsterwangetjes van je zusje? Ze zou daar nu waarschijnlijk hartelijk om lachen.
grappig mijn zusje en vriend zijn "vegetarier". jajaja als het hun uitkomt dan ook nog wel.quote:Op maandag 18 september 2023 01:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee die traumas zitten er nog lekker in
pas toen ze klaar was met studeren is ze ander eten gaan proberen want toen pas ging het leven op pannenkoeken en pasta met beetje tomatensaus vervelen
haar kind mag over een maand zijn eerste eten dat geen melk is, wordt leuk
ik heb het ze ook nog zuur gemaakt, ben van 15 tot 17 vegetarier geweest. maar eigenlijk alleen omdat mijn stiefvader vreselijk is in koken en het vlees altijd verknalt
pro tip: vegaburgers zijn nog makkelijker te verknallen
ik eet nog steeds niet iedere dag vlees, maar sinds ik zelf kook wil ik eigenlijk ook alleen maar dood dier als het goed klaar gemaakt isquote:Op maandag 18 september 2023 01:35 schreef kree het volgende:
[..]
grappig mijn zusje en vriend zijn "vegetarier". jajaja als het hun uitkomt dan ook nog wel.
Haha geen slecht streven, mss minder vlees eten, maar ok kan dat ook niet al te serieus nemen als het er dan ineens wel weer een Mac is ofzo
Goed beschouwd eten mijn ouders enorm saai. Wel veel groenten, maar wel bijna altijd vlees+groenten+aardappelen. Af en toe vis ipv vlees. Maar "chinees" die één keer per maand was wel een traktatie. Ik ben zelf pas begonnen met koken en dingen ontdekken tijdens mijn studie. Dat was ook de tijd dat ik een beetje begon te reizen (leve de goedkope charter vluchten naar spanje of griekenland)quote:Op maandag 18 september 2023 01:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee die traumas zitten er nog lekker in
pas toen ze klaar was met studeren is ze ander eten gaan proberen want toen pas ging het leven op pannenkoeken en pasta met beetje tomatensaus vervelen
Hij kookte tenminste. Mijn vader is pas de laatste paar jaren begonnen met een beetje koken. Hij bakte vroeger letterlijk er niets van.quote:ik heb het ze ook nog zuur gemaakt, ben van 15 tot 17 vegetarier geweest. maar eigenlijk alleen omdat mijn stiefvader vreselijk is in koken en het vlees altijd verknalt
Man bijt hond vraagt zich af, ...quote:Op maandag 18 september 2023 01:33 schreef hemarookworst het volgende:
Pak een microfoon en vraag het aan de man of vrouw op straat
ik snap het idee, maarja onderhand koop ik ook kilo knallers enzo gehehequote:Op maandag 18 september 2023 01:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik eet nog steeds niet iedere dag vlees, maar sinds ik zelf kook wil ik eigenlijk ook alleen maar dood dier als het goed klaar gemaakt is
Ik kook maar 2 a 3 dagen per week vlees. Rest vis of vegetarisch.quote:Op maandag 18 september 2023 01:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik eet nog steeds niet iedere dag vlees, maar sinds ik zelf kook wil ik eigenlijk ook alleen maar dood dier als het goed klaar gemaakt is
tja het was beter dan wanneer mijn moeder kookte, die ene keer lasagne was... crunchyquote:Op maandag 18 september 2023 01:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed beschouwd eten mijn ouders enorm saai. Wel veel groenten, maar wel bijna altijd vlees+groenten+aardappelen. Af en toe vis ipv vlees. Maar "chinees" die één keer per maand was wel een traktatie. Ik ben zelf pas begonnen met koken en dingen ontdekken tijdens mijn studie. Dat was ook de tijd dat ik een beetje begon te reizen (leve de goedkope charter vluchten naar spanje of griekenland)
[..]
Hij kookte tenminste. Mijn vader is pas de laatste paar jaren begonnen met een beetje koken. Hij bakte vroeger letterlijk er niets van.
Ik heb 4 jaar met een vegetariër samen gewoond (hoewel ze wel af en toe vis at). Was altijd wel een leuke uitdaging om iets gezond en lekker op tafel te krijgen.
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Je zou dan verwachten dat er niets meer over is van je vlees en je draadjes soep hebt.quote:Op maandag 18 september 2023 01:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tja het was beter dan wanneer mijn moeder kookte, die ene keer lasagne was... crunchy
maar dan nog, heel de dag je hachee op laten staan en dan is het nog steeds taaie kauwgom, maak het dan niet
als ik lui ben tagliatelle bolognaisequote:Op maandag 18 september 2023 01:45 schreef kree het volgende:
wat kook jij dan je favoriete gerecht love?
geen idee, ik ben het toen maar in mini hapjes gaan snijden om het weg te krijgenquote:Op maandag 18 september 2023 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Je zou dan verwachten dat er niets meer over is van je vlees en je draadjes soep hebt.
slaap je goed?quote:Op maandag 18 september 2023 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb net mijn tanden gepoetst? Ik ga zo slapen?
Slaap lekker?quote:Op maandag 18 september 2023 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb net mijn tanden gepoetst? Ik ga zo slapen?
haha ik lees tips voor mijquote:Op maandag 18 september 2023 01:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik lui ben tagliatelle bolognaise
heb over het algemeen nog wel saus in de vriezer, gehakt, kruiden, verse pasta
kan in 8 minuten op tafel staan
maak graag rendang met gember rijst en groene groenten
soms stamp, maar daar houdt mijn zusje niet zo van, die is van de avg
maak ook vaak noodle gerechten, beetje kip marineren, dichtschroeien, wokgroenten erbij en voila
oh en orzo, ik heb dit jaar orzo ontdekt. orzo met kaas en broccoli is goddelijk
het is toch al een paar dagen niet meer warm?quote:Op maandag 18 september 2023 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop het wel nu het minder warm is?
hangt er beetje vanaf waar je woont nog wss denkquote:Op maandag 18 september 2023 01:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is toch al een paar dagen niet meer warm?
Warmte zit nog in de muren? Maar ik slaap deze paar dagen wel beter dan vorige week?quote:Op maandag 18 september 2023 01:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is toch al een paar dagen niet meer warm?
in mijn hoofd zie ik nu een vinger de muur bestrelen terwijl de vonken er nog van af vliegenquote:Op maandag 18 september 2023 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Warmte zit nog in de muren? Maar ik slaap deze paar dagen wel beter dan vorige week?
wat voor regio zat jij eigenlijk? Moet zeggen laatste dagen hier aan de kust valt het best mee?quote:Op maandag 18 september 2023 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Warmte zit nog in de muren? Maar ik slaap deze paar dagen wel beter dan vorige week?
Ik maak regelmatig bonenburger. Gekookte rijst, gekookte quinoa, blikje bruine bonen, geroosterde knoflook, grote bos met kruiden zoals koriander blaadjes . Met je handen fijn kneden en tot burgers kneden. Ik haal daar meestal diverse burgers uit die ik invries.quote:Op maandag 18 september 2023 01:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik lui ben tagliatelle bolognaise
heb over het algemeen nog wel saus in de vriezer, gehakt, kruiden, verse pasta
kan in 8 minuten op tafel staan
maak graag rendang met gember rijst en groene groenten
soms stamp, maar daar houdt mijn zusje niet zo van, die is van de avg
maak ook vaak noodle gerechten, beetje kip marineren, dichtschroeien, wokgroenten erbij en voila
oh en orzo, ik heb dit jaar orzo ontdekt. orzo met kaas en broccoli is goddelijk
Ik heb een liedje voor je gezongen?quote:Op maandag 18 september 2023 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoop het wel nu het minder warm is?
Daarom ook op je balkon slapen?quote:Op maandag 18 september 2023 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt maar gisteren toch wel even warm geweestquote:Op maandag 18 september 2023 01:55 schreef kree het volgende:
[..]
wat voor regio zat jij eigenlijk? Moet zeggen laatste dagen hier aan de kust valt het best mee?
\quote:Op maandag 18 september 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig bonenburger. Gekookte rijst, gekookte quinoa, blikje bruine bonen, geroosterde knoflook, grote bos met kruiden zoals koriander blaadjes . Met je handen fijn kneden en tot burgers kneden. Ik haal daar meestal diverse burgers uit die ik invries.
Als ik weinig tijd heb, 1 of 2 burgers uit de diepvries Ik heb altijd wel broodjes en tomaten, dus even een schijf tomaat grillen in de pan. En je hebt in notime vega burgers. EN dan iets als gestoomde brocolli er bij.
Het leuke van bonenburger maken is dat je lekker met je handen kunt kneden. Dan voel ik me weer even 6?quote:Op maandag 18 september 2023 01:58 schreef kree het volgende:
[..]
\
owhik kocht diepvries burgers en deed er een paar schijfjes tomaat op en wat sla. hahahaha
Vond dat ook al creatief voor mijn doen. hahaha
gehehe ja met gehakt ook enzo.quote:Op maandag 18 september 2023 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leuke van bonenburger maken is dat je lekker met je handen kunt kneden. Dan voel ik me weer even 6?
Vind @dud0r het niet vervelend dat hij na @SwJ en @Nattekat komt?quote:Op zondag 17 september 2023 21:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dit soort heerlijke posts zijn wel waarom jij mij op 1 na favoriete mod bent
de nuchterheid is heerlijk
Nattekat komt helemaal niet.quote:Op maandag 18 september 2023 02:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind @:dud0r het niet vervelend dat hij na @:swj en @:nattekat komt?
je weet niet wat er allemaal onder water gebeurt bij waterpoloquote:Op maandag 18 september 2023 02:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nattekat komt helemaal niet.
Ik ben de enige hier die komt.
Juist dat kneden is zo smerigquote:Op maandag 18 september 2023 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leuke van bonenburger maken is dat je lekker met je handen kunt kneden. Dan voel ik me weer even 6?
Echt niet!quote:Op maandag 18 september 2023 03:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Juist dat kneden is zo smerig
Je kunt natuurlijk ook een blender gebruiken, maar dan wordt het zo'n homogene paste en dat wil ik nietquote:Op maandag 18 september 2023 03:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Juist dat kneden is zo smerig
I knowquote:Op maandag 18 september 2023 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook een blender gebruiken, maar dan wordt het zo'n homogene paste en dat wil ik niet
Laat zienquote:Op maandag 18 september 2023 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet
ik vond nog wel wat leuks op YouTube trouwens,
quote:Op maandag 18 september 2023 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
ook niet
ik vond nog wel wat leuks op YouTube trouwens,
Niks voor mijquote:Op maandag 18 september 2023 04:19 schreef kree het volgende:
er was een eerdere serie van trouwens die leuker was.
Mogge edjequote:
Kutquote:Op zondag 17 september 2023 23:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik je niet om 5 uur te zien dan, is het niet omdat jij goed slaapt, dan wel omdat ik eens langer slaap. Voor nu snaveltjes toe en luitjes gesloten.
Zaanstad hierquote:Op maandag 18 september 2023 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Rond Amsterdam klapt het er aardig op zie ik idd
En moggequote:Op maandag 18 september 2023 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Rond Amsterdam klapt het er aardig op zie ik idd
Rond amsterdam is een vrij groot gebied, zowel ten noorden (zaanstad dus) als ten zuiden tot aan Utrecht is er onweerquote:
Beste knallen door die polder hierquote:Op maandag 18 september 2023 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Rond amsterdam is een vrij groot gebied, zowel ten noorden (zaanstad dus) als ten zuiden tot aan Utrecht is er onweer
Nee totaal geen zinquote:Op maandag 18 september 2023 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, jij moest weer werken vandaag, al wat meer zin in of nog steeds behoefte aan een extra weekend dag?
Moggequote:Op maandag 18 september 2023 06:51 schreef HappyCharly het volgende:
Dadelijk op werk eerst koffie drinken..
En to do lijst maken.. zucht..
Ja, zouden ze moete omdraaien, 2 dagen werken en dan 5 dagen weekendquote:
Werken is nog geen eens heel erg.quote:Op maandag 18 september 2023 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zouden ze moete omdraaien, 2 dagen werken en dan 5 dagen weekend
Nou lijkt me wel beter jaquote:Op maandag 18 september 2023 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zouden ze moete omdraaien, 2 dagen werken en dan 5 dagen weekend
quote:Op maandag 18 september 2023 06:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik voel de liefde helemaal tot hier...
Mogge mazquote:Op maandag 18 september 2023 06:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Werken is nog geen eens heel erg.
Maar 3 dagen weekend zou echt ideaal zijn. Standaard dan. 2 is tekort.
Goedemorgen allen
Ik lag er weer om 21 uur in en werd voor mijn wekker van 6 uur wakker
hier van 23.37 tot 4.36 geslapen, 4 uur en 31 minuten maar liefstquote:Op maandag 18 september 2023 06:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Goedemorgen allen
Psiesquote:Op maandag 18 september 2023 06:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Goedemorgen allen
Er moet toch iets geteld worden als we geen punten kunnen tellenquote:Op maandag 18 september 2023 06:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Psies
Jeetje wat lang
Ik sliep v 1 tot 2 en van 2 tot 3 en van 330 tot 0630 ongeveer.
But who's counting
Yay trauma erbijquote:Op maandag 18 september 2023 06:58 schreef kree het volgende:
Bijna m'n nichtje opgesloten in mijn schuur
Ok niet mijn schuld gaf de sleutels aan m'n neefjes.....
hahaha open een gegeven moment eentje die dat zelf toen zag (ik was eten aan het koken)
dam'n je moet ze ook continu in de gaten houden ook. Naja eentje weer open gredaan weer voor ze.
Hier bijna niet geslapenquote:Op maandag 18 september 2023 06:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hier van 23.37 tot 4.36 geslapen, 4 uur en 31 minuten maar liefst
En goedemorgen Maz
quote:Op maandag 18 september 2023 06:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was sarcasme..![]()
Maar vooruit.. jij bent te lief om boos op te zijn
Hier nog beetje, best geonweerd ookquote:Op maandag 18 september 2023 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
En toen begon het flink te regenen hier.
ik ga tegen mama zeggen hoooooor. gehehe zo ging t. naja kinder drama's enzoquote:
onweer zit nu in de kop van noord oland en flevomeerquote:
heb er ook helemaal niks mee, volg het altijd om te zien wanneer het ongeveer voorbij is getrokken, dan is de angst wel we bij mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |