Hoe ruikt een hoerenwind?quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu is het op zich ook heerlijk. Alleen jammer dat die hoerenwind weer terug is.
Er is een code geel voor harde wind nu...quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
Op zich had er hier wel een waarschuwing mogen worden uitgegeven, wind is vrij extreem.
Oh lol dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is een code geel voor harde wind nu...
I know.. maar warm, ik, melodramatisch hequote:
Vertel, wat is er dan allemaal zo belangrijk om je leven te riskeren tijdens onweer op het strand.quote:Op dinsdag 19 september 2023 13:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan heb je weinig inbeeldingsvermogen, dat kan.
Simpel: onweerquote:Op dinsdag 19 september 2023 15:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
I know.. maar warm, ik, melodramatisch he
[..]
Vertel, wat is er dan allemaal zo belangrijk om je leven te riskeren tijdens onweer op het strand.
Dat gejoel rondom huis bij die windvlagen is om gestoord van te worden.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Windkracht 4 hier. Wij spreken dan altijd van erg harde wind
Valt hier allemaal reuze mee vind ik zelf. Windkracht 6 is een storm en windkracht 8 een orkaan hier.quote:Op dinsdag 19 september 2023 18:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat gejoel rondom huis bij die windvlagen is om gestoord van te worden.
Hier flink wat zon gehad.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:03 schreef INViCTuS het volgende:
Typisch Nederlands herfstdagje dit. Grijs en winderig. Alleen de regen en kou ontbreken nog
Maar gelukkig is september verder een mooie en goede maand. Niet te wisselvallig, zonnig, niet te koud en tot gister niet veel windquote:Op dinsdag 19 september 2023 22:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier flink wat zon gehad.
Ik was gisteren even naar Zandvoort, en het scheelde niet veel of ik was in zee gewaaidquote:Op woensdag 20 september 2023 08:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar gelukkig is september verder een mooie en goede maand. Niet te wisselvallig, zonnig, niet te koud en tot gister niet veel wind
Nou, zeg datquote:Op woensdag 20 september 2023 08:42 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk eens aan wat een mooie pluim. Veelal 20-25 graden. Wel zuidoost. Boffen er maar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |