abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2023 @ 23:11:53 #101
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210669012
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2023 23:00 schreef ExTec het volgende:
Deze is echt: :') :') :')

[ twitter ]
Ik ga deze meneer niet meer vergeten denk ik.
  zondag 17 september 2023 @ 23:13:19 #103
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210669050
quote:

[ twitter ]
Eerder triest. Maar post die circlejerk maar op 4chan ofzo ipv hier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210669064
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 21:38 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
FSB?
Oekranse verraders?
Corruptie
twitter
Vakman pur sang
  zondag 17 september 2023 @ 23:24:47 #106
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210669091
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 23:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eerder triest. Maar post die circlejerk maar op 4chan ofzo ipv hier.
Meer van dit soort posts, dus? :s)
  zondag 17 september 2023 @ 23:30:49 #107
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210669126
U vraagt, wij draaien. :)

Deze gaat wel ver. Klikken op eigen risico.

twitter
pi_210669141
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2023 23:30 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Een echte orc 😱
pi_210669145
*gooit bakje borrelnootjes leeg
  zondag 17 september 2023 @ 23:33:26 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210669148
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Corruptie
[ twitter ]
Corruptie? Dat lees ik niet in deze tweet. Leg uit. Bedoel je soms verraders?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210669168
quote:
84s.gif Op zondag 17 september 2023 23:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Corruptie? Dat lees ik niet in deze tweet. Leg uit. Bedoel je soms verraders?
it's not the ruzzians that are killing these people, however they are definitely operating on their behalf.
Nou dat staat er bijna letterlijk.
Dus omgekochte mensen, verraders, infiltranten, spionnen, you name it
Vakman pur sang
  zondag 17 september 2023 @ 23:39:38 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210669190
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
it's not the ruzzians that are killing these people, however they are definitely operating on their behalf.
Ik lees nergens dat ze omgekocht zijn.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210669297
twitter
pi_210669310
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kan niet. Oekrane is een Westers land net als onze waar geen corruptie is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210669331
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 22:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
De Russische Wim Jonk kan ook in het panini album
Hahaha.

Hij lijkt inderdaad op Wim Jonk.
pi_210669352
quote:
10s.gif Op zondag 17 september 2023 23:30 schreef ExTec het volgende:

[ twitter ]
Wil je dit soort dingen niet meer posten als ik op het punt sta om naar bed te gaan? o|O o|O o|O
pi_210669364
quote:

[ twitter ]
Deze is dan wel weer erg grappig. :') :') :')
pi_210669439
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ok boomer.
pi_210669481
quote:
9s.gif Op maandag 18 september 2023 00:16 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Wil je dit soort dingen niet meer posten als ik op het punt sta om naar bed te gaan? o|O o|O o|O
Krijg je nu weer natte dromen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_210669484
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 00:03 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Grotendeels van corruptie kwam van de partij van de regios wie vooral bestond uit oud sovjet functionarisen.
pi_210669501
twitter

Toch maar troepen terughalen uit het zuiden, want zo gaat het hier weer gaat mis voor de Russen.
pi_210669508
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef Bensel het volgende:

[..]
Weet alleen niet of dit zo handig is voor rusland. Het lijkt mij allemaal te snel, te geforceerd. Er is een redelijk chinees/russische invloed in afrika, maar dit soort acties moet je heel goed en over langere tijd uitkienen. Ik denk ook dat China hier mogelijk niet zo blij mee is, gezien hun investeringen die nu risico gaan lopen. Daarnaast is rusland zelf nogal dungespreid op het moment, dus hoeveel resources kunnen ze hiervoor daadwerkelijk inzetten?
Wanneer zoveel mogelijk landen niet ontwikkelen tot open democratische landen en economieen, heeft rusland en indirect china daar baat bij.
Nigeria, Congo, Cabon zijn allemaal toevallig Opec landen. Dus als productie uit de landen weg valt door interne onrusten, drijft dit de marktprijs extra hard omhoog. Komt er economische onrusten in het westen, kan rusland de olie redder spelen.

Het is niet heel ingewikkeld om die lijnen te zijn. Kort hiervoor hebben ze graan toevoer naar die zelfde landen geblokkeerd. Dus nu heb je dus poetin vriendjes aan de macht, volk wat uithongert (dus gehoorzaan zal zijn voor een paar graan korrels).

dus rusland heeft direct baat bij deze acties ohja plus het jaren lange plan van europa overstromen en vernietgigen dus met vluchtelingen.
pi_210669617
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 01:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wanneer zoveel mogelijk landen niet ontwikkelen tot open democratische landen en economieen, heeft rusland en indirect china daar baat bij.
Nigeria, Congo, Cabon zijn allemaal toevallig Opec landen. Dus als productie uit de landen weg valt door interne onrusten, drijft dit de marktprijs extra hard omhoog. Komt er economische onrusten in het westen, kan rusland de olie redder spelen.

Het is niet heel ingewikkeld om die lijnen te zijn. Kort hiervoor hebben ze graan toevoer naar die zelfde landen geblokkeerd. Dus nu heb je dus poetin vriendjes aan de macht, volk wat uithongert (dus gehoorzaan zal zijn voor een paar graan korrels).

dus rusland heeft direct baat bij deze acties ohja plus het jaren lange plan van europa overstromen en vernietgigen dus met vluchtelingen.
problem alleen bij zulke coups en strubbelingen is dat, voordat je kan voorspellen en/of bevinvloeden wat de uitkomst zal zijn, je behoorlijk wat tijd en geld moet investeren, veel actoren in die landen moet hebben. tegenwoordig is er ook het ineternet, en dat maakt het vaak toch wat lastiger om een ongeinformeerde meerderheid te vormen. of en leger dat exact doet wat jij zegt . voor hetxelfde geld komt er een 3e partij bij, met meer democratische insteek, die het volk achter zich krijgt. En ik denk dat de oorlog in oekraine er voor zorgt dat de russen te snel willen.

Tuurlijk zullen er effecten zoals een mogelijke grotere stroom vluchtelingen zijn en zal de oliekoers mogelijk zich bewegen naar russiche wens, maar wederom, het kan heel makkelijk tegen rusland uitpakken, beide zaken zijn niet meer zo lastig voor het westen als een 2 jaar geleden
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210669748
twitter

Vooral die laatste was erg dicht bij. Dat scheelde niet veel. Wat een beelden.

....

twitter

Die Russen maken het de Oekraners wel heel erg gemakkelijk door met zo'n 20 man op een kluitje te blijven.

....

twitter

quote:
18 evaders fleeing to Moldova were caught in Odesa

"Residents of Kharkiv, Dnipropetrovsk, Kyiv, Kirovohrad, and Odesa regions paid $5,000 each to avoid conscription. They contacted the organizers via the Internet, who informed them what they needed to do and indicated the routes of movement.

They were brought to the collection point in trailers with grain, some waited for instructions, staying in forest strips for several days," the border guards said.
After the dodgers were caught, a chaplain came out to them for a short edifying conversation.

Law enforcement officers drew up administrative reports on all evaders. They were sent to the territorial center of recruitment and social support.

[ Bericht 8% gewijzigd door Delenlill op 18-09-2023 05:58:58 ]
pi_210669754
twitter

twitter
pi_210669759
https://www.reddit.com/r/(...)_ukrainian_soldiers/ (video)
quote:
Flower memorial for fallen Ukrainian soldiers
  maandag 18 september 2023 @ 06:52:24 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210669803
Poesjes O+
twitter
pi_210669840
twitter

Het lijkt me verstandig dat Rusland het dan maar niet gaat proberen. Want dat Oekrane dit kan waarmaken is duidelijk.
pi_210669873
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210669906
nvm
pi_210669979
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 01:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ik hoor veel “stop fossiel” misschien is het een millieu dingetje?
Vakman pur sang
pi_210669985
Het lijkt me dat Budanov al een tijd terug de opdracht heeft gegeven tot het in kaart brengen van de Russische electriciteitsinfrastructuur binnen bereik van hun drones en raketten. En dat ze dus weten waar ze moeten toeslaan om in n klap een groot deel van zuid Rusland in het donker te zetten.
pi_210669998
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:28 schreef Ulx het volgende:
Het lijkt me dat Budanov al een tijd terug de opdracht heeft gegeven tot het in kaart brengen van de Russische electriciteitsinfrastructuur binnen bereik van hun drones en raketten. En dat ze dus weten waar ze moeten toeslaan om in n klap een groot deel van zuid Rusland in het donker te zetten.
Zelensky geeft dan wel toe dat het offensief dan niet dusdanig is dat alle Russen dood zijn en teruggetrokken naar Rusland deze winter.
Vakman pur sang
pi_210670028
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelensky geeft dan wel toe dat het offensief dan niet dusdanig is dat alle Russen dood zijn en teruggetrokken naar Rusland deze winter.
En dus?
pi_210670039
twitter
pi_210670061
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dus?
Die jongen moet wat om nog wat lichtpuntjes te zien bij zijn Russische idolen.
pi_210670072
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
En dus?
Navo on ground *O*
Vakman pur sang
  maandag 18 september 2023 @ 07:57:58 #139
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_210670093
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
25,6 miljard dollar voor compensatie van KIA's? Dat zijn een heleboel zakken aardappels/uien. Zijn dus al zo'n miljard Russische soldaten omgekomen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_210670134
quote:

[ twitter ]
Het is maar een schrammetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210670205
Drie keer raden van wie deze uitspraak is: :)
quote:
Ik ben afgeslacht in de media toen ik zei die sancties jongens gaan echt niet werken. Ze doen grote schade aan absoluut maar het lukt je niet om de oorlog te beindigen in Oekrane met sancties. Nou dat blijkt ook wel dat het zo is.
Het ging dus in de laatste podcast van Rob en Arend Jan over de stelling dat Europa helemaal geen geopolitieke grootmacht is, wat Ursula vd Leyen daar ook over zegt in haar 'State of the Union'. Europa is alleen een economische grootmacht maar zonder leger stel je als geopolitieke speler eigenlijk niet veel voor op het wereldtoneel. Met alleen economische sancties krijg je een agressor als Rusland niet terug in de kooi.

Dat klopt ook wel, maar er heeft niemand beweerd dat economische sancties alln Rusland wel even binnen afzienbare tijd op de knien zouden dwingen. Dat doet Rob wel zo voorkomen, maar dat doet hij kennelijk alleen om zijn eigen ijdelheid te strelen.
pi_210670277
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:21 schreef Jemoederniet het volgende:
Drie keer raden van wie deze uitspraak is: :)
[..]
Het ging dus in de laatste podcast van Rob en Arend Jan over de stelling dat Europa helemaal geen geopolitieke grootmacht is, wat Ursula vd Leyen daar ook over zegt in haar 'State of the Union'. Europa is alleen een economische grootmacht maar zonder leger stel je als geopolitieke speler eigenlijk niet veel voor op het wereldtoneel. Met alleen economische sancties krijg je een agressor als Rusland niet terug in de kooi.

Dat klopt ook wel, maar er heeft niemand beweerd dat economische sancties alln Rusland wel even binnen afzienbare tijd op de knien zouden dwingen. Dat doet Rob wel zo voorkomen, maar dat doet hij kennelijk alleen om zijn eigen ijdelheid te strelen.
Ondertussen is niet alleen de financile maar ook de militaire steun vanuit Europa groter dan die uit de VS. Soms lijkt Rob de Wijk wat te veel in de koude oorlog te zijn blijven hangen.
pi_210670374
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
Maar het is wel Rusland. Hoeveel van dat geld is naar politici en hoge ambtenaren gegaan voor spooksoldaten?
  maandag 18 september 2023 @ 08:45:34 #144
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_210670392
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2023 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Doet ie om een klein groepje Hollanders die continu roepen dat men veels te positief en onrealistisch zijn, een stok tussen de spaken te duwen ;) .
pi_210670406
twitter

Zijn eenheid moest de 72ste die was omsingeld ontzetten. Dat ging niet goed.
pi_210670413
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 08:44 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Maar het is wel Rusland. Hoeveel van dat geld is naar politici en hoge ambtenaren gegaan voor spooksoldaten?
Maakt voor het bepalen van het aantal dode orks niet uit.
  maandag 18 september 2023 @ 08:51:03 #147
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210670429
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ondertussen is niet alleen de financile maar ook de militaire steun vanuit Europa groter dan die uit de VS. Soms lijkt Rob de Wijk wat te veel in de koude oorlog te zijn blijven hangen.
Soms? 10.gif
pi_210670439
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2023 07:57 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
25,6 miljard dollar voor compensatie van KIA's? Dat zijn een heleboel zakken aardappels/uien. Zijn dus al zo'n miljard Russische soldaten omgekomen.
Rusland compenseert, als de cijfers kloppen, 28000 per Kia en Oek 300.000
Vakman pur sang
pi_210670449
twitter

Mijnen ruimen en het gat in het front verbreden. Logische strategie. Je loopt anders het risico dat je je hoofd in een strop steekt.
pi_210670472
quote:
10s.gif Op maandag 18 september 2023 08:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou, ijdel of niet, hij heeft gelijk denk ik.
Europa schenkt meer, das wat anders dan militaire steun. Maar dat ter zijde.

Terug naar 2014, de aanval op de Krim. Toen had de EU (met een machtig leger) gelijk moeten ingrijpen, toen duidelijk werd dat die lapzak van een Obama niks ging uitvoeren.
Sowieso is het belachelijk dat als er iets gaande is op Europees grondgebied ineens alle kopjes naar de VS draaien “nou doe je nog wat onnie?”
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')