Als er een muur had gestaan dan was hamilton gecrashed, als ie niet buiten de baan was gegaan dan was hij er ook niet voorbij gekomen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef PS. het volgende:
Maar nog even over Hamilton die zogenaamd ingehaald zou hebben buiten de baan, het topic gaat weer helemaal los hier.
Maar hij was er al voorbij, je zou iets kunnen zeggen over de tracklimits, maar hij dondert daar zo hard over de kerbs dat hij nooit veel gewonnen kan hebben.
[ afbeelding ]
Ach, het is de eerste keer sinds tijden dat het tegenzit.quote:
bezoek zal al wel voor de deur staan.. "kom er aan jongens, ff parkeren"quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vervroegd verjaardagsfeestje voor Ocon
Dan had dat 2 rondes geleden ook wel meteen gekund denk je niet?quote:Op zondag 17 september 2023 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
da's lullig.. pitten voor verse zacht dan maar? Of is dat nog te lang?
Dat zou echtquote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alpha Tauri gaat natuurlijk toch gewoon Ricciardo in die auto zetten volgend jaar
Ja, 14 overwinningen een echte gifbeker.quote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef Fleischmeister het volgende:
De gifbeker moet ook helemaal leeg bij Red Bull
Hij heeft hier natuurlijk wel degelijk voordeel van. Hij blijft Norris voor omdat hij gewoon te hard gaat. Daardoor hebben de auto's achter hem ook het nakijken. Het is bewust slimmigheidje van hem wat met 5 sec had moeten worden bestraft.quote:Op zondag 17 september 2023 15:15 schreef PS. het volgende: Maar nog even over Hamilton die zogenaamd ingehaald zou hebben buiten de baan, het topic gaat weer helemaal los hier. Maar hij was er al voorbij, je zou iets kunnen zeggen over de tracklimits, maar hij dondert daar zo hard over de kerbs dat hij nooit veel gewonnen kan hebben. [ afbeelding ]
Weet niet of dat vers geel was? In dat geval zal dat niet kunnen gok ik zo, ben niet zo heel erg thuis in de bandenquote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan had dat 2 rondes geleden ook wel meteen gekund denk je niet?
Dat was vorige week al bekend gemaakt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alpha Tauri gaat natuurlijk toch gewoon Ricciardo in die auto zetten volgend jaar
Neuh, kan me niet voorstellen, tenzij voor Yukiquote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het over dit weekend heb.quote:Op zondag 17 september 2023 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, 14 overwinningen een echte gifbeker.
Waarom zou RBR nu een SC willen?quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Eerder al pech met SC en nu VSC als er je een SC zou willen. Het zat Red Bull al niet mee, maar deze omstandigheden werken ook niet mee.
Gelijk al hun pech voor het seizoen gebruikt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Eerder al pech met SC en nu VSC als er je een SC zou willen. Het zat Red Bull al niet mee, maar deze omstandigheden werken ook niet mee.
Ook wel apart om beide rijders 1 op 1 dezelfde strategie te zetten.quote:
Op vakantie geweest in Italiëquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes heeft de Ferrari strategist ingehuurd?
Bij SAR lag de halve baan vol zooi.quote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef Zorro het volgende:
Een Sargeant die naar de pit rijdt is een SC en dit is een VSC.
Logisch.
Wacht maar af, als Lawson het in de rest van het seizoen goed blijft doen is Yuki weg..quote:Op zondag 17 september 2023 15:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, kan me niet voorstellen, tenzij voor Yuki
Als de hele baan vol carbon ligt is een sc wel logisch natuurlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef Zorro het volgende:
Een Sargeant die naar de pit rijdt is een SC en dit is een VSC.
Logisch.
Om de gaten naar voorgangers met oude hards te dichten. Mits ze niet allemaal stoppenquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou RBR nu een SC willen?
Viel wel mee. Ze hadden alle tijd om te wachten tot iedereen de pit voorbij was dus zo gevaarlijk was het blijkbaar nietquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij SAR lag de halve baan vol zooi.
Er naartoe rijden zal wel lukkenquote:Op zondag 17 september 2023 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie die enorm hebben zitten sparen.
Ook de pitcrew zo te zienquote:Op zondag 17 september 2023 15:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mercedes heeft de Ferrari strategist ingehuurd?
Mijn arme manager zul je bedoelenquote:
Maar waarom zou je Yuki weg doen ten gunste van Daniel???quote:Op zondag 17 september 2023 15:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wacht maar af, als Lawson het in de rest van het seizoen goed blijft doen is Yuki weg..
en zachter rubber en minder volle tankquote:
Sainz is ook primaquote:Op zondag 17 september 2023 15:24 schreef Refragmental het volgende:
hoop dat norris de overwinning pakt
Ik niet. SAI mag winnenquote:Op zondag 17 september 2023 15:24 schreef Refragmental het volgende:
Hier Russell en Norris met AT en Williams.. meer kon ik helaas niet.quote:Op zondag 17 september 2023 15:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nog niet
[ afbeelding ]
Zolang het maar geen Rus of Ham is mag iedereen van mij vandaag winnen.quote:Op zondag 17 september 2023 15:24 schreef Refragmental het volgende:
notedquote:
Helaas geen pasta dit weekendquote:Op zondag 17 september 2023 15:26 schreef -XOR- het volgende:
Niet de eerste keer dit weekend dat Verstappen Chinees verorbert.
Niets aan het handje, goede tactiekquote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Tekaschi het volgende:
Max loopt gewoon uit op de nr's 2 en 3 in het wk
WK in Japan is mogelijkquote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Tekaschi het volgende:
Max loopt gewoon uit op de nr's 2 en 3 in het wk
zit er zoveel vertraging in bij viaplay?quote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Nizno het volgende:
viaplay weet de eindstand al verstappen 6e
ik zou de split gaan doenquote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, ik zit in de spagaat hier. Ik wil Lawson graag op P8 of beter. Maar als Max 'm voorbij gaat lukt dat niet
Gewoon voor beide juichenquote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, ik zit in de spagaat hier. Ik wil Lawson graag op P8 of beter. Maar als Max 'm voorbij gaat lukt dat niet
Die lijkt nu 1-2 seconden per rondje sneller.quote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max gaat hem inhalenquote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pas op voor de vacuüm.quote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is redelijk te voorspellen, Max heeft nieuwere medium banden tegen de harde, oudere banden van Gas, Pia en Law.quote:Op zondag 17 september 2023 15:28 schreef Nizno het volgende:
viaplay weet de eindstand al verstappen 6e
Maar P8 zou hem boven Yuki zetten in de standquote:Op zondag 17 september 2023 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max gaat hem inhalen
Sowieso
Dus lawson p9 in ieder geval 2 punten
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik gun Lawson wel een F1 zitje voor volgend jaar
Dan wordt de positie voor Yuki nog lastiger bij ATquote:Op zondag 17 september 2023 15:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar P8 zou hem boven Yuki zetten in de stand![]()
Dat zou echtzijn
Waarom? Wat heeft Ricciardo voor bijzonders gedaan?quote:Op zondag 17 september 2023 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt de positie voor Yuki nog lastiger bij AT
Dat is nog een brug te ver. Airborneweekend.quote:Op zondag 17 september 2023 15:31 schreef Nizno het volgende:
Goed gedaan Lawson en nu op Max zijn staart blijven
Gewaagd.quote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Goede conclusie bij Viaplay, er lijkt geen elfde overwinning op rij aan te komen.
Gewaagde uitspraak wel.quote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Goede conclusie bij Viaplay, er lijkt geen elfde overwinning op rij aan te komen.
gohquote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
de race is niet over voor de finishvlag is gezwaaid..quote:
Had hij ook al lang moeten zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef -XOR- het volgende:
Als Sainz wint is hij wel eerste coureur bij Ferrari dit seizoen.
Ik heb nu ook.quote:Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ja sorry net een stuk gehad
quote:
12quote:Op zondag 17 september 2023 15:34 schreef Sodemieters het volgende:
Perez heeft optimaal geprofiteerd van de situatie. Gestart als 13e. Nu, na ruim 50 ronden, ligt-ie.... ehm 13e.
HAHAHA..quote:Op zondag 17 september 2023 15:33 schreef -XOR- het volgende:
Als Sainz wint is hij wel eerste coureur bij Ferrari dit seizoen.
Wat dan?quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef schommelstoel het volgende:
Toto krijgt even dikke dis op sky
quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef schommelstoel het volgende:
geen Sky hier, elaborate..quote:Op zondag 17 september 2023 15:35 schreef schommelstoel het volgende:
Die valt me echt wel tegen, die had ik eerst nog redelijk op een lijn staan met Verstappen, maar de laatste jaren doet ie ook weinig meer.quote:
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.
En dat hij het resultaat van de race wel op wiki zal gaan terug lezen.
NEEquote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
SAI moet vertragen om NOR DRS te geven vind ik.
Tja, anders wint Russell.quote:
Norris kan versnellen. Komt goed.quote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan kan Norris misschien wel Russell verdedigen ja, maar als dat dan niet lukt heeft Sainz ook een probleemquote:Op zondag 17 september 2023 15:38 schreef TweedeKlum het volgende:
ja want niet maxquote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Van pole naar winst is nu opeens wel dotd waardig.
Als je het niet te vaak doetquote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Schande als Lawson niet DOTD is.quote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Dat is wat Ferrari iwilde laten geloven maar LEclerc is niet vele beter dan iemand als Ocon.quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Die valt me echt wel tegen, die had ik eerst nog redelijk op een lijn staan met Verstappen, maar de laatste jaren doet ie ook weinig meer.
Als er een Mercedes wint, is het Russell.quote:Op zondag 17 september 2023 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Laat Lewis aub niet winnen, want zijn niet winning streak moet even wat langer duren
quote:Op zondag 17 september 2023 15:37 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat Toto dit jaar niet veel te lachen heeft.
En dat hij het resultaat van de race wel op wiki zal gaan terug lezen.
Zou zomaar kunnenquote:
Nee, tenzij LEC ploft.quote:
Hij mauwt over zijn bandenquote:
Het is geen Zandvoort.quote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef Gunner het volgende:
Ik hoor iedereen, incl Verstappen, dat je hier niet in kon halen.
Ik zie toch andere dingen gebeuren.
Zou me niets verbazen, hij heeft zijn oude geluk weer terugquote:Op zondag 17 september 2023 15:43 schreef S95Sedan het volgende:
Straks top3 met z'n allen eraf en Hamilton zal wel winnen
Groenquote:
okquote:Op zondag 17 september 2023 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 13 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
JAquote:
Idemquote:Op zondag 17 september 2023 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Ik roep al tijden dat ze Sainz het voordeel boven Lec mogen geven.
Nu weer een goed voorbeeld waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |