Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Wellicht, maar het was alsnog slecht.
quote:Op zondag 17 september 2023 16:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ach, Zlatan begon ook slecht in het begin bij Ajax.
Brighton wordt gewoon heztelfde als Napoli vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.
Het doet me aan mij denken vroeger.
Die hield het vorig seizoen nog tot de laatste wedstrijd vol. Best wel aandoenlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.
Het doet me aan mij denken vroeger.
Niet ingespeeld heeft er niks mee te maken. Het ligt aan Hendriks en Misligat die niks kochten wat Steijn wilde.quote:Op zondag 17 september 2023 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: die kun je niets verwijten. Hij moet wat met een niet ingespeeld team.
Wat heeft-ie verkeerd gedaanquote:Op zondag 17 september 2023 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zeer zwakke trainer
Happel had alleen maar B-vakken.quote:Op zondag 17 september 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Engels spijbelen op het middelbaar.
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet ingespeeld heeft er niks mee te maken. Het ligt aan Hendriks en Misligat die niks kochten wat Steijn wilde.
Ja ik ben een typische Telegraaf lezer.quote:Op zondag 17 september 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.
Akpom en Kikautadze zijn wat mij betreft inwisselbaar, had die niet gehaald en bv wel die argentijn uit de vs.quote:Op zondag 17 september 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het technische gedeelte moet je aan de TD overlaten, op zich aardig verkocht en qua verdedigende en middenveld inkopen ook wel redelijk denk ik, aanvallend is het wel de vraag, vandaag overtuigden geen van die 3 Akpom, Forbs en Mikautadze, al kan je dat ook zeggen van Berghuis en Bergwijn.
Lol. Dat zijn de woorden van Steijn zelf.quote:Op zondag 17 september 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.
Verklaart ook direct dat er geen nederlandse trainers in de Bundesliga zijn terwijl dat wel een logische stap zou zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 18:06 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Lol. Dat zijn de woorden van Steijn zelf.
Er is niet genoeg gekocht zeg, hoeveel geld moet er nog over de balk gegooid worden in Amsterdam, het is zeldzaam slecht zowel op het veld als op bestuurlijk niveau met als klap op de vuurpijl een trainer die het ook niet meer weetquote:Op zondag 17 september 2023 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moge toch duidelijk zijn. Die heeft de hand op de knip gehouden op het moment dat ze moesten doorpakken met spelers kopen. Dat is allemaal veel te laat op gang gekomen omdat ze eerst moesten verkopen.
Medic, dat was in de eerste wedstrijd nog een held, schrijven jullie wel erg snel af zegquote:Op zondag 17 september 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Akpom en Kikautadze zijn wat mij betreft inwisselbaar, had die niet gehaald en bv wel die argentijn uit de vs.
Forbs kan vooral hard rennen, zie ik het niet halen.
Mannsveld, Tahirovic en vd Boomen zijn misschien nog wel inwisselbaar. Waarbij de eerste 2 me nog aankopen voor de toekomst lijken ook.
Gaai of hoe heet ie voor de toekomst, Avila en Sosa voor dezelfde positie.
Medic gaat het niet halen.
Hou je dus eigenlijk Sutalo en Avila/Sosa over die nu een impact kunnen maken (al zou je dat na vandaag niet zeggen).
Stukje Sonck op rechts proberen @PowerLoungenquote:'Ik nog aan het zoeken op die rechterkant, want ik wil Berghuis graag op 10 hebben om het voetbal in de ploeg te krijgen', vervolgde Steijn. 'Dat heb je vandaag ook gezien. Zodra hij zich met het elftal ging bemoeien en in het spel betrokken werd, gingen we voetballen. Dus dat is voor mij de discussie niet. We hadden gehoopt dat het beter zou lukken vandaag met Akpom, die eigenlijk als een soort tweede spits moest spelen. Maar daar kwam-ie te weinig.'
Nee je hebt 4 dagen op het strand in Ibiza gelegen.quote:'Je bent constant met elkaar bezig om zo snel mogelijk automatismen te kweken en dingen duidelijk te krijgen. We hebben eigenlijk pas twee dagen de hele groep bij elkaar, dat weten we allemaal. Daarom kan ik ook een hoop dingen verklaren. Maar wat ik moeilijk kan verklaren is de naïviteit en het gebrek aan scherpte aan het begin van de eerste en de tweede helft.'
Het begint bij strijd. Ok.quote:Steijn wanhoopt niet en ziet zeker muziek in de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. 'We kunnen er zeker muziek van maken, alleen hebben we vandaag een heel slechte beurt gemaakt. We gingen hier met een goed gevoel naartoe, want we hebben twee prima trainingsdagen achter de rug. Waar we met deze ploeg het meest mee aan de slag moeten, is het winnen van de duels en knokken voor elkaar. Als die basis er is, moet de rest ook snel, dat is duidelijk.'
En de ploeg én de TD maar weer eens voor de bus.quote:De trainer klampt zich vast aan de teamspirit die hij op de training heeft gezien en de samenwerking met zijn staf en zijn spelers. 'Maar als niemand zijn man oppakt en niemand neemt de leiding, dan wordt het wel lastig. Je hoopt dat er van achteruit leiding wordt gegeven, maar ook daarin is het nog steeds een heel jonge ploeg. Sutalo is international van Kroatië, maar is ook nog maar 23. Hato is 17, Tahirovic is 20. Maar ze zullen dat wel beter moeten doen, dat is zeker.'
STEIJNEDquote:Op zondag 17 september 2023 18:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje Sonck op rechts proberen @:PowerLoungen
[..]
Nee je hebt 4 dagen op het strand in Ibiza gelegen.
[..]
Het begint bij strijd. Ok.
[..]
En de ploeg én de TD maar weer eens voor de bus.
9/10, me flink vermaakt.
Sonck zou een vooruitgang zijn vergeleken met dat 2de divisie volk en die Forbs, de nieuwe De Sa.quote:Op zondag 17 september 2023 18:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
9/10, me flink vermaakt.
Wat zal die Bassey de ballen uit zijn broek lachen momenteel.quote:Op zondag 17 september 2023 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is niet genoeg gekocht zeg, hoeveel geld moet er nog over de balk gegooid worden in Amsterdam, het is zeldzaam slecht zowel op het veld als op bestuurlijk niveau met als klap op de vuurpijl een trainer die het ook niet meer weet
Wat maakt jouw het uit, bemoei je met je eigen club.quote:Op zondag 17 september 2023 18:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is niet genoeg gekocht zeg, hoeveel geld moet er nog over de balk gegooid worden in Amsterdam, het is zeldzaam slecht zowel op het veld als op bestuurlijk niveau met als klap op de vuurpijl een trainer die het ook niet meer weet
Bij Ajax is het opeens het belangrijkste dat we strijd leveren blijkbaar.quote:Op zondag 17 september 2023 18:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
9/10, me flink vermaakt.
Nee hoor, stel je niet aan.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Elan het volgende:
Die Steijn zijn dagen zijn wel geteld lijkt me.
Als je zoals Steijn niet weet of er zand of lucht in een bal zit, kom je tot dit soort teksten.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Ajax is het opeens het belangrijkste dat we strijd leveren blijkbaar.
'Strijd leveren' zijn van die typische teksten voor een trainer in de 4e klasse zondagamateurs die verder nul technisch of tactisch inzicht heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij Ajax is het opeens het belangrijkste dat we strijd leveren blijkbaar.
Ik vind het wel erg makkelijk om alles op Steijn af te schuiven. Zoveel nieuwe spelers van een niveau waar je best (nog) twijfels bij kunt hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Elan het volgende:
Die Steijn zijn dagen zijn wel geteld lijkt me. Wat kansloos om hem überhaupt aan te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |