abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 17 september 2023 @ 17:54:46 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_210665433
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.
Ja ik ben een typische Telegraaf lezer. :D

Klein Zwitserland nog gehockeyd dit weekend ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_210665489
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het technische gedeelte moet je aan de TD overlaten, op zich aardig verkocht en qua verdedigende en middenveld inkopen ook wel redelijk denk ik, aanvallend is het wel de vraag, vandaag overtuigden geen van die 3 Akpom, Forbs en Mikautadze, al kan je dat ook zeggen van Berghuis en Bergwijn.
Akpom en Kikautadze zijn wat mij betreft inwisselbaar, had die niet gehaald en bv wel die argentijn uit de vs.
Forbs kan vooral hard rennen, zie ik het niet halen.

Mannsveld, Tahirovic en vd Boomen zijn misschien nog wel inwisselbaar. Waarbij de eerste 2 me nog aankopen voor de toekomst lijken ook.

Gaai of hoe heet ie voor de toekomst, Avila en Sosa voor dezelfde positie.
Medic gaat het niet halen.

Hou je dus eigenlijk Sutalo en Avila/Sosa over die nu een impact kunnen maken (al zou je dat na vandaag niet zeggen).
stupidity has become as common as common sense was before
pi_210665552
quote:

[..]
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.
Lol. Dat zijn de woorden van Steijn zelf.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210665587
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:06 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Lol. Dat zijn de woorden van Steijn zelf.
Verklaart ook direct dat er geen nederlandse trainers in de Bundesliga zijn terwijl dat wel een logische stap zou zijn.
pi_210665647
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:10 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dat moge toch duidelijk zijn. Die heeft de hand op de knip gehouden op het moment dat ze moesten doorpakken met spelers kopen. Dat is allemaal veel te laat op gang gekomen omdat ze eerst moesten verkopen.
Er is niet genoeg gekocht zeg, hoeveel geld moet er nog over de balk gegooid worden in Amsterdam, het is zeldzaam slecht zowel op het veld als op bestuurlijk niveau met als klap op de vuurpijl een trainer die het ook niet meer weet
pi_210665660
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Akpom en Kikautadze zijn wat mij betreft inwisselbaar, had die niet gehaald en bv wel die argentijn uit de vs.
Forbs kan vooral hard rennen, zie ik het niet halen.

Mannsveld, Tahirovic en vd Boomen zijn misschien nog wel inwisselbaar. Waarbij de eerste 2 me nog aankopen voor de toekomst lijken ook.

Gaai of hoe heet ie voor de toekomst, Avila en Sosa voor dezelfde positie.
Medic gaat het niet halen.

Hou je dus eigenlijk Sutalo en Avila/Sosa over die nu een impact kunnen maken (al zou je dat na vandaag niet zeggen).
Medic, dat was in de eerste wedstrijd nog een held, schrijven jullie wel erg snel af zeg
pi_210665664
quote:
'Ik nog aan het zoeken op die rechterkant, want ik wil Berghuis graag op 10 hebben om het voetbal in de ploeg te krijgen', vervolgde Steijn. 'Dat heb je vandaag ook gezien. Zodra hij zich met het elftal ging bemoeien en in het spel betrokken werd, gingen we voetballen. Dus dat is voor mij de discussie niet. We hadden gehoopt dat het beter zou lukken vandaag met Akpom, die eigenlijk als een soort tweede spits moest spelen. Maar daar kwam-ie te weinig.'
Stukje Sonck op rechts proberen @PowerLoungen

quote:
'Je bent constant met elkaar bezig om zo snel mogelijk automatismen te kweken en dingen duidelijk te krijgen. We hebben eigenlijk pas twee dagen de hele groep bij elkaar, dat weten we allemaal. Daarom kan ik ook een hoop dingen verklaren. Maar wat ik moeilijk kan verklaren is de naïviteit en het gebrek aan scherpte aan het begin van de eerste en de tweede helft.'
Nee je hebt 4 dagen op het strand in Ibiza gelegen.

quote:
Steijn wanhoopt niet en ziet zeker muziek in de selectie die hij tot zijn beschikking heeft. 'We kunnen er zeker muziek van maken, alleen hebben we vandaag een heel slechte beurt gemaakt. We gingen hier met een goed gevoel naartoe, want we hebben twee prima trainingsdagen achter de rug. Waar we met deze ploeg het meest mee aan de slag moeten, is het winnen van de duels en knokken voor elkaar. Als die basis er is, moet de rest ook snel, dat is duidelijk.'
Het begint bij strijd. Ok.

quote:
De trainer klampt zich vast aan de teamspirit die hij op de training heeft gezien en de samenwerking met zijn staf en zijn spelers. 'Maar als niemand zijn man oppakt en niemand neemt de leiding, dan wordt het wel lastig. Je hoopt dat er van achteruit leiding wordt gegeven, maar ook daarin is het nog steeds een heel jonge ploeg. Sutalo is international van Kroatië, maar is ook nog maar 23. Hato is 17, Tahirovic is 20. Maar ze zullen dat wel beter moeten doen, dat is zeker.'
En de ploeg én de TD maar weer eens voor de bus.

9/10, me flink vermaakt.
  zondag 17 september 2023 @ 18:22:23 #258
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210665672
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:21 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Stukje Sonck op rechts proberen @:PowerLoungen
[..]
[..]
[..]

9/10, me flink vermaakt.
STEIJNED
pi_210665683
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
STEIJNED
Echt 0 verantwoordelijkheid nemen voor de ploeg. Gewoon.
  zondag 17 september 2023 @ 18:25:00 #260
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210665697
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]

9/10, me flink vermaakt.
Sonck zou een vooruitgang zijn vergeleken met dat 2de divisie volk en die Forbs, de nieuwe De Sa.
RED ONS HENNIEGOD
pi_210665700
Het is bijna absurd hoe ver het Bayern van de lage landen weer is weggezakt. Stel je voor dat die in Duitsland nu om plek 6 zouden strijden. :D
pi_210665706
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Er is niet genoeg gekocht zeg, hoeveel geld moet er nog over de balk gegooid worden in Amsterdam, het is zeldzaam slecht zowel op het veld als op bestuurlijk niveau met als klap op de vuurpijl een trainer die het ook niet meer weet
Wat zal die Bassey de ballen uit zijn broek lachen momenteel.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210665711
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat maakt jouw het uit, bemoei je met je eigen club.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210665716
Die Steijn zijn dagen zijn wel geteld lijkt me. Wat kansloos om hem überhaupt aan te stellen.
blablablabla
pi_210665717
quote:

[..]
[..]
[..]
[..]

9/10, me flink vermaakt.
Bij Ajax is het opeens het belangrijkste dat we strijd leveren blijkbaar.
pi_210665720
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Elan het volgende:
Die Steijn zijn dagen zijn wel geteld lijkt me.

Nee hoor, stel je niet aan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210665728
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Als je zoals Steijn niet weet of er zand of lucht in een bal zit, kom je tot dit soort teksten.
  zondag 17 september 2023 @ 18:28:53 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_210665732
quote:

[..]
'Strijd leveren' zijn van die typische teksten voor een trainer in de 4e klasse zondagamateurs die verder nul technisch of tactisch inzicht heeft.
pi_210665736
De Pantelic Podcast opteert voor El Sahafi voorlopig op rechtsbuiten...
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 17 september 2023 @ 18:29:35 #270
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210665741
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:27 schreef Elan het volgende:
Die Steijn zijn dagen zijn wel geteld lijkt me. Wat kansloos om hem überhaupt aan te stellen.
Ik vind het wel erg makkelijk om alles op Steijn af te schuiven. Zoveel nieuwe spelers van een niveau waar je best (nog) twijfels bij kunt hebben.
pi_210665748
sinds deze week wordt er ook engels gesproken bij ajax

steijntje is alweer snel teruggekomen dat ze alleen nederlands moesten praten

dat krijg je als je trainer en speler nooit in de top heb gespeeld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210665749
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Natuurlijk wel. Zeer zwakke trainer
Wat hij vooral mist is een visie en een systeem waarin hij Ajax wil laten voetballen. Hij doet maar wat lijkt het. Onder Ten Hag ging het in het begin ook kut, maar daar zag je wel de contouren van wat hij wilde - ook al werd het door de spelers toen niet goed uitgevoerd.

Hoog druk zetten, snel de bal heroveren, diepte langs de zijkanten - allemaal dingen die je onder Ten Hag zijn eerste maanden wel bij vlagen terug zag.

Vandaag niks gezien.
pi_210665750
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2023 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Sonck zou een vooruitgang zijn vergeleken met dat 2de divisie volk en die Forbs, de nieuwe De Sa.
Westerhof heeft zelfs Machlasgod nog eens op rechts gezet volgens mij _O-

Akpom, de 10 gehaald als spits die rechtsbuiten werd gezet maar daar niet moest lopen, trouwens mooi 6 balcontacten in de eerste helft.
  zondag 17 september 2023 @ 18:32:32 #274
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210665760
quote:

[..]
Ook als je de Telegraaf totaal niet serieus neemt (zoals ondergetekende) kan je concluderen dat het een ongekende tyfuszooi is bij Ajax hoor.
Makkelijk eerste
pi_210665765
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:29 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind het wel erg makkelijk om alles op Steijn af te schuiven. Zoveel nieuwe spelers van een niveau waar je best (nog) twijfels bij kunt hebben.
Maar hij wilde die spelers helemaal niet en spelers die hij wel wil krijgt hij niet. Dan gaat er in de basis qua samenwerking toch van alles mis? Zie bijv het beleid bij ons waar qua aankopen alles in overleg met Slot gaat of bij PSV met Bosz.

Zonder dat verder op te hemelen, je moet elkaar toch tegemoet komen. Als je dat niet doet maak je de kans om te slagen wel heel klein voor een trainer.
blablablabla
pi_210665770
quote:

[..]
Het Feijenoord van Amsterdam zijn jullie nu.
  zondag 17 september 2023 @ 18:34:14 #277
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_210665779
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar hij wilde die spelers helemaal niet en spelers die hij wel wil krijgt hij niet. Dan gaat er in de basis qua samenwerking toch van alles mis?
Ja, dat is zeker zo hoor. Alleen ik vind het te makkelijk om het nu alleen op hem af te schuiven. Misschien heb je wel gelijk maar het is wel iets te snel om dat te concluderen lijkt me.
pi_210665792
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ook als je de Telegraaf totaal niet serieus neemt (zoals ondergetekende) kan je concluderen dat het een ongekende tyfuszooi is bij Ajax hoor.
Ja, maar ik zou dat niet aan Steijn willen wijten dus. Pantelic Podcast gaat er vol op over Steijn en die willen hem ook al slachtofferen...ook die podcast wordt steeds minder geloofwaardig. Jammer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210665815
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja, dat is zeker zo hoor. Alleen ik vind het te makkelijk om het nu alleen op hem af te schuiven. Misschien heb je wel gelijk maar het is wel iets te snel om dat te concluderen lijkt me.
Ik reken het hem juist niet persoonlijk aan maar je geeft hem niet de middelen om te werken zoals hij wil, tegelijk valt hij Die Duitser openlijk af in de media. Hoe kan dat ooit goedkomen als dat je basis is. En dan ook nog kut resultaten.
blablablabla
  zondag 17 september 2023 @ 18:37:16 #280
474254 GurneyIsBestOke
pi_210665821
quote:

[..]
Hij is aangesteld door deze technisch directeur, heeft geen enkele ervaring in de top, wordt totaal niet betrokken bij het aankoopbeleid en dan moet hij het vervolgens doen (enkele dagen voordat de transferwindow sluit) met een bijeengeraapt zooitje van allemaal verschillende nationaliteiten, waarvan het grootste deel zich nog niet op hoger niveau bewezen.

Steijn zal denk ik niet de juiste man zijn om Ajax uit het slop te trekken, maar je kan hem echt niet de schuld geven voor deze situatie .
Makkelijk eerste
pi_210665829
quote:

[..]
Steijn aanstellen is gewoon het schoolvoorbeeld van het wanbeleid dat onder Mislintat is begonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 18:38:21 ]
pi_210665843
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij is aangesteld door deze technisch directeur, heeft geen enkele ervaring in de top, wordt totaal niet betrokken geweest bij het aankoopbeleid en dan moet hij het vervolgens doen (enkele dagen voordat de transferwindow sluit) met een bijeengeraapt zooitje van allemaal verschillende nationaliteiten, waarvan het grootste deel zich nog niet op hoger niveau bewezen.

Steijn zal denk ik niet de juiste man zijn om Ajax uit het slop te trekken, maar je kan hem echt niet de schuld geven voor deze situatie .
Zeker niet. Mislintat heeft gewoon veel te veel vrijheid gekregen door het vacuüm na Overmars en Sar. Niemand die hem corrigeerde toen hij begon aan dit waanzinnige experiment wat hij met Ajax aan het uitvoeren is.
pi_210665848
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 18:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Steijn aanstellen is gewoon het schoolvoorbeeld van het wanbeleid dat onder Mislintat is begonnen.
Nog veel te vroeg voor die conclusie maar hoe ze samenwerken en communiceren is wel vrij debiel.
blablablabla
  zondag 17 september 2023 @ 18:42:44 #284
474254 GurneyIsBestOke
pi_210665878
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 18:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Steijn aanstellen voor een periode als je voor een ander type selectie was gegaan had prima gekund. Maar dan had je veel meer op degelijkheid moeten inkopen.

Dit experiment is natuurlijk pure waanzin.
Makkelijk eerste
pi_210665888
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Nog veel te vroeg voor die conclusie maar hoe ze samenwerken en communiceren is wel vrij debiel.
Laten we wel wezen, een onbewezen trainer in een tijd dat het om de resultaten moet gaan, na een dramatisch jaar, hem vervolgens geen spelers geven die hij zelf wil, en de versterkingen die je haalt komen pas 2 dagen voor de transferwindow binnen, waarvan iedereen nu al zegt dat ze eigenlijk voor veel te veel geld zijn gekocht.

Mislintat staat toch al met 3-0 achter nu, net zoals Steijn er niet best opstaat qua spelopvatting.
pi_210665899
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Steijn aanstellen voor een periode als je voor een ander type selectie was gegaan had prima gekund. Maar dan had je veel meer op degelijkheid moeten inkopen.

Dit experiment is natuurlijk pure waanzin.
Dit is echt het soort beleid waar wij jarenlang mee verwend zijn _O- .
Stel een random TD aan
Stel een random trainer aan.
Sla wat geld stuk op random middelmaat.

Iedereen boos.
blablablabla
pi_210665903
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Wat maakt jouw het uit, bemoei je met je eigen club.
Doe niet zo zuur. Hij heeft toch gelijk? Het is een openbaar forum en wij zijn op dit moment veruit de grootste clownenclub van het land.
pi_210665908
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Laten we wel wezen, een onbewezen trainer in een tijd dat het om de resultaten moet gaan, na een dramatisch jaar, hem vervolgens geen spelers geven die hij zelf wil, en de versterkingen die je haalt komen pas 2 dagen voor de transferwindow binnen, waarvan iedereen nu al zegt dat ze eigenlijk voor veel te veel geld zijn gekocht.

Mislintat staat toch al met 3-0 achter nu, net zoals Steijn er niet best opstaat qua spelopvatting.
Ten Hag was toch ook een onbewezen trainer ? Wie had jij graag willen zien komen dan die beschikbaar was.
blablablabla
  zondag 17 september 2023 @ 18:48:03 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210665920
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:30 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Westerhof heeft zelfs Machlasgod nog eens op rechts gezet volgens mij _O-

Akpom, de 10 gehaald als spits die rechtsbuiten werd gezet maar daar niet moest lopen, trouwens mooi 6 balcontacten in de eerste helft.
Ja die weet het nu al niet meer . Ik zou het trouwens ook niet weten wat ik met dit volk aan moet als trainer. :')
4-4-2 in een ruit ofzo :') ?
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 17 september 2023 @ 18:51:28 #290
474254 GurneyIsBestOke
pi_210665951
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit is echt het soort beleid waar wij jarenlang mee verwend zijn _O- .
Stel een random TD aan
Stel een random trainer aan.
Sla wat geld stuk op middelmaat.

Iedereen boos.
Ik knijp mijzelf nog regelmatig in de arm over wat hier allemaal aan het gebeuren is.

En wat ben ik blij dat die moneyball-bagger nooit naar Feyenoord is komen waaien.
Makkelijk eerste
pi_210665956
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zeker niet. Mislintat heeft gewoon veel te veel vrijheid gekregen door het vacuüm na Overmars en Sar. Niemand die hem corrigeerde toen hij begon aan dit waanzinnige experiment wat hij met Ajax aan het uitvoeren is.
er was ook echt niemand die hem kon corrigeren volgens mij.

Kroes heeft veel werk te doen iig straks. Die heeft zijn twijfels geuit al over mislintat.
pi_210665957
quote:
9s.gif Op zondag 17 september 2023 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ja die weet het nu al niet meer . Ik zou het trouwens ook niet weten wat ik met dit volk aan moet als trainer. :')
4-4-2 in een ruit ofzo :') ?
Bergosso op rechts en dan Misehouy op 10, met Tahirovic en Mannsverk ( :') ) ofzo. Tja. Die Akpom kunnen we inieder geval wel afschrijven, Forbs evenzeer. Mikautadze is goed op weg naar hetzelfde oordeel. Dan hebben we nog "routinier" Bergwijn.

We zijn niet te benijden.
pi_210665958
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2023 18:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Ten Hag was toch ook een onbewezen trainer ? Wie had jij graag willen zien komen dan die beschikbaar was.
Ik was toen al kamp Bosz, maar toen die niet kon had ik wel iemand verwacht die iig een keer in zijn leven een topclub had gecoacht.

Je had nog beter Heitinga aan kunnen houden, lood om oud ijzer met Steijn.
pi_210665963
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:51 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Bergosso op rechts en dan Misehouy op 10, met Tahirovic en Mannsverk ( :') ) ofzo. Tja. Die Akpom kunnen we inieder geval wel afschrijven, Forbs evenzeer. Mikautadze is goed op weg naar hetzelfde oordeel. Dan hebben we nog "routinier" Bergwijn.

Bergwijn, ach ach ach. Exemplarisch voor Ajax hoe die gozer nu voetbalt.
pi_210665971
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Bergwijn, ach ach ach. Exemplarisch voor Ajax hoe die gozer nu voetbalt.
"maggewooniegebeureklaar"
pi_210665975
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik knijp mijzelf nog regelmatig in de arm over wat hier allemaal aan het gebeuren is.

En wat ben ik blij dat die moneyball-bagger nooit naar Feyenoord is komen waaien.
Ben je meer tegen Ajax of meer voor Feyenoord?
pi_210665980
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:51 schreef Malavita het volgende:

[..]
er was ook echt niemand die hem kon corrigeren volgens mij.

Kroes heeft veel werk te doen iig straks. Die heeft zijn twijfels geuit al over mislintat.
Ja ik wil hem niet gelijk als de verlosser binnen halen maar je gaat toch wel hopen dat hij die Mislintat eens beteugeld of hem eruit trapt en normaal beleid gaat voeren. Want wat er nu allemaal gebeurt kan echt niet.
  zondag 17 september 2023 @ 18:54:27 #298
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_210665988
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:51 schreef Bugno3 het volgende:

[..]

Je zag ze zitten op een rijtje , Van Halst - Eringa en Svennie . Rampzaligste trio sinds Jaakke, Lowie en Koeman :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_210666013
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 18:53 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Ben je meer tegen Ajax of meer voor Feyenoord?
Als Ajax zondag wint spelen we gezellig samen voor plek 3.
blablablabla
  zondag 17 september 2023 @ 18:56:49 #300
474254 GurneyIsBestOke
pi_210666029
quote:
6s.gif Op zondag 17 september 2023 18:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Bij ten Hag hoorde je wel dat hij op een iets hoger niveau verstand van het spelletje had. Steijn is op het tactische vlak (aanpassen op de tegenstander, spelprincipes erin slijpen) nooit zo’n goede trainer geweest.

Dan moet je hem niet deze selectie tot zijn beschikking geven. Alhoewel ik denk dat zelfs ten Hag of Slot hier geen chocolade van kunnen maken.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')