hij speelde de 2e helft wel beterquote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Rensch voorlopig ook maar laten banken, zeker niet donderdag op gaan stellen.
Die ziekenhuisballen zag je constant, maar ja wat wil je als je pas zo kort met elkaar op het veld staat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach welnee. Door hem werd het 3-1. Eerst die ziekenhuisbal op Branco en daarna nog slecht ingrijpen. En die dribbel in het begin van de 2e helft waarbij die het nog probeert te herstellen met een kamikaze tackle in de eigen 16
Ik denk het wel. Let maar op.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
Wel vroeg in het seizoen om al afscheid van een kampioenschap te nemen maar het is niet anders, hier gaat Ajax niet aan meedoen.
We krijgen zo hoogstens faam door Sjaak Swart die aan de toegangspoort ziedend de pers te woord staat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
Wel vroeg in het seizoen om al afscheid van een kampioenschap te nemen maar het is niet anders, hier gaat Ajax niet aan meedoen.
Ik denk dat dit de beste houding gaat zijn voorlopig.. En hopen dat ik en die paar andere optimisten nog een beetje gelijk krijgen en dat het iig wel gaat lopen de komende weken/maanden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
Nee, als je kijkt naar de concurrentie moet je zo'n 86 punten halen dus 16 die je mag verliezen, dan zijn 7 in je eerste 4 wedstrijden er gewoon teveel en 5 van die 7 nog verdiend ook, dus het is niet zo dat je pech hebt maar je bent gewoon niet goed genoeg.quote:
Maar de spelers van de tegenstanders zijn gewoon veel beter en alle andere clubs hebben precies dezelfde spelers als vorig jaarquote:Op zondag 17 september 2023 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, als je kijkt naar de concurrentie moet je zo'n 86 punten halen dus 16 die je mag verliezen, dan zijn 7 in je eerste 4 wedstrijden er gewoon teveel en 5 van die 7 nog verdiend ook, dus het is niet zo dat je pech hebt maar je bent gewoon niet goed genoeg.
Ja, daar ligt het inderdaad aanquote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Rensch voorlopig ook maar laten banken, zeker niet donderdag op gaan stellen.
Nee maar van die is het al twee seizoenen duidelijk dat ie tekort komt.quote:Op zondag 17 september 2023 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, daar ligt het inderdaad aan
Dat valt op zich nog best mee, ik weet niet of Steijn de tijd krijgt en of hij het op de rit krijgt alleen is het dan gewoon te laat.quote:Op zondag 17 september 2023 17:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar de spelers van de tegenstanders zijn gewoon veel beter en alle andere clubs hebben precies dezelfde spelers als vorig jaar
Wat heeft zij er mee te maken?quote:Op zondag 17 september 2023 17:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moet hij tegen Lenderink zeggen. Hij kan er niet veel aan doen.
Dat moge toch duidelijk zijn. Die heeft de hand op de knip gehouden op het moment dat ze moesten doorpakken met spelers kopen. Dat is allemaal veel te laat op gang gekomen omdat ze eerst moesten verkopen.quote:
Ben nog steeds niet onder de indruk van de spelers van die veel betere tegenstander. Tuurlijk lopen er individuele goede spelers in de Eredivisie maar dat ontloopt elkaar echt niet zoveel als je nu schetst.quote:Op zondag 17 september 2023 17:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar de spelers van de tegenstanders zijn gewoon veel beter en alle andere clubs hebben precies dezelfde spelers als vorig jaar
Dan gaven ze waarschijnlijk niet die Manolev ballen , als ze langer bij elkaar waren..quote:Op zondag 17 september 2023 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moge toch duidelijk zijn. Die heeft de hand op de knip gehouden op het moment dat ze moesten doorpakken met spelers kopen. Dat is allemaal veel te laat op gang gekomen omdat ze eerst moesten verkopen.
Hadden ze veel langer de tijd gehad om op elkaar ingespeeld te raken. Die tijd heb je nu niet meer.quote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaven ze waarschijnlijk niet die Manolev ballen , als ze langer bij elkaar waren..
Die kijkt naar de financiën en dat is gewoon terecht, van alle mensen die "schuldig" zouden zijn is zij wel de laatste.quote:Op zondag 17 september 2023 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat moge toch duidelijk zijn. Die heeft de hand op de knip gehouden op het moment dat ze moesten doorpakken met spelers kopen. Dat is allemaal veel te laat op gang gekomen omdat ze eerst moesten verkopen.
Dan zie je dat toch verkeerd.quote:Op zondag 17 september 2023 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kijkt naar de financiën en dat is gewoon terecht, van alle mensen die "schuldig" zouden zijn is zij wel de laatste.
Ik denk dat het weinig uitmaakt of ze ingespeeld zijn . Het is vooral kwaliteitsarmquote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hadden ze veel langer de tijd gehad om op elkaar ingespeeld te raken. Die tijd heb je nu niet meer.
Nogmaals: die kun je niets verwijten. Hij moet wat met een niet ingespeeld team.quote:Op zondag 17 september 2023 17:12 schreef DeeBee het volgende:
Hageneesje kan er niks van, goh dat had echt niemand verwacht!
Ik denk het niet, je hebt vorig seizoen een sloot uitgegeven wat geen rendement had, dat is gelukkig financieel wel redelijk goed gekomen maar toch, maar dat ze dit seizoen voorzichtig daarin zijn vind ik niet meer dan logisch.quote:
Jij bent niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 17 september 2023 17:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben nog steeds niet onder de indruk van de spelers van die veel betere tegenstander. Tuurlijk lopen er individuele goede spelers in de Eredivisie maar dat ontloopt elkaar echt niet zoveel als je nu schetst.
Dit is meer mentaliteit, teamwork en een duidelijke visie dan een puur enkel en alleen kwalitatief.
Natuurlijk wel. Zeer zwakke trainerquote:Op zondag 17 september 2023 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: die kun je niets verwijten. Hij moet wat met een niet ingespeeld team.
Die Champions League maakt natuurlijk ook een enorm verschil. Die is Ajax misgelopen en ondanks dat het seizoen nog lang is, ziet het er nu niet naar uit dat men volgend jaar wel van de partij zal zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je hebt vorig seizoen een sloot uitgegeven wat geen rendement had, dat is gelukkig financieel wel redelijk goed gekomen maar toch, maar dat ze dit seizoen voorzichtig daarin zijn vind ik niet meer dan logisch.
Alleen is het de vraag in hoeverre ze voorzichtig waren ..........quote:Op zondag 17 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk het niet, je hebt vorig seizoen een sloot uitgegeven wat geen rendement had, dat is gelukkig financieel wel redelijk goed gekomen maar toch, maar dat ze dit seizoen voorzichtig daarin zijn vind ik niet meer dan logisch.
Het technische gedeelte moet je aan de TD overlaten, op zich aardig verkocht en qua verdedigende en middenveld inkopen ook wel redelijk denk ik, aanvallend is het wel de vraag, vandaag overtuigden geen van die 3 Akpom, Forbs en Mikautadze, al kan je dat ook zeggen van Berghuis en Bergwijn.quote:Op zondag 17 september 2023 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is het de vraag in hoeverre ze voorzichtig waren ..........
Dat weet jij ook niet.quote:Op zondag 17 september 2023 17:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dit wordt geen leuk seizoen
Logisch ja?quote:Op zondag 17 september 2023 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
KLopt niet wat je beweerdquote:Op zondag 17 september 2023 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het technische gedeelte moet je aan de TD overlaten, op zich aardig verkocht en qua verdedigende en middenveld inkopen ook wel redelijk denk ik, aanvallend is het wel de vraag, vandaag overtuigden geen van die 3 Akpom, Forbs en Mikautadze, al kan je dat ook zeggen van Berghuis en Bergwijn.
Jij weet echt allesquote:Op zondag 17 september 2023 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:
https://x.com/OptaJohan/status/1703400432750506241?s=20
[..]
KLopt niet wat je beweerd
zie onderstaand. Middenveld heeft ajax maar 22 miljoen uitgegeven. Het is ook te zien. Steven Berghuis daar ga je de oorlog niet mee winnen op het middenveld. Van de Boomen is alweer een soort reserverspeler
[ afbeelding ]
Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.quote:Op zondag 17 september 2023 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Wellicht, maar het was alsnog slecht.
quote:Op zondag 17 september 2023 16:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ach, Zlatan begon ook slecht in het begin bij Ajax.
Brighton wordt gewoon heztelfde als Napoli vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.
Het doet me aan mij denken vroeger.
Die hield het vorig seizoen nog tot de laatste wedstrijd vol. Best wel aandoenlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat Freaky er nog vertrouwen in heeft.
Het doet me aan mij denken vroeger.
Niet ingespeeld heeft er niks mee te maken. Het ligt aan Hendriks en Misligat die niks kochten wat Steijn wilde.quote:Op zondag 17 september 2023 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: die kun je niets verwijten. Hij moet wat met een niet ingespeeld team.
Wat heeft-ie verkeerd gedaanquote:Op zondag 17 september 2023 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zeer zwakke trainer
Happel had alleen maar B-vakken.quote:Op zondag 17 september 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Engels spijbelen op het middelbaar.
Dat is Telegraaf taal. Fijn dat je dat wilt geloven, dan hebben ze precies de lezer daar waar ze ze willen hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet ingespeeld heeft er niks mee te maken. Het ligt aan Hendriks en Misligat die niks kochten wat Steijn wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |