Ben er wel bang voor ja vervelende tegenstander.quote:Op zondag 17 september 2023 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Marseille gaat Ajax het meeste pijn doen van deze 3 clubs.
Het is op dit moment wel behoorlijk slecht hoor. Natuurlijk spelen er bijkomende factoren een rol zoals taalbarriere, gebrek aan automatismen en vertrouwen (wat ook tegenstanders ruiken en daar juist weer een boost door krijgen). Maar als je sommige spelers ziet, daar druipt de kwaliteit nu niet van af ..quote:Op zondag 17 september 2023 16:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nee het is om aan te geven dat tijd kost voor de meeste spelers om te wennen aan een nieuw team. Nu moeten er weet ik veel hoe aan elkaar gaan wennen.
Ik volg lang genoeg voetbal en Ajax om te weten om meteen te gaan treuren.
Ja het ligt aan ESPNquote:Op zondag 17 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
ESPN weer helemaal in hun sas, alles gaat volgens plan....
Ik ookquote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach jongens.
Ik waardeer toch jullie positiviteit van de afgelopen weken, ondanks dat de rest van Nederland allang wist hoe laat het was.
Het was geweldig!quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo was wel beter in de 2e helft. Hato stond er gewoon weer, en Sosa deed het prima.
Last minute matige spelers uit alle windstreken van Europa halen met Steijn als coach.quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach jongens.
Ik waardeer toch jullie positiviteit van de afgelopen weken, ondanks dat de rest van Nederland allang wist hoe laat het was.
Sutalo en Sosa lijken ook gewoon degelijke spelers. Als je een betrouwbare keeper hebt (wat Gorter niet is) dan moet de verdediging gewoon prima kunnen voor Eredivisie-niveau. Het probleem ligt echt op het middenveld en in de aanval.quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo was wel beter in de 2e helft. Hato stond er gewoon weer, en Sosa deed het prima.
Se hadden gwoon tokkie John mottuh houwuh, ja tog!?!?!?!quote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Last minute matige spelers uit alle windstreken van Europa halen met Steijn als coach.
Elke mongolo weet wat er dan staat te gebeuren.
Welk moment? Ajax heeft meer dan 150 miljoen uitgegeven.quote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt Steijn en team dit helemaal niet aanrekenen, maar dat domme wijf Elendering en cs. die hand op de knip hielden op een belangrijk moment.
Ik denk dat iedereen met deze selectie spontane seppuku had gepleegdquote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johnny Heitinga died for this
Het is ook wel een kip en ei verhaal natuurlijk als je niet weet wat er van je verwacht wordt krijg je onzekerheid dan ga je fouten maken en stapelt het zich snel op.quote:Op zondag 17 september 2023 16:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is op dit moment wel behoorlijk slecht hoor. Natuurlijk spelen er bijkomende factoren een rol zoals taalbarriere, gebrek aan automatismen en vertrouwen (wat ook tegenstanders ruiken en daar juist weer een boost door krijgen). Maar als je sommige spelers ziet, daar druipt de kwaliteit nu niet van af ..
Gorter gaat weer geslachtofferd worden ga ik vanuit.quote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sutalo en Sosa lijken ook gewoon degelijke spelers. Als je een betrouwbare keeper hebt (wat Gorter niet is) dan moet de verdediging gewoon prima kunnen voor Eredivisie-niveau. Het probleem ligt echt op het middenveld en in de aanval.
Trolquote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jawel ze speelden prima. Ajax heeft verloren, uitslag was geflatteerd.
Ja want Marciano Vink is geen Ajacied of zo.quote:Op zondag 17 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
Sutalo was echt mokerslecht vandaag.quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Dit is Zuid-Hollands.quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Se hadden gwoon tokkie John mottuh houwuh, ja tog!?!?!?!
Vaak denk ik van niet, de rest natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 september 2023 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja want Marciano Vink is geen Ajacied of zo.
Perez diehard Feyenoorder.quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vaak denk ik van niet, de rest natuurlijk niet.
2e helft was beter.quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Sutalo was echt mokerslecht vandaag.
omdat twente koos om te gaan verdedigenquote:
Daar heb je een punt, het oogt qua opstellingen en wissels ook een beetje als paniekvoetbal. Maar aan wie zat je dan te denken? Realistische namen graag ..quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook wel een kip en ei verhaal natuurlijk als je niet weet wat er van je verwacht wordt krijg je onzekerheid dan ga je fouten maken en stapelt het zich snel op.
Dan heb je denk ik een trainer nodig die een duidelijke visie met een ervaring in de top. Die niet nog veel met zichzelf bezig is.
Het is een sneu verhaal, maar je kunt gewoon geen keeper hebben die dit structureel dit soort fouten maakt. En al helemaal niet met de huidige selectie.quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gorter gaat weer geslachtofferd worden ga ik vanuit.
Jij hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 17 september 2023 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat twente koos om te gaan verdedigen
was gewoon vertekend beeld van de werkelijkheid
Ja.quote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit het slechtste begin in de laatste 40 a 50 jaar?
Ja geen idee eerlijk gezegd. Ik weet het niet meer denk wel dat Steijn dit niet gaat fixen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, het oogt qua opstellingen en wissels ook een beetje als paniekvoetbal. Maar aan wie zat je dan te denken? Realistische namen graag ..
[..]
Het is een sneu verhaal, maar je kunt gewoon geen keeper hebben die dit structureel dit soort fouten maakt. En al helemaal niet met de huidige selectie.
In ieder geval van de laatste 40-45 jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit het slechtste begin in de laatste 40 a 50 jaar?
quote:Op zondag 17 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
Ach welnee. Door hem werd het 3-1. Eerst die ziekenhuisbal op Branco en daarna nog slecht ingrijpen. En die dribbel in het begin van de 2e helft waarbij die het nog probeert te herstellen met een kamikaze tackle in de eigen 16quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |