Weet jij helemaal niet.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wederom een tussenjaar. Dit Ajax gaat echt geen kampioen worden. PSV en Feyenoord laten met hun spel zien dat het tussen hun twee gaat. Ajax mag met Twente en AZ om plek 3 gaan strijden.
#hottake hoorquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dit Ajax gaat echt geen kampioen worden.
De Europese top zat achter Zlatan aan . Bij ons hoogstens Coventry en Osnabruckquote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Dat riepen we ook bij een Zlatan etc.. het is nu nog echt te snel om spelers geheel af te schrijven op mss een Bergwijn na
Jij was toch helemaal hotel de botel van deze selectie en gaf aan geen waarde te hechten aan de voorbereiding? Heb je inmiddels jouw mening bijgesteld of…?quote:
7 punten achter op PSV al, na volgende week 10. Nee, dit Ajax gaat mee doen voor het kampioenschap toch?quote:
Allemaal vol lof over vd Boomen, die nu bankzitten is.quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal hotel de botel van deze selectie en gaf aan geen waarde te hechten aan de voorbereiding? Heb je inmiddels jouw mening bijgesteld of…?
Een heel elftal slecht maakt het uit johquote:Op zondag 17 september 2023 16:19 schreef Oostblokkert het volgende:
Ach, Zlatan begon ook slecht in het begin bij Ajax.
Tja, die Mislintat heeft gewoon allemaal spelers gehaald die hij goed kende, maar totaal niet gekeken naar de verzoeken die Steijn bij hem had ingediend. Die Akpom zou ook erg goed en sterk moeten zijn, maar die heeft geen bal gehad. Rensch kan echt niet, maar Gaaei is niet veel beter natuurlijk. Wat moet je ermee..quote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn zit begin oktober thuis.
Waar merkte jij uit op dat ik helemaal ‘hotel de botel’ van deze selectie ben?quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij was toch helemaal hotel de botel van deze selectie en gaf aan geen waarde te hechten aan de voorbereiding? Heb je inmiddels jouw mening bijgesteld of…?
Klopt. Weten we ook weer hoe het voelt om uitgelachen te worden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:20 schreef Wotte het volgende:
Denk niet dat het veel slechter was gegaan als je Setford, Aertsen, Vos, Godts en Misheouy had opgesteld. Had 130 miljoen gescheeld.
Inderdaad. Ik weet zeker dat Ajax volgende week Feyenoord om hun moeder gaat laten schreeuwen.quote:
Dat gaat Ajax op dit moment ook afleggen zo blijkt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wederom een tussenjaar. Dit Ajax gaat echt geen kampioen worden. PSV en Feyenoord laten met hun spel zien dat het tussen hun twee gaat. Ajax mag met Twente en AZ om plek 3 gaan strijden.
En nog kan ik de posts hier herinneren die hem helemaal afmaakte. Werden de mensen die nog even wilden wachten met hun oordeel voor gek verklaard.quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Europese top zat achter Zlatan aan . Bij ons hoogstens Coventry en Osnabruck
Als je hier niet achter het geschreeuw aanloopt ben je hotel de botel van de selectie.quote:Op zondag 17 september 2023 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar merkte jij uit op dat ik helemaal ‘hotel de botel’ van deze selectie ben?
Maar het is dus de taak van Steijn om van al die nieuwe gezichten een elftal te maken en dat zie ik nog niet echt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk dat Steijn vandaag een redelijk logische opstelling heeft gemaakt. Maar dit team met al die nieuwe gezichten...
Drie trainingen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het is dus de taak van Steijn om van al die nieuwe gezichten een elftal te maken en dat zie ik nog niet echt.
De spelers hebben nu net twee (?) keer met elkaar getraind. Dat kun je gewoon nog niet verwachten.quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar het is dus de taak van Steijn om van al die nieuwe gezichten een elftal te maken en dat zie ik nog niet echt.
Leuk met 1 speler maar niet met een compleet elftal . Is trouwens ook hetzelfde als ' iedere kleine speler kan koppen kijk maar naar Frank de Boer'quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
En nog kan ik de posts hier herinneren die hem helemaal afmaakte. Werden de mensen die nog even wilden wachten met hun oordeel voor gek verklaard.
Dat sowieso.quote:Op zondag 17 september 2023 16:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet zeker dat Ajax volgende week Feyenoord om hun moeder gaat laten schreeuwen.
Berghuis, hier door wat wanhopige ajacieden nog steeds als redder naar voren gebracht. In feite al 2 jaar over the hill.quote:Op zondag 17 september 2023 16:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit Ajax is slechter dan het Feyenoord onder Dick, maar toen was Berghius nog wel de beste speler op het veld.
Nee, maar we hebben net een interland break gehad. En veel spelers zijn net binnen/werkvergunning.quote:Op zondag 17 september 2023 16:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een soort PietjePuk2000.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Berghuis, hier door wat wanhopige ajacieden nog steeds als redder naar voren gebracht. In feite al 2 jaar over the hill.
Tja, wat wil je met de Duitse Daryl Morey. Keertje geluk gehad met Aubameyang ofzo, en nu allemaal middemaat ‘scouten’.quote:Op zondag 17 september 2023 16:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Europese top zat achter Zlatan aan . Bij ons hoogstens Coventry en Osnabruck
Je kunt daar nog helemaal niets over zeggen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
7 punten achter op PSV al, na volgende week 10. Nee, dit Ajax gaat mee doen voor het kampioenschap toch?
Like voor de moeite.quote:Op zondag 17 september 2023 16:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een soort PietjePuk2000.
Jep, dat zagen we vanaf een maand geleden al.quote:Op zondag 17 september 2023 16:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
Morey haalde nog Paul en Capela , niet Stephenson en Casspiquote:Op zondag 17 september 2023 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, wat wil je met de Duitse Daryl Morey. Keertje geluk gehad met Aubameyang ofzo, en nu allemaal middemaat ‘scouten’.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jep, dat zagen we vanaf een maand geleden al.
Haha.quote:Op zondag 17 september 2023 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kunt daar nog helemaal niets over zeggen.
Rip Sjon..quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johnny Heitinga died for this
Hier komen we sterker van terug!!quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Jammer boys. Eerste verliespartij. Kan gebeuren
Nee het is om aan te geven dat tijd kost voor de meeste spelers om te wennen aan een nieuw team. Nu moeten er weet ik veel hoe aan elkaar gaan wennen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk met 1 speler maar niet met een compleet elftal . Is trouwens ook hetzelfde als ' iedere kleine speler kan koppen kijk maar naar Frank de Boer'
Ik voorspelde voor deze wedstrijd alleen winst tegen Volendam in de maand september.quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach jongens.
Ik waardeer toch jullie positiviteit van de afgelopen weken, ondanks dat de rest van Nederland allang wist hoe laat het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |