Omdat hij vanaf de bank wilde aanschouwen hoe Inter AC Milan verschalkt.quote:Op zondag 17 september 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom hebben ze Klaassen laten gaan
Het Westerhof/Wouters gehalte van deze selectie is sowieso enorm.quote:Op zondag 17 september 2023 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kocht ook in hetzelfde segment de laatste 2 jaar .
Volgens mij was ie (van Gaal) bij zijn laatste twee periodes als bondscoach wel van experimenten en innovatie...quote:Op zondag 17 september 2023 16:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of zij mee willen werken aan het bizarre experiment van Sven .
Kales is ook weer terugquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het Westerhof/Wouters gehalte van deze selectie is sowieso enorm.
Zie geen kwaliteit of iets in die spelers . Ja het is niet ingespeeld maar individueel kan je zien dat het vrij beroerd isquote:Op zondag 17 september 2023 16:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij was ie (van Gaal) bij zijn laatste twee periodes als bondscoach wel van experimenten en innovatie...
Maar of ie dit zou aandurven?
Anyway wil ik onze Duitser nog wel even voordeel van de twijfel geven, had niet verwacht dat het vandaag ineens zou gaan lopen ofzo..
Alle spelers moeten nog wennen aan de Ajax-stijl 🤣quote:
Dat riepen we ook bij een Zlatan etc.. het is nu nog echt te snel om spelers geheel af te schrijven op mss een Bergwijn naquote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie geen kwaliteit of iets in die spelers . Ja het is niet ingespeeld maar individueel kan je zien dat het vrij beroerd is
Neenquote:Op zondag 17 september 2023 16:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn zit begin oktober thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |