Dit is Zuid-Hollands.quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Se hadden gwoon tokkie John mottuh houwuh, ja tog!?!?!?!
Vaak denk ik van niet, de rest natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 september 2023 16:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja want Marciano Vink is geen Ajacied of zo.
Perez diehard Feyenoorder.quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vaak denk ik van niet, de rest natuurlijk niet.
2e helft was beter.quote:Op zondag 17 september 2023 16:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Sutalo was echt mokerslecht vandaag.
omdat twente koos om te gaan verdedigenquote:
Daar heb je een punt, het oogt qua opstellingen en wissels ook een beetje als paniekvoetbal. Maar aan wie zat je dan te denken? Realistische namen graag ..quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook wel een kip en ei verhaal natuurlijk als je niet weet wat er van je verwacht wordt krijg je onzekerheid dan ga je fouten maken en stapelt het zich snel op.
Dan heb je denk ik een trainer nodig die een duidelijke visie met een ervaring in de top. Die niet nog veel met zichzelf bezig is.
Het is een sneu verhaal, maar je kunt gewoon geen keeper hebben die dit structureel dit soort fouten maakt. En al helemaal niet met de huidige selectie.quote:Op zondag 17 september 2023 16:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gorter gaat weer geslachtofferd worden ga ik vanuit.
Jij hebt de wedstrijd niet gezien?quote:Op zondag 17 september 2023 16:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
omdat twente koos om te gaan verdedigen
was gewoon vertekend beeld van de werkelijkheid
Ja.quote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit het slechtste begin in de laatste 40 a 50 jaar?
Ja geen idee eerlijk gezegd. Ik weet het niet meer denk wel dat Steijn dit niet gaat fixen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, het oogt qua opstellingen en wissels ook een beetje als paniekvoetbal. Maar aan wie zat je dan te denken? Realistische namen graag ..
[..]
Het is een sneu verhaal, maar je kunt gewoon geen keeper hebben die dit structureel dit soort fouten maakt. En al helemaal niet met de huidige selectie.
In ieder geval van de laatste 40-45 jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 16:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit het slechtste begin in de laatste 40 a 50 jaar?
quote:Op zondag 17 september 2023 16:32 schreef freaky40 het volgende:
ESPN weer helemaal in hun sas, alles gaat volgens plan....
Ach welnee. Door hem werd het 3-1. Eerst die ziekenhuisbal op Branco en daarna nog slecht ingrijpen. En die dribbel in het begin van de 2e helft waarbij die het nog probeert te herstellen met een kamikaze tackle in de eigen 16quote:
hij speelde de 2e helft wel beterquote:Op zondag 17 september 2023 16:53 schreef freaky40 het volgende:
Rensch voorlopig ook maar laten banken, zeker niet donderdag op gaan stellen.
Die ziekenhuisballen zag je constant, maar ja wat wil je als je pas zo kort met elkaar op het veld staat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach welnee. Door hem werd het 3-1. Eerst die ziekenhuisbal op Branco en daarna nog slecht ingrijpen. En die dribbel in het begin van de 2e helft waarbij die het nog probeert te herstellen met een kamikaze tackle in de eigen 16
Ik denk het wel. Let maar op.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
Wel vroeg in het seizoen om al afscheid van een kampioenschap te nemen maar het is niet anders, hier gaat Ajax niet aan meedoen.
We krijgen zo hoogstens faam door Sjaak Swart die aan de toegangspoort ziedend de pers te woord staat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
Wel vroeg in het seizoen om al afscheid van een kampioenschap te nemen maar het is niet anders, hier gaat Ajax niet aan meedoen.
Ik denk dat dit de beste houding gaat zijn voorlopig.. En hopen dat ik en die paar andere optimisten nog een beetje gelijk krijgen en dat het iig wel gaat lopen de komende weken/maanden.quote:Op zondag 17 september 2023 16:56 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |